Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. júl. 24. 9h:08' EZ A 557. JÁTÉKHETED, 366. FORDULÓD 558. játékheted kezdete: júl. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4718 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a törpemammut jobb vállát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a törpemammut fejét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a törpemammut ormányát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a törpemammut testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. A törpemammut összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}
* 3. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 184. varázslatot a 116. varázslatot |
* 4. KP: | használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 324 |
* 6. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 7. KP: | VP spórolása: 15 |
* 8. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 27. varázslatot |
f 627 | kísérletezel a 627. tárggyal |
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
vv 14 52 11 | elmormolod a 14. varázslatot az 52. varázslatot a 11. varázslatot |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 22 445 | elmormolod a 22. varázslatot |
hu 1276 | hulladék: 1276 |
fkt 629 1 | felt. készítesz a 629. tárgyat (1 darabot) |
kpk 5 | kezd. parancs kivétele: 5 |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
ek 500 30 | t. energia kisütése: 500 30 |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (24 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a drakolich nyakát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a drakolich fejét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a drakolich, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Fókuszpengével megcsapod a drakolich testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal súrolod a drakolich testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 38, gyógyulás: 3, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...) [381,47] Elhagyod a nehezen mászható magashegységet, és leereszkedsz az alacsonyabb hegyek közé. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ramit kő) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 ramit követ! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy gejzírt. Nyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra egy Chara-din oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kronokukac. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronokukac nyálkás farkát. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a kronokukac nyakát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a kronokukac farkát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-3 TVP). A kronokukac farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-4 TVP). Fókuszpengével megvagdalod a kronokukac gumiszerű testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-4 TVP). A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-3 TVP). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 38, gyógyulás: 9, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [380,48] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. A messzeségben füstoszlopot látsz. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ó! Hiszen ez egy jégelementál. Amikor elhal a zaj, előmászol.
v 84 174 | elmormolod a 84. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
h 313 | használod a 313. tárgyat |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath bal lábát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (32 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. {CSTT:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a Mnebolath jobb oldalát. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a Mnebolath bal vállát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A Mnebolath csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. Fókuszpengével megcsapod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A Mnebolath csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranylánc. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 110, gyógyulás: 12, összesen: -98 ÉP}
(Továbbmész...) [382,50] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Mozgást észlelsz oldalról. Egy pszi elementál lord nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a pszi elementál lord testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rohansz. {CSTT:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a pszi elementál lord bal lábát. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a pszi elementál lord fejét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. Semmi eredménye! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-11 pszi pont.) (-3 TU.) Fókuszpengével párszor kilyukasztod a pszi elementál lord jobb lábát. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a pszi elementál lord egyik csápját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes őrület pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Csápjaival a pszi elementál lord lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-12 pszi pont.) (-2 TU.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 sárga erőöv, egy ezüst papi karkötő, egy szent jogar és egy kristálygömb. Mosolyogva kidobod a nevetséges ősdentor trófeát, és kiszedsz egy pszi elementál lord trófeát. 3622 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az áldott okerón behemót testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod az áldott okerón jobb oldalát. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az áldott okerón fejét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fókuszpengével végigvagdosod az áldott okerón testét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod az áldott okerón jobb hátsó lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Megnyirbálja az áldott okerón ollója a jobb karodat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 449, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [383,51] Tovább kóborolsz a pusztán. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Egy porkupac mögé bújsz. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy árnylord. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
im 0 3 | imádkozol |
h 313 | használod a 313. tárgyat |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya jobb lábát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Fókuszpengével végigvagdosod a Chara-din fattya bal karját. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (9 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a Chara-din fattya fejét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (6 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a Chara-din fattya bal oldalát. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Chara-din fattya jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 683, sebződés: 69, gyógyulás: 15, összesen: -54 ÉP}
(Továbbmész...) [385,53] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (arkog kő) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 arkog követ! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy kátránygödröt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) [386,54] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy életsziklát. Délkeletre nézve látsz egy áldozati oltárt. Délre egy mópat boly van. Nyugatra egy kátránygödör van. Elrakod a távcsövet.
im 0 3 | imádkozol |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a gránitelementál jobb karját. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rontasz. {CSTT:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gránitelementál testét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a gránitelementál testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A gránitelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [12 pontot használtál fel, van még 445.]
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat az 1850. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat a 37. tárgyat a 415. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 15 |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 6. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 7. BP: | imádkozol |
* 8. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 9. BP: | keresed a 115. szörnyet a 184. szörnyet a 120. szörnyet |
* 10. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 66. varázslatot a 83. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 18 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 18 pontért |
OLIMPIAI EZÜSTMEDÁL (1788. TÁRGY) Az olimpiai ezüstmedál értéke nem csekély, hiszen csak az Alanori Olimpián lehet megszerezni, mégpedig dobogóra jutással. A dicsőségen kívül más kedvező tulajdonsága is van, viselője erejét és ügyességét eggyel növeli, életerejét pedig 10-zel, ráadásul úgy, hogy nem veszi el a helyet más ékszerektől. |
ADAMANTIT KESZTYŰ (306. TÁRGY) Az adamantit a világon ismert legellenállóbb anyag, amelyet - még ha speciális szakértelemmel is - de meg lehet munkálni. Az adamantit kesztyű nem csak ellenálló, de kiváló mágikus paraméterekkel is rendelkezik, az őt megmunkáló lelkes törpe mesterkovácsoknak köszönhetően. Védettségedet 8-cal növeli meg, emellett harcban való sebzésedet is növeli, minél több adamantit páncélt hordasz, annál többel. Ökölharc esetén a sebzésedhez +5-öt ad. Sebzésed ilyenkor mágikus lesz. Az adamantit kesztyű elkészítéséhez legalább 27-es bányászat szükséges, és 80 TVP. További alapanyagok: gór formázó minta, 4 adamantit, 2 mithril, 2 pirkit, és persze vaskohó és kőkalapács. A kesztyű elkészítése után nem adható át másnak. |
Erő: | 36 (37) | Szint: | 23 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 201 cm |
IQ: | 36 | Támadás: | 22 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 269 kg |
Ügyesség: | 40 | Védekezés: | 62 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 10/15 év |
Egészség: | 36 (38) | Életpont: | 403/322 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 45 (46) | Varázspont: | 485/2 | Pénz: | 8172 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 28/-5 | Pszi pont: | 162/136 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/11 | ökölvívás: | 1/26 | szúrófegyverek: | 14/70 (+3%) |
vágófegyverek: | *26/100 | ütőfegyverek: | 20/40 | lőfegyverek: | *24/100 |
dobófegyverek: | 13/11 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%) << kőkalapács (#13) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -24.); bronzhegyű nyíl (#94) (25 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/33 (+20%) | 2. nyomkövetés: | 59/37 | 3. mászás: | 16/37 |
4. csapdakészítés: | 29/65 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 9/93 | 6. gyógyítás: | 62/11 |
7. titkosírás: | 12/84 | 8. felderítés: | 43/45 | 9. szörnyidomítás: | 17/94 |
10. teológia: | 42/52 (+12%) | 11. taumaturgia: | 19/98 (+3%) | 12. szerencsejáték: | 1/7 |
13. versengés: | 5/68 | 14. zene: | 78/57 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 35/22 |
16. pszi: | *24/100 | 17. zárnyitás: | 3/97 | 18. vadászat: | 25/88 |
19. bányászat: | 32/96 (+9%) | 20. úszás: | 15/26 | 21. csapatmunka: | 1/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), adamantit sisakot (#629) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), bíborgörényt (#84) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
purifikátor (#157), ongóliant (#159), szeppent rákfatty (#186) (csak egyszer), görgőte (#41) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247), sivatagi doareg (#240), törpemammut (#115) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 16) |
troll (#5), elf (#2), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), Leah hívők (#991), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
az elme fölénye (#116) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
szárazság (#48), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), tompítás (#40), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | gnóm szolgáló (#181) | lángcsóva (#31) | >> | jégtroll (#164) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | pszi elementál (#221) | hhaar burka (#32) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
hhaar burka (#32) | >> | fémbontó szójer (#150) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 5 felderítő. |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián. |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 7123. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 266. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
27 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranylánc (#191) | 4 | arkog kő (#632) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | ezüst papi karkötő (#308) | 1 | kaja (#2) | 1 | kristálygömb (#265) | |||
3 | ramit kő (#226) | 2 | sárga erőöv (#276) | 1 | szent jogar (#150) |