Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. ápr. 28. 9h:08' EZ A 545. JÁTÉKHETED, 364. FORDULÓD 546. játékheted kezdete: máj. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4718 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy szárazság varázslat. 77 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi bal oldalát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a Notermanthi testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a Notermanthi jobb lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Fókuszpengével megcsapod a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a Notermanthi kosfejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A Notermanthi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 9 arany, egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs, egy ezüst kulcs és 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. 3600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 85, gyógyulás: 18, összesen: -67 ÉP}
* 2. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a törpemammut bal hátsó lábát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a törpemammut nyakát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Vámpírtőrrel megdöföd a törpemammut testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Pengepajzzsal megvágod a törpemammut testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}
* 3. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 184. varázslatot a 116. varázslatot |
* 4. KP: | használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 324 |
* 6. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 7. KP: | VP spórolása: 15 |
* 8. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 27. varázslatot |
flh 25 94 | felt. lőfegyver haszn. 25 a 94. tárggyal |
f 627 | kísérletezel a 627. tárggyal |
v 22 445 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
a 94 1850 5 | átadod a 94. tárgyat az 1850. kalandozónak (5 darabot) |
a 94 5300 5 | átadod a 94. tárgyat az 5300. kalandozónak (5 darabot) |
a 94 4683 5 | átadod a 94. tárgyat a 4683. kalandozónak (5 darabot) |
a 309 1850 3 | átadod a 309. tárgyat az 1850. kalandozónak (3 darabot) |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sziklaskorpió testét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra támadsz. {CSTT:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a sziklaskorpió fejét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a sziklaskorpió kitines testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a sziklaskorpió végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) A sziklaskorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a sziklaskorpió testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a sziklaskorpió testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a sziklaskorpió végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A sziklaskorpió farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A sziklaskorpió összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 120, gyógyulás: 26, összesen: -94 ÉP}
(Továbbmész...) [378,89] A hegység, amelyben tovább mozogsz, fiatalnak tűnik, hegyes és éles szikláival. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Longnower vigyorog kajánul. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ezüstdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 ezüstdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy viharóriás barlang van. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy taalru nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról háló varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru póklábát. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a taalru tigristestét. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a taalru testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A taalru fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Fókuszpengével párszor kilyukasztod a taalru testét. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a taalru testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A taalru fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A taalru összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> 28 arany, -2 ÉP], 23 arany és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. 3525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 92, gyógyulás: 20, összesen: -72 ÉP}
(Továbbmész...) [377,88] Találsz egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy vaskohót. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy az elme hatalma varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Látsz egy barátság szent tüzét. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy viharóriás barlangot. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy áldott okerón közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az áldott okerón farkát. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Fókuszpengével megvagdalod az áldott okerón behemót testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az áldott okerón jobb hátsó lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Kemény ollójával az áldott okerón végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Fókuszpengével végigvagdosod az áldott okerón farkát. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az áldott okerón jobb első lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Kemény ollójával az áldott okerón végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 463, sebződés: 28, gyógyulás: 7, összesen: -21 ÉP}
v 84 174 | elmormolod a 84. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
h 313 | használod a 313. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Ez mellément. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a sárkányfajzat bal hátsó lábát. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a sárkányfajzat jobb első lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A sárkányfajzat farkával a kezedre csap. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a sárkányfajzat nyakát. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a sárkányfajzat testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A sárkányfajzat farkával megérint. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A sárkányfajzat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 124, gyógyulás: 27, összesen: -97 ÉP}
(Továbbmész...) [379,88] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Notermanthi lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi testét. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a Notermanthi kosfejét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a Notermanthi izmos testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi szarva. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Notermanthi fejét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a Notermanthi testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 117, gyógyulás: 24, összesen: -93 ÉP}
(Továbbmész...) [380,88] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sárkányfajzat. Itt csata lesz.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a sárkányfajzat jobb szárnyát. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a sárkányfajzat testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sárkányfajzat megcsapja a fejedet. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a sárkányfajzat, épp csak megsuhint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sárkányfajzat jobb első lábát. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a sárkányfajzat jobb hátsó lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) A sárkányfajzat farkával a kezedre csap. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled regenerálódik! Túl sok sebet kaptál. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 128, gyógyulás: 27, összesen: -101 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
h 313 | használod a 313. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Notermanthi jobb oldalát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Notermanthi testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal néhányszor súrolod a Notermanthi bal vállát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a Notermanthi jobb karját. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a Notermanthi bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A Notermanthi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 pular kristály, egy aranytű és egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP]. 3600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [382,88] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Bányászat képességeddel fémet (pular kristály) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 pular kristályt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy törpe bányát. Délnyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet.
(Továbbmész...) [383,88] Magad mögött hagyod a félelmetes hegygerincet, és leereszkedsz az alacsonyabb, de nem kevésbé fenyegető hegyek közé.
im 0 3 | imádkozol |
h 313 | használod a 313. tárgyat |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat az 1850. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat a 37. tárgyat a 415. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 15 |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 6. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 7. BP: | imádkozol |
* 8. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 9. BP: | keresed a 115. szörnyet a 184. szörnyet a 120. szörnyet |
* 10. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 66. varázslatot a 83. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 3 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 3 pontért |
GÓR FORMÁZÓ MINTA (444. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, mélylila, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy kezet formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Gór formázó minta. A Gór a kar, a kéz és a láb védelmét jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok harci kesztyűvé, csizmává, lábszárvédővé formázni. |
Erő: | 36 (37) | Szint: | 23 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 201 cm |
IQ: | 34 | Támadás: | 22 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 269 kg |
Ügyesség: | 40 | Védekezés: | 60 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 10/15 év |
Egészség: | 36 (38) | Életpont: | 401/355 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 45 | Varázspont: | 485/0 | Pénz: | 8041 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 28/8 | Pszi pont: | 162/174 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/11 | ökölvívás: | 1/26 | szúrófegyverek: | 14/58 (+3%) |
vágófegyverek: | *26/100 | ütőfegyverek: | 20/28 | lőfegyverek: | *24/100 |
dobófegyverek: | 13/11 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%) << kőkalapács (#13) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -24.); bronzhegyű nyíl (#94) (25 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/3 | 2. nyomkövetés: | 59/37 (+16%) | 3. mászás: | 16/37 |
4. csapdakészítés: | 29/55 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 9/93 | 6. gyógyítás: | 61/91 (+40%) |
7. titkosírás: | 12/84 | 8. felderítés: | 43/45 | 9. szörnyidomítás: | 17/94 |
10. teológia: | 42/24 (+11%) | 11. taumaturgia: | 19/92 (+3%) | 12. szerencsejáték: | 1/7 |
13. versengés: | 5/68 | 14. zene: | 77/97 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 35/22 |
16. pszi: | *24/100 | 17. zárnyitás: | 3/97 | 18. vadászat: | 25/88 |
19. bányászat: | 32/76 (+18%) | 20. úszás: | 15/26 | 21. csapatmunka: | 1/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ) |
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), bíborgörényt (#84) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
purifikátor (#157), ongóliant (#159), szeppent rákfatty (#186) (csak egyszer), görgőte (#41) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247), sivatagi doareg (#240), törpemammut (#115) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 16) |
troll (#5), elf (#2), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), Leah hívők (#991), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
szárazság (#48), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), tompítás (#40), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | gnóm szolgáló (#181) | lángcsóva (#31) | >> | jégtroll (#164) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | pszi elementál (#221) | hhaar burka (#32) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
hhaar burka (#32) | >> | fémbontó szójer (#150) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 5 felderítő. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | arany papi karkötő (#309) | 17 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
3 | gyógykenőcs (#313) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | spiritusz (#170) | |||
5 | víz (#27) | 1 | aranytermő ládikó (#504) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
2 | ezüsthegyű nyíl (#323) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
130 | arany (#50) | 1 | adamantit (#627) | 1 | aranytű (#272) | |||
1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 4 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | kaja (#2) | 6 | mákrózsa virág (#56) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
4 | pular kristály (#239) | 1 | ramit kő (#226) |