Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. ápr. 11. 9h:48' EZ A 870. JÁTÉKHETED, 352. FORDULÓD 871. játékheted kezdete: ápr. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4784 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | VP spórolása: 15 |
* 3. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 64. varázslatot |
* 4. KP: | használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat az 522. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot |
* 6. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 66. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 72. varázslatot a 116. varázslatot a 157. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 19. varázslatot a 86. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 184. varázslatot a 182. varázslatot a 227. varázslatot |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
v 22 322 | elmormolod a 22. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
a 240 5367 1 | átadod a 240. tárgyat az 5367. kalandozónak (1 darabot) |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
a 232 4683 10 | átadod a 232. tárgyat a 4683. kalandozónak (10 darabot) |
kno 19 10 | képesség-növelés 19 |
kpk 1 | kezd. parancs kivétele: 1 |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. 51 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy fekete gyöngy felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost a másikra támadsz. Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [184,16] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.
(Továbbmész...) [185,15] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kihívás tornyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették.
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 54 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén potrohát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy magszim bél tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost a másikra rohansz. Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg parafenomén bal első lábát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a quwarg parafenomén jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg parafenomén ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [185,13] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Felfedeztél egy kazmárt. Találsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot!
(Továbbmész...) [185,12] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy márványtornyot. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy kőkorszaki szaki! {támadása: 11.}
A lény mereven rádnéz. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a kőkorszaki szaki kőtestét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Véres nyál csordul ki a kőkorszaki szaki száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP] 594 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
A másik mormol valamit: egy örvénykerítés varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a sötét gnóm jobb lábát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a sötét gnóm testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 6, gyógyulás: 16, összesen: +10 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [183,10] A bozótost ritka erdő váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy kék orchideacserjét. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy éjkornis nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 191-210.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 55 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az éjkornis jobb oldalát. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra támadsz. Zinthurg pallossal felnyitod az éjkornis jobb vállát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod az éjkornis fekete testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az éjkornis szarva. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-33 varázspont.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Zinthurg pallossal mély sebeket nyitva megvagdosod az éjkornis bal első lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az éjkornis testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az éjkornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-47 varázspont.) Az éjkornis rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 86, gyógyulás: 17, összesen: -69 ÉP}
(Továbbmész...) [182,9] Tovább barangolsz a fák között. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját.
ek 503 182 26 | t. energia kisütése: 503 182 26 |
[182,26] Tovább barangolsz a fák között. Gyanús mozgást látsz a fák között. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy purifikátor. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a purifikátor testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal megvagdalod a purifikátor szürke hengertestét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A purifikátor megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Vámpírtőrrel megdöföd a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a purifikátor testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A purifikátor feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A purifikátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 13, gyógyulás: 18, összesen: +5 ÉP}
at 4683 30 | TU-t adsz át a 4683. kalandozónak 30 |
ef 30 518 | energia fejlesztése 30 |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat az 1548. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat az 535. tárgyat a 415. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 14. varázslatot |
* 4. BP: | imádkozol |
* 5. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 6. BP: | építed a 720. tárgyat 25 pontért |
* 7. BP: | keresed a 7004. szörnyet a 393. szörnyet a 157. szörnyet |
* 8. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot a 11. varázslatot |
TUDATKINÉZIS II.(511. TUDATI KÉPESSÉG) Amint elkészült a Tudati Erőd, azonnal neki is fogtatok a kibővítésének. A legelső feladatok egyike a kasztroplanáris teleporter kialakítása volt. Ez egy nagyon különleges "helyiség", ami tárgyak továbbítására szolgál. Természetesen egyetlen valódi tégla, vagy terméskő sincs benne, és nincs benne semmilyen mechanika, vagy mágia által mozgatott alkatrész se. Így azonban könnyebb felfogni egy olyan valamit, ami szinte felfoghatatlan. Ha kézzel fogható szerkezetként képzelitek el, akkor persze az lesz. A kasztroplanáris síkon minden az, aminek elképzeled. Nem is ez a lényeg, hanem a működése. (Mostantól a tudatkinézist hatótáv korlát, TU elköltése nélkül használhatjátok, függetlenül a célszemély távolságától, a tárgy súlyától, és mennyiségétől (de a parancs kiadása ugyanúgy 5 TVP-be kerül, mint eddig). Az Alanori Csatorna, azonban továbbra is a tárgyküldés korlátja marad.) |
KVAZÁR KARD (297. TÁRGY) A kvazár kard minden idők egyik leghatékonyabb, nem-mágikus képességű vágófegyvere. Sebzése 6d5+2, de forgatásához legalább 14-es vágófegyver szakértelem szükséges. Csak egy kvazár kohónál kovácsoltathatod ki, 70 TVP-ért, nyolc kvazárból egy Din formázó minta segítségével. |
FÓKUSZPENGE (639. TÁRGY) Ez a gyönyörűen ívelt, kékes fényben csillogó görbe szablya eredetileg az erdő druidáinak alkotása, amelyet többnyire csak a fagyöngyök lenyesésére használtak. No persze, önvédelemre is jó volt, ha megfelelő szakértelemmel forgatták. A penge égeti a jó vagy gonosz jelleműek kezét, de Tharr és Fairlight hívei használhatják, ámbár előttük nem nyílik meg a Fókuszpenge minden lehetősége. A fegyver használatához 25-ös vágófegyver szakértelem szükséges, sebzése 6D7+2, de Sheran hívei további +4 sebzést kapnak forgatásakor. Ezenkívül a fókuszpenge néha háló varázslatot lő ellenfeledre. |
ÓRIÁSÖLŐ (528. TÁRGY) Ezt a kardot Mording, az egyik legnagyobb ősi törpe kovács készítette, nem kevés varázserő beleadásával. A fegyver normál körülmények között egy +4 támadást adó, 4D6+6 sebzésű mágikus vágófegyver (ami önmagában sem csekélység), de ezenkívül minden ütésre +30 sebzést kapsz óriások ellen, és +10-et elementálok ellen. Egy ilyen fegyverrel még egy viharóriás kifektetése sem lehetetlen! Igaz, a kard forgatásához min. 20-as vágófegyver szakértelem szükséges. |
BUFA PÁNCÉLJA (538. TÁRGY) Bufától, a nagy tréfacsinálótól származik ennek az ősi páncélfajtának a receptje. Viselésekor védettséged megnő 24-gyel, ezenkívül kapsz +2 szerencsét és +2-t mászás szakértelmedre. Az, hogy emellett IQ-d, egészséged és ügyességed eggyel csökken, igazán csekélység. Bufa páncélja rettenetesen könnyű! Persze ez a súlyára vonatkozik, nem pedig elkészítésére: ehhez ugyanis egy arx formázó minta, 20 ezüst, 5 mithril, 5 praglonc hártya, 3 moa rubin, 100 arany, 20 isteni könnycsepp, egy vaskohó és 120 TVP szükséges. Bufa páncélját csak legalább 20. szintű kalandozó hordhatja. |
TELJES GYÓGYULÁS (133. VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal minden sebedet begyógyíthatod, azaz max. életpontra kerülsz. A varázslat anyagi komponense egy borkonyó bibe és két isteni könnycsepp. Elmondása 50 VP-be és 5 TVP-be kerül. |
Erő: | 34 (39) | Szint: | 21 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 123 cm |
IQ: | 35 (31) | Támadás: | 20 (22) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 41 kg |
Ügyesség: | 38 (40) | Védekezés: | 84 (88) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 110/117 év |
Egészség: | 37 (39) | Életpont: | 334/332 | Jellem: | semleges (-5) | Tul. pont: | -5 |
Szerencse: | 36 (38) | Varázspont: | 840/156 | Pénz: | 2820 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 30/0 | Pszi pont: | 69/3 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 15/34 | ökölvívás: | 2/33 | szúrófegyverek: | 18/92 (+6%) |
vágófegyverek: | 23/23 (+8%) | ütőfegyverek: | 28/56 | lőfegyverek: | *27/100 |
dobófegyverek: | 18/81 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << Zinthurg pallos (#716) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 31/12 | 2. nyomkövetés: | 85/27 (+27%) | 3. lopás: | 1/23 |
4. mászás: | 13/50 (+5%) | 5. csapdakészítés: | 33/14 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 5/47 |
7. gyógyítás: | 38/4 (+3%) | 8. titkosírás: | 16/31 | 9. felderítés: | 33/88 |
10. szörnyidomítás: | 14/34 | 11. teológia: | 50/47 (+20%) | 12. taumaturgia: | 39/76 (+1%) |
13. versengés: | 4/11 | 14. zene: | 36/30 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 16/79 |
16. pszi: | 7/58 (+12%) | 17. zárnyitás: | 1/25 | 18. vadászat: | 12/71 |
19. vitalitás: | 3/19 (+200%) | 20. bányászat: | 20/74 (+17%) | 21. úszás: | 17/87 |
22. csapatmunka: | 1/29 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 6. fajúaknak |
kutatsz max. 180 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot ), biami kvazárlándzsát (#568) (max. 1 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 120 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095), átokmurgattyú (#225), purifikátor császár (#393) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 13, max: 16) |
9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), ember (#1), Leah hívők (#991), elf (#2), mutáns (#9), troll (#5), Kerekkorsó Rendje (#9136), Összhangzat (#9152), Mélysötét Vándorai (#9149), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
savhurrikán (#107, 40 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | méregsemlegesítés (#14) | esszenciavédelem (#165) | pszi-ernyő (#64) |
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse I (#13) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), gigaököl (#49), természet haragja (#141), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | tormikus egér (#218) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
természet haragja (#141) | >> | Zan Rendje (#9110) | természet haragja (#141) | >> | Mesterek Bandája (#9112) | |
villámcsapás (#50) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | jégcsóva (#41) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
villámcsapás (#50) | >> | quwarg nagymester (#214) | villámcsapás (#50) | >> | trikornis herceg (#261) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
életpajzs (#142) | >> | Leah hívők (#991) | varázsvédelem (#34) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | varázsvédelem (#34) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar bajnok (#190) | varázsvédelem (#34) | >> | vark. nekromanta (#173) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | trikornis (#104) | fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | piromenyét (#99) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
2.) A víz híveim számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed legalább 15-ös! |
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 1) |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió ezüst emlékérmét. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 harcos, 8 királynő, 6 élőholt, 6 vadász, 6 nagymester, 5 parafenomén, 4 rohamosztagos. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 45 TU. tudatkinézis II (511) OK tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 738 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | arany (#50) | 1 | aranypikkely (#415) | 1 | aranytermő ládikó (#504) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | ilkin érc (#232) | |||
5 | kaja (#2) | 1 | kis aranykulcs (#240) | 1 | kristálygömb (#265) | |||
1 | magszim bél (#103) | 1 | szeksztáns (#32) | 1 | varázskő (#305) | |||
1 | kvazár kard (#297) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 5 | gyöngymangó (#135) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
3 | óndarab (#85) | 1 | purifikátor háj (#269) | 3 | spiritusz (#170) | |||
9 | víz (#27) |