Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. márc. 10. 11h:25' EZ A 36. JÁTÉKHETED, 36. FORDULÓD 37. játékheted kezdete: márc. 15. A következő fordulódat legkorábban a 37. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló 33 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5828 SZÁMLA : XXXX |
vi 3 3 30 | viselkedésed: 3 3 30 |
se 1 | segítesz: 1 |
d 16 2 | eldobod a 16. tárgyat (2 darabot) |
d 44 2 | eldobod a 44. tárgyat (2 darabot) |
d 104 1 | eldobod a 104. tárgyat (1 darabot) |
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedéked átfúrja az acéldarázs jobb első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronzkarddal megcsapod az acéldarázs testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod az acéldarázs farkát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal alaposan megvágod az acéldarázs potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az acéldarázs potrohát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Méreg folyik a sebbe. A méreg gyenge - csak 8 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 acélpengőkét. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [24,-22] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy óriás patkány. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Megmarkolva a bronzkardot a másikra támadsz. Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod az óriás patkány testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az óriás patkány jobb hátsó lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az óriás patkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 16 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
im | imádkozol |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a kaffogó hebrencs bal hátsó lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bunkósbotot. Meglengetve a bunkósbotot a másikra rohansz. Bunkósbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kaffogó hebrencs jobb első lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs beleharap a kezedbe. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kaffogó hebrencs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot ellenfeledre rohansz. Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a százfogú szivacsos testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a százfogú puha lebernyegét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a kőevő karszerű nyúlványát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronzkarddal egy hatalmas csapással felmetszed a kőevő bal karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a kőevő kőtestét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A kőevő egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kőevő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
be 528 | bemész az 528. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Magad mögött hagyod a kastélyt, és továbbmész. [5 pontot használtál fel, van még 43.]
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Elszántan a másikra rohansz. Bronzkarddal alaposan megvágod a rambó bogár testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a rambó bogár nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rambó bogár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [28,-24] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy szárnyas gömböc. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Megmarkolva a bronzkardot a másikra ugrasz. Bronzkarddal egy hatalmas csapással felmetszed a szárnyas gömböc jobb vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a szárnyas gömböc bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szárnyas gömböc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
kt 36 3 | elkészíted a 36. tárgyat (3 darabot) |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 4.]
h 234 5 | használod a 234. tárgyat |
h 243 | használod a 243. tárgyat |
TÜNDÉRFÉNY (25. VARÁZSLAT) Mostantól nincs többé gondod a labirintusok sötétjére. Nem kell fáklyákat cipelned, nem kell attól rettegned, hogy két kör között a fáklyáidat ellopják. A tündérfénnyel fáklyafénynek megfelelő világosságot tudsz teremteni magadnak sötét helyeken. Ez azt jelenti, hogy ahol szükséged lenne egy fáklyára, automatikusan elmondod ezt a varázslatot, 1 VP-ért (akkor is, ha egyébként van fáklyád). Ez ilyenkor nem kerül TVP-be. Külön kiadott V 25 parancsnak nincs értelme. |
SZÖRNYISMERET Már közel egy évet töltöttél a Túlélők Földjén. Megismerted a szörnyek szokásait, harcmodorát, előfordulási helyét. Most már vállalkozni mersz arra, hogy a két forduló közötti pihenés ideje alatt megpróbálj egy-egy adott lényt felkutatni. Ehhez a fordulód végén (nem feltétlenül utolsó parancsként, de az utolsó mozgás parancs után) ki kell adnod a Szörnykeresés: SZK <szörnyszám> parancsot. Ez a kiadáskor nem kerül TVP-be. Ezután, a táborozás alatt a pihenés helyett időd egy részét azzal fogod tölteni, hogy nyomok után kutatva, megpróbálsz egy példányt felkutatni az általad megadott szörnyfajból. Ennek eredményességéről a következő forduló elején tájékoztat a számítógép. Ha megtaláltad a keresett szörnyet, azonnal meg is támadod (ill. ha elfogás parancs van kiadva rá, akkor megpróbálod elfogni), kivéve, ha életerőd a menekülés% alatt van. Az SZK parancs hátránya, hogy a forduló elején levonjuk tőled a parancs pontköltségét (ez alacsony szörnyismeret szakértelemnél 10 TVP, magasnál kevesebb) és kevesebbet fogsz a táborozás alatt gyógyulni, akkor is, ha a parancs nem volt sikeres. A parancsot csak olyan szörnyre adhatod ki, amelyet már ismersz, és olyan tereptípuson előfordul, ahol tábort vertél. A siker valószínűsége annál nagyobb, minél magasabb a szörnyismeret szakértelmed, de kis mértékben a nyomkövetésed és a felderítésed is beleszámít az eredménybe. A siker esélye kezdetben csekély, de magas szinten sem fogja a 30-35 százalékot meghaladni. Példa: SZK 10 hatására a két forduló között vadász tatu után fogsz kutatni. |
Erő: | 16 | Szint: | 9 | Merészség: | 3/3 | Magasság: | 121 cm |
IQ: | 14 | Támadás: | 8 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 69 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 4 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 63/63 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 147/127 | Jellem: | jó (29) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 13 | Varázspont: | 23/8 | Pénz: | 61 arany | Kép. pont: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 4 | vágófegyverek: | 7 (+1) | ütőfegyverek: | 7 |
dobófegyverek: | 9 (+1) |
Feltételes fegyverváltás: bronzkard (#2083) << bunkósbot (#9) << csontszurony (#12) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); dárda (#10) (2 -3.); bumeráng (#249) (4 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 |
29,21 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 34 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 729 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 7 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 11 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 1 |
10. zene: | 1 | 11. szörnyismeret: | 1 (+1) | 12. vadászat: | 1 |
13. bányászat: | 9 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
félelem-járó (#56) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
vízionár (#66), technokolin (#50), csontlepke (#746) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A méreg a gonosz eszköze - hozz egy tucat csepp gyenge mérget, hadd változtassam vízzé! |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): többek közt 36. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 8, 9, 10, 11, 12. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bronzsisak (#88) | 1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | bronzkard (#2083) | 2 | bumeráng (#249) | 1 | bunkósbot (#9) | ||
1 | csontszurony (#12) | 1 | * | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | ||
1 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | nap szimbólum (#141) | 1 | * | obszidián karkötő (#229) | |||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 5 | + | deus ex machina (#1) | 4 | fáklya (#36) | ||
11 | kaja (#2) | 2 | kötél (#92) | 1 | + | nyílcsapda (#243) | ||
2 | rézkulcs (#75) | 1 | tatu dob (#234) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
2 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
2 | + | vizestömlő (#3) | [bennük 38 korty víz (#27), fér még: 2] | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | acélpengőke (#231) | 1 | bakkura bőr (#95) | 17 | drótszőr (#37) | |||
1 | evaporőr háj (#105) | 3 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fémrúd (#104) | |||
1 | grákóbőr (#41) | 4 | gyöngymangó (#135) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
24 | madártoll (#112) | 4 | mandibulapenge (#125) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | móri gyümölcs (#116) | 7 | óndarab (#85) | 1 | ormánygőte csont (#21) | |||
14 | rézdarab (#70) | 6 | sallank karom (#128) | 9 | smirglilevél (#29) | |||
10 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | tigroszlán fog (#63) | |||
10 | varányszem (#30) | 2 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 40.32 kg | Megterheltség: 96% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 122 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | bordacsont (#16) | 1 | fémrúd (#104) | 3 | kaja (#2) | |||
2 | királygyík bőr (#44) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 3 | fáklya (#36) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | rézdarab (#70) | 4 | víz (#27) |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
-25 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-24 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-23 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-22 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-21 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-19 | |
|
|
|
|
|
|
|
|