Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. nov. 30. 9h:46' EZ A 480. JÁTÉKHETED, 353. FORDULÓD 481. játékheted kezdete: dec. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 555 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #1686 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
kpb 5 | kezd. parancs berakása: 5 |
h 1546 | használod az 1546. tárgyat |
v 1 999 | elmormolod az 1. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
kf 626 1 | kézbeveszed/felveszed a 626. tárgyat a jobb kezedbe |
cir | vándorcirkusz látogatása |
vps 60 | VP spórolása: 60 |
m 8 3 4 | mozogsz északra, délkeletre, délre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a bunthar testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Megmarkolva a sárkánytőrt a másikra támadsz. {KCC:} Sárkánytőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bunthar testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) A bunthar feléd rúg, de nem talál el. A bunthar megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a bunthar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}
(Továbbmész...) [156,30] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Látsz egy morgud hagymatövet.
(Továbbmész...) [156,31] Füves síkságra érkeztél. AURAPOLLÁTOR! (+1 gonoszság.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő vadász quwarg nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 95 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg potrohát. (6 támadással 86 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Sárkánytőrrel eltalálod a vadász quwarg torát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A vadász quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 8, gyógyulás: 6, összesen: -2 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 96 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rontasz. {KCC:} Sárkánytőrrel tökéletesen perforálod az óriásféreg testét. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az óriásféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2006 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 9, gyógyulás: 46, összesen: +37 ÉP}
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester rotható húsát. (6 támadással 174 életpontot sebezve.) A zombi mester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A mészárlásra kiszemelt áldozat fehér glóbusz varázst lök magára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 97 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 18 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai testét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 vasérc, egy ezüst gyűrű, egy igazgy. fülbevaló, 21 arany, egy ezüst karkötő és egy aranygyűrű. 2680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 95 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester testét. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) Megmarkolva a sárkánytőrt ellenfeledre ugrasz. Sárkánytőrrel többször eltalálod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) A zombi mester karmai majdnem eltalálnak! A zombi mester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [158,33] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő kétfejű troll nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a kétfejű troll testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {KCC:} Sárkánytőrrel néhányszor teljesen átdöföd a kétfejű troll jobb oldalát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A kétfejű troll karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-17 életpont)! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 22, gyógyulás: 17, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [159,33] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. AURAPOLLÁTOR! (+1 gonoszság.) Oldalt pillantva, meglátsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. A földet itt-ott szilárd kristállyá égette a tömény mágia, amely a varázslók és Thargodanok közt folyt. Hopplá, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen behorpadt kvazár páncél, maga a kvazár is teljesen korrodált. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy csapat Chara-din fattya védelmezi a vadászterületét.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 91 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya fejét. (6 támadással 163 életpontot sebezve.) Megmarkolva a sárkánytőrt a másikra rontasz. Sárkánytőrrel néhányszor teljesen átdöföd a Chara-din fattya jobb lábát. (6 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) A 6 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (5 támadástól 23 életpontot vesztesz.) {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszurkálod a Chara-din fattya bal karját. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A 2 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 660, sebződés: 32, gyógyulás: 82, összesen: +50 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath bal lábát. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüstshuriken. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál ködlő zsumókját. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a Tguarkhan sziklatestét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) A Tguarkhan szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy réz papi karkötő és egy nagy bronzkulcs. 1510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos torát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Sárkánytőrrel tökéletesen perforálod a quwarg harcos testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg torát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkánytőrt a másikra támadsz. {GYD:} Sárkánytőrrel több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver). Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 0, gyógyulás: 35, összesen: +35 ÉP}
kt 4 4 | elkészíted a 4. tárgyat (4 darabot) |
vpf 60 | VP elővétele: 60 |
v 181 183 31 | elmormolod a 181. varázslatot |
[183,31] Egy kisebb településhez érkeztél. AURAPOLLÁTOR! (+1 gonoszság.)
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [185,31] Folytatod sétádat a házak közt. Felfedeztél egy templomot. Tharr hívői építették. Látsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál.
be 630 1 | bemész a 630. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
le 626 | leveszed/lerakod a 626. tárgyat |
im 0 6 | imádkozol |
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre mágiatörés varázslatot lősz. Kioltottad az ellenfeleden levő varázslatokat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. 52 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló testét. (6 támadással 161 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel kegyetlenül megütöd az őrült varázsló testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy karbin plazma és egy xirnox szív. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 83, gyógyulás: 0, összesen: -83 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról mágiatörés varázslatot lősz a másikra. Kioltottad az ellenfeleden levő varázslatokat! Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 52 életpontot vesztettél. Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló bal lábát. (6 támadással 166 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 8 madártoll és 2 csuklyavirág. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról mágiatörés varázslatot lősz a másikra. Kioltottad az ellenfeleden levő varázslatokat! Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló jobb vállát. (6 támadással 151 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel megütöd az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az őrült varázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 sallank karom és egy rókafarok. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Tharr haragja varázslatot, majd rád küldi. 21 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az adószedő girbe-gurba lábát. (6 támadással 173 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az adószedő testét. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az adószedő fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az adószedő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 16 aranyat. 2766 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG GYÉMÁNTJA (1065. TÁRGY) A lélegzeted is eláll, ahogy erre a meseszép drágakőre pillantasz. Csiszolt felületén ezer szikraként törik meg a milgandok fénye. Az Örökkévalóság Rubinjához hasonlóan, mágikus képességekkel rendelkezik, és ezt az erőt olyan ősi, szent forrásból nyeri, amely talán még az ősmágusok által is sérthetetlen. Egyesek szerint egy ősi istenség könnyei, amikor az általa alkotott faj végső pusztulását látta Ghallán, és nem volt képes arra, hogy megmentse saját gyermekeit. A gyémánt ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más, eddigi tárgy helyét. Viselésekor kapsz +10 max. ÉP-t és +2 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +2 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre.] |
Erő: | 40 (45) | Szint: | 28 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 40 (46) | Támadás: | 40 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 46 (50) | Védekezés: | 95 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 160/160 év |
Egészség: | 35 (44) | Életpont: | 468/287 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 45 (53) | Varázspont: | 778/18 | Pénz: | 1262 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/5 | Pszi pont: | 118/17 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 21 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/91 | ökölvívás: | 31/4 (+3%) | szúrófegyverek: | 26/36 (+12%) |
vágófegyverek: | 1/0 | ütőfegyverek: | 1/26 | lőfegyverek: | 31/95 (+8%) |
dobófegyverek: | 19/0 (+12%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 -16.); tünde nyíl (#554) (17 -996.); ében nyílvessző (#848) (997 .); ében nyílvessző (#848) (998 .); troglodita tüske (#906) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/11 | 2. nyomkövetés: | 80/59 (+36%) | 3. lopás: | 8/76 (+7%) |
4. mászás: | 7/48 | 5. csapdakészítés: | 19/86 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 5/0 |
7. gyógyítás: | 106/38 | 8. titkosírás: | 14/16 (+7%) | 9. felderítés: | 21/98 (+9%) |
10. szörnyidomítás: | 5/6 | 11. teológia: | 56/71 (+11%) | 12. taumaturgia: | 65/64 (+30%) |
13. versengés: | 10/56 | 14. harcművészetek: | 27/21 | 15. zene: | 10/48 |
16. szörnyismeret: | 46/79 (+18%) | 17. pszi: | 12/80 (+38%) | 18. zárnyitás: | 5/56 (+10%) |
19. vadászat: | 26/36 | 20. bányászat: | 16/27 (+34%) | 21. úszás: | 9/99 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 31 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16) |
szintszívó (#96), gorombilla (#38) (csak egyszer), őrjáratozó katona (#274), kputtyintó csalán (#247), adószedő (#234) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
tolvajszem (#2) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
mágiatörés (#35) | >> | részeg kalandozó (#187) | mágiatörés (#35) | >> | őrült varázsló (#255) | |
sötét halál (#45) | >> | őrjáratozó katona (#274) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
aurapollátor (#222) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csontpálca (#329) | 7 | drótszőr (#37) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | ezüsttőr (#322) | 3 | fekete gyöngy (#99) | 5 | kaja (#2) | |||
2 | kristálygömb (#265) | 2 | rézgolyó (#343) | 3 | szögletes kő (#17) | |||
1 | vashegyű lándzsa (#182) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
62 | arany (#50) | 1 | aranygyűrű (#193) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
4 | bot (#4) | 1 | bunthar bőr (#733) | 2 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 8 | madártoll (#112) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
5 | óndarab (#85) | 1 | réz papi karkötő (#307) | 1 | rókafarok (#124) | |||
2 | sallank karom (#128) | 2 | tünde nyíl (#554) | 2 | vasérc (#152) | |||
10 | víz (#27) | 1 | xirnox szív (#213) |