347. forduló, 349. forduló, Nantosvelta összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. jún. 9. 9h:07'
EZ A 669. JÁTÉKHETED, 348. FORDULÓD
670. játékheted kezdete: jún. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3070
SZÁMLA : XXXX

NANTOSVELTA KALANDJAI


98 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [117,29] koordinátán.
Az egyik napon összefutsz egy kék egyenruhát viselő, tintacsigán lovagló ember nővel. Ruháján egy zöld korona jelvényt látsz, raja aranyló "Yaurr" felirattal. Már messziről integet, és ahogy közelebb ér, beszélni kezd.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövőben megrendezendő bajnokságra. Köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2008. június 10., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a június 14-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM: A védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Desertus Anima, amikor összefutottatok, adott neked egy szeksztánst.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+23 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+74 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy sünmedve nyomára vezet. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 478.]

* 1. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 118 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 438.]

* 2. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 438.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 433.]

* 4. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+8 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 403.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 403.]

h 1 50 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 403.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 398.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 393.]

ef 4 energia fejlesztése 4
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-4 TU.] A befejezéshez még 1309 TU szükséges. [40 pontot használtál fel, van még 353.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 323.]

v 84 76 elmormolod a 84. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 madártoll). [0 pontot használtál fel, van még 323.]

sze 76 elengeded a 76. szörnyet
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

sze 82 elengeded a 82. szörnyet
Leszeded a köteleket, és elengeded a spagulárt. Egy darabig még álldogál, szokatlan neki a szabadság: de aztán a biztatásodra nekiindul. (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 323.]

sze 43 elengeded a 43. szörnyet
Szabadon engeded a tigroszlánt. Még egy ideig visszanéz rád, majd tovainal. (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 323.]

sze 33 elengeded a 33. szörnyet
Elengeded a sünmedvét: hadd éljen szabadon a szerencsétlen. A szörny vidáman kocog el. (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 323.]

sze 137 elengeded a 137. szörnyet
Szabadon engeded a karmos tankányt. Még egy ideig visszanéz rád, majd tovainal. (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 323.]

sze 120 elengeded a 120. szörnyet
Szabadon engeded a bibircsók-óriást. Még egy ideig visszanéz rád, majd tovainal. (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 323.]

v 84 43 elmormolod a 84. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy tigroszlánt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van. [-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 313.]

sze 43 elengeded a 43. szörnyet
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

v 84 82 elmormolod a 84. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy spagulárt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van. [-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 303.]

id 82 100 idomítod a 82. szörnyet 100 pontért
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 303.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[118,30] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Látsz egy kék orchideacserjét. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy lajhárlord került az utadba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a lajhárlord bal karját. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a lajhárlord bal lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a lajhárlord jobb karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A lajhárlord meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A lajhárlord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 lajhár csontot. 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}


(Továbbmész...) [119,31] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy mély kutat. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy sérült ryuku ostromteknős közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 44 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a ryuku ostromteknős bal oldalát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku ostromteknős bal oldalát. (5 támadással 54 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A ryuku ostromteknős összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 958 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}


(Továbbmész...) [120,32] Síkság, továbbra is csak síkság. Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Nocsak, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy friss csatamezőt. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy élőholt quwarg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 48 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 267.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[121,33] A sík vidék bozótos terepbe vált át.
(Feltételes támadás:) Egy tetemember! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 47 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A tetemember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Észreveszel egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [121,34] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy friss csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [121,35] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledő tüskés harci gromak mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-12 életpont.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A tüskés harci gromak még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 32, gyógyulás: 5, összesen: -27 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+88 életerő). [-15 varázspont.] Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mákrózsa bokrot. Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [41 pontot használtál fel, van még 226.]

m 4 3 4 mozogsz délre, délkeletre, délre
[121,36] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! [Nem szedsz a GYJ miatt.] Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Felismered a közeledőt. Csak egy bandita. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 11 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bandita fejét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a bandita fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A bandita most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő, ezenkívül 1 orgyilkos tőr. Szereztél 11 aranyat. 705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [122,37] Tovább barangolsz a fák között. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hmm, csak egy szőrös bozsó. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 8 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szőrös bozsó szőrös mellkasát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a szőrös bozsó jobb karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szőrös bozsó mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Csak egy trollfa. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 12 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trollfa vastag törzsét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a trollfa ágas-bogas fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A trollfa egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-13 életpont)! A trollfa még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 20, gyógyulás: 1, összesen: -19 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [122,38] A terep továbbra is sűrű erdő.

[48 pontot használtál fel, van még 178.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[122,39] Tovább barangolsz a fák között. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy óriás liánt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy az elme hatalma varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy manaelementál hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.


(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [16 pontot használtál fel, van még 162.]

* 1. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

* 2. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+100 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 157.]

* 3. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 157.]

* 4. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 154.]

* 5. BP: keresed a 33. szörnyet az 55. szörnyet a 360. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy sünmedvét. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 154.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 15, 4.
Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Borzalmasan sok holmit cipelsz magaddal: néhánytól meg kell szabadulnod. Gondos válogatás után, elhajítasz néhány kevésbé értékes tárgyat. (Eldobott tárgyak: 1 göcsörtös bunkó, 1 bunkósbot.)
Ebben a körben 154 pontod maradt, ebből a következő körre 154 pontot vihetsz át. Kapsz még 489 pontot. A következő körben tehát 643 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

KARAKTERLAP

Nantosvelta, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű alakváltó nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 348. fordulód.

Erő: 24 (26) Szint: 20 Merészség: 7/6 Magasság: 161 cm
IQ: 73 (75) Támadás: 19 Agresszió: 6 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 26 (30) Védekezés: 28 Menekülés: 40 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 24 (30) Életpont: 291/253 Jellem: semleges (+5) Tul. pont: 0
Szerencse: 34 (38) Varázspont: 1295/3 Pénz: 517 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 15/15 EFejl: 30
Eddig összesen 1190 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5924 TP-t kaptál. Jelenleg 523516 TP-d van. A következő szinthez még 76484 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, quwarg nagymester, jégtroll. A 320. fordulódban 5054 arany került a bankszámládra. 5761 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 26/43 (+5%) szúrófegyverek: 4/15 (+7%) vágófegyverek: 15/12 (+3%)
ütőfegyverek: 1/96 lőfegyverek: 24/19 dobófegyverek: 6/74 (+24%)

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (100%) << szöges bunkó (#8) (100%) << rövid kard (#171) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 69/80 2. nyomkövetés: 79/81 (+4%) 3. mászás: 7/109
4. csapdakészítés: 20/38 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/101 6. gyógyítás: 18/49
7. titkosírás: 17/35 8. felderítés: 39/95 9. szörnyidomítás: 9/10
10. teológia: 43/74 (+24%) 11. taumaturgia: 27/83 (+6%) 12. versengés: 3/59
13. harcművészetek: 14/10 14. zene: 16/5 (+20%) 15. szörnyismeret: 30/48 (+18%)
16. pszi: 1/30 17. zárnyitás: 5/33 18. vadászat: 28/52
19. bányászat: 32/39 20. csapatmunka: 1/34

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219), woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219), gitongát (#76) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 160 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12)
trikornis (#104), csontváz lord (#177), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), nyuhaj karbin (#110), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 11, max: 12)
troll (#5), Leah hívők (#991), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), ember (#1), elf (#2), Tyriel (#777), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136), semlegesek (#989)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) méregsemlegesítés (#14) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)
az elme hatalma (#123)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
izomernyesztés (#33), éhínség (#39), szárazság (#48), kisebb tűzlehelet (#110), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
szárazság (#48) >> nyuhaj karbin (#110)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A víz egy Sheran-pap számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed elérte a 7. szintet!
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bunkósbot (#9) 1 tigroszlán fog (#63) 6 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 ezüst karkötő (#158)
1 gromak bőr (#268) 5 gyöngymangó (#135) 2 lajhár csont (#236)
1 orgyilkos tőr (#225)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(118,30) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), lajhárlord (#757)
(119,31) ryuku ostromteknős (#362)
(120,32) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), élőholt quwarg (#202)
(121,33) tetememberek (#123), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(121,34) Tharr oltár
(121,35) tüskés harci gromak (#156), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56)
(121,36) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), bandita (#758)
(122,37) szőrös bozsók (#149), művészi porolit (#720), trollfa (#80)
(122,39) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Huertol elveszett. Legalábbis a király számára. A helytartói város státusz elveszítésével várhatóan az alábbi épületek fognak bezárni a városban: helytartói hivatal (581. épület), Fairlight bank (583.) Fejvadászcéh (758.) Toborzóiroda (761.).
* A Fejvadászcéh Wargpinban nyitotta meg irodáját, melyet Huertolban be kellett zárnia. Az épület száma változatlanul 758.
* Huertol fekete mágustornya ezentúl nem látja szívesen a varkaudarpárti kalandozókat. Az is veszélyben van közülük, aki megközelíti az épületet.
* Az erődök és fellegvárak ostroma mostantól nem növeli a hőstettekben látható varkaudar ill. kalandozóharcok számát.
* A Rozoga Csontváz Lordhoz fogadót ezentúl a varkaudarok üzemeltetik, a nevét is megváltoztatták, a Vérhez és Pálinkához címezték.
* A varkaudar arénánál lehetőség van arra, hogy hozzájárulj az aréna szörnyeinek beszerzéséhez. Az arénánál add ki a H 497 [hánszor*100 arannyal járulsz hozzá] [szörny száma, amit szeretnél] parancsot. Az arany levonásra kerül, az arénamester pedig megpróbálja beszerezni azokat a szörnyeket, amelyekre a hozzájárulásokat kapja.

Üzenet küldése a karakternek