Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. aug. 6. 9h:10' EZ A 559. JÁTÉKHETED, 367. FORDULÓD 560. játékheted kezdete: aug. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4718 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 500 30 |
* 2. KP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
* 3. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a törpemammut jobb oldalát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a törpemammut testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. Vámpírtőrrel megdöföd a törpemammut testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a törpemammut ormányát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A törpemammut szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}
* 4. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 184. varázslatot a 116. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat |
* 6. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 7. KP: | VP spórolása: 15 |
* 8. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 27. varázslatot |
fkt 306 1 | felt. készítesz a 306. tárgyat (1 darabot) |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
vv 14 52 11 | elmormolod a 14. varázslatot az 52. varázslatot a 11. varázslatot |
v 22 445 | elmormolod a 22. varázslatot |
kb 456 1 | kiveszel a bankból a 456. tárgyat (1 darabot) |
a 456 1850 1 | átadod a 456. tárgyat az 1850. kalandozónak (1 darabot) |
kb 1549 2 | kiveszel a bankból az 1549. tárgyat (2 darabot) |
a 1549 1850 2 | átadod az 1549. tárgyat az 1850. kalandozónak (2 darabot) |
kb 453 2 | kiveszel a bankból a 453. tárgyat (2 darabot) |
a 453 1850 2 | átadod a 453. tárgyat az 1850. kalandozónak (2 darabot) |
kb 223 2 | kiveszel a bankból a 223. tárgyat (2 darabot) |
a 223 1850 2 | átadod a 223. tárgyat az 1850. kalandozónak (2 darabot) |
a 257 1850 1 | átadod a 257. tárgyat az 1850. kalandozónak (1 darabot) |
aa 299 299 299 | átadod a 299. tárgyat a 299. tárgyat a 299. tárgyat |
aa 352 352 444 | átadod a 352. tárgyat a 352. tárgyat a 444. tárgyat |
aa 153 153 153 | átadod a 153. tárgyat a 153. tárgyat a 153. tárgyat |
m 8 1 7 | mozogsz északra, északkeletre, északnyugatra |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A sárkányfajzat farkával megérint. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sárkányfajzat jobb szárnyát. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a sárkányfajzat bal szárnyát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) A sárkányfajzat farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A sárkányfajzat szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 425, sebződés: 150, gyógyulás: 32, összesen: -118 ÉP}
(Továbbmész...) [388,105] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Notermanthi. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a Notermanthi fejét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi szarva. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Notermanthi testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Notermanthi testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A Notermanthi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP], 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP], egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> 50 arany, -2 ÉP], egy aranytű és egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP]. 3600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 113, gyógyulás: 22, összesen: -91 ÉP}
(Továbbmész...) [387,104] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy gránitelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a gránitelementál bal oldalát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a gránitelementál testét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal megkarcolod a gránitelementál testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A gránitelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az áldott okerón farkát. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod az áldott okerón bal hátsó lábát. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal kicsit megvagdalod az áldott okerón behemót testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fókuszpengével épp hogy megvágod az áldott okerón nyakát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod az áldott okerón jobb vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - az áldott okerón ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Az áldott okerón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 áldott követ. 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya fejét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével végigvagdosod a Chara-din fattya bal oldalát. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fókuszpengével megvagdalod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a Chara-din fattya bal vállát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fókuszpengével megvagdalod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a Chara-din fattya jobb karját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki a 3 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 663, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [385,102] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Bányászat képességeddel fémet (pular kristály) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy életsziklát. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy gránitelementál. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a gránitelementál testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a gránitelementál testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal megkarcolod a gránitelementál testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [384,101] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy kronokukac nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kronokukac gumiszerű testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a kronokukac fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-3 TVP). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-5 TVP). Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a kronokukac jobb vállát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a kronokukac nyálkás farkát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-3 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-2 TVP). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 29, gyógyulás: 8, összesen: -21 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [384,99] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! A messzeségben füstoszlopot látsz.
(Továbbmész...) [384,98] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy gejzírt. Északnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet.
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat az 1850. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat a 37. tárgyat a 415. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 15 |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 6. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 7. BP: | imádkozol |
* 8. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 9. BP: | keresed a 115. szörnyet a 184. szörnyet a 120. szörnyet |
* 10. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 66. varázslatot a 83. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 3 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 3 pontért |
Erő: | 36 (37) | Szint: | 23 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 201 cm |
IQ: | 36 | Támadás: | 22 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 269 kg |
Ügyesség: | 40 | Védekezés: | 60 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 10/15 év |
Egészség: | 36 (38) | Életpont: | 404/354 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 45 | Varázspont: | 491/3 | Pénz: | 8465 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 28/-1 | Pszi pont: | 162/178 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/11 | ökölvívás: | 1/26 | szúrófegyverek: | 14/79 (+9%) |
vágófegyverek: | *26/100 | ütőfegyverek: | 20/40 | lőfegyverek: | *24/100 |
dobófegyverek: | 13/11 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%) << kőkalapács (#13) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -24.); bronzhegyű nyíl (#94) (25 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/33 | 2. nyomkövetés: | 59/37 | 3. mászás: | 16/37 |
4. csapdakészítés: | 29/70 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 9/93 | 6. gyógyítás: | 62/31 (+20%) |
7. titkosírás: | 12/84 | 8. felderítés: | 43/45 | 9. szörnyidomítás: | 17/94 |
10. teológia: | 42/64 (+12%) | 11. taumaturgia: | 20/1 (+3%) | 12. szerencsejáték: | 1/7 |
13. versengés: | 5/68 | 14. zene: | 78/87 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 35/22 |
16. pszi: | *24/100 | 17. zárnyitás: | 3/97 | 18. vadászat: | 25/88 |
19. bányászat: | 33/9 (+13%) | 20. úszás: | 15/26 | 21. csapatmunka: | 1/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), adamantit sisakot (#629) (max. 1 darabot, csak egyszer), adamantit kesztyűt (#306) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), bíborgörényt (#84) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
purifikátor (#157), ongóliant (#159), szeppent rákfatty (#186) (csak egyszer), görgőte (#41) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247), sivatagi doareg (#240), törpemammut (#115) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 16) |
troll (#5), elf (#2), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), Leah hívők (#991), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
szárazság (#48), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), tompítás (#40), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | gnóm szolgáló (#181) | lángcsóva (#31) | >> | jégtroll (#164) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | pszi elementál (#221) | hhaar burka (#32) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
hhaar burka (#32) | >> | fémbontó szójer (#150) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 5 felderítő. |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián. |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 11206. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 553. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranylánc (#191) | 8 | arkog kő (#632) | 11 | bev formázó minta (#299) | |||
1 | ezüst papi karkötő (#308) | 2 | gór formázó minta (#444) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | |||
10 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kristálygömb (#265) | 13 | mákrózsa virág (#56) | |||
40 | mithril (#352) | 1 | obszidián függő (#195) | 51 | pirkit (#153) | |||
3 | sárga erőöv (#276) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | szent kehely (#257) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | aranytermő ládikó (#504) | 1 | szeksztáns (#32) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
293 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | arany pikkelyvért (#456) | |||
1 | aranytű (#272) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | pular kristály (#239) |