287. forduló, 371. forduló, Vérvörösalkonyfény összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. dec. 1. 9h:07'
EZ A 340. JÁTÉKHETED, 340. FORDULÓD
341. játékheted kezdete: dec. 8.
A következő fordulódat legkorábbana 341. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4115
SZÁMLA : XXXX

VÉRVÖRÖSALKONYFÉNY KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [74,59] koordinátán. Az olimpiai arénában edzettél. Az arénában táboroztál, ellenfelekre várva.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 ryuku nadrágot (3550 arany). Átveszed a sikeresen eladott 3 ork csodaszer (eladási ár: 1969 arany, ebből a kezelési költség: 157 arany), 1 ork csodaszer (eladási ár: 120 arany, ebből a kezelési költség: 9 arany) ellenértékét. Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 700 tapasztalati pontot.A játékvezető átadott Neked 1 Vlagyimir-díjat. A játékvezető levett a bankszámládról 18000 aranyat. (+1 minden fegyver szakértelmedre)
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 2 magszim belet (20 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 2 kristályfolyadékot (424 arany), 8 szvó-ektoplazmát (184 arany), 5 sáfrányport (1200 arany).
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is az ezerszemű bestia (ld. enc.), a Kitaszított (ld. enc.) és a Teijiyoshi (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) csatabárdot (ld. enc.). Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
Egy szőke, rövid hajú, zöld szemű gnóm a táborozás alatt adott neked 100 aranyat, 2 ezüst nyakláncot és 3 fekete gyöngyöt. Sajnos azonban felébredsz, és rájössz, hogy mindez álom volt. Az aranytermő erszény 34 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaktusztüskét. A teremtés zsákja létrehozott 1 darázsszárnyat. A teremtés zsákja létrehozott 1 mutáns csontot. Varázserőd regenerálódik. (+150 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+98 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Elhagyod az arénát. A lottó 687. hetének nyerőszámai: 22, 28, 5. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 490.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 485.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 480.]

* 4. KP: elmormolod a 4. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod az auralátás varázslatot! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 475.]

* 5. KP: elmormolod az 59. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse III varázslatot! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 470.]

a 449 4887 1 átadod a 449. tárgyat a 4887. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 kristályfolyadékot Sárkányszikla részére. [5 pontot használtál fel, van még 465.]

kb 329 10 kiveszel a bankból a 329. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 csontpálcát. [0 pontot használtál fel, van még 465.]

a 329 4887 10 átadod a 329. tárgyat a 4887. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. [-1 TU.] Ok, sikeresen átadtál 10 csontpálcát Sárkányszikla részére. [5 pontot használtál fel, van még 460.]

vtn 51 varázslat tanulás: az 51. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: elektromos pajzs. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 425.]

vtn 67 varázslat tanulás: a 67. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: varázslat olvasása. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 390.]

ek 396 14 t. energia kisütése: 396 14
Rendben, módosítottad, hogy mit szeretnél zenéléskor kapni. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 380.]

h 235 30 használod a 235. tárgyat
Nem sikerült a közfigyelmet előkerülnöd! Amint a kezedbe veszed a hangszert, kíváncsiskodók hada áll körbe. Kikészíted Halatir kalapját. Dudálni kezdesz. Mindent beleadsz, apait-anyait, hogy elnyerd a közönség tetszését. A zene végeztével a közönség csak áll, dermedt csendben: a muzsikád tökéletesen megbabonázta őket. Lassan, csendben, érzelmi felkavarodottságuktól remegve jönnek hozzád, hosszasan szorongatják kezedet, és marékszám szórják a pénzt a zongoratartódba (+362 arany). (Önanalízis: +34% zene.) Ez jól esett! (+2 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy orgyilkos.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 134 életpontot sebeztél. Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. [orgyilkos tőr ládikóba-> (72,59)-> 8 arany, -2 ÉP] 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 350.]

h 235 30 használod a 235. tárgyat
Amikor meglátnak, valaki felkiált: "Egy bárd!" Rögtön körbeáll a kíváncsi nép. Halatir kalapját magad elé rakod, hogy abba dobálják az összegyűltek adományaikat. Játszani kezdesz a dudán. Mindent beleadsz, apait-anyait, hogy elnyerd a közönség tetszését. A közönség álla leesett! Ilyen emócionálisan felkavaró élményben valószínűleg születésük óta nem volt részük. Nem tapsolnak, nem merik az áhítatot megzavarni. A maguk szerény módján, összes aranyukat eléd szórva fejezik ki hálájukat ezért a csodás élményért (+485 arany). Egy hercegi megjelenésű ifjú pénz helyett valami mást rak eléd: egy obszidián függő! (Önanalízis: +34% zene.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+2 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy orgyilkos.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 197 életpontot sebeztél. Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. [orgyilkos tőr ládikóba-> (72,59)-> 8 arany, -2 ÉP] 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 320.]

ek 396 13 t. energia kisütése: 396 13
Rendben, módosítottad, hogy mit szeretnél zenéléskor kapni. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 310.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[117,4] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku légiós került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 162 életpontot sebeztél. A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
847 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Hmm, csak egy manaelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 178 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mallon botjával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál bal oldalát. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Mallon botjával párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 704, sebződés: 8, gyógyulás: 29, összesen: +21 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)
Összeakadsz Mithgillel. Felszerelésében egy fülemüle síp található, mely valószínűleg egy ügyes hangszerkészítő mesteri munkája. Egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy Métely páncélját és egy rinóbőr övet visel. Ruházatát egy ryuku gárdista trófea, egy kérődző etra trófea és egy Pikoló trófea ékesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy kőhegyű lándzsát, bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Érzékeled auráját: fehér, mint minden jónak. Pfuj! Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.

(Továbbmész...) [118,4] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik.

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [119,4] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Itt-ott partra sodródott hínár csúfítja el az "aranypartot". Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ryuku futárbérenc közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 95 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku futárbérenc jobb lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüstshuriken. 1160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [36 pontot használtál fel, van még 274.]

m 4 1 2 mozogsz délre, északkeletre, keletre
[119,5] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Akhasaa előtt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Sohasem kedvelted a vakondokat, a pókokat pedig ki nem állhatod. A földbe taposod őket. (+2 gonoszság.)
A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Dornodon oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Nyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku gárdista. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 84 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 737 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy manaelementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 151 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával párszor megpöccinted a manaelementál testét. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 49 életpontot sebeztél. A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Mallon botjával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+9 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 755, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [120,4] Továbbra is síkságon vagy.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkéred az ásóját, hogy majd te ásol, ő csak pihenjen. Mikor egy fának dőlve elalszik, halkan odalopódzol és teljes erővel fejbe vágod. Látod, hogy ez többé nem fog felkelni! Sajnos a kemény törpefejen az ásó is kettétört. Elhajítod a hasznavehetetlen szerszámot. (+2 gonoszság.)
Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [121,4] Még mindig füves síkságon vagy. A távolban sakálok üvöltenek. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy vérszomjas csüldő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 186 életpontot sebeztél. A vérszomjas csüldő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy quwarg királynő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő torát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1279 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) [66 pontot használtál fel, van még 208.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[122,4] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy grok-képződményt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Chara-din hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Zaeher irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. (Önanalízis: +2% mászás.) Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy bundás csirmáz!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 72 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 1 bakkura bőrt. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [123,3] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy vaskohó van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


Találkozol Sumák Simonnal. Leah inkvizítora. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku nadrágot és egy szirén köpenyét visel. Rangja: inkvizítori szolga. Ruházatát egy borzalmas varkaudar trófea, egy hadroszaurusz trófea és egy velociraptor trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Bal kezében egy harci kalapácsot tart. Tisztán érzed auráját: ő is gonosz. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[40 pontot használtál fel, van még 168.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[122,2] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Ráismersz a lényre. Egy nyuhaj karbin. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 75 életpontot sebeztél. A nyuhaj karbin összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [121,2] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Felfedeztél egy nekrofunt. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy partravetett medúza. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 78 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a partravetett medúza testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A partravetett medúza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 726 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Összefutsz egy vörös, göndör hajú, csillogó szemű, kecskeszakállas mutáns férfival. Bőre teljesen fehér! Sheran tanítványa. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy szürke bőrkesztyűt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy rücskös gigaféreg trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy burástya királynő trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy spagulár a hátasa. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű az alávaló. Összeismerkedtek. Az ő neve Lex, fia Fülöp. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[24 pontot használtál fel, van még 144.]

at 4887 5 TU-t adsz át a 4887. kalandozónak 5
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 5 TU árán átcsúsztatsz 5 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

h 1602 30 25 használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Használod az ezüstszelencét. Beleraksz 20 varányszemet. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 20 rézdarabot kapsz. [rézdarab ládikóba-> (99,19)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] [3 pontot használtál fel, van még 141.]

h 1271 312 használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy borkonyó bibét ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 136.]

in 2498 395 417 leírod a 2498. kalandozónak a 395. szörnyet a 417. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy csápos otagi. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) teknőcpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 136.]

in 2498 397 454 leírod a 2498. kalandozónak a 397. szörnyet a 454. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hegyi óriás. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) krapixlon fürdőruhát. [0 pontot használtál fel, van még 136.]

in 2498 776 462 leírod a 2498. kalandozónak a 776. szörnyet a 462. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hattyúkirály. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Urgod kesztyűjét. [0 pontot használtál fel, van még 136.]

in 2498 7003 468 leírod a 2498. kalandozónak a 7003. szörnyet a 468. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Cenarius. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Dantor amulettjét. [0 pontot használtál fel, van még 136.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 133.]

* 2. BP: energia fejlesztése 2
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] A befejezéshez még 591 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 113.]

* 3. BP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. (Önanalízis: +34% zene.) Ez jól esett! (+105 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy tormikus egér.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 167 életpontot sebeztél. A tormikus egér most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (99,19)-> 2 arany, -2 ÉP] 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 83.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 3 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 2, 21.
Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása.
Ebben a körben 83 pontod maradt, ebből a következő körre 83 pontot vihetsz át. Kapsz még 481 pontot. A következő körben tehát 564 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EZERSZEMŰ BESTIA (288. SZÖRNY)
Egy őrült mágus a világégés előtt kísérletet tett arra, hogy megismételje annak idején az alkímia csodáját, és a triklem drakolderekhez hasonló hatalmú lényt alkosson, amely ezúttal a jó oldalon harcol, a varkaudarok ellen. A kísérlet ugyan sikerült, valóban sikerült egy nagyhatalmú, mágikus létformát létrehozni, a mágusnak azonban semmilyen ellenőrzése nem volt a számtalan, kocsányon lógó szemet birtokló, irtózatos hatalmú amőbaszerű lény felett, így aztán őt falták fel elsőként a kísérleti példányok. Az ezerszemű bestiák azóta is az Alanori Királyság pusztáin kóborolnak, néha felfalnak egy-egy tanyát, de csekély számuk és nagy hatalmuk miatt az alanori mágusok nem foglalkoznak velük.

KITASZÍTOTT (962. ELLENFÉL)
Raia szent lovagjai a gonoszok elleni fanatikus harcuk közben nagyon keskeny mezsgyén egyensúlyoznak. A jó oldal morális követelményei, sokszor ellentétbe kerülnek a háború szükségszerű realitásaival. A többség megtalálja a maga útját, és a korlátokon belül marad, de néhány lovag átlép e határokon, és elveszti a morális önkontrolját. Sajnos ez történt Ab'arg Morqeurus lovaggal is. A legkiválóbbak egyike volt, de egyre elvakultabb lett, egyre kevésbé volt képes megőrizni a lelki egyensúlyát, a végén már csak a harc, az ölés, és a pusztítás éltette. Többen próbálták megállítani, és a helyes irányba terelni, de nem hallgatott senkire. Végül Raia kitaszította a hívei közül az eltévelyedett lovagot. Ezért aggatták rá a Kitaszított nevet. Azóta Morqeurus lovag isten, hit, és társak nélkül bolyong Ghallán. Egy dolog nem változott nála, az elvakultság. A saját kis szent háborúját most már nem csak a gonoszok, hanem az egész világ ellen vívja. A lovag támadása elől a BA parancs sem nyújt védelmet, neki nincsenek barátai, csak ellenségei.

TEIJIYOSHI (970. ELLENFÉL)
Érdekes, hogy Ghalla partjait jóval előbb érték el a halálfejes zászlók alatt hajózó tengeri rablók, mint az invázióra készülő Császári flotta. Néhány vakmerő kalózkapitány ugyanis a gyors meggazdagodás és a könnyű siker reményében, megneszelve, hogy a légió hol talált új célpontot magának, a Királyság partjai felé vette az irányt. Persze a kalózok karavellái ugyanúgy áldozatául estek az istenek haragjának, mint később a ryuku csatahajók... Az eléd libbenő furcsa holttest pedig nem más, mint Teijiyoshi, a híres kalózkapitány! Társai csak "a Veszett" néven emlegették, mert hosszúra nyúlt élete alatt nem ismerte meg a félelem érzését. Nem tudni, milyen átok kényszerítette ebbe a halálon túli létbe itt a víz alatt, de a ryukuk igazán bővelkednek efféle gonosz ráolvasásokban, és egy vérrel írt szerződés, vagy akár saját iszonyatos bosszúszomja is az árnyvilágon innen tarthatta őt. Ha Teijiyoshi vizenyős tekintetű, bozontszakállú maradványaiba botlasz, rengeteg ocsmány trükkre, és azonnali halált okozó érintésre számíts!

CSATABÁRD (555. TÁRGY)
A törpék klasszikus fegyvere, csoda, hogy csak most jutott valakinek az eszébe, hogy el kellene készíteni :) A csatabárdot kizárólag törpék készíthetik el és használhatják. Egy harci fejszére hasonlít, vágófegyvernek számít, de technikájában ütőfegyverként is használod. A törpék ráadásul igazi mesterei ennek a fegyvernek: használatakor a vágófegyver szakértelmed normális mértékben nő, de emellett pluszban ütőfegyver szakértelmed is fejlődik, úgy, mint egy balkezes fegyver! Nem csoda, hogy ideális fegyver törpék számára, még akkor is, ha csak 4D6 a sebzése, és használatához 12-es szintű vágó és ütőfegyver szakértelem szükséges. A csatabárd elkészítése egy vaskohónál történik, kőkalapáccsal, 6 vasérc, 12 pirkit és egy bot felhasználásával. Elkészítéséhez legalább 8-as bányászat szakértelem és 50 TVP szükséges. A csatabárd használatakor +2 támadást kapsz.

AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG TOPÁZA (1247. TÁRGY)
Az Örökkévalóság Kristályának szivárványszíne lassan besűrűsödik, és halványsárga lesz - a nap csillogását úgy veri vissza, mint a legcsodálatosabb aranyékszer. Ez a drágakő mindig meg tud téged lepni valamivel, ezúttal egy csodaszép topáz alakját vette fel! Pedig már azt hitted, nem fejlődik tovább...
A topáz speciális ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más ékszerek helyét. Viselésekor kapsz +60 max. ÉP-t, +60 max. VP-t, +2-t minden tulajdonságodra, +5 támadást, ezenkívül forduló elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +3 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre.

RYUKU NADRÁG (691. TÁRGY)
Ez a kék páncéldarab az ágyékot és a felső lábszárat védelmezi, és persze kiválóan kiegészíti a ryuku mellvértet. Ha viseled a KF 691 paranccsal (nadrágként KF-eled), védettségedet hárommal növeli meg. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

ELEKTROMOS PAJZS (51. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
Ezt a kellemes kék fényben vibráló pajzsot felrakva, teljesen védetté válsz a villámokkal és egyéb, elektromos támadásokkal szemben. Elmondása 14 VP-be kerül, anyagi komponense egy rézdarab.

VARÁZSLAT OLVASÁSA (67. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ha egy varázstekercsre bukkansz, az általában számodra érthetetlen ákombákomokkal, mágikus rúnákkal van tele. A varázslat olvasása azonban lehetőséget nyújt arra, hogy ezt az írást megfejtsd. Ha kiadod a V 67 parancsot, 30 varázspontért, 20 TVP-ért, akkor megfejtesz egy nálad levő varázstekercset. Ha szerencséd van, a varázstekercs egy általad eddig nem ismert varázslatot tartalmaz! Ezt a varázslatot rögvest megtanulhatod, és a továbbiakban használhatod is.

KARAKTERLAP

Vérvörösalkonyfény, egy vörös, rövid hajú, zöld szemű alakváltó nő vagy. Fekete a bőröd. Leah felszentelt papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 340. fordulód.

Erő: 31 (38) Szint: 26 Merészség: 6/5 Magasság: 157 cm
IQ: 50 (57) Támadás: 30 Agresszió: 4 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 31 (38) Védekezés: 46 Menekülés: 28 % Életkor: 41/44 év
Egészség: 40 (45) Életpont: 515/756 Jellem: gonosz (533) Tul. pont: 26
Szerencse: 23 (32) Varázspont: 917/85 Pénz: 35771 arany Kép. pont: 25
Tudatpont: 42/32 Pszi pont: 153/94 EFejl: 135
Eddig összesen 2750 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7040 TP-t kaptál. Jelenleg 1786982 TP-d van. A következő szinthez még 213018 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, orbitális mackósajt, tyrannoszaurusz rex. A 340. fordulódban 29562 arany került a bankszámládra. 29562 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2 ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 16
vágófegyverek: 3 ütőfegyverek: 28 lőfegyverek: 9
dobófegyverek: 28

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << varkaudar lándzsa (#224)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 30 2. nyomkövetés: 75 (+1) 3. mászás: 12
4. csapdakészítés: 21 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 55
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 4 9. szörnyidomítás: 3
10. teológia: 36 11. taumaturgia: 58 12. versengés: 11
13. zene: 332 (+1) 14. szörnyismeret: 21 15. pszi: 25
16. vadászat: 16 17. bányászat: 30 18. úszás: 6
19. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
udvarolsz az 5331. karakternek
ásol max. 20 TVP-ért
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
Bytoxic (#1059) (csak egyszer), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +45 vp 4 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse III (#59)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
banshee-sikoly (#373), sötét halál (#45)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
banshee-sikoly (#373) >> trikornis (#104) banshee-sikoly (#373) >> orgyilkos (#131)
banshee-sikoly (#373) >> sötét gnóm (#132) banshee-sikoly (#373) >> ork bérgyilász (#781)
banshee-sikoly (#373) >> útonálló (#130)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
csontváz (#48) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK
zombi (#49) (málhás: +8 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
2.) Végre egy feladat, amit igazán örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 5 szopókövet!
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XXV. olimpián.
2006 I. félévének Vlagyimir díjas dalnoka vagy.
2006 II. félévének Vlagyimir díjas dalnoka vagy.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bumeráng (#249) 5 isteni könnycsepp (#260) 1 kristályfolyadék (#449)
1 rókafarok (#124) 3 spiritusz (#170) 20 varányszem (#30)
14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
766 arany (#50) 1 bakkura bőr (#95) 2 borkonyó bibe (#312)
1 darázsszárny (#652) 1 ezüstshuriken (#327) 2 kaja (#2)
1 kaktusztüske (#114) 1 karbin plazma (#199) 8 mákrózsa virág (#56)
1 mocsári penke (#148) 1 mutáns csont (#331) 1 obszidián függő (#195)
5 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(117,4) ryuku légiósok (#361), manaelementál (#290), Mithgil (1197. kalandozó)
(119,4) ryuku futárbérenc (#765), nekrofun (#173)
(119,5) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár, művészi porolit (#720), 22. jellempróba, ryuku gárdisták (#360), manaelementál (#290)
(120,4) Dornodon oltár, 24. jellempróba
(121,2) nekrofun (#173), partravetett medúza (#363), Lex, fia Fülöp (2670. kalandozó), tormikus egér (#218)
(121,4) vérszomjas csüldők (#114), quwarg királynő (#153)
(122,2) nyuhaj karbinok (#110)
(122,4) grok-képződmény (#149), oltár, tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), bundás csirmáz (#93)
(123,3) oltár, szent tölgyfa (#393), Sumák Simon (5660. kalandozó)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Vérvörösalkonyfény 340. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) öreg varázsló (#23) gazda (#24)
grákó denevér (#25) királygyík (#26) óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29)
surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31) gnóm boltos (#32) sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34)
acélkolosszus (#35) manó (#36) sötét motyogó (#37) gorombilla (#38) lebegő gomba (#39)
hamupók (#40) görgőte (#41) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Baar-ork (#44)
Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) harcos (#47) csontváz (#48) zombi (#49)
technokolin (#50) gyíkember (#51) bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54)
rőtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59)
drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kőevő (#62) umor-pióca (#63) varkaudar (#64)
goldugar (#65) vízionár (#66) húsevő magszim (#67) móleon (#68) evaporőr (#69)
vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74)
mirg (#75) gitonga (#76) zoloboo (#77) színes dözmöng (#78) bombagoly (#79)
trollfa (#80) tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84)
gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) árnyékrája (#87) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89)
törpe kovács (#90) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94)
mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99)
szőrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104)
óriás griff (#105) griffőniksz (#106) fekete griff (#107) vadász varkaudar (#108) kőkorszaki szaki (#109)
nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114)
törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119)
bibircsók-óriás (#120) homokféreg (#121) xirnox (#122) tetemember (#123) manifesztátor (#124)
büntető praglonc (#125) miksziszi húsgólem (#126) Morbid (#127) varkaudar mágus (#128) Lord Kovács József (#129)
útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) elit palotaőr (#133) palotaőr (#134)
élőholt mirg (#135) sötét főgnóm (#136) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139)
acéldarázs (#140) szőrlajhár (#141) udvari mágus (#142) vadászkutya (#143) arató csattanat (#144)
pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147) vérfürdető magszim (#148) szőrös bozsó (#149)
fémbontó szójer (#150) dehidrátor (#151) kardszárnyú pocok (#152) quwarg királynő (#153) autentikus vámpír (#154)
nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156) purifikátor (#157) nómenklatúra (#158) ongóliant (#159)
tyrannoszaurusz rex (#160) velociraptor (#161) hadroszaurusz (#162) kétfejű troll (#163) jégtroll (#164)
bávatag golombár (#165) borzalmas varkaudar (#166) kvazár kovács (#167) halálosztó kain (#168) orgoró (#170)
óriásféreg (#171) sírlidérc (#172) vark. nekromanta (#173) dögkeselyű (#174) élőholt mágus (#175)
óriás csontváz (#176) csontváz lord (#177) ongóliant hadúr (#178) élőholt ősmágus (#179) Zinthurg (#180)
gnóm szolgáló (#181) pöfögő kregon (#182) elf mesterharcos (#183) ezoterikus mardel (#184) karmazsin huhogó (#185)
szeppent rákfatty (#186) részeg kalandozó (#187) kocsmai verekedő (#188) varkaudar behemót (#189) varkaudar bajnok (#190)
szutykos remák (#191) trosnyogó szakóca (#192) vércápa (#193) hínárevő piranha (#194) opati polip (#195)
elektromos angolna (#196) étkezési homár (#197) moszatrája (#198) mélység fattya (#199) magnetikus praglonc (#200)
quwarg harcos (#201) élőholt quwarg (#202) agyagelementál (#203) bazaltelementál (#204) gránitelementál (#205)
kacagó szépia (#206) diuretikus kráken (#207) drónkeselyű (#208) kneopatikus mollusk (#209) degradátor (#210)
joviális m.szockó (#211) Tguarkhan (#212) kisebb quwarg isten (#213) quwarg nagymester (#214) tűzfőnix (#215)
élőholt sullár (#216) massza (#217) tormikus egér (#218) északi tűzsárkány (#219) királyi palotaőr (#220)
pszi elementál (#221) aurapollátor (#222) szubreális vámpír (#223) nanda (#224) átokmurgattyú (#225)
norpadolótika (#226) kultúrmasztodon (#227) éjkornis (#228) orbitális mackósajt (#229) zoloboo sámán (#230)
woorgard (#231) ekharion (#232) alanori csatamén (#233) adószedő (#234) káoszteknőc (#235)
Chara-din fattya (#236) Mnebolath (#237) Orkhan Thai (#238) Raia szent lovagja (#239) sivatagi doareg (#240)
vadász quwarg (#241) qwarg rohamosztagos (#242) áeratikus hasnyák (#243) hegyi góliát (#244) Rughar familiárisa (#245)
nagyobb vércápa (#246) kputtyintó csalán (#247) quwarg parafenomén (#248) taalru (#249) noth szellem (#250)
zombi mester (#251) lidércúr (#252) pordémon (#253) hordóagyú mameluk (#254) őrült varázsló (#255)
tüskés gigaféreg (#256) Notermanthi (#257) pszi őselementál (#258) holle anyó (#259) trikornis herceg (#261)
quwarg anyakirálynő (#269) varkaudar hadúr (#270) őrjáratozó katona (#274) Védőnővér (#280) ősdentor (#282)
aranyfecske (#283) kronokukac (#285) kronotapír (#286) ezerszemű bestia (#288) manaelementál (#290)
quwarg felderítő (#299) ősquwarg (#300) quwarg szabotőr (#301) óriáspók (#303) aranygriff (#304)
méregelementál (#306) ében sárkány (#327) zafír sárkány (#329) bölcs szilmill (#343) smaragd őrsárkány (#344)
ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) varkaudar kósza (#347) khór darázs (#348) liumbe (#349)
északi aurach (#350) halálmadár (#351) láplidérc (#352) tesh alligátor (#353) erszényes elkarog (#354)
nektoraf (#355) vörös rakolits (#356) dűnekukac (#357) bíbor szulfagor (#358) földsárkány (#359)
ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) ryuku ostromteknős (#362) partravetett medúza (#363) fekete amőba (#364)
troll ritualista (#365) dombi yeti (#366) dombi óriásyeti (#367) kérődző etra (#368) rőtmanó berzerker (#369)
purifikátor császár (#393) ryuku gólem (#394) csápos otagi (#395) bunthar (#396) hegyi óriás (#397)
smaragdgólem (#417) vortexmágus (#418) halálhozó (#419) korinthai amőba (#420) kék rothasztó (#421)
csontváz hadúr (#423) kísértetvarázsló (#424) gothag döglidérc (#429) pikkelyes ptog (#470) eszement trappoló (#549)
P. Vlagyimir (#570) sarki róka (#636) jegesmedve (#637) yeti poronty (#638) veszett rozmár (#639)
fagyféreg (#640) ulkor jéglény (#641) hópárduc (#642) rozmárember (#643) fagyelementál (#644)
dermesztő lidérc (#645) sarki óriásteknős (#646) lábascet (#647) jégzabáló (#649) animált hókutya (#651)
jégdémon (#652) fagyóriás (#653) elemi hidegörvény (#664) agyfröccsentő (#666) varkaudar kölyök (#685)
varkaudar hírnök (#686) varkaudar íjász (#687) varkaudar iszákos (#688) varkaudar katona (#691) vark. kardtáncos (#693)
csataremák (#694) csontlepke (#746) magger (#747) vezérfarkas (#748) mammutóriás (#749)
adamantit gólem (#750) reinkarnált motyogó (#752) érző szívű dromedár (#753) csodabogár (#755) alattomos manó (#756)
lajhárlord (#757) bandita (#758) burástya királynő (#759) drakolich (#760) bűbájlidérc (#761)
kentaurusz (#762) darázsfelhő (#763) ryuku futárbérenc (#765) élőholt tigris (#766) ekharion bébi (#768)
mantikór (#769) proteinsólyom (#771) köpködő bruhatag (#773) mocsári ácsorgó (#774) mocsári féreg (#775)
hattyúkirály (#776) ryuku csapásvezető (#778) roguena (#779) hidra (#780) ork bérgyilász (#781)
Jerome (#956) Poomr Ko (#957) Yurk, a profi (#958) Shandul (#959) Mallon (#960)
Kitaszított (#962) Ayagira Tanaka (#965) Teijiyoshi (#970) Blounther apó (#972) Pszinapszis (#974)
Quirov (#975) Leoneydeas (#976) Métely (#7000) Krogan, a pusztító (#7001) Cenarius (#7003)
királyi őrjáratos (#7006) Öregsámán Krough (#7008) Pikoló (#7010) Földrengető (#7011) gigaféreg lárva (#7037)
csupasz gigaféreg (#7038) rücskös gigaféreg (#7039)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) csontszurony (#12) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15)
$bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20)
ormánygőte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43) királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48) kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50)
bőrpáncél (#51) patak (#52) tavacska (#53) szökőkút (#54) mákrózsa bokor (#55)
mákrózsa virág (#56) bőrsisak (#57) ködmangó cserje (#58) ködmangó (#59) ködkapu (#60)
árnyéksár (#61) ködcsillag (#62) tigroszlán fog (#63) csontszablya (#64) szöges páncél (#65)
szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) $rézdarab (#70)
rézpáncél (#71) rézsisak (#72) rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75)
bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80)
mérleg (#81) zöld üveg (#82) ragasztó (#83) díszes rézpajzs (#84) $óndarab (#85)
olvasztókemence (#86) bronzhegyű lándzsa (#87) bronzsisak (#88) bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90)
manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) bronzhegyű nyíl (#94) bakkura bőr (#95)
$bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97) rákpajzs (#98) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100)
tinta (#101) vízionár szem (#102) magszim bél (#103) fémrúd (#104) evaporőr háj (#105)
fabontó (#106) rövid íj (#107) nyílvessző (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110)
hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115)
móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkő (#119) tábla (#120)
jellempróba (#121) dözmöng szív (#122) göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125)
bronzpenge (#126) mandibulakasza (#127) sallank karom (#128) sallank nyíl (#129) hebrencs állkapocs (#130)
$ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135)
rúnakő (#136) mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138) koponya szimbólum (#139) denevér szimbólum (#140)
nap szimbólum (#141) szem szimbólum (#142) virág szimbólum (#143) két kard szimbólum (#144) villám szimbólum (#145)
oltár (#146) hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149) szent jogar (#150)
szvó-ektoplazma (#151) $vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155)
világítótorony (#156) nyu-shuriken (#157) ezüst karkötő (#158) kis vaspajzs (#159) vassisak (#160)
nagy vaspajzs (#161) borostyán függő (#162) karócsapda (#163) vasvért (#164) mászókampó (#165)
ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170)
rövid kard (#171) téfea-agy (#172) nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175)
vashegyű nyíl (#176) szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) $ezüst gyűrű (#180)
vasalt bunkó (#181) vashegyű lándzsa (#182) vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184) nagy bronzkulcs (#185)
nagy vaskulcs (#186) $mérgezett vasnyíl (#187) mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189) mérg. vas dobónyíl (#190)
$aranylánc (#191) $gyöngysor (#192) $aranygyűrű (#193) $arany karperec (#194) obszidián függő (#195)
trófea nyaklánc (#196) igazgy. fülbevaló (#197) trikornis szarv (#198) karbin plazma (#199) gyíkfű csomó (#200)
gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205)
ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208) szuperkötél (#209) fűszertartó (#210)
sáfránypor (#211) dorony tüdő (#212) xirnox szív (#213) manifeszt.nyúlvány (#214) praglonc hártya (#215)
ketrec (#216) hurokcsapda (#217) ketrec-csapda (#218) fedett verem (#219) háló-csapda (#220)
dobóháló (#221) láncing (#222) smaragd védőgyűrű (#223) varkaudar lándzsa (#224) $orgyilkos tőr (#225)
ramit kő (#226) helytartói jogar (#228) obszidián karkötő (#229) lánckesztyű (#230) acélpengőke (#231)
ilkin érc (#232) furulya (#233) tatu dob (#234) dorony duda (#235) $lajhár csont (#236)
tankány karom (#237) lant (#238) pular kristály (#239) kis aranykulcs (#240) smaragd kulcs (#241)
tüskecsapda (#242) nyílcsapda (#243) kvazár (#244) márványkulcs (#245) nagy aranykulcs (#246)
fekete bőrcsizma (#247) pszi kő (#248) bumeráng (#249) smaragd koszorú (#252) nekrofun medál (#253)
regeneráló gyűrű (#254) tatu ködmön (#255) templom (#256) szent kehely (#257) nehezék (#258)
szopókő (#259) isteni könnycsepp (#260) bájital (#261) friss csatamező (#262) ősi csatamező (#263)
remák szív (#264) kristálygömb (#265) kvazár sisak (#266) fülemüle agyar (#267) $gromak bőr (#268)
purifikátor háj (#269) gromak páncél (#270) szürke bőrkesztyű (#271) aranytű (#272) szuper dobóháló (#273)
szuper hálócsapda (#274) ametiszt medál (#275) sárga erőöv (#276) rejtőköpeny (#277) umbatari karkötő (#278)
Mágikus Koponya (#279) $tyrex csont (#280) $raptor karom (#281) jégszív (#282) Fekete Kehely (#283)
sötét ital (#284) Szent Kulacs (#285) Sheran főzete (#286) zan indukátor (#288) bíbor erőöv (#291)
sárkánypikkely (#292) drako pikkelyvért (#293) elit csatavért (#295) kvazár pajzs (#296) kvazár kard (#297)
arx formázó minta (#298) bev formázó minta (#299) cru formázó minta (#300) Fairlight köpenye (#303) kőszem (#304)
varázskő (#305) réz papi karkötő (#307) ezüst papi karkötő (#308) arany papi karkötő (#309) galachmit (#310)
borkonyó cserje (#311) borkonyó bibe (#312) gyógykenőcs (#313) optiri agysisak (#315) Pusztítás Botja (#316)
varkaudar csizma (#317) taposó tappancs (#318) kregon zúzmó (#320) plazmacsillag (#321) ezüsttőr (#322)
ezüsthegyű nyíl (#323) ezüsthegyű lándzsa (#324) ezüstkard (#325) ezüstdarab (#326) ezüstshuriken (#327)
Thargodan esszencia (#328) csontpálca (#329) mirtuszkoszorú (#330) mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332)
rákfatty váladék (#333) acéltű (#334) olló (#335) pukkanó tűcsapda (#336) piranha zsákvédő (#337)
királyi korona (#338) hadilobogó (#340) alkímiázó üst (#341) rézgolyó (#343) rózsaszín bugyogó (#346)
súlyzó (#347) shinai gömb (#348) lovagi tabard (#349) esszenciakristály (#350) tolmokov-koktél (#351)
mithril (#352) molluszk ház (#353) degradátor váladék (#354) szockó hólyag (#355) quwarg boly (#359)
quwarg tojás (#360) káosz szimbólum (#361) ezüsttollú nyíl (#363) szerencsetalizmán (#366) Trákin csákánya (#367)
kinemfogyó tegez (#368) gránit őrszobor (#369) phua-kúp (#372) Eldaran karkötője (#373) fekete tű (#374)
fény szentélye (#376) moa smaragd (#377) moa gyöngy (#378) moa rubin (#379) moa obszidián (#380)
moa zafír (#381) moa jádekő (#382) moa üveggömb (#383) moa burát (#384) moa gyémánt (#385)
moa katalizátor (#386) natali kő (#388) szigony (#389) halcsont (#390) polip szívóka (#391)
mászó-karperec (#392) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) $álompor (#396) városépítkezés (#398)
főutca (#399) ház (#400) morgud hagymatő (#402) fokhagyma (#403) rájabőr (#404)
rájabőr úszógatya (#405) réz fejpánt (#406) bronz fejpánt (#407) vas fejpánt (#408) árnyékharcos gyűrű (#409)
kígyóbőr öv (#410) királyi emlékmű (#411) vérvörös köpeny (#412) moa stuki (#413) aranypikkely (#415)
teknőcteknő (#416) teknőcpajzs (#417) era formázó minta (#418) fpi formázó minta (#419) agyartőr (#420)
szívkereső (#423) pengepajzs (#425) Raia pallosa (#426) gránátkaktusz (#428) kaktuszbogyó (#429)
Vlagyimir szobra (#433) bányászcsákány (#434) törpe bánya (#435) réz masszariasztó (#436) arany masszariasztó (#437)
ónix masszavadító (#438) szent liget (#439) Muezli aranykeze (#442) kvazár kesztyű (#445) fekete lótusz (#446)
lótuszvirág (#447) kristályfolyadék (#449) feketekard nyaklánc (#450) zangrozi csizma (#451) krapixlon fürdőruha (#454)
kampós acélszigony (#455) Urgod kesztyűje (#462) mithril kesztyű (#463) Dantor amulettje (#468) Dantor vértje (#469)
norgat kulcs (#471) dizen kulcs (#472) fiatalság itala (#473) törpe bakancs (#475) zafír fülbevaló (#477)
drakolder szem (#478) cápaölő tőr (#480) raptor szablya (#482) barátság szent tüze (#484) Szent Pöröly (#485)
sörsátor (#486) erődítmény (#488) pusztulás sírjai (#489) sárkánytanya (#492) manakristály (#500)
kdole (#501) kihívás tornya (#502) aranytermő ládikó (#504) totemoszlop (#505) bűvös lant (#509)
pásztorbot (#513) zafír medallion (#514) varkaudar szablya (#516) tükörpáncél (#519) tudás gyöngye (#522)
Mjölborg kalapácsa (#523) Luthius karkötője (#527) angyalok gyűrűje (#529) lidérckorona (#531) Chara-din monolitja (#534)
sötét tekercs (#535) kisebb zan (#544) tünde íj (#553) tünde nyíl (#554) csatabárd (#555)
főnixtoll (#563) feneketlen bugyor (#570) aranytoll (#572) fekete kaktusz (#577) ében toboz (#578)
gyilkos csalán (#581) csalánvirág (#582) hro formázó minta (#601) Fortuna szentélye (#645) Eldaran ékköve (#647)
kulcskarika (#648) sámán erszény (#650) rinóbőr (#651) darázsszárny (#652) varkaudar tekercs (#653)
darázsfarok (#654) liumbe hajtás (#655) aurach fog (#657) aurach bőr (#658) Morgan kristálya (#659)
Tiume batyuja (#660) alligátorbőr (#661) alligátorbőr cipő (#662) alligátorfog (#663) elf csont (#664)
elkarog szőr (#665) nektoraf faggyú (#667) sáska amulett (#668) rakolits por (#669) lápi hajlék (#670)
nyomkereső talizmán (#671) sáfránykristály (#675) szulfin (#676) szulfagor agyar (#677) smaragdkő (#678)
hibátlan gyémánt (#680) elf kósza háza (#681) orvosságos zacskó (#682) elf tekercs (#683) tímárkunyhó (#684)
rinóbőr öv (#685) tűzfény (#686) ryuku karvédő (#687) ryuku sisak (#688) ryuku mellvért (#689)
ryuku kesztyű (#690) ryuku nadrág (#691) ryuku csizma (#692) ryuku köpeny (#693) ryuku szablya (#695)
ryuku buzogány (#696) manóodú (#698) sötét kámzsa (#699) tubarkő (#700) Rahn ékkő (#701)
teknősesszencia (#702) troll csont (#704) kobudera csont (#705) gnóm csont (#706) smaragd karkötő (#707)
ritualista amulett (#708) csontamulett (#711) etra hályog (#712) berzerker tüske (#713) rőtmanó kacagány (#714)
művészi porolit (#720) rubin fejék (#729) smaragd orrkarika (#730) gyöngyberakásos öv (#732) bunthar bőr (#733)
bunthar zsák (#734) mágikus hátizsák (#735) rémbőr tarkóvédő (#737) gólem talizmán (#811) vortex talizmán (#812)
halálhozó talizmán (#813) korinthai talizmán (#814) rothasztó talizmán (#815) halálhozó karkötője (#816) hatalom fülbevalója (#817)
teremtés zsákja (#818) aranytermő erszény (#819) szirén köpenye (#820) varázsfiola (#828) ében nyílvessző (#848)
örökkéval. rubinja (#900) skorpiókarom (#911) csillagbozótos (#928) csillagbot (#929) cápazsír (#932)
pézsmatök (#933) pézsmatökmag (#934) hajító csillag (#939) Ma'yia furulyája (#949) ytterium kőzet (#965)
párducbőr (#1066) jegesmedve bunda (#1067) rozmárfog (#1069) yetiszív (#1070) féregbél (#1071)
ulkor gyöngy (#1072) párducszem (#1073) lidércesszencia (#1074) cetuszony (#1075) mágusszelence (#1076)
ulkor kötény (#1089) csodák kútja (#1096) Éjmágus tükre (#1100) varkaudar látógömb (#1107) varkaudar csont (#1113)
örökkéval. zafírja (#1116) párducbőr övtáska (#1117) párducbőr pénztárca (#1118) derit sodronynadrág (#1119) csillogó nyakék (#1120)
varkaudar pálinka (#1137) sámán gyógykenőcs (#1139) hűségérme (#1141) ryuku védőkenőcs (#1154) Rodger kezdő üstje (#1167)
tűzrakó hely (#1169) malom (#1204) malomkő (#1205) örökkéval.kristálya (#1207) régészeti lelőhely (#1208)
dal.kristálykesztyű (#1214) szekérkaraván (#1215) megbűvölt utazóláda (#1218) kir.érd.műv. kitűző (#1220) hattyútoll (#1222)
sólyomcsőr (#1223) ork csodaszer (#1228) bruhatagnyelv (#1230) örökkéval. topáza (#1247) csillezsálya (#1252)
csillezsályalevél (#1253) Leah tekercse (#1258) Halatir kalapja (#1262) tünde tegez (#1263) kis mágneses bigyó (#1266)
Sheran cserepe (#1271) Kaldor varázspora (#1272) ryuku menetpajzs (#1320) molitár dob (#1327) extra takarmány (#1360)
csodabazár (#1404) erőserkentő (#1405) agyértágító (#1406) reflexélesítő (#1407) sejtfiatalító (#1408)
esélynövelő (#1409) papagájsíp (#1415) triton szigony (#1472) Vlagyimir-díj (#1519) Mallon botja (#1526)
nodonrod kitűző (#1533) megsemmisítő (#1540) balkezes gyűrű (#1549) mentát karkötő (#1551) méregfog (#1553)
holdezüst fejpánt (#1555) Krogan buzogánya (#1561) Métely páncélja (#1562) bozontfonat (#1563) Krough fejdísze (#1570)
fülemüle síp (#1576) monstrum vállvédő (#1577) griff nyakék (#1579) tündöklő szobor (#1587) manóétek (#1588)
Kalmárok Kémgömbje (#1589) féregíz nyakpánt (#1601) ezüstszelence (#1602) fenőkő (#1618) vérvörös rózsa (#1622)
hibátlan tűzopál (#1642) zúzókesztyű (#1670)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása
AV   forma                            ?  alakváltás
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése
BPB  [sorszám]                        -  befejező parancs berakása
BPK  sorszám                          -  befejező parancs kivétele
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EA   mit       darab                  -  eladás boltban
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
ERKI [kaland.]                       20  erőszakos kilép(tet)és
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvő
EXT                                   -  játékhét visszadátumozási kérelem
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FA   tárgy     kalandozó darab        3  futárpostának átad
FAA  tárgy     [tárgy]   [tárgy]  par*3  futárpostának átad
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata
FGO  TVP                            TVP  feltételes gonoszkodás
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás
FM   TVP                              -  feltételes mászás
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV  varázslat élőlény                -  feltételes T/V varázslat
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
HH   tárgy [tárgy] [tárgy]    par*(?+1)  gyors tárgyhasználat
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyűjtés
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                   30  imádkozás oltárnál
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
JLK  kód                              5  jelszó kimondása
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfből
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám   vezető                 -  Közös Tudat létrehozása
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása
KPCS [1-3]                         0/20  kapcsoló állítása
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban
P    pszi      [param1]  [param2]  5(?)  pszi képesség használata
PBE  pénz                             -  pénz berakása bankba
PKI  pénz                             -  pénz kivétele bankból
RM   fegyver   mit        TVP       TVP  növény/épület rombolása
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése
SZK  szörny                          10  szörnykeresés
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TK   kaland kalandozó                 ?  többszemélyes kalandra indulás
TKB  beállítás beállítás              -  többszemélyes kaland beállítása
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába
USZ  TVP                            TVP  úszás
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertől
VV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  gyors varázslás
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek