34. forduló, 36. forduló, Von Rolik összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. júl. 25. 9h:03'
EZ A 67. JÁTÉKHETED, 35. FORDULÓD
68. játékheted kezdete: júl. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5400
SZÁMLA : XXXX

VON ROLIK KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,12] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 1 leviatán hólyagot.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+8 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+238 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+41 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+9 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

kf 2168 kézbeveszed/felveszed a 2168. tárgyat
A ruhádra illeszted a varkaudar ékkövet. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

t 10 támadod a 10. szörnyet
FT 10 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy vadász tatu! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 23 életpontot sebeztél. A vadász tatu szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


ef 7 501 energia fejlesztése 7
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-7 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 163.]

f 130 kísérletezel a 130. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Lázasan töröd a fejed... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz hebrencs csapdát. (ld. enc.) 99 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 153.]

f 186 kísérletezel a 186. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Lázasan töröd a fejed... Ebből a tárgyból semmi értelmeset nem lehet csinálni. [10 pontot használtál fel, van még 143.]

kt 147 elkészíted a 147. tárgyat
Legyártottál 1 hebrencs csapdát. [16 pontot használtál fel, van még 127.]

tno 6 2 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 127.]

m 4 mozogsz délre
[97,13] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy mély kutat. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kérődző etra közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 22 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kérődző etra jobb hátsó lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Elszántan ellenfeledre rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kérődző etra foltos testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a kérődző etra bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Patájával a kérődző etra többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 791 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 117.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy topránypolip! (ld. enc.)

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a topránypolip kocsányos fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a topránypolip egyik csápját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápjaival a topránypolip csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A topránypolip szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 206 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A kút üres. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 103.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[98,14] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy epokitféreg. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször eltalálod az epokitféreg testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az epokitféreg testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az epokitféreg egyik ízületét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Mosolyogva kidobod a nevetséges varkaudar kósza trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő epokitféreg trófeát. 996 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy grok-képződményt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [99,15] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Hirtelen mozogni kezd a föld! Hmm, csak egy északi aurach. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az északi aurach testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod az északi aurach testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az északi aurach belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 381 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Az első ellenfél egy ork sámán.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ork sámán testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az ork sámán fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 15 életpontot vesztettél. Az ork sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 497 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy varkaudar.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A következő kincseket találtad: 6 arany. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 83.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! [8 pontot használtál fel, van még 75.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[99,16] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy márványtornyot. (ld. enc.) Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tintacsiga. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tintacsiga testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,17] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy szürke rinocérosz. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szürke rinocérosz jobb hátsó lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz patája súrolja a combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rinóbőr. 688 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gumifát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Ellenfeled ezúttal egy vark. nekromanta.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. 82 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vark. nekromanta jobb lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vark. nekromanta jobb lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a vark. nekromanta jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vark. nekromanta nyakát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! 28 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1154 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 162, gyógyulás: 0, összesen: -162 ÉP}

Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy varkaudar kölyök. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [100,18] Síkság, továbbra is csak síkság. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő rájanyék nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a rájanyék testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 136 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Chara-din hívői építették. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Ellenfeled ezúttal egy varkaudar.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy varkaudar kósza.

Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar kósza jobb oldalát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kósza testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a varkaudar kósza testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar kósza nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.) [35 pontot használtál fel, van még 40.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[99,19] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomőrzők. Yoro (2826) " Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.).
Összeakadsz Döngölővel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy trakuun lidérc trófea és egy Morghatal A'ton trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 8 kalandozóskalp fityeg! Érzékeled auráját: sötét, mert gonosz.
"Mester, fogadd őszinte tiszteletemet!" - mondja, miközben földig hajol előtted. Te is mély meghajlással köszöntöd benne a Harcművészt. KÍ tudásod messze meghaladja a másikét. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[10 pontot használtál fel, van még 30.]

ve 157 20 megveszed a 157. tárgyat 20
Vásároltál 20 nyu-shurikent. 480 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 30.]

ve 187 20 megveszed a 187. tárgyat 20
Mindössze 2 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 2 mérgezett vasnyilat. 32 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 30.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[98,20] Folytatod sétádat a házak közt.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Van itt egy tanácsadó bölcselő (536. épület.) és egy ékszerbolt (565. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 20.]

ve 117 1 megveszed a 117. tárgyat 1
Vásároltál 1 ezüst nyakláncot. 20 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 20.]

ve 180 5 megveszed a 180. tárgyat 5
Vásároltál 5 ezüst gyűrűt. 60 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 20.]

ve 158 2 megveszed a 158. tárgyat 2
Vásároltál 2 ezüst karkötőt. 56 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 20.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (csapdakészítés: 1. szint). (ld. enc.) [3 pontot használtál fel, van még 17.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 17 pontod maradt, ebből a következő körre 17 pontot vihetsz át. Kapsz még 175 pontot. A következő körben tehát 192 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG CSILLAGKÖVE (2109. TÁRGY)
Az örökkévalóság ékszerek legújabb gyöngyszeme ez az elsőre éjfeketének tűnő ékkő. Ha azonban alaposabban megvizsgálod, azt látod, hogy fény előtt forgatva a fekete alapon apró kis csillogó csillagok látszanak. A képességei erősebbek minden korábbi örökkévalóság ékszernél. Speciális ékszerként KF-elhető, így nem foglalja a helyet más kitűzőid elől. Viselésekor kapsz +130 max. ÉP-t, +130 max. VP-t, +5-öt minden tulajdonságodra, +12 támadást, ezenkívül kör elején jelentősen több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +7 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre.

HEBRENCS CSAPDA (147. TÁRGY)
Ha a hebrencs állkapcsot két drótszőrrel rögzíted, majd egy rugalmas magszimbelet kötsz rá, és kifeszíted, egy ugrásra kész szerkezetet kapsz, amely érintésre összecsapódik, akárcsak az egérfogó! Ezt a szuper csapdát a KT 147 paranccsal készítheted el a fenti komponensekből, 16 pontért. Ha akarod, táborozás előtt kikészítheted a H 147 paranccsal, 3 pontért. így némileg védve leszel azoktól a tolvajoktól, akik esetleg táborozás közben lopni próbálnak tőled - 2d4 életpontot sebez azon, aki belelép (és természetesen te is felfigyelsz a próbálkozására).

TOPRÁNYPOLIP (86. SZÖRNY)
Ne lepődj meg (nagyon) ha a föld alatt egy sötét üregből egyszercsak hatalmas fekete csápok nyúlnak feléd. A mozgásra képtelen, a sziklafalra tapadva élő szárazföldi puhatestű félelmetes erővel tudja áldozatát fojtogatni. Mielőtt észbekapnál, máris csápok tekeredtek rád, aztán már csak a csontok ropogása hallatszik... ínyencek számára ajánlatunk: topránypolip saláta zagmózium gombával.

EPOKITFÉREG (147. SZÖRNY)
Az epokitférgek a bozótos területek hihetetlenül visszataszító csúszómászói. Áldozatukra először ragadós bélnedved köpnek, amely szemet, szájat, orrot, néha célt tévesztve értékes tárgyakat ragaszthat össze. Szelvényes felépítése miatt igen sok csapás szükséges a leöléséhez, lehetőleg vágófegyverrel.

MÁRVÁNYTORONY (175. TEREPTÁRGY)
A sík vidék közepén egy sudár, fehér torony emelkedik ki. Mintegy húsz méter magas lehet, és egyetlen ajtót sem látsz rajta, ablakot is csak nagyon magasan. A fala csiszolt márványból készült, és, bár vannak itt-ott kiálló kövek, a felmászás gyakorlatilag lehetetlennek tűnik. Ha mégis megpróbálod, szükséged van egy mászókampóra, amit használsz (28 TVP-ért), és legalább 8-as mászás szakértelemre. Ekkor a kampót addig dobálod, amíg beakad az ablakba, és ezután felkapaszkodsz a falon, akárcsak Fekete Tulipán. Felmerül benned az a gondolat is, hogy utat törsz magadnak a falon keresztül, de ez még lehetetlenebb feladatnak tűnik... Vajon milyen kincsek rejtőzhetnek odabent?

TINTACSIGA (74. SZÖRNY)
Ez az óriásira megnőtt csiga lehet, hogy a tintahal szárazföldi rokona. Ugyanis képes igen nagy távolságra is fekete, nyúlós folyadékot köpni, ezzel nem ritkán elvakítva ellenfelét. A "befeketített" ellenfelet ezután meglepően éles zúzófogaival aprítja szét. Puha testét jól fogják az éles és szúrófegyverek, de ahhoz, hogy a tintacsiga elpusztuljon, nagyon sok pontosan bevitt csapás szükséges.

NYU SHURIKEN (157. TÁRGY)
A nyu shuriken egy precíz, pontosan dobható dobófegyver. Találati esélye +3 (tehát ha használod, a találat számításakor 3-al nagyobb a támadásod), sebzése pedig 3d4+2. Elkészítéséhez egy lapkorong, három csepp ragasztó és három sallank karom szükséges. Mindehhez a KT 157 parancsot kell kiadnod, 6 pontért. Hátránya az ubuk dobónyíllal szemben, hogy könnyebben tönkremegy.

MÉRGEZETT VASHEGYŰ NYÍL (187. TÁRGY)
A vashegyű nyíl hegyére rákenve a maró ugh-mérget, kiderül, hogy a vas állja a próbát! Ez az iszonyatos, 3d6+7 sebzésű lövedék biztos halált jelent annak, akibe belelősz 2-3 darabot. Készítéséhez a KT 187 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, és egy vashegyű nyíl meg egy csepp ugh méreg szükséges hozzá. Jól gondold meg, hogy mikor használod, mert a legtöbb esetben csak egyszer használható, még a sima vashegyű nyilat sem fogod tudni visszaszerezni.

EZÜST NYAKLÁNC (117. TÁRGY)
Minden kalandozó leghőbb vágya, hogy kincset találjon. Kincset, amelynek tetején nem ül tíztonnás sárkány, nem védik halálos csapdák, mégis annyi van belőle, hogy alig tudja elhordani. Az ezüst nyaklánc egyike az első kincseknek. Azon kívül, hogy pénzre, ezáltal egy csomó hasznos dologra cserélheted, semmi speciális funkciója nincs. A KF-el nyakadba akaszthatod (egyszerre két különböző fajta tárgy lehet a nyakadban).

EZÜST GYŰRŰ (180. TÁRGY)
Egy újabb haszontalan, de értékes csecsebecse! Ujjadra húzhatod a KF 180 paranccsal. Mint a nyakláncokból, karkötőkből, fülbevalókból, így a gyűrűkből is egyszerre kétfélét hordhatsz.

EZÜST KARKÖTŐ (158. TÁRGY)
Ez a karkötő minden vizsgálódás ellenére is csak egyszerű bizsunak bizonyul. Bár egy ékszerész bizonyára jó árat fizet érte, és hordhatod is, dekorációs célokból. Vagy esetleg odaajándékozhatod szíved hölgyének. Egyszerre két különbözőféle karkötőt hordhatsz, a KF 158 paranccsal.

CSAPDAKÉSZÍTÉS
Na végre! Itt volt az ideje, hogy kiagyalj valamilyen megoldást a tolvajok elleni védekezésre. A legésszerűbb valamilyen csapdát készíteni! Az, hogy hogyan kell egy bizonyos csapdát felállítani, és milyen körülmények között lehet, mindig az adott tárgynál lesz leírva. Minél magasabb a csapdakészítés képességed, annál kisebb eséllyel kerülik el a csapdáidat. Ez a szakértelmed a csapdák felállításakor fejlődik. Ha túl alacsony hozzáértésű ember túl bonyolult csapdával próbálkozik, előfordulhat, hogy megsebesül. Az igazán komoly csapdák akár azonnali halált is okozhatnak. A csapdák egy másik csoportját szörnyek elfogására használhatod, ezekről majd akkor kapsz részletesebb információt, ha egy ilyet szereztél/készítettél. A csapdaállítás parancs még akkor is végrehajtódik, ha már nincs elég TVP-d: ilyenkor a következő körre kapott TVP-idből előlegezzük meg a dolgot. Vigyázat, a szakértelem mindig csak a forduló végén fejlődik, ezért értelmetlen egy körben többször lerakni a csapdát!

KARAKTERLAP

Von Rolik, egy barna, kontyos hajú, zöld szemű, körszakállas kobudera férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr tanítványa vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 35. fordulód.

Erő: 19 (28) Szint: 14 Merészség: 8/5 Magasság: 143 cm
IQ: 13 (18) Támadás: 28 Agresszió: 3 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 14 (19) Védekezés: 16 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 16 (21) Életpont: 318/73 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 13 (20) Varázspont: 239/4 Pénz: 10150 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 24/0 Pszi pont: 16/15
Eddig összesen 172 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 427 TP-t kaptál. Jelenleg 67 660 TP-d van. A következő szinthez még 7 340 TP szükséges. Trófeáid: kardszárnyú pocok, epokitféreg, vark. nekromanta.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 11/84 (+32%) szúrófegyverek: 2/55 vágófegyverek: 7/31 (+8%)
dobófegyverek: 12/11 (+40%)

98,20 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 121 év

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/26 (+15%) 2. nyomkövetés: 1/95 3. mászás: 2/95 (+14%)
4. csapdakészítés: 1/0 (+100%) 5. gyógyítás: 8/50 6. titkosírás: 1/10
7. felderítés: 1/12 8. szörnyidomítás: 1/69 9. teológia: 3/83 (+4%)
10. taumaturgia: 9/30 (+18%) 11. harcművészetek: 16/3 12. zene: 1/0
13. pszi: 3/63 14. vadászat: 7/33 15. bányászat: 4/59 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
trollfa (#80) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1)
3.) Remélem már komoly tapasztalatod van a vas megmukálásával. Áldozz egy nagy vaspajzsot oltáromnál!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 69 (limit: 930), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 7 215.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
tisztelet a mest. (246)
a butaság ára (273)
harcművész iskolák (317)
az élet forrása (337)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 11 TU. szükséges még: 19 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 275 TU szükséges.)
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bíbor erőöv (#291) 1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 * Jerome köpenye (#1527)
1 mászókarom (#78) 1 * Métely páncélja (#1562) 1 * optiri agysisak (#315)
1 tankány karom (#237) 1 * varkaudar csizma (#317)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 9 bumeráng (#249) 17 ezüstshuriken (#327)
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13) 2 kőkés (#6)
1 mandibulakasza (#127) 2 mérgezett vasnyíl (#187) 20 nyu-shuriken (#157)
1 * rövid kard (#171) 5 tolmokov-koktél (#351) 5 ubuk tüske (#131)
3 * vas dobónyíl (#189) 1 vashegyű nyíl (#176)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * arany papi karkötő (#309) 5 ezüst gyűrű (#180) 2 ezüst karkötő (#158)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 * két kard szimbólum (#144) 1 * nekrofun medál (#253)
1 * örök. csillagköve (#2109) 1 * varkaudar ékkő (#2168) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
3 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1)
6 ezüst kulcs (#184) 1 fáklya (#36) 1 fülemüle síp (#1576)
1 hebrencs csapda (#147) 2 inváziós trófea (#2166) 38 kaja (#2)
1 kötél (#92) 8 krónika (#1725) 3 leviatán hólyag (#2182)
1 mágikus térkép (#2167) 6 nagy bronzkulcs (#185) 2 nagy vaskulcs (#186)
1 ork csodaszer (#1228) 1 rézkulcs (#75) 1 szeksztáns (#32)
1 vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 20 csepp tinta (#101), fér még: 0]
6 fűszertartó (#210) [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 27]
6 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 60]
3 sullár hólyag (#168) [bennük 52 csepp spiritusz (#170), fér még: 8]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
8 uzbány csőr (#169) [bennük 9 csepp ugh méreg (#166), fér még: 87]
3 vizestömlő (#3) [bennük 54 korty víz (#27), fér még: 6]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
12 álompor (#396) 4 amniosz (#203) 1 antilopbőr (#48)
6 aurach fog (#657) 1 bordacsont (#16) 3 dorony tüdő (#212)
193 drótszőr (#37) 3 evaporőr háj (#105) 1 grákóbőr (#41)
44 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130) 2 lajhár csont (#236)
24 madártoll (#112) 1 moa üveggömb (#383) 1 moa zafír (#381)
4 mutáns csont (#331) 1 nektoraf faggyú (#667) 1 óndarab (#85)
19 pirkit (#153) 1 púderkő (#119) 4 rézdarab (#70)
2 rinóbőr (#651) 2 rókafarok (#124) 4 sallank karom (#128)
6 sünmedve tüske (#14) 7 szárnyas hernyó (#69) 4 szulfagor agyar (#677)
2 trikornis szarv (#198) 2 tükör (#43) 2 vadász tatu bőr (#15)
12 varkaudar csont (#1113) 31 vasérc (#152) 2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 109.10 kg Megterheltség: 86%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 54 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
656 arany (#50) 4 drótszőr (#37) 1 hebrencs állkapocs (#130)
9 kaja (#2) 1 magszim bél (#103) 3 vas dobónyíl (#189)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 aurach fog (#657) 5 ezüst gyűrű (#180) 2 ezüst karkötő (#158)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 hebrencs csapda (#147) 2 mérgezett vasnyíl (#187)
20 nyu-shuriken (#157) 1 rinóbőr (#651) 4 tinta (#101)
1 vadász tatu bőr (#15) 2 varkaudar csont (#1113) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

96 97 98 99 100 101
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
(97,12) vadász tatuk (#10)
(97,13) mély kút (#93), kérődző etra (#368), topránypolip (#86)
(98,14) epokitféreg (#147), grok-képződmény (#149), Fairlight oltár
(98,20) tanácsadó bölcselő (#536), ékszerbolt (#565)
(99,15) északi aurach (#350), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), ork sámán (#345), varkaudar (#64)
(99,16) márványtorony (#175), Raia oltár, tintacsiga (#74)
(99,17) szürke rinocérosz (#346), gumifa (#38), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), vark. nekromanta (#173)
(99,19) fegyverbolt (#567), vegyesbolt (#568), Döngölő (4464. kalandozó)
(100,18) rájanyék (#58), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, 21. jellempróba, varkaudar (#64), varkaudar kósza (#347)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2014.07.24 12:15 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Örökkévalóság upgrade -> 2109)
2014.07.24 12:15 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Leviatán hólyag -> 3.)
˙

Üzenet küldése a karakternek