350. forduló, 352. forduló, HóKinn,CsendBenn összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. máj. 2. 9h:26'
EZ A 493. JÁTÉKHETED, 351. FORDULÓD
494. játékheted kezdete: máj. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4718
SZÁMLA : XXXX

HÓKINN,CSENDBENN KALANDJAI


22 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [182,-22] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 Amélia nyaklánca (eladási ár: 22100 arany, ebből a kezelési költség: 2210 arany) ellenértékét.
A táborozás 15. napján találkozol Touchrawaggal. Raia félisten hatalmú felszentelt főpapja. Egy csontamulettet, egy díszes tunikát, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy lánckesztyűt, egy monstrum vállvédőt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rinóbőr övet, egy ryuku függőt, egy szirén köpenyét és egy tűzúr csizmáját visel. Felszerelését egy őrjáratozó katona trófea, egy Thargodan légiós trófea és egy élőholt ősmágus trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy Fényhozót, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Érzékeled auráját: fehér, jelezve, hogy jó. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően nyomkövetés szakértelmed. Eközben te zene szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Vadak Ura, amikor összefutottatok, adott neked egy remák szivet. Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Megpróbálod a nyomok alapján felfedni a tolvaj kilétét. Aprócska, teszi-toszi árnymanó nyomok vannak a tábor közelében. Az is nyilvánvaló, hogy női nyomok. Kicsit távolabb észreveszel egy, a nagy sietségben elvesztett copfos vörös hajszálat. A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+37 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+115 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+43 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-28 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) A lottó 707. hetének nyerőszámai: 5, 18, 14. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 651.]

* 2. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 184. varázslatot a 116. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 651.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 651.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elméd Fölénye megerősíti fenségesen vibráló mentális aurádat. [-10 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 649.]

* 3. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 649.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 649.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 649.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 649.]

* 5. KP: használod a 235. tárgyat
Amikor meglátnak, valaki felkiált: "Egy bárd!" Rögtön körbeáll a kíváncsi nép. Dudálni kezdesz. Saját megítélésed szerint kiválóan játszol, igazi virtuóz módjára adod elő a dolgokat. Az emberek percekig tapsolnak, éltetnek: látszik, hogy nagyon tetszett nekik a produkciód. Mindenki pénzt dobál feléd (+21 arany). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+2 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 619.]

* 6. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 619.]

* 7. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Öregedtél 1 évet. [0 pontot használtál fel, van még 619.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 617.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 615.]

* 8. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 27. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 613.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 611.]
Beizzik a turbómágia. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 609.]

* 9. KP: élelemszerzés 30 pontért
Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy őrült varázsló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 57 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Egy tűzvihar varázslattal köszönt csatapartnered. 58 életpontot vesztettél. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod az őrült varázsló testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 gyöngymangó és 4 pirkit. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 88, gyógyulás: 3, összesen: -85 ÉP}

Gyümölcsöktől roskadozó mayuto-bokor az első fogás! (+6 kaja.)

[30 pontot használtál fel, van még 579.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a szaporítás varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [0 pontot használtál fel, van még 579.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 549.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. A munka nem volt hiábavaló! Különböző, jól elrejtett helyeken találsz 10 botot[*], 88 tükröt[*], 1 Rughar gyűrűjét (ld. enc.). Elrakod őket. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [20 pontot használtál fel, van még 529.]

m 3 mozogsz délkeletre
[183,-21] Folytatod sétádat a házak közt.

Épületeket látsz: egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.).
Találkozol egy fekete, kontyos hajú, csillogó szemű árnymanó férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Tharr teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy jégisten amulettet, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy moa munkáskesztyűt, egy ogre övet, egy örökkéval. topázát, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy teriádbőr karkötőt visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy quwarg széltáncos trófea és egy Techiulan trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Egy mutáns pók a hátasa. Málhásállata egy sivatagi doareg. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Czuccbanma-That. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Czuccbanma-That kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[12 pontot használtál fel, van még 517.]

ve 94 100 megveszed a 94. tárgyat 100
Vásároltál 100 bronzhegyű nyilat. 1000 aranyat fizettél. Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 517.]

ve 176 100 megveszed a 176. tárgyat 100
Mindössze 11 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 11 vashegyű nyilat. 110 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 517.]

ve 364 5 megveszed a 364. tárgyat 5
Vásároltál 5 vámpírtőrt. 8000 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 517.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[184,-21] Továbbmész a város utcáján.

Felfedeztél egy templomot. Raia hívői építették. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Feltöltöd a vizestömlőt. Felfedeztél egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 6450 pontot kell rákölteni.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Vlagyimir szobrát. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy királyi palota (650. épület.).
(Feltételes készítés:) Legyártottál 4 mérgezett vasnyilat. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [185,-21] Még mindig a városban vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Tharr híveié. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy őrült varázsló. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 56 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled energiafolyam varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 mocsári penke és 4 gyöngymangó. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 29, gyógyulás: 3, összesen: -26 ÉP}

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Épületeket látsz: egy kvazár kohó (627. épület.) és egy fegyvermester háza (630. épület.).
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 mérgezett vasnyilat. Egészséged TF-elődött. [42 pontot használtál fel, van még 475.]

be 630 3 bemész a 630. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 130 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 425.]

m 8 mozogsz északra
[185,-22] Továbbmész a város utcáján. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Dornodon híveié. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Megpróbálsz eggyé válni egy árnyékos kapualjjal. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy csapat őrjáratozó katona. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fekete mágustorony (641. épület.). [16 pontot használtál fel, van még 409.]

be 641 bemész a 641. épületbe
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus kedves tanítványként üdvözöl, és elmondja, hogy mely varázslatok azok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod):
energiatüskék (#29) 18 aranyért, tüskepajzs (#30) 15 aranyért, védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, örvénykerítés (#42) 80 aranyért,
fehér glóbusz (#47) 64 aranyért, villámcsapás (#50) 100 aranyért, elektromos pajzs (#51) 75 aranyért, varázslat olvasása (#67) 70 aranyért,
mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, láthatatlanság (#76) 62 aranyért, fúzió (#77) 94 aranyért, láth. észlelése (#78) 42 aranyért,
varázsital főzése (#100) 150 aranyért, tükörpajzs (#101) 155 aranyért, savhurrikán (#107) 1100 aranyért, varázsvédelem II (#108) 620 aranyért,
varázslatfelejtés (#130) 350 aranyért, a halál szava (#152) 800 aranyért, varázslatlopás (#154) 400 aranyért, tűzgolyó (#155) 850 aranyért,
varázspáncél (#156) 700 aranyért, tűzmágia (#157) 510 aranyért, Symulf rúnája (#182) 80 aranyért, állatvédelem (#192) 210 aranyért,
Thargodan illúzió (#242) 3000 aranyért, filofaxáció (#277) 800 aranyért, időcsere (#285) 100 aranyért, tolvajvér (#364) 90 aranyért,
szívküldi (#368) 10 aranyért, oldás (#372) 160 aranyért, banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, analízis (#375) 70 aranyért,
böfögtető átok (#380) 140 aranyért.
A húsgólem kikísér a bejárathoz. [5 pontot használtál fel, van még 404.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[184,-22] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy őrült varázsló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi eredménye! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az őrült varázsló testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy téfea-agy és 2 sáfránypor. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy olimpiai aréna (633. épület.).

(Továbbmész...) [183,-22] Továbbmész a város utcáján. Látsz egy templomot. Sheran híveié. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy részeg kalandozó. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 24 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a részeg kalandozó horpadt páncélját. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a részeg kalandozó jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranylánc és 2 arany. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 31, gyógyulás: 2, összesen: -29 ÉP}

Épületeket látsz: egy szörnypiac (647. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (656. épület.). [32 pontot használtál fel, van még 372.]

a 50 5300 5000 átadod az 50. tárgyat az 5300. kalandozónak (5000 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 5000 aranyat Kárász részére. [5 pontot használtál fel, van még 367.]

a 50 3296 5000 átadod az 50. tárgyat a 3296. kalandozónak (5000 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 5000 aranyat ELFelejett Álmok részére. [5 pontot használtál fel, van még 362.]

a 50 1850 5000 átadod az 50. tárgyat az 1850. kalandozónak (5000 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1239 aranyat UgyanKedvesPotrien részére. [0 pontot használtál fel, van még 362.]

bb 1549 10 beraksz a bankba az 1549. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 4 balkezes gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 362.]

kb 1549 1 kiveszel a bankból az 1549. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 balkezes gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 362.]

im 0 3 imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 332.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 302.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 272.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 1850. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad szeksztáns. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 37. tárgyat a 415. tárgyat
Sajnos nincs nálad aranytermő ládikó. Sajnos nincs nálad drótszőr. Sajnos nincs nálad aranypikkely. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

* 3. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+87 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 270.]
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 270.]
Gyorsvarázsolsz! Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 268.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

* 6. BP: t. energia kisütése: 133
Nem találsz alkalmas helyet a szent tölgy elültetésére. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

* 7. BP: imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 238.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 208.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+1 szerencse.) [30 pontot használtál fel, van még 178.]

* 8. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 175.]

* 9. BP: keresed a 115. szörnyet a 184. szörnyet a 120. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy törpemammutot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

* 10. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 66. varázslatot a 83. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 175.]
Beizzik a turbómágia. Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+94 életerő.) [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 173.]
Gyorsvarázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 172.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. A szervezetedet méreg pusztítja (-47 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 27, 9.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a spagulár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól több, mint ragyogó és ígéretes tehetség helyett itt már nemcsak tehetségről van szó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +24 max. varázspont, +9 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Borzalmasan sok holmit cipelsz magaddal: néhánytól meg kell szabadulnod. Gondos válogatás után, elhajítasz néhány kevésbé értékes tárgyat. (Eldobott tárgyak: 4 bot, 1 kőkalapács, 12 mákrózsa virág.)
Ebben a körben 172 pontod maradt, ebből a következő körre 172 pontot vihetsz át. Kapsz még 492 pontot. A következő körben tehát 664 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RUGHAR GYŰRŰJE (518. TÁRGY)
Minden magát valamire tartó mágus kelléktárában szerepel ez az egyszerű varázstárgy, melyet viszonylag könnyen el lehet készíteni, ha ismered a varázslatkészítés varázslatot. Kell hozzá egy arany gyűrű, egy galachmit és egy moa smaragd, 100 arany, valamint 75 TVP és 300 varázspont. Ja, hogy mire is jó ez a kis csecsebecse? Ha viseled, minden sebző varázslatod nagyobbat fog sebezni (kockánként +1 sebzés), ezenkívül ilyen varázslataid ellen az ellenfél -3 mentődobást kap.

KARAKTERLAP

HóKinn,CsendBenn, egy barna, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Sheran főpap-jelöltje vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 351. fordulód.

Erő: 36 (37) Szint: 23 Merészség: 7/5 Magasság: 201 cm
IQ: 33 Támadás: 22 Agresszió: 6 Testsúly: 269 kg
Ügyesség: 40 Védekezés: 64 Menekülés: 40 % Életkor: 9/14 év
Egészség: 32 (34) Életpont: 391/344 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 45 (48) Varázspont: 479/77 Pénz: 0 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 28/26 Pszi pont: 162/169 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1284 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7428 TP-t kaptál. Jelenleg 1004264 TP-d van. A következő szinthez még 195736 TP szükséges. Trófeáid: ősdentor, sárkányfajzat, Hoxxurton. A 345. fordulódban 10301 arany került a bankszámládra. 10610 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/11 ökölvívás: 1/26 szúrófegyverek: 14/19
vágófegyverek: 26/3 (+2%) ütőfegyverek: 20/28 lőfegyverek: 24/49 (+4%)
dobófegyverek: 13/7

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%) << kőkalapács (#13) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/33 (+10%) 2. nyomkövetés: 56/62 3. mászás: 14/32
4. csapdakészítés: 28/90 (+5%) 5. csapdaészlelés: 9/93 6. gyógyítás: 59/91
7. titkosírás: 12/84 8. felderítés: 43/34 (+10%) 9. szörnyidomítás: 17/94
10. teológia: 40/22 (+20%) 11. taumaturgia: 18/99 (+9%) 12. szerencsejáték: 1/7
13. versengés: 5/68 14. zene: 74/7 (+30%) 15. szörnyismeret: 35/22
16. pszi: *24/100 17. zárnyitás: 3/97 18. vadászat: 24/68 (+30%)
19. bányászat: 31/45 20. úszás: 15/26 21. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot )
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), bíborgörényt (#84) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
purifikátor (#157), ongóliant (#159), szeppent rákfatty (#186) (csak egyszer), görgőte (#41) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247), sivatagi doareg (#240), törpemammut (#115)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
troll (#5), elf (#2), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), Leah hívők (#991), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) gigaököl (#49, 12 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
az elme fölénye (#116) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13)
éber kakukk (#3) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
szárazság (#48), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), tompítás (#40), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> gnóm szolgáló (#181) lángcsóva (#31) >> jégtroll (#164)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> pszi elementál (#221) hhaar burka (#32) >> gnóm szolgáló (#181)
hhaar burka (#32) >> fémbontó szójer (#150) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 5 felderítő.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20456 arany (#50) 3 balkezes gyűrű (#1549) 2 gyenge méreg (#26)
1 kőkalapács (#13) 12 mákrózsa virág (#56) 5 ugh méreg (#166)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranylánc (#191) 102 bronzhegyű nyíl (#94) 13 gyöngymangó (#135)
10 isteni könnycsepp (#260) 7 kaja (#2) 1 mérgezett vasnyíl (#187)
2 mocsári penke (#148) 4 pirkit (#153) 1 Rughar gyűrűje (#518)
2 sáfránypor (#211) 1 szöges bunkó (#8) 1 téfea-agy (#172)
5 tükör (#43) 5 vámpírtőr (#364) 6 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(182,-22) őrült varázsló (#255)
(183,-22) szörnypiac (#647), tanácsadó bölcselő (#656), Sheran oltár, részeg kalandozó (#187)
(183,-21) vegyesbolt (#615), fegyverbolt (#618), Czuccbanma-That (3953. kalandozó)
(184,-22) őrült varázsló (#255), olimpiai aréna (#633)
(184,-21) királyi palota (#650), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433)
(185,-22) fekete mágustorony (#641), Dornodon oltár, őrjáratozó katona (#274)
(185,-21) kvazár kohó (#627), fegyvermester háza (#630), Tharr oltár, őrült varázsló (#255)

Üzenet küldése a karakternek