Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 4. 9h:01' EZ A 359. JÁTÉKHETED, 355. FORDULÓD 360. játékheted kezdete: jan. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4893 SZÁMLA : XXXX |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy varázsvédelem II mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 78 életpontot vesztettél. Tünde íjjal céloz Rád ellenfeled, majd lő. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja Nysferatu testét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Feléd repül 1 mérgezett vasnyíl. A lövedék átfúrja a testedet. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyengén megütöd Nysferatu testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontkéssel tökéletesen perforálod Nysferatu testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Fényaurád 23 sebzést okoz. Varkaudar che-karddal Nysferatu irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágja a testedet. (5 támadástól 203 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Fegyvere 7 ép-t sebzett ellenfeleden. Nitmák pengével Nysferatu mély sebeket nyitva megvagdossa a jobb lábadat. (3 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ököllel csak érinted Nysferatu fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Csontkéssel tökéletesen perforálod Nysferatu bal vállát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Ellenfeled 21 pontot sebződik a fényaurától. Varkaudar che-karddal Nysferatu hatalmas csapásokat adva felmetszi a bal válladat. (5 támadástól 221 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Fegyvere 8 ép-t sebzett ellenfeleden. Nitmák pengével Nysferatu megvagdalja a testedet. (3 támadástól 83 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 485, sebződés: 730, gyógyulás: 0, összesen: -730 ÉP}
Ez jó kis testmozgás volt, mindketten talpon maradtatok. A párviadalt te nyerted! Ellenfeled kifizet neked 1 aranyat.
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 165. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 28. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 164. varázslatot a 78. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 745. tárgyat az 1253. tárgyat az 522. tárgyat |
* 6. KP: | használod az 1271. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 184. varázslatot a 188. varázslatot a 127. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 737. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 123. varázslatot a 209. varázslatot a 211. varázslatot |
v 21 10 | elmormolod a 21. varázslatot |
cir 64 | vándorcirkusz látogatása 64 |
kf 564 951 843 | kézbeveszed/felveszed az 564. tárgyat a 951. tárggyal a 843. tárgyat |
tv 60 | támadó/véd. varázslat a 60. varázslatot |
v 1 9999 25 | elmormolod az 1. varázslatot |
m 4 | mozogsz délre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Semmi hatás! Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a Blounther apó bal oldalát. Kritikus ütés! (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Elszántan a másikra támadsz. Fényhozóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Blounther apó hosszú szakállát. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Csontkéssel jól megszúrod a Blounther apó hosszú szakállát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Fényaurád működik (5 ép-t sebezve). A Blounther apó kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A Blounther apó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy xirnox szív és 7 spiritusz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 Blounther gyűrűje (ld. enc.). 3418 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 439, sebződés: 11, gyógyulás: 38, összesen: +27 ÉP}
im | imádkozol |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy életpajzs varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy elektromos pajzs varázslat! Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod az őrült varázsló testét. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Vad csatakiáltással, felemelve a Fényhozót ellenfeledre ugrasz. Fényhozóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 154 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Csontkéssel megdöföd az őrült varázsló testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled 5 pontot sebződik a fényaurától. Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rókafarok és 2 mocsári penke. 2343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 460, sebződés: 17, gyógyulás: 40, összesen: +23 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a királyi őrjáratos testét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel megdöfködöd a királyi őrjáratos testét. (6 támadással 441 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Csontkéssel valamennyire megsebezgeted a királyi őrjáratos testét. Kritikus ütés! (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ellenfeled 4 pontot sebződik a fényaurától. Bár ügyesen védekezel, a 14 királyi őrjáratos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (14 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 13 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a királyi őrjáratos bal oldalát. (6 támadással 466 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Csontkéssel párszor épp hogy megérintgeted a királyi őrjáratos testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A fényaura 8 ép-t sebez. A 7 királyi őrjáratos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (7 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 11 életpontot vesztettél. Az iszonyatos erejű csapás szétzúzta a bal kezedben, védekezésre emelt tárgyat! A 7 királyi őrjáratos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (186,61)-> 28 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (186,61)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 tanulmánytekercs. 11600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1451, sebződés: 154, gyógyulás: 243, összesen: +89 ÉP}
be 631 4 | bemész a 631. épületbe |
m 1 1 3 | mozogsz északkeletre, északkeletre, délkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a bazaltelementál bazalttestét. Kritikus ütés! (4 támadással 172 életpontot sebezve.) A bazaltelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1426 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[199,119] A síkságot ritka erdő váltja fel. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy manilla-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy varkaudar íjász jön feléd.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász jobb lábát. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 21 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Vad csatakiáltással, felemelve a Fényhozót a másikra rontasz. Fényhozóval iszonyatosan megcsapod a varkaudar íjász bal karját. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Fényaurád 21 sebzést okoz. A varkaudar íjász karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 21, gyógyulás: 4, összesen: -17 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 17 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Megmarkolva a Fényhozót a másikra rohansz. Fényhozóval gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Távolról pszi ragyogás varázslatot lősz a másikra. 135 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Fényaurád működik (16 ép-t sebezve). A varkaudar íjász karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász jobb oldalát. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 20 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Vad csatakiáltással, felemelve a Fényhozót ellenfeledre támadsz. Fényhozóval kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Fényaurád 26 sebzést okoz. Félrehajolsz, de a varkaudar íjász karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 25, gyógyulás: 4, összesen: -21 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a nőstény varkaudar bal karját. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Elszántan a másikra rohansz. Fényhozóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nőstény varkaudar bal lábát. (3 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Fényaurád működik (27 ép-t sebezve). Félrehajolsz, de a nőstény varkaudar karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3045 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 4, gyógyulás: 49, összesen: +45 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy elektromos pajzs varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 46 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló testét. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Elszántan a másikra rohansz. Fényhozóval iszonyatosan megcsapod a varkaudar varázsló jobb oldalát. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pszi ragyogás. 135 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A fényaura 33 ép-t sebez. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A varkaudar varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 381, sebződés: 46, gyógyulás: 4, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) [200,120] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon híveié. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő Raia szent lovagja mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 1 7 2 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a vark. kardtáncos testét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (6 támadással 477 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Fényaurád 28 sebzést okoz. Sajnos nem sikerült a vark. kardtáncos minden csapását hárítanod. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel tökéletesen perforálod a vark. kardtáncos testét. (6 támadással 443 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 89 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1263, sebződés: 79, gyógyulás: 195, összesen: +116 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] Fák, mindenütt csak fák. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy zoloboo sámán közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy elektromos pajzs varázslatot. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy természet haragja varázslatot dob rád a másik. 22 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán testét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Fényhozóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zoloboo sámán testét. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Fényaurád működik (4 ép-t sebezve). A zoloboo sámán vágása nem talált el. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 38, gyógyulás: 31, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [201,118] Fák, mindenütt csak fák. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy varkaudar katona közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Alattomos ellenfeled pszi-acéltorony pszivel bohóckodik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 31 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar katona testét. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a varkaudar katona jobb karját. Kritikus ütés! (6 támadással 645 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 97 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Fényaurád 21 sebzést okoz. Sajnos nem sikerült a varkaudar katona minden csapását hárítanod. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel jól megszurkálod a varkaudar katona testét. (3 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A fényaura 31 ép-t sebez. Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar katona nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A varkaudar katona összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 7052 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1243, sebződés: 97, gyógyulás: 188, összesen: +91 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+108 pszi pont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védelmez.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar fejét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Fényhozóval iszonyatosan megcsapod a borzalmas varkaudar jobb karját. Kritikus ütés! (1 támadással 93 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. A borzalmas varkaudar fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1949 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 1 7 8 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász testét. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 21 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Marokra fogva a Fényhozót a másikra rohansz. Fényhozóval iszonyatosan megcsapod a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Fényaurád működik (23 ép-t sebezve). A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző. 1705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 33, gyógyulás: 4, összesen: -29 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász testét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 18 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Vad csatakiáltással, felemelve a Fényhozót a másikra rohansz. Fényhozóval gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar íjász testét. Kritikus ütés! (1 támadással 93 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A fényaura 20 ép-t sebez. A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 31, gyógyulás: 4, összesen: -27 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod tompítás varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 24 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hadúr bal lábát. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Elszántan ellenfeledre rohansz. Fényhozóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (2 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 148 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A fényaura 18 ép-t sebez. Sajnos nem sikerült a varkaudar hadúr minden csapását hárítanod. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varkaudar hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy fűszertartó és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 3108 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 436, sebződés: 32, gyógyulás: 35, összesen: +3 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Alattomos ellenfeled pszi-acéltorony pszivel bohóckodik. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Tharr haragja varázslatot lő rád. 29 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar katona kivillanó vállát. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a varkaudar katona testét. (6 támadással 444 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Ellenfeled 17 pontot sebződik a fényaurától. Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar katona újra meg újra lecsap. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar katona csillogó páncélját. (5 támadással 377 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Ellenfeled 17 pontot sebződik a fényaurától. A varkaudar katona fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar katona száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 varkaudar látógömb. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 7052 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1150, sebződés: 89, gyógyulás: 170, összesen: +81 ÉP}
(Továbbmész...) [201,116] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy manaelementál. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (6 támadással 467 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A fényaura 9 ép-t sebez. Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Vámpírölővel gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 468 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1111, sebződés: 9, gyógyulás: 33, összesen: +24 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az ongóliant testét. Kritikus ütés! (5 támadással 150 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Megmarkolva a Fényhozót a másikra támadsz. Fényhozóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ongóliant testét. Kritikus ütés! (5 támadással 427 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 6 fekete gyöngy, 14 arany, egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP], 2 vasérc és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. 3391 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 586, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [201,115] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kputtyintó csalán közeledik. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán húsos levelét. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Megmarkolva a Fényhozót a másikra ugrasz. Fényhozóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kputtyintó csalán húsos levelét. Kritikus ütés! (4 támadással 292 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A fényaura 13 ép-t sebez. A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2736 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 430, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő potrohát. Kritikus ütés! (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Vad csatakiáltással, felemelve a Fényhozót ellenfeledre rontasz. Fényhozóval gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg királynő testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1349 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy elektromos pajzs varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén potrohát. Kritikus ütés! (5 támadással 150 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Vad csatakiáltással, felemelve a Fényhozót a másikra ugrasz. Fényhozóval kegyetlenül megütöd a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pszi ragyogás. 140 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A fényaura 10 ép-t sebez. A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
v 198 199 112 | elmormolod a 198. varázslatot |
[199,112] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Megállsz egy gödör mellett. Egyértelmű, hogy ásóval vésték a talajba. Belsejébe pillantva megérted, miért repked ennyi döglégy a környéken. Kisebb mészárlás zajlott le itt, a gödör alján rothadó humanoid tetemek vannak egymásra hányva, a foszladozó bőr alatt látod, hogy a kukacok elkezdték mindent megsemmisítő munkájukat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Ijedten lekapod a fejed, amikor egy varkaudar vajákos tűzcsóvát hajít feléd, valahonnan a varkaudarok gyűrűjéből. Egy szénné égetett remák hangos puffanással elterül mögötted, miután a varázslat célba ért. Egy varkaudar íjász támad rád.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász bal lábát. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 16 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Fényhozóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar íjász jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 93 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 147 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Fényaurád működik (23 ép-t sebezve). A varkaudar íjász karma a fejed mellett suhan el! A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+108 pszi pont.) Ellenfeled agyroppantás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Marokra fogva a Fényhozót ellenfeledre rohansz. Fényhozóval gyilkos csapást mérve bezúzod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Távolról pszi ragyogás varázslatot lősz a másikra. 129 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A fényaura 20 ép-t sebez. Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vasérc és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1949 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök testét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Meglengetve a Fényhozót a másikra rontasz. Fényhozóval gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar hírnök testét. Kritikus ütés! (1 támadással 93 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Fényaurád működik (26 ép-t sebezve). Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! Karmaival a varkaudar hírnök megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1774 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat tompítás varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 16 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hadúr testét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Megmarkolva a Fényhozót ellenfeledre rohansz. Fényhozóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar hadúr jobb oldalát. (2 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Fényaurád működik (13 ép-t sebezve). A varkaudar hadúr fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP]. 3108 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 32, gyógyulás: 34, összesen: +2 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Alattomos ellenfeled pszi-acéltorony pszivel bohóckodik. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 29 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar katona bal lábát. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar katona jobb vállát. (6 támadással 446 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Fényaurád 23 sebzést okoz. Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar katona újra meg újra lecsap. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar katona kivillanó vállát. (5 támadással 382 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Ellenfeled 26 pontot sebződik a fényaurától. Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar katona újra meg újra lecsap. (4 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A varkaudar katona most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 7052 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1166, sebződés: 99, gyógyulás: 101, összesen: +2 ÉP}
vv 73 73 112 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 112. varázslatot |
v 96 142 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[142,60] Épületek tűnnek fel.
tv 60 | támadó/véd. varázslat a 60. varázslatot |
le 564 951 843 | leveszed/lerakod az 564. tárgyat a 951. tárgyat a 843. tárgyat |
szk 255 239 360 | keresed a 255. szörnyet a 239. szörnyet a 360. szörnyet |
v 75 1 | elmormolod a 75. varázslatot |
* 1. BP: | elmormolod a 161. varázslatot a 83. varázslatot a 3. varázslatot |
* 2. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat a 449. tárgyat az 522. tárgyat |
* 4. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (8 darabot) |
* 5. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 821. tárggyal |
LORD KOVÁCS JÓZSEF (129. ELLENFÉL) Ez a markáns arcvonásokkal megáldott, bajuszos férfi Alanor királyának egyik legfontosabb hadvezére. Csak úgy sugárzik belőle az erő és a tapasztaltság. Emellett a jóság és a megvesztegethetetlenség mintaképe ő. Ha bárki akárcsak szóban megkérdőjelezné ezt, hűséges fegyverével, a mindenhova magával vitt vaslándzsájával fog kártérítést venni az illetőn. S hogy ki kerülne ki győztesen a küzdelemből? Hm... felkészültség és némi szerencse kérdése. |
TANULMÁNYTEKERCS (1571. TÁRGY) A királyi őrgárda mágusainak is szükséges néha meglátogatni egy-egy varázslótornyot. Néha azért, hogy új varázslatot tanuljanak meg, néha pedig azért, mert valamelyik küldetésük során az ellenfeleik elfeledtették velük némely varázslatukat. Borax elit harcosokból álló alakulata pedig nem engedheti meg magának, hogy felkészületlen legyen. Ezt a király is elismeri és támogatja, ezért az őrgárda mágusai ezen irat felmutatásával ingyen oktatásban részesülnek a városok varázslótornyaiban. Sajnos a papír csak egyszeri alkalomra szól, de azért érdemes lesz felhasználnod - ugyanis legújabb szerzeményeddel e helyeken elég szép összeget takaríthatsz meg. Egyetlen korlát van csak, ami kiterjed a tanulmánytekercsre, 10 ezer aranyba kerülő, illetve annál értékesebb varázslatra nem válthatod be (illetve a kőtorony mágiapontból megvehető varázslataira sem). Természetesen a tárgy hatalma csak a királyság varázslótornyaira terjed ki, a Sötét Földön vagy a ryukuknál (vagy egyéb más civilizációjú helyeken) hiába is mutogatnád, nem kapnál kedvezményt. A tanulmánytekercset automatikusan felhasználod a következő varázslatvásárlásnál, ha az megfelel az imént felsorolt feltételnek. A tárgy nem átadható, nem átruházható. |
BLOUNTHER GYŰRŰJE (1548. TÁRGY) Blounther apó méltánytalanul feledésbe merült, saját fejlesztésű találmánya ez a fantasztikus kis aranykarika, ami megvédi bűbájaidat a mindent magába olvasztó sárkányvarázstól: az elnyeléstől. Sajnos nem sok van már belőle a világon, mert nem nyújtottak elegendő védelmet gazdáiknak, akik így a Sötét Világ rémségeinek gyomrában végezték. A gyűrű erejének kihasználásához természetesen viselned kell e tárgyat (KF 1548). |
KIRÁLYI ŐRGÁRDA (7006. SZÖRNY) Az egyre inkább elharapózó erőszak már a városokat is elérte: dacára az őrjáratoknak és a lakosokat őrző Védőnővéreknek, sötét aurájú kalandozók mészárolják a békés lakosságot, fényes nappal feltörik a boltokat és szórják számolatlanul pusztító varázslataikat a főtéren. A királyi városok lakosságának védelmében Krapixlon Borhder, Alanor védelmi minisztere toborzókampányba kezdett, mely során letelepedett kalandozókat kért fel az aktív életbe való visszatérésre. A kezdeményezés sikeresnek bizonyult, megalakultak Alanor elit alakulatai, a különleges egységbe szerveződött őrjáratok. Békés kalandozóként természetesen nincs félnivalód, ha találkozol velük, de ha fejedben gonosz terveket szősz a város és népe ellen, hamar tucatnyi összeszokottan harcoló veterán gyűrűjében találod magad! |
KÜLÖNLEGES VARKAUDAR TEKERCS (1585. TÁRGY) Sajnos képtelen vagy megfejteni, mit rejthet ez a tekercs, ugyanis varkaudar nyelven íródott. Ami azonban már első látásra biztosnak látszik (és eltérés a többi varkaudar tekercstől), hogy az Invázióügyi Minizstérium pecsétje, és címere látható rajta, valamint egy kacskaringós aláírás, talán magáé, a miniszteré! Naná, hogy semmi pénzért nem adod át másik kalandozónak. Hogyisne, hogy valaki más arassa le a dicsőséget! Elvégre egy komoly összeesküvés felfedezőjévé lettél általa! |
A MÖSZÉK KIIRTÁSA (189. PSZI KÉPESSÉG) Végre megtaláltad a megoldást a pszionikus élősködőktől való végleges megszabadulásra! Egyszerűen csak add ki a P 189 parancsot 8 pszi pontért és 5 TVP-ért, és egy erőteljes pszionikus sokkhullámot küldesz végig az agyadon, amely kiirtja az összes poszogó möszét, saját magadra viszont semmilyen károsodást nem jelent. |
Erő: | 56 (80) | Szint: | 35 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 166 cm |
IQ: | 55 (66) | Támadás: | 52 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 89 kg |
Ügyesség: | 48 (50) | Védekezés: | 57 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 29/45 év |
Egészség: | 45 (49) | Életpont: | 610/870 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 54 (60) | Varázspont: | 1682/110 | Pénz: | 829 arany | Kép. pont: | 29 |
Tudatpont: | 28/28 | Pszi pont: | 325/180 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/97 | ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 37/57 (+3%) |
vágófegyverek: | 10/21 | ütőfegyverek: | 31/17 (+17%) | lőfegyverek: | 13/46 |
dobófegyverek: | 34/70 (+10%) |
Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) (130%) << Fényhozó (#637) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -997.); hajító csillag (#939) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/74 | 2. nyomkövetés: | 80/19 (+42%) | 3. mászás: | 17/93 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 27/76 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 15/28 | 6. gyógyítás: | 44/42 |
7. titkosírás: | 8/86 | 8. felderítés: | 28/40 (+14%) | 9. szörnyidomítás: | 19/63 |
10. teológia: | 119/14 (+82%) | 11. taumaturgia: | 105/35 (+34%) | 12. szerencsejáték: | 4/67 |
13. versengés: | 23/78 | 14. zene: | 10/87 | 15. szörnyismeret: | 52/53 (+18%) |
16. pszi: | 37/2 (+14%) | 17. zárnyitás: | 2/0 | 18. vadászat: | 10/81 |
19. vitalitás: | 3/53 | 20. bányászat: | 31/31 | 21. úszás: | 9/80 |
22. főzés: | 12/58 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 6 darabot ), amnioszt (#203) (max. 8 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ) |
elfogod vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: (64) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), ősi szellem (#422) (csak egyszer), csontváz hadúr (#423) (csak egyszer), kísértetvarázsló (#424) (csak egyszer), lidércúr (#252), őrjáratozó katona (#274), bűbájlidérc (#761) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
a mágia megértése (#226, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 11 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) |
Pörhemór köre (#205) (165,4,1) | csupasz izom (#28) | égető tekintet (#164) | láth. észlelése (#78) |
varázsszem (#184) | láthatatlanság (#76) | az elme hatalma (#123) | fényaura (#211) |
szemmelverés (#137) | varázsenergia (#161) | szörnycsábítás (#83) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), tüskepajzs (#30), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 43, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | massza (#217) | tisztítótűz (#44) | >> | nómenklatúra (#158) | |
tisztítótűz (#44) | >> | szintszívó (#96) | lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | |
energiafolyam (#136) | >> | autentikus vámpír (#154) | tűzeső (#61) | >> | Zinthurg (#180) | |
tűzvihar (#175) | >> | pszi őselementál (#258) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | tűzvihar (#175) | >> | vérvágyó sólyom (#772) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kultúrmasztodon (#227) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
energiafolyam (#136) | >> | Chara-din fattya (#236) | tűzvihar (#175) | >> | szutykos remák (#191) | |
energiafolyam (#136) | >> | taalru (#249) | energiafolyam (#136) | >> | noth szellem (#250) | |
armageddon (#218) | >> | ongóliant hadúr (#178) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
tűzgolyó (#155) | >> | adamantit gólem (#750) | tűzgolyó (#155) | >> | ragadozó (#292) | |
tűzgolyó (#155) | >> | hegyi óriás (#397) | tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | |
tűzeső (#61) | >> | varkaudar vajákos (#690) | direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | villámcsapás (#50) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
tűzgolyó (#155) | >> | 35. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 43, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | Sötétség Hercege (#296) | fehér glóbusz (#47) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tollaskígyó (#635) | életpajzs (#142) | >> | zombi mágus (#389) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar vajákos (#690) | életpajzs (#142) | >> | őrült varázsló (#255) | |
életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | |
életpajzs (#142) | >> | kísértetvarázsló (#424) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | |
életpajzs (#142) | >> | élőholt ősmágus (#179) | pszi-acéltorony (#98) | >> | vérvágyó sólyom (#772) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: nagyon éhezik |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: nagyon éhezik |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: éhes |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mesés anyag az eknozol. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) A Sötét Erőkkel való harc igazi diadala lenne, ha le tudnád győzni a Sötétség egy Hercegét. |
3.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 3. kategóriában a XVII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | amniosz (#203) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | csontkés (#11) | 1 | deus ex machina (#1) | 24 | madártoll (#112) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | varányszem (#30) | 10 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
344 | arany (#50) | 1 | Blounther gyűrűje (#1548) | 2 | borkonyó bibe (#312) | |||
2 | bumeráng (#249) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 6 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | galachmit (#310) | 20 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | különleges tekercs (#1585) | 2 | mocsári penke (#148) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
6 | nyílvessző (#108) | 7 | ragasztó (#83) | 1 | rókafarok (#124) | |||
6 | spiritusz (#170) | 1 | tanulmánytekercs (#1571) | 3 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
11 | ugh méreg (#166) | 1 | varázskő (#305) | 3 | varkaudar csont (#1113) | |||
1 | varkaudar látógömb (#1107) | 2 | varkaudar pálinka (#1137) | 4 | vasérc (#152) | |||
1 | xirnox szív (#213) |