Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. okt. 20. 10h:04' EZ A 598. JÁTÉKHETED, 354. FORDULÓD 599. játékheted kezdete: okt. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3411 SZÁMLA : XXXX |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy pajzszúzás varázslattal köszönt csatapartnered. 120 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Te itt életveszélyben vagy. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 120, gyógyulás: 0, összesen: -120 ÉP}
* 1. KP: vv 127 26 72 | elmormolod a 127. varázslatot a 26. varázslatot a 72. varázslatot |
* 2. KP: vv 64 4 0 | elmormolod a 64. varázslatot a 4. varázslatot |
* 3. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 4. KP: vv 224 12 24 | elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot |
* 5. KP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
* 6. KP: v 1 10 40 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 7. KP: le 253 0 0 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
* 8. KP: kf 815 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 815. tárgyat |
* 9. KP: h 1618 0 0 | használod az 1618. tárgyat |
* 10. KP: ek 362 0 0 | t. energia kisütése: 362 |
kno 17 | képesség-növelés 17 |
h 1228 4 | használod az 1228. tárgyat |
bb 2 80 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (80 darabot) |
kpk 3 | kezd. parancs kivétele: 3 |
kpk 2 | kezd. parancs kivétele: 2 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
vv 165 64 4 | elmormolod a 165. varázslatot a 64. varázslatot a 4. varázslatot |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
h 305 | használod a 305. tárgyat |
v 10 | elmormolod a 10. varázslatot |
v 10 | elmormolod a 10. varázslatot |
v 10 | elmormolod a 10. varázslatot |
fku 150 | felt. kutatás 150 |
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a hordóagyú mameluk testét. (6 támadással 274 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Rövid karddal néhányszor megcsapod a hordóagyú mameluk farkát. (6 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a hordóagyú mameluk megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a hordóagyú mameluk, épp csak megsuhint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Varkaudar szablyával végigvagdosod a hordóagyú mameluk testét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Rövid karddal néhányszor súrolod a hordóagyú mameluk bal első lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a hordóagyú mameluk megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A hordóagyú mameluk farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A hordóagyú mameluk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 30 aranyat. 2 388 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 633, sebződés: 93, gyógyulás: 135, összesen: +42 ÉP}
(Továbbmész...) [152,40] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy woorgard közeledik. {max. életpontja: 801-900.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a woorgard testét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod a woorgard testét. (6 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a woorgard testét. (6 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a woorgard testét. (6 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Rövid karddal néhányszor megcsapod a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A woorgard szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 205 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 759, sebződés: 35, gyógyulás: 157, összesen: +122 ÉP}
kt 2368 5 | elkészíted a 2368. tárgyat (5 darabot) |
m 8 1 1 | mozogsz északra, északkeletre, északkeletre |
A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezoterikus mardel fejét. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal felnyitod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az ezoterikus mardel most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. 1 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra rohansz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a Zinthurg egyik karját. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal felnyitod a Zinthurg jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath bal lábát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (39 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Marokra fogva a ryuku buzogányt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megkarcolod a Mnebolath nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 98, gyógyulás: 10, összesen: -88 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a Zinthurg ébenfekete testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megcsapod a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A Zinthurg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Zinthurg csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +21 életerőt. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vasérc és 7 arany. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 36, gyógyulás: 9, összesen: -27 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Notermanthi kosfejét. (6 támadással 124 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a Notermanthi kosfejét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Notermanthi testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi szarva. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> 50 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. Mosolyogva kidobod a nevetséges taalru trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő Notermanthi trófeát. 3 780 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 63, gyógyulás: 13, összesen: -50 ÉP}
(Továbbmész...) [153,38] Síkság, továbbra is csak síkság. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy kék rothasztó. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat. {támadása: 126.}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kék rothasztó bal első lábát. (6 támadással 124 életpontot sebezve.) A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra rohansz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kék rothasztó testét. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megvagdalod a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (6 támadással 108 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Nyelvével a kék rothasztó úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ryuku buzogánnyal épp hogy eltalálod a kék rothasztó fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a kék rothasztó bal első lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A kék rothasztó nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 512, sebződés: 96, gyógyulás: 21, összesen: -75 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Megmarkolva a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a q. rohamosztagos nyakát. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megvagdalod a q. rohamosztagos bal oldalát. (6 támadással 73 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (10 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a q. rohamosztagos torát. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a q. rohamosztagos bal hátsó lábát. (5 támadással 54 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (5 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az 5 q. rohamosztagos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. 2 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 500, sebződés: 79, gyógyulás: 17, összesen: -62 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a drakolich testét. (5 támadással 66 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (28 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra támadsz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drakolich csontos vázát. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a drakolich jobb oldalát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A drakolich szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP] 2 119 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 90, gyógyulás: 12, összesen: -78 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (28 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Megmarkolva a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a drakolich fejét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a drakolich bal oldalát. (6 támadással 76 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Ryuku buzogánnyal gyengén megütöd a drakolich testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a drakolich jobb hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A drakolich megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A drakolich összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP] 2 119 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 153, gyógyulás: 25, összesen: -128 ÉP}
(Továbbmész...) [154,37] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy pszi őselementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 4x 4d4+4.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy teljes őrület pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a pszi őselementál párolgó héját. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megcsapod a pszi őselementál farkát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-14 pszi pont.) A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-11 pszi pont.) Ajaj! 7 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 66, gyógyulás: 14, összesen: -52 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a drasmólyom jobb szárnyát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigmetszed a drasmólyom bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csőrével a drasmólyom nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Elszántan a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drasmólyom jobb lábát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a drasmólyom nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A drasmólyom csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A drasmólyom összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 2 4 | mozogsz északkeletre, keletre, délre |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gyóntatás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 47 életpontot vesztettél. Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. 129 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trikornis herceg testét. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal párszor kilyukasztod a trikornis herceg fejét. (6 támadással 109 életpontot sebezve.) A trikornis herceg többször beléd döfi a szarvát. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-54 varázspont.) Patájával a trikornis herceg többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trikornis herceg farkát. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a trikornis herceg testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A trikornis herceg szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A trikornis herceg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (183,31)-> 36 arany, -2 ÉP] 3 009 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 437, sebződés: 329, gyógyulás: 32, összesen: -297 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a zombi mester foszladozó testét. (6 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Rövid karddal néhányszor megcsapod a zombi mester testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. 2 188 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 53, gyógyulás: 82, összesen: +29 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a zombi mester foszladozó testét. (6 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A zombi mester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. 2 188 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 46, gyógyulás: 84, összesen: +38 ÉP}
(Továbbmész...) [156,36] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mester bal lábát. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a zombi mester testét. (6 támadással 123 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-39 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a zombi mester testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a zombi mester jobb karját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A zombi mester néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 188 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 451, sebződés: 87, gyógyulás: 18, összesen: -69 ÉP}
(Továbbmész...) [156,37] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy manaelementál. {támadása: 60.} Itt csata lesz.
Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kicsit megvagdalod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 253 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Rövid karddal néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Varkaudar szablyával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (6 támadással 274 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Rövid karddal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (6 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Ellenfeled elmenekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 779, sebződés: 9, gyógyulás: 160, összesen: +151 ÉP}
tim 40 | titkosírás megfejtése 40 pontért |
A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a massza testét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra rontasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza farkát. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal kicsit megvágod a massza kockatestét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csáprágójával a massza megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A massza újból meg újból lesújt rád. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A massza rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A massza nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (3 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (3 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A massza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 tigroszlán fogat. 2 881 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 155, gyógyulás: 34, összesen: -121 ÉP}
ef 3 508 | energia fejlesztése 3 |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: h 234 10 0 | használod a 234. tárgyat |
* 3. BP: le 815 0 0 | leveszed/lerakod a 815. tárgyat |
* 4. BP: kf 253 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
AZ ELME FÖLÉNYE (116. PSZI KÉPESSÉG) Az Elme Fölénye nagyhatalmú képesség, amelynek segítségével egy teljes fordulóra megnövelheted mentális támadásaid erejét. Ellenfeleidnek ahányszor csak mentálisan kell ellenállniuk egy támadásodnak, kapnak -6 -ot a szerencséjükre, így támadásod jóval nagyobb eséllyel lesz sikeres. Használatához 5 TVP-t és 16 pszi pontot kell elköltened. Az Elme Fölénye különösen nagy szolgálatot tehet az Olimpián! |
NOTERMANTHI (257. SZÖRNY) A Notermanthi óriási termetű Thargodan, izmos embertesttel és kosfejjel. A Notermanthi a holtak negatív energiájából táplálkozik, így leginkább csatamezőkön akadhatsz össze vele. Megsebzéséhez legalábbis ezüstfegyver szükséges. Vigyázz, a Notermanthi egyike a legfélelmetesebb Thargodanoknak, amelyekkel Ghallán találkozhatsz: a legendák szerint egyetlen lélegzetvétele elég ahhoz, hogy a hús összeaszalódva pöndörödjön le csontjaidról. |
PSZI ŐSELEMENTÁL (258. SZÖRNY) Ez az! Már nem tudtad, hogy mi hiányzott! Az Álomvilágból nagy ritkán átkerülő pszi elementál nagyon ritkán érik el a begubódzás korát, mert már sokkal előtte lemészárolják őket a kalandozók. Ha azonban nagy ritkán a pszi elementál eléri a megfelelő kort, begubódzik, és egy hét múlva kikel belőle a pszi őselementál. A fentieknél persze sokkal gyakoribb, hogy egy kifejlett pszi őselementál látogat át a létsíkunkra, mert kalandozók vagy Thargodanok öldösésével akar tapasztalati ponthoz jutni. A pszi őselementálnak több csápja van, nehezebb megölni, több mösze élősködik rajta, és persze fejlettebbek a pszi képességei, mint fiatalkori verziója. A hatalmas, medúzaszerű, kissé ködös plazmajelenség sajnos csak közvetlen közelből vehető általában észre, ezért még BA paranccsal sem tudsz előle elmenekülni. |
TRIKORNIS HERCEG (261. SZÖRNY) Rejtett, ember által háborítatlan ligetekben, vidáman csordogáló csermelyek partján, trikornis kancákkal körülvéve él a trikornis herceg, az erdők ura, a rengeteg békéjének felügyelője. A trikornis herceg óriási termetű hófehér paripára hasonlít, homlokán három szarvval. Azok a gonosz teremtmények, akik ártani próbálnak az erdőnek, hamar megtapasztalják, hogy nemcsak egy "lóval" állnak szemben. A trikornis herceg intelligenciája és mágikus ereje legendás. A békében élő bölcs teremtményt csak egyetlen esetben fogja el az értelmetlen gonoszság iránt érzett harag: ha éjkornissal találkozik. Ha ez a két lény harcba kezd, messze kerüld el a környéket, a gigászi összecsapás nem halandó szemnek való látvány. |
IKNEGURIN (541. TÁRGY) Az iknegurin egészen apró, kékesfehéren csillogó, tökéletesen sima felületű gyöngy. Az ékszerkészítők számára különleges értéket képvisel, főként mivel beszerzése nagyon nehézkes: csak a Sötét Földön lehet hozzájutni, igen körülményes módon. Talán mondani sem kell - az iknegurint minden kalandozó féltett kincsként őrzi, semmi pénzért nem adná el vagy át másnak. |
VARÁZSLÓMESTER (508. TUDATI KÉPESSÉG) Ha még nem találkoztál nálad képzettebb varázslóval, akkor vagy nem jó helyen kerested, vagy egyszerűen csak elkerültétek egymást. Mindig van egy jobb, ezt el kell fogadnod! Ennél a ténynél is nyilvánvalóbb azonban egy másik. Mégpedig, hogy mindig van valaki, aki épp segítségre szorul. Aki pont a te tapasztalatodra és tudásodra vágyik, akit gyámolítanod kell, és persze az is lehet, hogy épp te szorulsz segítségre. A tudattársak közt is mindig akad mester, és mindig akad tanítvány. (Sőt, néha a szerepek még fel is cserélődnek, hisz senki sem érthet egyaránt jól mindenhez.) Csak nemrég, az entitás manifesztum elűzése során döbbentetek rá, hogy ez a különleges kapcsolat egy eddig még ki nem használt lehetőséget rejt magában. Kis odafigyeléssel a harc közben segítségül hívhatod társaid kollektív tudását! Mintha egy láthatatlan varázslómester figyelné minden mozdulatodat! Ez magabiztosságot, és erőt kölcsönöz neked, ráadásul egy kicsit még a mágia fókuszálásában is segít. (Mostantól a harci támadó varázslataid megidézésekor tapasztalati szint/2% esélyt kapsz arra, hogy a használt komponens nem veszik el. A százalékszámítás eredményét felfelé kerekítjük, de ez az esély semmiképp sem mehet 50% fölé. Hatása az általános komponens nevű varázslat után, attól külön kerül levizsgálásra.) |
Erő: | 32 (41) | Szint: | 28 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 43 (47) | Támadás: | 31 (33) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 31 (39) | Védekezés: | 35 (40) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 165/171 év |
Egészség: | 34 (38) | Életpont: | 420/422 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 41 (45) | Varázspont: | 822/378 | Pénz: | 8600 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 59/43 | Pszi pont: | 198/201 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/30 | ökölvívás: | 2/18 | szúrófegyverek: | 23/75 |
vágófegyverek: | 35/15 (+6%) | ütőfegyverek: | 20/95 (+46%) | lőfegyverek: | 25/22 (+6%) |
dobófegyverek: | 14/1 (+25%) |
Feltételes fegyverváltás: ryuku buzogány (#696) << varkaudar szablya (#516) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -21.); bronzhegyű nyíl (#94) (22 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
156,37 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 156 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 58 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/1 | Max életkor 1312 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 160 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 29/70 (+33%) | 2. nyomkövetés: | 95/15 | 3. lopás: | 6/21 |
4. mászás: | 16/7 (+1%) | 5. csapdakészítés: | 26/68 | 6. csapdaészlelés: | 32/61 |
7. gyógyítás: | 34/56 | 8. titkosírás: | 23/95 (+13%) | 9. felderítés: | 22/7 (+4%) |
10. szörnyidomítás: | 10/68 | 11. teológia: | 43/51 (+6%) | 12. taumaturgia: | 32/75 (+1%) |
13. szerencsejáték: | 1/80 | 14. versengés: | 14/25 (+8%) | 15. zene: | 23/82 (+5%) |
16. szörnyismeret: | 51/84 (+33%) | 17. pszi: | 25/17 (+113%) | 18. zárnyitás: | 5/66 |
19. vadászat: | 25/92 | 20. vitalitás: | 1/10 | 21. bányászat: | 32/55 (+9%) |
22. úszás: | 10/12 | 23. főzés: | 16/15 | 24. csapatmunka: | 1/54 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 29 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
DEM beállítás: meghalhatsz, mint bármely halandó; |
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10)) |
lopsz az emberektől (1) bármit |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 5 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 3 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot ) |
elfogod kavadut (#19) háló-csapdával (#220), sullárt (#101) fedett veremmel (#219) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, labirintus (17) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98), manifesztátor (#124), tintacsiga (#74), trappoló dinymák (#118), jók (#990), Raia hívők (#993), Elenios hívők (#994) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
pszi elementál (#221), High Density (#1949), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (5,40) | halálkapu (#126) | tulajdonságpajzs (#26) | mentális pajzs (#72) |
pszi-ernyő (#64) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
26. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), sorvasztás (#102), agykorbács (#97), pusztító végzet (#106) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) "Raia szent lovagjai" halomra ölik híveimet a nagyvárosok környékén. Koncolj fel legalább egyet e pimaszok közül! |
2.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb! |
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): 35. labirintus (81,23). adamantit erőd (548): új. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Fősátor (770): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 26, 30, 32, 33, 34, 35, 43, 44, 45, 50, 51, 52, 53, 54, 58, 63, 66, 68, 81, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 14. |
Kész: 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 711 (limit: 1385), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 71838. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XLVIII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) OK |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 672 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 1 | csatabárd (#555) | 4 | fokhagyma (#403) | 10 | Huddens elixírje (#830) | 32 | isteni könnycsepp (#260) | $39 | szürke bőrkesztyű ($271) | 1 | topáz erényöv (#731) | 145 | varányszem (#30) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 121 | bogyógránát (#430) | 23 | bunthar bőr (#733) | 3 | csatabárd (#555) | $985 | csontkulcs ($74) | 2104 | csuklyavirág (#133) | $550 | dözmöng szív ($122) | 870 | ezüstdarab (#326) | 6 | fejsze (#1240) | 18 | féregbél (#1071) | 1905 | gyógykenőcs (#313) | 991 | gyöngymangó (#135) | 7 | halálfej szimbólum (#1417) | 184 | Huddens elixírje (#830) | 986 | isteni könnycsepp (#260) | 192 | jégpasztilla (#1566) | 32 | jégszilánk (#1128) | 668 | kábító nyilacska (#1590) | 2620 | kaja (#2) | 8 | káoszkulcs (#884) | 3044 | madártoll (#112) | 668 | mákrózsa virág (#56) | 96 | megsemmisítő (#1540) | 6 | moa harci nadrág (#1862) | 1202 | nyílvessző (#108) | 18 | ogwawa kulcs (#1376) | 4 | olló (#335) | 1195 | pirkit (#153) | 500 | purifikátor háj (#269) | $9859 | quwarg tojás ($360) | $467 | rókafarok ($124) | 856 | sallank karom (#128) | 3 | Sheran cserepe (#1271) | 30 | sötét ital (#284) | $496 | szent jogar ($150) | 18 | szuperkötél (#209) | 64 | tolmokov-koktél (#351) | 1117 | vas dobónyíl (#189) | 1580 | vasérc (#152) | 6 | vastag ryuku kulcs (#1344) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | éjkő (#2369) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 80 | kaja (#2) | |||
1 | óndarab (#85) | 3 | ork csodaszer (#1228) | 1 | pszi kő (#248) | |||
4 | rézdarab (#70) | 1 | varázskő (#305) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
227 | arany (#50) | 5 | bomló esszencia (#2367) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
10 | drótszőr (#37) | 5 | éjurna (#2368) | 5 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | iknegurin (#541) | 7 | madártoll (#112) | 2 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
4 | Thargodan esszencia (#328) | 14 | tigroszlán fog (#63) | 5 | tükör (#43) | |||
3 | vasérc (#152) |
150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | |
35 | |
|
|
|
|
|
|
|
36 | |
|
|
|
|
|
|
|
37 | |
|
|
|
|
|
|
|
38 | |
|
|
|
|
|
|
|
39 | |
|
|
|
|
|
|
|
40 | |
|
|
|
|
|
|
|
41 | |
|
|
|
|
|
|
|
42 | |
|
|
|
|
|
|
|
43 | |
|
|
|
|
|
|
|