361. forduló, 363. forduló, HóKinn,CsendBenn összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. jan. 4. 9h:13'
EZ A 528. JÁTÉKHETED, 362. FORDULÓD
529. játékheted kezdete: jan. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4718
SZÁMLA : XXXX

HÓKINN,CSENDBENN KALANDJAI


36 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [381,86] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol UgyanKedvesPotrien. Sheran főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy trikornis herceg trófea, egy Blounther apó trófea és egy orbitális mackósajt trófea teszi egyedivé. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 18. napon összeakadsz Ravashackkal. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy ősdentor trófea, egy ongóliant trófea és egy Blounther apó trófea ékesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. Leheletnyi csókot hintesz felé, de a hím csak zavarodottan pislant.
UgyanKedvesPotrien, amikor összefutottatok, adott neked egy remák szivet, egy szeksztánst és egy aranytermő ládikót.
ELFelejett Álmok, amikor találkoztál vele, adott neked egy bev formázó mintát. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+28 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+117 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+45 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-30 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy törpemammutot! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy törpemammut! Ezt kerested. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a törpemammut ormányát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a törpemammut fejét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a törpemammut jobb első lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A törpemammut szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 692.]

* 2. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 652.]

* 3. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 184. varázslatot a 116. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 652.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 652.]
Szupersebesen mormolsz. Elméd Fölénye megerősíti fenségesen vibráló mentális aurádat. [-10 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 650.]

* 4. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +4 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 644.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 644.]
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: arkog kő (kudarc), ezüst papi karkötő (30 ap), rejtőköpeny (14 ap), összesen 44 arany, 6 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [6 pontot használtál fel, van még 638.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 638.]

* 6. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+24 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 608.]

* 7. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 608.]

* 8. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 608.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 606.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 604.]

* 9. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 27. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 602.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 600.]
8 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 12 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 600.]

a 2 5300 10 átadod a 2. tárgyat az 5300. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! [-1 TU.] Ok, sikeresen átadtál 10 kaját Kárász részére. [5 pontot használtál fel, van még 595.]

at 5300 10 TU-t adsz át az 5300. kalandozónak 10
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 9 TU árán átcsúsztatsz 9 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 595.]

at 3296 10 TU-t adsz át a 3296. kalandozónak 10
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 595.]

v 22 445 elmormolod a 22. varázslatot
8 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 595.]

kpk 2 kezd. parancs kivétele: 2
TF 4 40 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 595.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 555.]
[A parancs tárolásra került.]

tf 2 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az IQ-d. [0 pontot használtál fel, van még 555.]

bb 1549 1 beraksz a bankba az 1549. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 balkezes gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 555.]

bb 229 2 beraksz a bankba a 229. tárgyat (2 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 555.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[380,86] A hegység, amelyben tovább mozogsz, fiatalnak tűnik, hegyes és éles szikláival. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Bányászat képességeddel fémet (adamantit) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 adamantitot! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy Thargodan tábor van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sziklaskorpió. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sziklaskorpió kitines testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. {CSTT:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a sziklaskorpió fejét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a sziklaskorpió bal hátsó lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a sziklaskorpió összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A sziklaskorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a sziklaskorpió kitines testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a sziklaskorpió testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a sziklaskorpió összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a sziklaskorpió, épp csak megsuhint. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 83, gyógyulás: 18, összesen: -65 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [379,86] Menet közben akaratlanul is körbenézel a hegyoldalról: mindenfelé sivár pusztaságot és sivatagot látsz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Látsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Észreveszel egy vaskohót. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (arkog kő) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP] A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Thargodan tábort. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sziklaskorpió lehet. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sziklaskorpió csillogó torát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a sziklaskorpió testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a sziklaskorpió testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a sziklaskorpió ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A sziklaskorpió farkával megérint. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a sziklaskorpió farkát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a sziklaskorpió testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a sziklaskorpió ollója. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A sziklaskorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 87, gyógyulás: 18, összesen: -69 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [378,87] Menet közben akaratlanul is körbenézel a hegyoldalról: mindenfelé sivár pusztaságot és sivatagot látsz. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Látsz egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ezüstdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 ezüstdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy viharóriás barlang van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sziklaskorpió került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sziklaskorpió fejét. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Fókuszpengével végigvagdosod a sziklaskorpió testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a sziklaskorpió csillogó torát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a sziklaskorpió végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) A sziklaskorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a sziklaskorpió fejét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a sziklaskorpió farkát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a sziklaskorpió ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a sziklaskorpió, épp csak megsuhint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 114, gyógyulás: 25, összesen: -89 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. [60 pontot használtál fel, van még 495.]

m 5 3 3 mozogsz délnyugatra, délkeletre, délkeletre
[377,88] Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy halálelementál. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP] Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Észreveszel egy barátság szent tüzét. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy viharóriás barlangot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [378,89] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy taalru. Itt csata lesz.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a taalru póklábát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a taalru egyik lábát. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a taalru egyik lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A taalru fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-2 varázspont.) Túl erős az ellenfeled. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 39, gyógyulás: 9, összesen: -30 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+247 életerő.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Longnower. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (arkog kő) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> 2 arany, -2 ÉP] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy viharóriás barlang van. Elrakod a távcsövet. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.
Összeakadsz UgyanKedvesPotrien. Sheran főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy trikornis herceg trófea, egy Blounther apó trófea és egy orbitális mackósajt trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összefutsz Ravashackkal. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy ősdentor trófea, egy ongóliant trófea és egy Blounther apó trófea színesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. Auráját érzékelve máris tudod, ő is semleges. Mélyen a szemébe nézel, és lassan végighúzod a nyelvedet a felső ajkadon. A srác nem látszik izgatottnak.

(Továbbmész...) [379,90] Tovább csatangolsz a félelmetes sziklatengerben. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy kronokukac nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kronokukac nyálkás farkát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével végigvagdosod a kronokukac testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a kronokukac testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-5 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-3 TVP). Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a kronokukac gumiszerű testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal kissé megkarcolod a kronokukac jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}

Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Észreveszel egy oltárt. Dornodon híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
Összefutsz ELFelejett Álmokkal. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy rubin koszorút, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy Notermanthi trófea, egy taalru trófea és egy sárkányfajzat trófea ékesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[84 pontot használtál fel, van még 403.]

v 84 174 elmormolod a 84. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 72 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 403.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 403.]

m 3 1 1 mozogsz délkeletre, északkeletre, északkeletre
[380,91] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz.

Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (arkog kő) rejt.
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> 2 arany, -2 ÉP] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy kátránygödröt. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [381,90] Elhagyod a nehezen mászható magashegységet, és leereszkedsz az alacsonyabb hegyek közé. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kátránygödröt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívei emelték. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ezüstdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 ezüstdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy törpe bányát. Nyugatra nézve látsz egy törpe bányát. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy törpe bánya van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sziklaskorpió közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sziklaskorpió kitines testét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével megvagdalod a sziklaskorpió fejét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a sziklaskorpió testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a sziklaskorpió ollója. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A sziklaskorpió farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a sziklaskorpió kitines testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a sziklaskorpió csillogó torát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a sziklaskorpió ollója. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) A sziklaskorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 122, gyógyulás: 26, összesen: -96 ÉP}

Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő kronokukac mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronokukac testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével épp hogy eltalálod a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a kronokukac gumiszerű testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-5 TVP). A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény idődet lopja (-5 TVP). Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a kronokukac nyálkás farkát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a kronokukac testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-4 TVP). A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-3 TVP). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 30, gyógyulás: 8, összesen: -22 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Friss mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [382,89] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Raia oltárt. Nyugatra nézve látsz egy törpe bányát. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss mutáns nyomok vezetnek délnyugatra.
Összefutsz Vadak Urával. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy Notermanthi trófea, egy albinó küklopsz trófea és egy pszi elementál lord trófea teszi egyedivé. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! Csábos mosolyt villantasz meg felé, de nem tűnik túl érdeklődőnek.
Összefutsz Tars Tarkasszal. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy mágusköpenyt, egy mithril sisakot, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy ősdentor trófea, egy Notermanthi trófea és egy Blounther apó trófea színesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked. Mélyen a szemébe nézel, és lassan végighúzod a nyelvedet a felső ajkadon. A srác nem látszik izgatottnak.
[52 pontot használtál fel, van még 334.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[383,88] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. Észreveszel egy oltárt. Raia híveié. Találsz egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Észreveszel egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (arkog kő) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> 2 arany, -2 ÉP] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy törpe bányát. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [20 pontot használtál fel, van még 314.]

h 313 1 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +103 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 314.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

f 627 kísérletezel a 627. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Hosszú idő telik el... Valami dereng, de mindig a megvilágosodás előtt elcsusszan az agyad markolásából. (Ahhoz, hogy ezt a tárgyat feltalálhasd, magasabb IQ szükséges.) [10 pontot használtál fel, van még 304.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 1850. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst UgyanKedvesPotrien részére. [5 pontot használtál fel, van még 299.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 37. tárgyat a 415. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 aranytermő ládikót UgyanKedvesPotrien részére. Sajnos nincs nálad drótszőr. Sajnos nincs nálad aranypikkely. [5 pontot használtál fel, van még 294.]

* 3. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+33 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 292.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 292.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 8 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 292.]

* 6. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

* 7. BP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 292.]

* 8. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 289.]

* 9. BP: keresed a 115. szörnyet a 184. szörnyet a 120. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy törpemammutot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 289.]

* 10. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 66. varázslatot a 83. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 289.]
Szupersebesen mormolsz. Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+1 életerő.) [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 287.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 167 TVP-t kell elköltened.] A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sziklaskorpió. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sziklaskorpió kitines testét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével néhányszor megcsapod a sziklaskorpió jobb első lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a sziklaskorpió bal oldalát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 247.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 127 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 207.]

tf 2 7 fejleszted a 2. tulajdonságodat 7 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 120 TVP-t kell elköltened.] [7 pontot használtál fel, van még 200.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-4 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 14, 2.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a spagulár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 503 pontot. A következő körben tehát 703 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

HóKinn,CsendBenn, egy barna, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Sheran főpap-jelöltje vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 362. fordulód.

Erő: 36 (37) Szint: 23 Merészség: 7/5 Magasság: 201 cm
IQ: 33 Támadás: 22 Agresszió: 6 Testsúly: 269 kg
Ügyesség: 40 Védekezés: 62 Menekülés: 40 % Életkor: 10/15 év
Egészség: 36 (38) Életpont: 399/400 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 45 (46) Varázspont: 485/0 Pénz: 7336 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 162/188 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1336 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 1064546 TP-d van. A következő szinthez még 135454 TP szükséges. Trófeáid: ősdentor, taalru, Notermanthi. A 358. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5200 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/11 ökölvívás: 1/26 szúrófegyverek: 14/52 (+3%)
vágófegyverek: *26/100 ütőfegyverek: 20/28 lőfegyverek: *24/100 (+2%)
dobófegyverek: 13/11

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%) << kőkalapács (#13) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/83 (+10%) 2. nyomkövetés: 58/85 (+36%) 3. mászás: 16/37
4. csapdakészítés: 29/45 (+5%) 5. csapdaészlelés: 9/93 6. gyógyítás: 61/51 (+20%)
7. titkosírás: 12/84 8. felderítés: 43/45 9. szörnyidomítás: 17/94
10. teológia: 42/1 (+11%) 11. taumaturgia: 19/86 (+5%) 12. szerencsejáték: 1/7
13. versengés: 5/68 14. zene: 77/37 (+30%) 15. szörnyismeret: 35/22
16. pszi: *24/100 17. zárnyitás: 3/97 18. vadászat: 25/88
19. bányászat: 32/46 (+21%) 20. úszás: 15/26 21. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot )
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), bíborgörényt (#84) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
purifikátor (#157), ongóliant (#159), szeppent rákfatty (#186) (csak egyszer), görgőte (#41) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247), sivatagi doareg (#240), törpemammut (#115)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
troll (#5), elf (#2), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), Leah hívők (#991), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) gigaököl (#49, 12 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
az elme fölénye (#116) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
szárazság (#48), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), tompítás (#40), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> gnóm szolgáló (#181) lángcsóva (#31) >> jégtroll (#164)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> pszi elementál (#221) hhaar burka (#32) >> gnóm szolgáló (#181)
hhaar burka (#32) >> fémbontó szójer (#150) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 5 felderítő.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 arkog kő (#632) 1 balkezes gyűrű (#1549) 3 bronzhegyű nyíl (#94)
1 csillezsályalevél (#1253) 1 ezüst papi karkötő (#308) 1 gyógykenőcs (#313)
1 gyöngymangó (#135) 7 kaja (#2) 2 obszidián karkötő (#229)
1 rejtőköpeny (#277) 4 víz (#27) 1 aranytermő ládikó (#504)
1 szeksztáns (#32)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
52 arany (#50) 1 adamantit (#627) 6 ezüstdarab (#326)
6 mákrózsa virág (#56)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(377,36) halálelementál (#279), olvasztókemence (#86), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), oltár, vaskohó (#155), tündöklő szobor (#1587), törpe bánya (#435), barátság szent tüze (#484)
(378,35) művészi porolit (#720), oltár, törpe bánya (#435), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), érclelőhely, sziklaskorpió (#339)
(378,37) taalru (#249), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), Sheran oltár, érclelőhely, UgyanKedvesPotrien (1850. kalandozó), Ravashack (5188. kalandozó)
(379,34) olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), Elenios oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, sziklaskorpió (#339)
(379,38) kronokukac (#285), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), Dornodon oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), ELFelejett Álmok (3296. kalandozó)
(380,34) vaskohó (#155), Leah oltár, olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), érclelőhely, sziklaskorpió (#339)
(380,39) művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely
(381,34) törpemammut (#115)
(381,38) kátránygödör (#579, belőle készíthető: #580), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), Sheran oltár, érclelőhely, sziklaskorpiók (#339), kronokukac (#285)
(382,37) törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), oltár, művészi porolit (#720), vaskohó (#155), Vadak Ura (4683. kalandozó), Tars Tarkasz (5230. kalandozó)
(383,36) Raia oltár, olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), érclelőhely, sziklaskorpió (#339)

Üzenet küldése a karakternek