Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. aug. 28. 12h:10' EZ A 510. JÁTÉKHETED, 356. FORDULÓD 511. játékheted kezdete: szept. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #4718 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
* 1. KP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a sárkányfajzat testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a sárkányfajzat testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sárkányfajzat megcsapja a fejedet. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) A sárkányfajzat farkával a kezedre csap. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a sárkányfajzat bal szárnyát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A sárkányfajzat farkával a kezedre csap. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A sárkányfajzat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 144, gyógyulás: 31, összesen: -113 ÉP}
* 2. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 184. varázslatot a 116. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 324 |
* 5. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 6. KP: | VP spórolása: 15 |
* 7. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 27. varázslatot |
* 9. KP: | élelemszerzés 30 pontért |
kpk 9 | kezd. parancs kivétele: 9 |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
v 84 115 | elmormolod a 84. varázslatot |
v 22 322 | elmormolod a 22. varázslatot |
kb 639 1 | kiveszel a bankból a 639. tárgyat (1 darabot) |
a 639 5230 1 | átadod a 639. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot) |
kb 627 10 | kiveszel a bankból a 627. tárgyat (10 darabot) |
a 364 1850 2 | átadod a 364. tárgyat az 1850. kalandozónak (2 darabot) |
bb 280 5 | beraksz a bankba a 280. tárgyat (5 darabot) |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. 76 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sziklaskorpió testét. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a sziklaskorpió csillogó torát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a sziklaskorpió testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a sziklaskorpió végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) A sziklaskorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sziklaskorpió csillogó torát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a sziklaskorpió testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a sziklaskorpió ollója. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A sziklaskorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A sziklaskorpió most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 102, gyógyulás: 22, összesen: -80 ÉP}
(Továbbmész...) [370,66] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy mópat bolyt. Elrakod a távcsövet. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. A feléd közeledő csapat Chara-din fattya mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 78 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rohansz. {CSTT:} Fókuszpengével megvagdalod a Chara-din fattya bal oldalát. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (8 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Fókuszpengével néhányszor megcsapod a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a Chara-din fattya nyakát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (5 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a Chara-din fattya jobb karját. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a Chara-din fattya bal karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A 3 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 698, sebződés: 90, gyógyulás: 20, összesen: -70 ÉP}
(Továbbmész...) [371,67] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (arkog kő) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> 3 arany, -2 ÉP] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy mópat bolyt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Notermanthi lehet. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi fejét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a Notermanthi testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a Notermanthi bal lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a Notermanthi izmos testét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal kicsit megvágod a Notermanthi jobb karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A Notermanthi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP], 11 arany, egy ezüst papi karkötő és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. Messze hajítod a vacak kis Hoxxurton trófeát, és kinyersz egy alkalmas Notermanthi trófeát. 3600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
v 84 174 | elmormolod a 84. varázslatot |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 31 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan sziklatestét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a Tguarkhan bal oldalát. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Tguarkhan, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A Tguarkhan Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A Tguarkhan most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] és egy aranytű. 1510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 89, gyógyulás: 8, összesen: -81 ÉP}
(Továbbmész...) [373,69] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy ősvortexet. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Villámgyorsan lefekszel egy kidőlt, halott fatörzs mögé. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy árnylord. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
(Továbbmész...) [374,70] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északra fordítod, megpillantasz egy ősvortexet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Elrejtőzöl egy megfeketedett cserjében. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal tudod, hogy egy mópat gigász volt a rémület okozója. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [376,72] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy szikla mögé rejtőzöl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy ében halálhajcsár. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
(Továbbmész...) [377,73] Folytatod utadat az alacsonyabb hegyek közt vezető hágón. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból.
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
m 2 3 3 | mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre |
ek 133 | t. energia kisütése: 133 |
im 0 3 | imádkozol |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat az 1850. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat a 37. tárgyat a 415. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 15 |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 6. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 7. BP: | imádkozol |
* 8. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 9. BP: | keresed a 115. szörnyet a 184. szörnyet a 120. szörnyet |
* 10. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 66. varázslatot a 83. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Erő: | 36 (37) | Szint: | 23 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 201 cm |
IQ: | 33 | Támadás: | 22 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 269 kg |
Ügyesség: | 40 | Védekezés: | 60 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 9/14 év |
Egészség: | 33 (35) | Életpont: | 395/286 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 45 | Varázspont: | 485/4 | Pénz: | 2070 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 28/26 | Pszi pont: | 162/196 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/11 | ökölvívás: | 1/26 | szúrófegyverek: | 14/28 |
vágófegyverek: | 26/48 (+10%) | ütőfegyverek: | 20/28 | lőfegyverek: | 24/71 (+5%) |
dobófegyverek: | 13/11 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%) << kőkalapács (#13) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 26/3 (+40%) | 2. nyomkövetés: | 57/9 (+4%) | 3. mászás: | 16/37 |
4. csapdakészítés: | 29/15 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 9/93 | 6. gyógyítás: | 60/11 (+20%) |
7. titkosírás: | 12/84 | 8. felderítés: | 43/39 | 9. szörnyidomítás: | 17/94 |
10. teológia: | 41/16 (+14%) | 11. taumaturgia: | 19/42 (+9%) | 12. szerencsejáték: | 1/7 |
13. versengés: | 5/68 | 14. zene: | 75/57 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 35/22 |
16. pszi: | *24/100 | 17. zárnyitás: | 3/97 | 18. vadászat: | 25/88 |
19. bányászat: | 31/69 (+12%) | 20. úszás: | 15/26 | 21. csapatmunka: | 1/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ) |
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), bíborgörényt (#84) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
purifikátor (#157), ongóliant (#159), szeppent rákfatty (#186) (csak egyszer), görgőte (#41) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247), sivatagi doareg (#240), törpemammut (#115) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 16) |
troll (#5), elf (#2), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), Leah hívők (#991), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
szárazság (#48), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), tompítás (#40), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | gnóm szolgáló (#181) | lángcsóva (#31) | >> | jégtroll (#164) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | pszi elementál (#221) | hhaar burka (#32) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
hhaar burka (#32) | >> | fémbontó szójer (#150) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 5 felderítő. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 2 | aranygyűrű (#193) | 1 | arkog kő (#632) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüsttőr (#322) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 2 | kaja (#2) | 5 | spiritusz (#170) | |||
9 | trikornis szarv (#198) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | 2 | vámpírtőr (#364) | |||
4 | víz (#27) | 1 | aranypikkely (#415) | 1 | aranytermő ládikó (#504) | |||
1 | szeksztáns (#32) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
238 | arany (#50) | 3 | adamantit (#627) | 1 | aranytű (#272) | |||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | ezüst papi karkötő (#308) | 6 | ezüstdarab (#326) | |||
2 | ramit kő (#226) | 1 | Thargodan esszencia (#328) |