Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. júl. 19. 15h:06' EZ A 884. JÁTÉKHETED, 356. FORDULÓD 885. játékheted kezdete: júl. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4784 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 64. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat az 522. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 66. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 72. varázslatot a 116. varázslatot a 157. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 19. varázslatot a 86. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 184. varázslatot a 182. varázslatot a 227. varázslatot |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
a 449 5300 10 | átadod a 449. tárgyat az 5300. kalandozónak (10 darabot) |
ek 503 | t. energia kisütése: 503 |
v 22 160 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 322 | elmormolod a 22. varázslatot |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [180,28] Az erdőt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Leon Silver I., amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy csapat qwarg rohamosztagos. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Megmarkolva az óriásölőt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Óriásölővel megvagdalod a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (10 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Óriásölővel megvagdalod a qwarg rohamosztagos fejét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a qwarg rohamosztagos torát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 7 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (7 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Óriásölővel végigvagdosod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 4 qwarg rohamosztagos. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Óriásölővel épp hogy megvágod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az 1 qwarg rohamosztagos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki az 1 qwarg rohamosztagos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 516, sebződés: 87, gyógyulás: 19, összesen: -68 ÉP}
(Továbbmész...) [179,29] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ó! Hiszen ez egy ryuku gólem. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Megmarkolva az óriásölőt a másikra rohansz. {CSTT:} Óriásölővel többször mélyen végigmetszed a roguena testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a roguena testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A roguena néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Óriásölővel többször mélyen végigmetszed a roguena testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a roguena testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmaival a roguena megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A roguena még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 1662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 55 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Óriásölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a kultúrmasztodon jobb első lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Óriásölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A kultúrmasztodon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 14 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 113, gyógyulás: 23, összesen: -90 ÉP}
(Továbbmész...) [177,31] A síkság után kisebb hegyek következnek. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot!
(Továbbmész...) [176,32] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Csak egy norpadolótika. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a norpadolótika testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel többször eltalálod a norpadolótika jobb középső lábát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a norpadolótika testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápjaival a norpadolótika lecsap a jobb karodra. (8 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Vámpírtőrrel jól megszurkálod a norpadolótika testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a norpadolótika egyik csápját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A norpadolótika csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A norpadolótika fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki a norpadolótika száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 90, gyógyulás: 46, összesen: -44 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 50 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Nem akarsz kinyúlni. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy fehér glóbusz varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai bal lábát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény tüzet köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt a másikra rohansz. {CSTT:} Óriásölővel kegyetlenül összevagdalod az Orkhan Thai tűztestét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod az Orkhan Thai lángoló karját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Óriásölővel felnyitod az Orkhan Thai fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az Orkhan Thai száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (183,31)-> 25 arany, -2 ÉP] és 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (184,32)-> 40 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. Eldobod az értéktelenné vált éjkornis trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő Orkhan Thai trófeát. 2680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 141, gyógyulás: 13, összesen: -128 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. 23 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő bőrkantár. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan sziklatestét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a Tguarkhan jobb lábát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Pengepajzzsal megvágod a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Tguarkhan, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Mancsával a Tguarkhan megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A Tguarkhan összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű, egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (184,32)-> 26 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 73, gyógyulás: 18, összesen: -55 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Pengepajzzsal alaposan megvágod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A szintszívó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 2, gyógyulás: 7, összesen: +5 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc bal lábát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Pengepajzzsal többször mélyen végigmetszed a sírlidérc testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Óriásölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz lord jobb karját. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a csontváz lord testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Óriásölővel felnyitod a csontváz lord jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a csontváz lord fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}
be 1215 15 | bemész az 1215. épületbe |
[160,34] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Látsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
v 96 185 31 | elmormolod a 96. varázslatot |
be 630 5 | bemész a 630. épületbe |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (35 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Mnebolath testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Mnebolath testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 61, gyógyulás: 17, összesen: -44 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 60 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Ellenfeled elszívta a pszi-energiád egy részét!(-1 pszi pont.) A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a pszi őselementál testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a pszi őselementál jobb lábát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Pengepajzzsal megvagdalod a pszi őselementál fejét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-1 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a bal karodra. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-2 pszi pont.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a pszi őselementál testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a pszi őselementál jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-2 pszi pont.) A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-2 pszi pont.) Hoppálé! 4 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 50, gyógyulás: 28, összesen: -22 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 51 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (29 életpontot vesztettél.)
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Óriásölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt quwarg bal hátsó lábát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az élőholt quwarg torát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Óriásölővel többször mélyen végigmetszed az élőholt quwarg bal oldalát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [158,32] A bozótos terep átvált hegyvidékre. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Bányászat képességeddel fémet (vasérc) érzel a föld alatt.
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [79 pontot használtál fel, van még 4.]
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
ek 503 186 26 | t. energia kisütése: 503 186 26 |
ef 90 518 | energia fejlesztése 90 |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat az 1548. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat az 535. tárgyat a 415. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 140. varázslatot |
* 4. BP: | imádkozol |
* 5. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 6. BP: | építed a 720. tárgyat -1 pontért |
* 7. BP: | keresed a 393. szörnyet a 157. szörnyet a 7004. szörnyet |
* 8. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot a 11. varázslatot |
PSZI FEJLESZTÉS (73. PSZI KÉPESSÉG) Ez a pszi képesség semmi másra nem szolgál, mint a pszi szakértelmed fejlesztésére. Alapvető mentális gyakorlatok végrehajtásával, meditációval, a belső energiák kontrolljának gyakorlásával sokkal hatékonyabban fejleszthető a pszi, mint hébe-hóba egy-egy speciális célú pszi képesség elsütésével. A P 73 parancs kiadása 10 TVP-be és 20 pszi pontba kerül, de pszi szakértelmed annyit fejlődik tőle, mintha 35-45 pszi pontnyi egyéb képességet használtál volna. A pszi fejlesztés különösen hatékony lehet, ha előtte a Szürkeállomány Aktivizálását használtad. |
RYUKU GÓLEM (394. SZÖRNY) Ezeket a döngő léptű harci gépezeteket minden bizonnyal a ryuku mágusok küldték az alanori királyság nyakára - bizonyítva ezzel, hogy a ryuku invázió már többé nem a Túlélők Földjének magánügye. Ezek a kékes fényben csillogó, fémes testű behemótok immúnisak a mágiára, csakis varázsfegyverrel sebezhetők, és minden fizikai sebzés, ami őket éri, fele sebzést okoz, de vágófegyverrel egyáltalán nem lehet őket megsebezni - igazi ellenfelek még a legképzettebb kalandozó számára is! |
Erő: | 35 (40) | Szint: | 21 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 123 cm |
IQ: | 35 (31) | Támadás: | 20 (22) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 41 kg |
Ügyesség: | 38 (40) | Védekezés: | 84 (88) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 110/117 év |
Egészség: | 37 (39) | Életpont: | 341/322 | Jellem: | semleges (-7) | Tul. pont: | -5 |
Szerencse: | 36 (38) | Varázspont: | 859/332 | Pénz: | 3568 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 30/5 | Pszi pont: | 78/-6 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 15/34 | ökölvívás: | 2/33 | szúrófegyverek: | 19/24 (+14%) |
vágófegyverek: | 23/66 (+11%) | ütőfegyverek: | 28/60 | lőfegyverek: | *27/100 |
dobófegyverek: | 18/81 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << óriásölő (#528) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 31/45 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 85/47 | 3. lopás: | 1/23 |
4. mászás: | 13/50 | 5. csapdakészítés: | 33/38 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 5/53 |
7. gyógyítás: | 38/4 | 8. titkosírás: | 16/31 | 9. felderítés: | 33/94 (+3%) |
10. szörnyidomítás: | 14/34 | 11. teológia: | 51/32 (+35%) | 12. taumaturgia: | 39/83 (+4%) |
13. versengés: | 4/11 | 14. zene: | 37/50 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 17/19 (+20%) |
16. pszi: | 8/13 (+19%) | 17. zárnyitás: | 1/35 | 18. vadászat: | 12/71 |
19. vitalitás: | 3/19 | 20. bányászat: | 21/41 (+33%) | 21. úszás: | 17/87 |
22. csapatmunka: | 1/29 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 6. fajúaknak |
kutatsz max. 180 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot ), biami kvazárlándzsát (#568) (max. 1 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 120 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095), átokmurgattyú (#225), purifikátor császár (#393) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247) |
Barátságosság (aktív: 13, max: 16) |
9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), ember (#1), Leah hívők (#991), elf (#2), mutáns (#9), troll (#5), Kerekkorsó Rendje (#9136), Összhangzat (#9152), Mélysötét Vándorai (#9149), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
savhurrikán (#107, 40 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | méregsemlegesítés (#14) | esszenciavédelem (#165) | pszi-ernyő (#64) |
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse I (#13) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), gigaököl (#49), természet haragja (#141), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | tormikus egér (#218) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
természet haragja (#141) | >> | Zan Rendje (#9110) | természet haragja (#141) | >> | Mesterek Bandája (#9112) | |
villámcsapás (#50) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | jégcsóva (#41) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
villámcsapás (#50) | >> | quwarg nagymester (#214) | villámcsapás (#50) | >> | trikornis herceg (#261) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
életpajzs (#142) | >> | Leah hívők (#991) | varázsvédelem (#34) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | varázsvédelem (#34) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar bajnok (#190) | varázsvédelem (#34) | >> | vark. nekromanta (#173) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | trikornis (#104) | fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | piromenyét (#99) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
2.) A természetnek nincs szüksége királyokra. Áldozz fel egy királyi koronát! |
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 1) |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió ezüst emlékérmét. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 harcos, 8 királynő, 6 élőholt, 6 vadász, 6 nagymester, 5 parafenomén, 4 rohamosztagos. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 45 TU. tudatkinézis II (511) OK tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 65 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 311 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bőrkantár (#1125) | 1 | bronzsisak (#88) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | ezüst gyűrű (#180) | 5 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | ezüsttőr (#322) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 6 | kristályfolyadék (#449) | 4 | madártoll (#112) | |||
4 | óndarab (#85) | 1 | rézdarab (#70) | 1 | sárga erőöv (#276) | |||
13 | spiritusz (#170) | 2 | szögletes kő (#17) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | trikornis szarv (#198) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | 1 | vassisak (#160) | |||
9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
164 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 5 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
2 | ezüstdarab (#326) | 8 | kaja (#2) | 8 | pirkit (#153) | |||
3 | Thargodan esszencia (#328) | 4 | vasérc (#152) |