Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. márc. 18. 13h:05' EZ A 712. JÁTÉKHETED, 361. FORDULÓD 713. játékheted kezdete: márc. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Üzeneted jött! Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3906 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. KP: p 72 0 0 | használod a 72. pszi képességet |
* 4. KP: v 57 0 0 | elmormolod az 57. varázslatot |
* 5. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 6. KP: vv 86 26 224 | elmormolod a 86. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
v 7 222 1 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 1527 1 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 690 1 | elmormolod a 7. varázslatot |
hu 651 696 1550 | hulladék: 651 696 1550 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
h 1618 | használod az 1618. tárgyat |
ek 429 | t. energia kisütése: 429 |
kre 396 148 10 | kreálsz a 396. tárggyal a 148. tárgyat (10 darabot) |
tno 6 5 | növeled a 6. tulajdonságodat |
h 1554 | használod az 1554. tárgyat |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a lidérckirály testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával néhányszor megcsapod a lidérckirály csuklyáját. (6 támadással 223 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a lidérckirály köpenyét. (7 támadással 154 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lidérckirály néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Mágikus esszenciád csökken! (-3 max. varázspont.) Mallon botjával többször eltalálod a lidérckirály csuklyáját. (6 támadással 253 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a lidérckirály jobb lábát. Kritikus ütés! (7 támadással 183 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lidérckirály néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Manakortexed sérült! (-1 max. varázspont.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 479, sebződés: 159, gyógyulás: 33, összesen: -126 ÉP}
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc bal vállát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku futárbérenc bal karját. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl. 1 549 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 35, gyógyulás: 7, összesen: -28 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich bal oldalát. (5 támadással 62 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (27 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rohansz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a drakolich jobb hátsó lábát. (6 támadással 161 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal meghorzsolod a drakolich bal hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 94, gyógyulás: 14, összesen: -80 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rohansz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-5 védettség). Véres nyál csordul ki a dermesztő lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 1 617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [113,70] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délkeletről folyik északnyugatra. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy világítótornyot. Délnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy quwarg harcos. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+8.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (5 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 59 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a quwarg harcos jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt tigris testét. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra rohansz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt tigris farkát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 28 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod az élőholt tigris testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az élőholt tigris megcsapja a fejedet. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Az élőholt tigris a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-3 minden tulajdonságodra kör végéig.) Az élőholt tigris összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> (100,80)-> 6 arany, -2 ÉP] 1 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 85, gyógyulás: 17, összesen: -68 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a drakolich jobb első lábát. (5 támadással 64 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (30 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a drakolich bal hátsó lábát. (6 támadással 172 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 27 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyengén megütöd a drakolich testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 77, gyógyulás: 10, összesen: -67 ÉP}
(Továbbmész...) [113,69] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Az ősöreg fák tövében apró, sárga gombák teremnek. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy varkaudar kósza. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+11.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 24 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kósza bal lábát. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a varkaudar kósza testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar kósza újra meg újra lecsap. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 21 életpontot vesztettél. A varkaudar kósza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 1 309 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 69, gyógyulás: 5, összesen: -64 ÉP}
tim 45 | titkosírás megfejtése 45 pontért |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy agyroppantás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. 101 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tisztítótűz. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szárazság. 57 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 158, gyógyulás: 0, összesen: -158 ÉP}
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a ryuku gárdista páncélos testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a ryuku gárdista bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 1 040 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [115,67] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy tetemember közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {max. életpontja: 48-57.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a tetemember rotható húsát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 60 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A tetemember összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [115,66] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy törpemammut lehet. {támadása: 22.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra rohansz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a törpemammut testét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 53 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a törpemammut testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 907 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
(Továbbmész...) [115,64] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Közeledtedre madárcsapat rebben fel.
(Továbbmész...) [116,63] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Utad során felfedezel egy kihívás tornyát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Találsz egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy halálbokort. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy csodabazár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
be 502 7 | bemész az 502. épületbe |
m 4 6 | mozogsz délre, nyugatra |
(Továbbmész...) [115,64] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.
kt 2372 | elkészíted a 2372. tárgyat |
ef 20 520 | energia fejlesztése 20 |
* 1. BP: h 235 10 0 | használod a 235. tárgyat |
* 2. BP: h 337 0 0 | használod a 337. tárgyat |
* 3. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
LIDÉRCKIRÁLY (316. SZÖRNY) Talán már összeakadtál az anyagi síkon a nagyhatalmú lidércurakkal. Persze akkor még nem sejtetted, hogy ezek az élőholt lények valójában náluk még nagyobb hatalmú lidérckirályok egyszerű küldöncei. A lidérckirályok a Sötét Földre merészkedő, nagyhatalmú mágusok lelkei, akiket a Thargodanok elpusztítottak, és rabul ejtettek. Az élőholt létben ezek a sok száz éve halott mágusok hihetetlen gyűlöletet halmoztak fel magukban, amelyet mindennel és mindenkivel szembefordítanak. A lidérckirályokat gyakran találod az őket egykor megölő Thargodan hercegek szolgálatában. |
Erő: | 41 (46) | Szint: | 30 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 43 (47) | Támadás: | 36 (39) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 30 (35) | Védekezés: | 47 (53) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 72/156 év |
Egészség: | 31 (33) | Életpont: | 497/496 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 39 (50) | Varázspont: | 830/212 | Pénz: | 9376 arany | Kép. pont: | 15 |
Tudatpont: | 65/14 | Pszi pont: | 182/478 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 2/33 | ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 18/82 |
vágófegyverek: | 26/5 | ütőfegyverek: | 36/92 (+6%) | lőfegyverek: | 24/95 (+3%) |
dobófegyverek: | 23/67 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) << csatabárd (#555) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -23.); bronzhegyű nyíl (#94) (24 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 50 százalék; |
115,64 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
JLKzott minoszkúpok: 60, 58, 64, 56 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/1 | Max életkor 607 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 16/91 (+4%) | 2. nyomkövetés: | 67/94 (+33%) | 3. lopás: | 5/0 |
4. mászás: | 18/62 (+5%) | 5. csapdakészítés: | 25/39 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 16/51 |
7. gyógyítás: | 50/18 | 8. titkosírás: | 23/31 (+18%) | 9. felderítés: | 28/30 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 14/78 | 11. teológia: | 38/79 (+12%) | 12. taumaturgia: | 41/58 (+2%) |
13. szerencsejáték: | 8/30 | 14. versengés: | 13/36 | 15. zene: | 28/49 (+11%) |
16. szörnyismeret: | 51/77 (+20%) | 17. pszi: | 24/40 (+3%) | 18. zárnyitás: | 11/29 |
19. vadászat: | 22/17 (+5%) | 20. vitalitás: | 3/87 | 21. bányászat: | 43/98 |
22. úszás: | 8/50 | 23. főzés: | 16/45 (+10%) | 24. csapatmunka: | 2/58 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 3 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50) |
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), varkaudar hadúr (#270), varkaudar varázsló (#271), tigroszlán (#43) (csak egyszer), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), massza (#217) (csak egyszer), quwarg őrparancsnok (#677), noth szellem (#250), élőholt tigris (#766) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | mentális pajzs (#72) | pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
26. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
tudatrombolás (#111), agykorbács (#97), agybénítás (#114), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámsújtás (#89) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg őrparancsnok (#677) | |
villámsújtás (#89) | >> | quwarg szellem (#676) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | quwarg őrparancsnok (#677) | fehér glóbusz (#47) | >> | quwarg szellem (#676) | |
varázsvédelem (#34) | >> | quwarg tűzköpő (#678) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
törpemammut (#115) (málhás: +23 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mesés relikviák anyagi komponense a galachmit. Áldozz belőle ötöt! |
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján! |
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 819. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). bányászház (839): 121. labirintus (120,57). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 9, 20, 26, 27, 33, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 54, 56, 58, 60, 64, 66, 68, 121, 124, 130, 134, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 14, 47. |
Kész: 1, 9, 16. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 81 TU. szükséges még: 29 TU. |
tudati kitérés II (521) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) OK |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 130 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 718 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 77 TU. szükséges még: 53 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 145 | varányszem (#30) | 1 | fokhagyma (#403) | 1 | csatabárd (#555) | 92 | vashegyű nyíl (#176) | $39 | szürke bőrkesztyű ($271) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 102 | kábító nyilacska (#1590) | 668 | mákrózsa virág (#56) | 1 | moa harci nadrág (#1862) | 1233 | vasérc (#152) | $3814 | quwarg tojás ($360) | 895 | madártoll (#112) | 531 | drótszőr (#37) | 348 | pirkit (#153) | 610 | kaja (#2) | 12 | ogwawa kulcs (#1376) | 174 | sallank karom (#128) | 864 | csuklyavirág (#133) | 114 | bogyógránát (#430) | 31 | szuperkötél (#209) | 163 | jégpasztilla (#1566) | 6 | bunthar bőr (#733) | 1 | olló (#335) | 877 | vas dobónyíl (#189) | $802 | nyílvessző ($108) | 24 | jégszilánk (#1128) | 2 | tarantulakarom (#887) | 1063 | isteni könnycsepp (#260) | 84 | megsemmisítő (#1540) | $80 | ezüstdarab ($326) | 54 | tolmokov-koktél (#351) | 277 | sötét ital (#284) | 451 | rókafarok (#124) | 425 | gyöngymangó (#135) | 926 | csontkulcs (#74) | 2 | fejsze (#1240) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | álompor (#396) | 1 | csuklyavirág (#133) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | Huddens alkarvédője (#1550) | 1 | Jerome köpenye (#1527) | 1 | kerek kő (#19) | |||
1 | láncing (#222) | 1 | ryuku buzogány (#696) | 1 | ryuku kesztyű (#690) | |||
2 | sáfránypor (#211) | 1 | ugh méreg (#166) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
592 | arany (#50) | 4 | bomló esszencia (#2367) | 13 | kaja (#2) | |||
3 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 6 | mocsári penke (#148) | 1 | pszi kő (#248) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) |
112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | |
62 | |
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|