Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. jan. 22. 9h:10' EZ A 531. JÁTÉKHETED, 363. FORDULÓD 532. játékheted kezdete: jan. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4718 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpemammut testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a törpemammut oszlopos lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a törpemammut testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a törpemammut ormányát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut felkarcolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. A törpemammut még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 2, gyógyulás: 19, összesen: +17 ÉP}
* 3. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 184. varázslatot a 116. varázslatot |
* 4. KP: | használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 324 |
* 6. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 7. KP: | VP spórolása: 15 |
* 8. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 27. varázslatot |
at 5003 10 | TU-t adsz át az 5003. kalandozónak 10 |
at 3296 10 | TU-t adsz át a 3296. kalandozónak 10 |
v 22 445 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi testét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a Notermanthi testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a Notermanthi izmos testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Fókuszpengével párszor kilyukasztod a Notermanthi jobb lábát. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Notermanthi bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy arany papi karkötő és 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. 3600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 54, gyógyulás: 11, összesen: -43 ÉP}
(Továbbmész...) [381,88] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (mithril) van!
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 mithrilt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy nanda. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a nanda pikkelyes testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rontasz. {CSTT:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nanda pikkelyes testét. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a nanda farkát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nanda, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A nanda még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [380,88] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sárkányfajzat. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Nem találtad el. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sárkányfajzat nyakát. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a sárkányfajzat testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A sárkányfajzat farkával a kezedre csap. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a sárkányfajzat testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a sárkányfajzat bal szárnyát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) A sárkányfajzat farkával a kezedre csap. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 402, sebződés: 114, gyógyulás: 25, összesen: -89 ÉP}
v 84 174 | elmormolod a 84. varázslatot |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
h 313 | használod a 313. tárgyat |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a sárkányfajzat testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a sárkányfajzat fejét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sárkányfajzat megcsapja a fejedet. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a sárkányfajzat, épp csak megsuhint. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a sárkányfajzat jobb első lábát. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) A sárkányfajzat farkával a kezedre csap. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 395, sebződés: 136, gyógyulás: 29, összesen: -107 ÉP}
(Továbbmész...) [378,88] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. Találsz egy viharóriás barlangot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Notermanthi lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Notermanthi testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a Notermanthi izmos testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Notermanthi fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A Notermanthi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP] és egy pular kristály. 3600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 90, gyógyulás: 19, összesen: -71 ÉP}
(Továbbmész...) [377,88] Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy ősquwarg. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
h 313 | használod a 313. tárgyat |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [379,90] A hegység, amelyben tovább mozogsz, fiatalnak tűnik, hegyes és éles szikláival. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Látsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Észreveszel egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) [380,91] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (arkog kő) van!
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy kátránygödröt. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet.
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
h 313 | használod a 313. tárgyat |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
f 627 | kísérletezel a 627. tárggyal |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat az 1850. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat a 37. tárgyat a 415. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 15 |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 6. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 7. BP: | imádkozol |
* 8. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 9. BP: | keresed a 115. szörnyet a 184. szörnyet a 120. szörnyet |
* 10. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 66. varázslatot a 83. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 35 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 35 pontért |
ŐSQUWARG (300. SZÖRNY) Egyszercsak megremeg a föld, és az apró quwargok szanaszét szaladnak. Lassan hatalmas kitinpáncél emelkedik elő a föld alól. Szájadat tátva, rémülten lépsz hátra. A háznyi méretű ősquwarg irtózatos és iszonytató szörnyeteg, ami elől még bizony neked is menekülnöd kell. Egyetlen lépésével palacsintává lapít bármely kalandozót, akár még a Vasalt Bunkókat is, csak a legtapasztaltabb quwarg irtóknak lehet ellene esélye. Ahol ősquwargok mozgolódnak, ott bizonyos, hogy egyéb quwargok is tömegével előfordulnak. Az ősquwarg kitinpáncélja ütőfegyver számára gyakorlatilag áthatolhatatlan, legfeljebb szúró- vagy vágófegyverrel sebesítheted meg, a megfelelő gyenge pontokat megtalálva, és persze a fegyvernek mágikusnak kell lennie. |
Erő: | 36 (37) | Szint: | 23 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 201 cm |
IQ: | 34 | Támadás: | 22 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 269 kg |
Ügyesség: | 40 | Védekezés: | 60 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 10/15 év |
Egészség: | 36 (38) | Életpont: | 400/401 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 45 | Varázspont: | 485/3 | Pénz: | 7911 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 162/181 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/11 | ökölvívás: | 1/26 | szúrófegyverek: | 14/55 (+3%) |
vágófegyverek: | *26/100 | ütőfegyverek: | 20/28 | lőfegyverek: | *24/100 |
dobófegyverek: | 13/11 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%) << kőkalapács (#13) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/3 (+20%) | 2. nyomkövetés: | 59/21 (+36%) | 3. mászás: | 16/37 |
4. csapdakészítés: | 29/50 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 9/93 | 6. gyógyítás: | 61/51 |
7. titkosírás: | 12/84 | 8. felderítés: | 43/45 | 9. szörnyidomítás: | 17/94 |
10. teológia: | 42/13 (+12%) | 11. taumaturgia: | 19/89 (+3%) | 12. szerencsejáték: | 1/7 |
13. versengés: | 5/68 | 14. zene: | 77/67 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 35/22 |
16. pszi: | *24/100 | 17. zárnyitás: | 3/97 | 18. vadászat: | 25/88 |
19. bányászat: | 32/58 (+12%) | 20. úszás: | 15/26 | 21. csapatmunka: | 1/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ) |
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), bíborgörényt (#84) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
purifikátor (#157), ongóliant (#159), szeppent rákfatty (#186) (csak egyszer), görgőte (#41) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247), sivatagi doareg (#240), törpemammut (#115) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 16) |
troll (#5), elf (#2), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), Leah hívők (#991), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szemmelverés (#137) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
szárazság (#48), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), tompítás (#40), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | gnóm szolgáló (#181) | lángcsóva (#31) | >> | jégtroll (#164) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | pszi elementál (#221) | hhaar burka (#32) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
hhaar burka (#32) | >> | fémbontó szójer (#150) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 5 felderítő. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 3 | gyógykenőcs (#313) | 4 | víz (#27) | |||
1 | aranytermő ládikó (#504) | 1 | szeksztáns (#32) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
50 | arany (#50) | 1 | arany papi karkötő (#309) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 3 | ezüstdarab (#326) | 2 | kaja (#2) | |||
6 | mákrózsa virág (#56) | 2 | mithril (#352) | 1 | pular kristály (#239) |