Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jan. 3. 12h:06' EZ A 451. JÁTÉKHETED, 358. FORDULÓD 452. játékheted kezdete: jan. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2626 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
im 2 0 0 | imádkozol |
v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
av 10 0 0 | alakváltás 10 |
* 2. KP: h 233 40 0 | használod a 233. tárgyat |
* 3. KP: tps 50 0 0 | TVP spórolása: 50 pontért |
* 4. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 5. KP: tf 1 40 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... Tüzet köpsz ellenfeledre. 105 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 7 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. Varázserőd töltődik (+18 varázspont). 635 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
* 6. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 7. KP: gyk 389 20 0 | gyakorolsz a 389. tárggyal 20 pontért |
* 8. KP: v 11 0 0 | elmormolod a 11. varázslatot |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy örvénykerítés varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. 108 életpontot sebeztél. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. Jól harcoltál! (+20 varázspont.) 635 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [98,19] Folytatod sétádat a házak közt. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Xantrox város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávatőleges): Júra-park 35 mérföld keletre és 20 északra, Trollkeltető Zóna 40 mérföld keletre és 50 délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 5 délre. Mindenkit szeretettel várunk! " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Felfedeztél egy sörsátrat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " A földön meglátsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 20 aranyat. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Quirov közeledik. {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 15 ütő ellen.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 108 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a Quirov száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szereztél 63 aranyat. Jól harcoltál! (+10 varázspont.) 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [98,18] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy orgyilkos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {egyik sebzési módja: 2x 2d4+10.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 105 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. [orgyilkos tőr ládikóba-> (99,19)-> 8 arany, -2 ÉP] Jutalmad nem marad el (+10 varázspont). 461 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 102 életpontot sebeztél. Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. [orgyilkos tőr ládikóba-> (99,19)-> 8 arany, -2 ÉP] Jutalmad nem marad el (+10 varázspont). 461 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [98,16] Síkság, továbbra is csak síkság. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy szürke rinocérosz. {max. életpontja: 91-97.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Tüzet köpsz. 92 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Varázserőd töltődik (+10 varázspont). 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [98,15] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Délre fekszik egy helytartói város. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran híveié. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy manifesztátor került az utadba. {egyik sebzési módja: 3x 3d4+2.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Tüzet köpsz ellenfeledre. 106 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (99,19)-> 10 arany, -2 ÉP] Kiváló munka volt (+10 varázspont). 461 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 98 életpontot sebeztél. A tetemember szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Kiváló munka volt (+10 varázspont). 518 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [98,13] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sebesült khór darázs. {támadása: 17.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Tüzet köpsz. 114 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 darázsfarok. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. [darázsszárny ládikóba-> (99,19)-> 4 arany, -2 ÉP] Varázserőd töltődik (+10 varázspont). 578 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [98,12] Az erdőt síkság váltja fel. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Délre fekszik egy helytartói város. " A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy törpemammut lehet. {egyik sebzési módja: 2x 2d8+2.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 119 életpontot sebeztél. A törpemammut összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. Varázserőd töltődik (+10 varázspont). 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
ef 10 544 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: tpf 50 0 0 | TVP elővétele: 50 pontért |
* 2. BP: h 1534 0 0 | használod az 1534. tárgyat |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. 99 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő fejét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (99,19)-> 10 arany, -2 ÉP] Jól harcoltál! (+10 varázspont.) 1 677 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
* 3. BP: h 147 2 0 | használod a 147. tárgyat |
* 4. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet köpsz ellenfeledre. 103 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel kegyetlenül megütöd a szőrös bozsó testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A szőrös bozsó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szőrös bozsó mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szőrös bozsó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. Jól harcoltál! (+16 varázspont.) 1 103 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 25 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 25 pontért |
Erő: | 45 (57) | Szint: | 35 | Merészség: | 7/6 | Magasság: | 180 cm |
IQ: | 33 (43) | Támadás: | 51 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 86 kg |
Ügyesség: | 36 (44) | Védekezés: | 75 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 42/42 év |
Egészség: | 39 (49) | Életpont: | 743/728 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 47 (61) | Varázspont: | 1152/1152 | Pénz: | 4920 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 81/23 | Pszi pont: | 221/154 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 5/93 (+3%) | ökölvívás: | 34/45 | szúrófegyverek: | 27/64 |
vágófegyverek: | 2/0 | ütőfegyverek: | 2/96 | lőfegyverek: | 34/50 |
dobófegyverek: | 1/43 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); vashegyű nyíl (#176) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
98,11 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 116,63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 177 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 33/75 | 2. nyomkövetés: | 73/53 (+5%) | 3. mászás: | 12/47 |
4. csapdakészítés: | 22/93 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 16/44 | 6. gyógyítás: | 50/28 |
7. titkosírás: | 2/18 | 8. felderítés: | 19/16 | 9. szörnyidomítás: | 7/61 |
10. teológia: | 35/81 (+6%) | 11. taumaturgia: | 56/19 | 12. szerencsejáték: | 13/56 |
13. versengés: | 12/34 | 14. harcművészetek: | 15/74 | 15. zene: | 104/61 (+46%) |
16. szörnyismeret: | 7/57 | 17. pszi: | 21/8 (+5%) | 18. vadászat: | 22/60 |
19. bányászat: | 33/77 | 20. úszás: | 15/30 | 21. főzés: | 11/41 |
22. csapatmunka: | 2/40 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 20 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 3 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
erőpajzs III (#127) | pszi-ernyő (#64) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
nagyobb tűzlehelet (#150) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
2.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet! |
3.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1614, pontszámod: 23 427. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: p 71, v 224, v 26, im 2, v 12, h 1100, v 88 10, av 10. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
szent tölgyfa (133) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
isteni kapcsolat (168) |
a fák ereje (170) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
felt.revitalizáció (245) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
vallási öntudat (290) |
varázstöltődés II. (296) |
Sheran óvó keze (298) |
druida áldás (300) |
mászás határ nélkül (406) |
Sheran haragja (413) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
közös ima (509) OK |
a hit ereje (516) OK |
hitbéli mentor (523) OK |
isteni védelem (530) OK |
a hit ereje II (537) OK |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 141 TU. szükséges még: 29 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 353 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | * | biami kvazárlándzsa (#568) | ||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | |||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
4 | csontpálca (#329) | 1 | kőkalapács (#13) | |||||
Vízifegyverek | ||||||||
1 | szigony (#389) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
2 | hosszú íj (#111) | 1 | * | parittya (#18) | ||||
Lövedékek | ||||||||
14 | ezüsttollú nyíl (#363) | 20 | vashegyű nyíl (#176) | |||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | arany pikkelyvért (#456) | 1 | bronzpáncél (#90) | 1 | Métely páncélja (#1562) | ||
1 | ryuku mellvért (#689) | |||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | bozontfonat (#1563) | 1 | * | lidérckorona (#531) | 1 | ryuku sisak (#688) | |
Köpenyek | ||||||||
1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | ryuku kesztyű (#690) | 1 | * | szürke bőrkesztyű (#271) | ||||
Övek | ||||||||
1 | * | sárga erőöv (#276) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 3 | * | saválló fülbevaló (#1552) | |||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
1 | aranylánc (#191) | 4 | gólem talizmán (#811) | 1 | korinthai talizmán (#814) | |||
1 | * | nekrofun medál (#253) | 1 | * | q. pusztító medál (#2300) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | |
1 | varkaudar szimbólum (#1528) | 1 | * | virág szimbólum (#143) | 3 | * | vortex talizmán (#812) | |
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | arany papi karkötő (#309) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | 1 | * | halálhozó karkötője (#816) | |
1 | Huddens alkarvédője (#1550) | 2 | umbatari karkötő (#278) | |||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1≥1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | 1≥1 | * | zafír védőgyűrű (#532) | |||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | * | mind. ametisztje (#2207) | ||||||
Nyergek | ||||||||
1≥1 | * | trikornis nyereg (#1536) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0] | ||||||
5 | fűszertartó (#210) | [bennük 25 csepp sáfránypor (#211), fér még: 0] | ||||||
13 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 130] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
1 | sólyomcsőr (#1223) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
9 | sullár hólyag (#168) | [bennük 171 csepp spiritusz (#170), fér még: 9] | ||||||
6 | szent kehely (#257) | [bennük 60 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
13 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 156] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 20 korty víz (#27), fér még: 0] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [benne 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 0] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | aenouth ködkürt (#1554) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | aranytermő ládikó (#504) | |||
23 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
18 | csontkulcs (#74) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | Éjmágus tükre (#1100) | |||
1 | ezüst kulcs (#184) | 2 | Fairlight szütyője (#2108) | 3 | fenőkő (#1618) | |||
1 | fülemüle síp (#1576) | 1 | furulya (#233) | 17 | gyógykenőcs (#313) | |||
2 | + | hebrencs csapda (#147) | 30 | kaja (#2) | 1 | kis aranykulcs (#240) | ||
1 | kis vaskulcs (#40) | 3 | kötél (#92) | 1 | Kragoru iszákja (#2058) | |||
25 | krónika (#1725) | 10 | leviatán hólyag (#2182) | 2 | manakristály (#500) | |||
1 | márványkulcs (#245) | 1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | |||
3 | megsemmisítő (#1540) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | 2 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 10 | ork csodaszer (#1228) | 2≥2 | ¤ | quwarg teleportgömb (#1534) | ||
1 | rézkulcs (#75) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 7 | roxati zárfaló (#314) | |||
1 | ryuku tájoló (#1224) | 1 | sáfránykő (#979) | 12 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | távcső (#42) | |||
1 | teremtés zsákja (#818) | 1 | + | térhajlító kavics (#1539) | 29 | varázskő (#305) | ||
2 | vaskulcs (#183) | 4 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
121 | álompor (#396) | 1 | arx formázó minta (#298) | 4 | bordacsont (#16) | |||
1 | bunthar bőr (#733) | 15 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | darázsfarok (#654) | |||
1 | dözmöng szív (#122) | 200 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fémrúd (#104) | |||
9 | galachmit (#310) | 1 | grákóbőr (#41) | 30 | grifftojás (#179) | |||
198 | gyíkfű (#201) | 180 | gyöngymangó (#135) | 17 | ilkin érc (#232) | |||
1 | jégszív (#282) | 112 | kaktusztüske (#114) | 11 | karbin plazma (#199) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | 15 | kék orchidea (#68) | 11 | kőszem (#304) | |||
1 | kvazár (#244) | 1 | liumbe hajtás (#655) | 102 | madártoll (#112) | |||
20≥17 | mákrózsa virág (#56) | 4 | mocsári penke (#148) | 1 | Morgan kristálya (#659) | |||
26 | móri gyümölcs (#116) | 14 | polip szívóka (#391) | 35 | púderkő (#119) | |||
16 | pular kristály (#239) | 50 | quwarg kristály (#2238) | 8 | quwarg tojás (#360) | |||
21 | ramit kő (#226) | 8 | remák szív (#264) | 39 | smirglilevél (#29) | |||
4 | szuperkötél (#209) | 78 | vasérc (#152) |
Összsúly: 206.92 kg | Megterheltség: 69% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van. | |
Még 68 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 210 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (2 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 165 | quwarg tojás (#360) | $72 | ugh méreg ($166) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
288 | arany (#50) | 1 | csontkulcs (#74) | 1 | csontpálca (#329) | |||
1 | darázsfarok (#654) | 11 | kaja (#2) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | móri gyümölcs (#116) | 4 | spiritusz (#170) |
97 | 98 | 99 | |
10 | |
|
|
11 | |
|
|
12 | |
|
|
13 | |
|
|
14 | |
|
|
15 | |
|
|
16 | |
|
|
17 | |
|
|
18 | |
|
|
19 | |
|
|
20 | |
|
|
21 | |
|
|
22 | |
|
|