Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. jan. 2. 15h:16' EZ A 59. JÁTÉKHETED, 35. FORDULÓD 60. játékheted kezdete: jan. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1403 SZÁMLA : XXXX |
m 8 | mozogsz északra |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a mérges nyukmár bal oldalát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a mérges nyukmár csáprágóját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
v 21 3 | elmormolod a 21. varázslatot |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [61,0] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Látsz egy nekrofunt. (ld. enc.) Utad során felfedezel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy garokk nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a garokk bal hátsó lábát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a garokk testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a garokk néhányszor agyarával! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a garokk varacskos hátát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A garokk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. Magad mögé lököd a pitiáner kőevő trófeát, és diadalmasan beszerzel egy garokk trófeát. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [62,-1] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy bo-skorpió. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a bo-skorpió jobb oldalát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz egy borzalmas Pörölycsapásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bo-skorpió kitinpáncélját. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a bo-skorpió a farkával, de elhibázta! A bo-skorpió összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 7 csepp gyenge mérget. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a tintacsiga vékony szarvát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tintacsiga testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A tintacsiga állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ököllel többször eltalálod a tintacsiga testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A tintacsiga megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [64,-3] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A levegő csak úgy zizeg az ide-oda röpködő quwargoktól. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy megsebesített sullár. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a garokk fejét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a garokk jobb első lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a garokk agyarával a testeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a garokk fejét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A garokk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [65,-4] A bozótos terep dombvidékbe megy át. A quwargok ciripelése itt már fülsiketítő. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Hirtelen mozogni kezd a föld! Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ráismersz a távolodóra. Egy megsebzett északi aurach. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a púpos burástya farkát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször eltalálod a púpos burástya bal karját. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
MÉRGES NYUKMÁR (95. SZÖRNY) A mérges nyukmár, a sötét helyeken megbúvó, másfél méter magas, ragyás, zöld bőrű, bogárszerű lény sokak szerint mérgező csípésű. Kedvenc taktikája, hogy áldozatát megragadja mancsával, majd csáprágójával átharapja a védtelen áldozat torkát. Tanulság: ne látogass sötét helyeket. Az erős, kitines páncél áttörésére talán az ütőfegyver a legjobb. |
NEKROFUN (173. NÖVÉNY) A nekrofun különös, növényszerű lény. Szára, nagy lapos levelei majdnem áttetszők, színük mélybíbor. Tapintásra egyszersmind kemények és rugalmasak. Virágot, termést nem látsz rajtuk, és semmilyen egyéb szervet sem tudsz megkülönböztetni sem a száron, sem a levélen. Elképzelni sem tudod, hogy mi a fenére lehet jó ez a furcsa növény. |
TINTACSIGA (74. SZÖRNY) Ez az óriásira megnőtt csiga lehet, hogy a tintahal szárazföldi rokona. Ugyanis képes igen nagy távolságra is fekete, nyúlós folyadékot köpni, ezzel nem ritkán elvakítva ellenfelét. A "befeketített" ellenfelet ezután meglepően éles zúzófogaival aprítja szét. Puha testét jól fogják az éles és szúrófegyverek, de ahhoz, hogy a tintacsiga elpusztuljon, nagyon sok pontosan bevitt csapás szükséges. |
CHARA-DIN MONOLITJA (534. TÁRGY) Egy öt méter magas, fekete, fenyegető csiszolt kőtömb - ez Chara-din monolitja. Chara-din hívei (vagy szolgáik) építették, istenük parancsára. A monolit félelmetes mágikus erővel bír: elszívja a környezetében tartózkodók mágikus energiáját, így a Chara-din hívőket kivéve mindenki elveszti a regenerált varázspontjai felét, a Chara-din hívők viszont dupla vp-t kapnak (ez a hatás nekrofunnal és más duplázó hatásokkal nem adódik össze). A monolit felépítése 100 TVP-be kerül, és az ÉP 534 parancsot kell kiadnod hozzá. Az építkezést egyszerre kell elvégezned, tehát 99 TVP elköltésével az építkezés semmit nem halad! [Tehát ha nem tudod egyből felépíteni, a parancsot végre sem hajtod.] A monolit tengeren, lakott területen és mocsáron kívül bárhol megépíthető. A monolitot bárki rombolhatja a "Zan Indukátor és egyéb, az emberiség egészére káros dolgok Pusztítása": ZIP 534 100 paranccsal. Ekkor 100 TVP elköltésével teljesen lerombolod a monolitot. Ha kevesebb TVP áll rendelkezésedre, a parancs nem hajtódik végre. |
ÉSZAKI AURACH (350. SZÖRNY) Ezek a vastag bőrű, disznóhoz hasonlatos teremtmények az északi dombokból érkeztek a tűzvihar utáni időjárásváltozás eredményeképp, és azóta benépesítették Erdauin nyugati részét. Ezek a testes mindenevők kiválóan tudják magukat álcázni, bőrük kaméleonszerűen alkalmazkodik a környezethez, ezért elég nehéz őket észrevenni. Sok-sok apró fogukkal általában gyökerek és kisebb emlősök után kutatnak, de eléggé rövidlátóak és buták, úgyhogy néha még az emberre is rátámadnak. Elpusztításuk vagy megfutamításuk egy tapasztalt kalandozó számára nem jelent nehézséget, ámbár visszataszító bűzük miatt legtöbbjük inkább más lényekre vadászik. |
Erő: | 14 | Szint: | 8 | Merészség: | 3/3 | Magasság: | 147 cm |
IQ: | 12 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 19 | Védekezés: | 11 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 28/28 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 122/57 | Jellem: | jó (65) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 19/10 | Pénz: | 155 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 10 (+1) | szúrófegyverek: | 3 | vágófegyverek: | 1 |
lőfegyverek: | 7 |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << ököl (#28) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9 | 2. nyomkövetés: | 4 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdaészlelés: | 1 | 5. gyógyítás: | 11 | 6. titkosírás: | 1 |
7. felderítés: | 1 | 8. teológia: | 1 | 9. harcművészetek: | 7 |
10. zene: | 1 | 11. zárnyitás: | 1 | 12. vadászat: | 4 |
13. bányászat: | 3 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 50 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A méreg a gonosz eszköze - hozz egy tucat csepp gyenge mérget, hadd változtassam vízzé! |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg! |
Összsúly: 34.20 kg | Megterheltség: 90% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 108 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
10 | gyenge méreg (#26) | 4 | kaja (#2) | 1 | óndarab (#85) | |||
1 | ormánygőte csont (#21) | 7 | sünmedve tüske (#14) | 11 | víz (#27) | |||
1 | vízionár szem (#102) |