Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 28. 15h:19' EZ A 53. JÁTÉKHETED, 34. FORDULÓD 54. játékheted kezdete: márc. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #4398 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
p 69 | használod a 69. pszi képességet |
v 11 | elmormolod a 11. varázslatot |
gy 37 | gyógyítás 37 pontért |
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
m 2 | mozogsz keletre |
be 1204 | bemész az 1204. épületbe |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [78,12] A sík vidéket bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy púpos burástya nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Becsapódva, megdöfi a púpos burástya fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos burástya nyakát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A púpos burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a púpos burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Valami golyószerű a testedbe csusszant! Ököllel párszor keményen megütöd a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [77,13] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Észreveszel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy oltár van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő kaffogó hebrencs nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kaffogó hebrencs bal vállát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a kaffogó hebrencs kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A kaffogó hebrencs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Túl erős az ellenfeled. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [75,13] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A távolban sakálok üvöltenek. Látsz egy mély kutat. Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Felfedeztél egy oltárt. Sheran híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy oltárt. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy ork sámán. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [24 pontot használtál fel, van még 10.]
m 5 | mozogsz délnyugatra |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
AGYLETAPOGATÁS (70. PSZI KÉPESSÉG) Ezzel a különlegesen hatékony pszi-képességgel más kalandozók tudásbázisát csapolhatod meg: a másik által ismert szörnyek és tárgyak E.F.-jét szerezheted meg. Az agyletapogatás egy teljes körön át működik, és automatikusan működésbe lép minden kalandozó esetén, akivel találkozol. Ha a kalandozó nem dobja meg mentális mentődobását, akkor megkapod egy tárgy vagy szörny E.F.-jét, amit ő ismer, de te nem. Az agyletapogatást a célpont néha megérzi, néha nem, függetlenül a sikertől. E pszi képesség alkalmazása: a P 70 parancs komoly koncentrációt igényel, a 2 TVP-n felül 16 pszi pontba kerül. |
MALOM (1204. ÉPÍTMÉNY) Először, amikor megpillantottad a malmot, nehéz volt feldolgozni ennek a toronymagas, ismeretlen funkciójú épületnek a látványát. A zömök, hengerforma alap oldalán két egymáson keresztbe fektetett faszerkezet áll, melyen valamilyen szürke színű vászon feszül. Ebbe kap bele a szél, hogy megforgassa az irdatlan nagy alkotmányt a hozzá képest picinek tűnő építmény oldalán. Szóval ez a malom kívülről, s bizony sejthető, hogy belül valamilyen módon felhasználják valamire a szélkerékkel nyert energiát. Fogalmad sincs, mi célból. De igazából nem is várható el egy kalandozótól, hogy tudja. Ha akarsz, beléphetsz a malomba, 5 TVP árán. |
OLLÓ (335. TÁRGY) A recept a következő: végy két mandibulapengét, és döfd át és rögzítsd őket középen egy acéltűvel. A mandibulapengék tompábbik végeihez erősíts egy-egy karikába hajlított drótszőrt egy-egy csepp rákfatty váladékkal. A mandibulapengék másik végén, a két belső élt élesítsd ki még jobban egy smirglilevéllel. Ha ügyes voltál, 15 TVP árán elkészült az olló! Köztudott, hogy a kalandozók odafigyelnek arra, hajukat és szakállukat milyen stílusban hordják, és törekednek arra, hogy a kívánt hajkorona mindig ugyanúgy nézzen ki, még a hosszú évek elteltével is. Most, ennek a tárgynak a segítségével lehetőséged van változtatni a kinézeteden, melyet ha megteszel, onnantól a többiek olyannak látnak, amilyenek azt beállítottad. A kiadandó parancs a következő: H 335 <melyik szőrzeted> <milyen típusúra állítanád>. Ha a második paraméternek 1-est adsz meg, a hajtípusodat változtathatod meg. Harmadik paraméternek ekkor a következőket adhatod ki: 1: normál haj, 2: göndör, 3: rövid, 4: hosszú, 5: copfos, 6: kontyos, 7: tüsi, 8: kopasz. Ha a második paraméter 2-es, szakállad a következőkre állíthatod: 1: nincs, 2: kecske-szakáll, 3: körszakáll, 4: hosszú. Ha a második paraméternek 3-ast adsz meg, bajszodat állíthatod a következőkre: 1: nincs, 2: normál, 3: harcsa, 4: rövid. A faji és nemi korlátokat természetesen ezzel a beállítással sem hághatod át. |
MALOMKŐ (1205. TÁRGY) Nos, itt van előtted valami a malom szerkezetéből, valami, aminek a súlya a nehezékével vetekedik. Upsz, most, hogy megpróbáltad megemelni, be kell vallanod, még annál is sokkal nehezebb. Mi lett volna, ha a molnár nem a legkisebb darabot adta volna oda a malomkövek közül? Képtelen ötletnek tűnik első hallásra, de talán dobófegyverként használhatnád! Az biztos, hogy akire ez ráesik, ha nem lapítja össze azonnal, akkor is megérzi. A malomkő fix 50 sebzést okoz, a vele való támadásra -20-as módosító jár. Persze nem egyszerű elhajítani, akinek az alapereje nem legalább 99-es, vagy dobófegyver szakértelme 40 alatt jár, minden bizonnyal hiába próbálkozik vele. Ezenkívül minden fordulód végén megemelgeted párszor a malomkövet, izmaid pedig recsegve fognak duzzadni ilyenkor (erőd kb. 1%-ot fejlődik minden egyes alkalommal). Ehhez nem is kell parancsot kiadnod, karaktered automatikusan tenni fogja a dolgát. |
FŰSZERTARTÓ (210. TÁRGY) Ez az apró, szürke üvegből öntött tárgy a nagymamád polcon sorakozó, felcímkézett fűszertartóira emlékeztet. Ha Fűszert (azaz sáfrányport) szerzel, automatikusan ebbe töltöd. Maximum 5 adag fűszer fér bele. |
AMNIOSZ-FA (202. NÖVÉNY) Az amniosz-fa egy vastag, szürkés törzsű, dús lombú növény. Ha közelebbről megvizsgálod, kemény héjú, de belül lédús, érett gyümölcsöket pillanthatsz meg rajta. Bár rengeteg tápanyagot tartalmaz, förtelmes íze miatt szinte képtelen vagy lenyelni. Bizonyos elfogott állatok, szörnyek a fogságban csak ezt hajlandók megenni, a nálad levő egyéb kaját nem, így takarmánynak viszont jó lehet. Gyűjtése a KT 203 paranccsal történik, 4 TVP-ért. |
Erő: | 18 | Szint: | 8 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 132 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 16 | Védekezés: | 14 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 1/1 év |
Egészség: | 14 (16) | Életpont: | 126/20 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 | Varázspont: | 60/16 | Pénz: | 184 arany | Kép. pont: | 0 |
Pszi pont: | 36/22 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 8 | szúrófegyverek: | 1 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 7 | dobófegyverek: | 1 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 .); mérgezett tüske (#23) (2 -3.); nyílvessző (#108) (4 .); ubuk tüske (#131) (5 -); |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7 (+1) | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 4 (+1) | 5. gyógyítás: | 6 (+1) | 6. teológia: | 2 |
7. harcművészetek: | 4 | 8. zene: | 1 | 9. pszi: | 5 (+1) |
10. vadászat: | 3 | 11. bányászat: | 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet) |
deus ex machinád 5 mezőre repítsen |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
sünmedve (#33), ormánygőte (#18), woor-antilop (#31) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
süvítő rája (#113) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
kí koncentráció (#69) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
2.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
Összsúly: 55.25 kg | Megterheltség: 120% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 107 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | tüske (#22) | 1 | ubuk tüske (#131) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | fűszertartó (#210) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
3 | lapkorong (#80) | 11 | madártoll (#112) | 1 | malomkő (#1205) | |||
1 | olló (#335) | 16 | víz (#27) |