Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. szept. 5. 9h:07' EZ A 114. JÁTÉKHETED, 35. FORDULÓD 115. játékheted kezdete: szept. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 23 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3395 SZÁMLA : XXXX |
v 15 205 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 15 205 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
a 205 3863 1 | átadod a 205. tárgyat a 3863. kalandozónak (1 darabot) |
kf 205 4 | kézbeveszed/felveszed a 205. tárgyat a 4. tárggyal |
kf 153 3 | kézbeveszed/felveszed a 153. tárgyat (őrzöd) |
kf 15 3 | kézbeveszed/felveszed a 15. tárgyat (őrzöd) |
d 18 2 | eldobod a 18. tárgyat (2 darabot) |
d 6 1 | eldobod a 6. tárgyat (1 darabot) |
t 83 | támadod a 83. szörnyet |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kaszabolósáska jobb középső lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzkarddal alaposan megvágod a kaszabolósáska testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontszablyával kilukasztod a kaszabolósáska testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a kaszabolósáska újra meg újra lecsap. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kaszabolósáska száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 mandibulapengét. 71 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a gyilkos sallank testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronzkarddal párszor kilyukasztod a gyilkos sallank testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvágod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gyilkos sallank száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 5 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [41,3] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő alpesi tehén nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén bal oldalát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzkardot ellenfeledre rohansz. Bronzkarddal megvagdalod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy megvágod az alpesi tehén fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod az alpesi tehén fejét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolod az alpesi tehén testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [41,4] Szűnni nem akar a zöld síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy drótszőrű pincsi. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Megmarkolva a bronzkardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Bronzkarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontszablyával egy hatalmas csapással felmetszed a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A drótszőrű pincsi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 5 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja az uzbány testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzkardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az uzbány jobb szárnyát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvágod az uzbány bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal párszor kilyukasztod az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod az uzbány testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 uzbány csőrt. (ld. enc.) Elhajítod a vacak sörényes ubuk trófeát, és kiszedsz egy uzbány trófeát. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed a rájanyék bal oldalát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csontszablyával alaposan megvágod a rájanyék testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a rájanyék, épp csak megsuhint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rájanyék karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A rájanyék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
be 1215 15 | bemész az 1215. épületbe |
40 | 41 | 42 | |
0 | |
|
|
1 | |
|
|
2 | |
|
|
3 | |
|
|
4 | |
|
|
5 | |
|
|
6 | |
|
|
[56,-10] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Látsz egy phua-kúpot. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [58,-8] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy piromenyét nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a piromenyét testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (5 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod a piromenyét farkát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolod a piromenyét nyakát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A piromenyét belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal kilukasztod a piromenyét fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolod a piromenyét testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A piromenyét belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [59,-7] Síkság, továbbra is csak síkság. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
m 2 1 2 | mozogsz keletre, északkeletre, keletre |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a piromenyét farkát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (9 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a piromenyét farkát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvágod a piromenyét testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal egy hatalmas csapással felmetszed a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvágod a piromenyét jobb hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A piromenyét belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a manaelementál testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronzkarddal néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+9 vp). Bronzkarddal néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvágod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [61,-8] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy smirglibokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
(Továbbmész...) [62,-8] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Látsz egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
f 99 | kísérletezel a 99. tárggyal |
f 99 | kísérletezel a 99. tárggyal |
ef 3 501 | energia fejlesztése 3 |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
k 1 1 1 | követed az 1. fajúakat 1 lépésig északkeletre |
k 2 1 1 | követed a 2. fajúakat 1 lépésig északkeletre |
UZBÁNY CSŐR (169. TÁRGY) Egy uzbány legyilkolása után kézenfekvő, hogy közelebbről is megvizsgálja az ember, miért is öli halomra oly könnyedén a különösen erős ugh mérget használó lényeket is. No igen, a csőr az oka! A kemény szarucsőr teljesen ellenálló minden méreggel szemben, az uzbány könnyedén át tud fúrni vele a méregtől átitatott szerveken keresztül a belső, ehető részekig. Kézenfekvő az ötlet - ha legközelebb valami erősebb mérgű lénnyel találkozol, meg kéne próbálni a farkáról/csáprágójáról/stb. lecsöpögő folyadékot felfogni bele. Ránézésre úgy tizenkét csepp ugh mérget lehet felfogni egy csőrben. |
SZEKÉRKARAVÁN (1215. TEREPTÁRGY) Már messziről megpillantod a színpompás szekereket és a népeket körülöttük. A szekerektől nem messze, egy kövekkel körberakott területen épp egy hevenyészve felállított tábortűz próbál kihunyni, egy-két elszánt, szakadtruhás kölyök pedig a lábával rugdossa rá a földet, hogy ez mielőbb megtörténhessen. Ezek szerint épp indulni készülnek. A szekereket hétköznapi, többnyire lesoványodott lovak húzzák, sehol nem látsz egyetlen trikornist, vagy alanori csatamént. Rakományukat eszkábált ponyva védi az eső elől, illetve ez megakadályozza azt is, hogy oldalról a belsejükbe lehessen látni. Épp ezért kicsit arrébb sétálsz, ahonnan már jól szemügyre veheted, mit is cipelnek a járművek. Az egyikben például rengeteg kötelet látsz, a másikban amnioszt szállítanak, a harmadikban pedig - talán jól látod - mintha egy hatalmas malomkő lenne a rakomány. Addig nézelődsz, míg egy jól kipárnázott, pedert bajszú, nyesett szakállú törpe nem lép eléd. Bemutatkozik, de kacifántos nevét nem sikerül megjegyezned, majd felajánlja, hogy nyugodtan tarts velük. Mormogsz valami olyasmit, hogy meggondolod, de azért köszönöd az invitálást. A szekérkaravánon utazáshoz nem kell mást tenned, csak kiadnod a BE 1215 <hány mezőig> parancsot. Azt, hogy melyik karaván melyik irányba tart, a fordulód szövegében olvashatod. A karavánnal minimum 3 mezőt, maximum 15 mezőt lehet utazni. Ilyenkor gyorsan telik az idő (biztos, mert jó társaságban vagy), így az utazás költsége mezőnként csupán 2 TVP. Ezek a lépések természetesen nem számítanak normál lépésnek a korlát szempontjából, viszont a megtett mérföldek a mellékelt térképen sem látszanak majd. [Játéktechnikailag az egész leginkább a teleportáláshoz hasonlít. Bár a karavánok képzeletben mozognak, ténylegesen nem, mindig ugyanazon a mezőn találod őket, így egy-egy ilyen utazáshoz nincs is szükséged időzítésre. A karavánnal való közlekedést nyugodtan bekalkulálhatod az UL-ed tervezésekor. Természetesen miután kiszálltál a karavánból, nem fogsz tudni még azon a mezőn visszaszállni, így jól gondold meg meddig utazol velük.] |
MEGBŰVÖLT UTAZÓLÁDA (1218. TÁRGY) A karavánosok egyik szekerén egy jókora faládát pillantasz meg, mely leginkább azzal hívja fel magára a figyelmet, hogy csillog körülötte a levegő. - Látom, tetszik! - szólít meg valaki. Amikor megpördülsz, a karaván vezetőjét, egy köpcös, pödört bajszos ember férfit látsz magad előtt. Elmondod neki, hogy ilyen különös ládát még sosem láttál! - Igen, igen! Különös egy láda. Egy varázslótól kaptam valamikor régen. Jódarabig a karavánunkkal utazott. Aztán búcsúajándékként adta, amikor végül elvált az utunk. Praktikus kis szerkezet az biztos! Teletömködheted holmikkal, akkor sem lesz nehezebb, mint alapban! Huh, ilyen kell neked! Szívesen megvásárolnád. A fickó azonban csak megcsóválja a fejét. Aranyért nem adja. Viszont ha lenne nálad ezüstékszer, meggondolná a dolgot. További kíváncsiskodásodra elmondja, hogy egy ezüstnyakláncért, két ezüstkarkötőért, és öt ezüstgyűrűért odaadja. Remek hír! A láda egyfajta feneketlen tárgyhelyként működik. Súlya 2 kiló, amit viszont beledobsz, az elveszti a súlyát. Így ha magadnál hordod 14 kg-val csökkenti a megterheltséged. Ezenkívül +20 féle tárgyad lehet, mint egyébként. Két vagy több megbűvölt utazóláda hatása nem adódik össze. A láda megszerzéséhez nem kell mást tenned, csak 10 TVP-ért kiadnod a KT 1218 (azaz Küldetés Teljesítése) parancsot azon a mezőn, ahol szekérkaraván is van. A csere ilyenkor létrejön, és az ezüstékszerekért cserébe megkapod a megbűvölt utazóládát. A tárgy ezután már nem átadható. |
MANAELEMENTÁL (290. SZÖRNY) Gigantikus méretű, tömény mágikus esszenciából álló entitások, amelyek valamilyen dimenziótörésnek köszönhetően átkerültek a mi világunkra. Ártalmatlan teremtmények, amelyek jelenlétének a varázslók még örülnek is, hiszen fokozzák a világ mágikus potenciálját. Sajnos, minden bizonnyal lesznek olyan barbár kalandozók, akik nekilátnak a manaelementálok kiirtásának, csak azért, hogy lássák, "hogy néz ki belülről". Persze, a több tonnányi fénylő esszencia, annak ellenére, hogy ezen a létsíkon normál fegyverekkel is megsebezhető, nem olyan könnyen elpusztítható, mint sokan gondolják. |
KIRÁLYI KORONA (338. TÁRGY) Hatalmad szimbolizálására félelmetes fegyvereknél, erős páncéloknál és drága ékszereknél is alkalmasabb lenne egy valódi királyi korona viselése. Erre megfelelő fém csakis az arany lehet, ebből pedig pontosan kétszázötvenet kell beolvasztanod egy olvasztókemencénél. A művelethez természetesen kőkalapácsra, és megfelelő szakértelemre (8-as bányászat) is szükség van. Hogy ne legyen túl egyszerű a munka, díszítsd egy tucatnyi fekete gyönggyel! A királyi korona elkészítéséhez a KT 338 parancsot kell kiadnod, 120 TVP-ért, ugyanis a minőségi ékszer elkészítése sok időt kíván. Mivel a korona elkészítésekor aránylag sok, nem újrafelhasználható hulladék keletkezik, ezért az unkreáció varázslattal legfeljebb 125 arany nyerhető vissza. A koronát a KF 338 paranccsal teheted a fejedre (sisak helyett). Védekezést nem ad (csak méltóságot). |
GYÖKEREK (10. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) Az állatok leutánzása után kísérletezni kezdesz a növényekkel. Ez még nagyobb kihívás! Ha az eredmény nem is tökéletes, de néhány növényi funkciót már képes vagy leutánozni. Lábaidat gyökerekké alakítva, képes vagy nedvességet felszívni a talajból (kivéve természetesen a sivatagot és a magashegységet). Ettől fogva soha nem lesz gondod a szomjúságra, hiszen ily módon rengeteg vizet tudsz magadhoz venni. Használatához az alakváltás: AV 10 parancsot kell kiadnod, 10 pontért. |
Erő: | 13 | Szint: | 11 | Merészség: | 3/1 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 12 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 8 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 37/37 év |
Egészség: | 13 (15) | Életpont: | 146/144 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 18 | Varázspont: | 76/63 | Pénz: | 303 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 12/11 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/0 | vágófegyverek: | 14/4 (+36%) | ütőfegyverek: | 3/32 |
lőfegyverek: | 9/77 (+40%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) max. 1 db (2 -4.); tüske (#22) max. 2 db (5 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
62,89 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 196 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/16 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 4/106 (+13%) | 3. mászás: | 2/83 |
4. csapdakészítés: | 2/13 (+15%) | 5. csapdaészlelés: | 2/0 | 6. gyógyítás: | 13/29 |
7. titkosírás: | 1/50 | 8. felderítés: | 2/20 | 9. teológia: | 2/37 (+18%) |
10. zárnyitás: | 5/40 | 11. vadászat: | 1/23 | 12. bányászat: | 6/59 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 10 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
vízionár (#66), gyilkos tetű (#116), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Én a béke híve vagyok - céljaink szimbolizálására semmisíts meg egy mandibulakaszát oltáromnál. |
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
3.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
emlékezetfrissítés (177) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
új remény, új élet (369) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 25 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bronzsisak (#88) | 1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | |
1 | * | szöges páncél (#65) | ||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | bronzkard (#2083) | 1 | * | csontszablya (#64) | 1 | * | fúvócső (#20) |
1 | kőkalapács (#13) | 4 | nyu-shuriken (#157) | 10 | tüske (#22) | |||
12 | ubuk tüske (#131) | |||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
2 | * | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | 1 | * | virág szimbólum (#143) |
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 1 | + | deus ex machina (#1) | ||
1 | fáklya (#36) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 1 | kötél (#92) | ||
1 | tüskecsapda (#242) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
3 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 24 csepp tinta (#101), fér még: 6] | ||||||
3 | kavadu iszák (#25) | [bennük 21 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 9] | ||||||
1 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
5 | vizestömlő (#3) | [bennük 95 korty víz (#27), fér még: 5] | ||||||
2 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 40] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | acélpengőke (#231) | 2 | álompor (#396) | 2 | bakkura bőr (#95) | |||
1 | bordacsont (#16) | 22 | drótszőr (#37) | 6 | fekete gyöngy (#99) | |||
6 | gyöngymangó (#135) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 4 | ¤ | kazmár gyökér (#205) | ||
11 | madártoll (#112) | 4 | mandibulapenge (#125) | 1 | ormánygőte csont (#21) | |||
9 | + | pirkit (#153) | 1 | rókafarok (#124) | 56 | sallank karom (#128) | ||
11 | sünmedve tüske (#14) | 6 | tigroszlán fog (#63) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | + | vadász tatu bőr (#15) | 16 | varányszem (#30) | 9 | + | vasérc (#152) |
Összsúly: 39.10 kg | Megterheltség: 85% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 99 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | kaja (#2) | 1 | kőkés (#6) | 2 | parittya (#18) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | bordacsont (#16) | 5 | drótszőr (#37) | |||
3 | kazmár gyökér (#205) | 2 | mandibulapenge (#125) | 4 | pirkit (#153) | |||
5 | sallank karom (#128) | 3 | tüske (#22) | 1 | uzbány csőr (#169) |
55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | |
-11 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-10 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-9 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-8 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-7 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-6 | |
|
|
|
|
|
|
|
|