367. forduló, 369. forduló, Nantosvelta összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. nov. 23. 9h:57'
EZ A 745. JÁTÉKHETED, 368. FORDULÓD
746. játékheted kezdete: nov. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3070
SZÁMLA : XXXX

NANTOSVELTA KALANDJAI


144 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [20,50] koordinátán.
Kárász átadott neked a 13. napon 5 TU-t. Tars Tarkasz átadott neked a 21. napon 3 TU-t.
A táborozás 63. napján egy fekete, hosszú hajú, piros szemű árnymanó nő lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi. Nyilvánvalóan belelépett a csapdádba!
A 67. napon összeakadsz egy barna hajú, zöld szemű, körszakállas törpe férfival. Auráját mágikus vihar övezi. Egy bátorság medálját, egy bíbor erőövet, egy lánckesztyűt és egy vark. pecsétgyűrűt visel. Fegyverzetét egy Ylgoroth trófea, egy Friedurgonoma trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Hátasállata egy spagulár! Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Moonstruck. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A 68. napon összefutsz egy rövid ezüsthajú, borostyánszemű alakváltó férfival. Bőre mint a sírok márvány fehérje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemének izzó pillantása szinte átfúrja lelkedet... Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Lord Steyr. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A 116. napon összeakadsz egy kontyos ősz hajú, apró szemű, rövid bajszú árnymanó nővel. Bőre mélykék és nagyon rücskös. Egy árnygyűrűt, egy vassisakot, egy vasvértet, egy ryuku köpenyt, egy ryuku csizmát, egy ryuku nadrágot és egy ryuku karvédőt visel. Ruházatát egy Rettegés Ura trófea, egy varkaudar őslich trófea és egy fertőzött dr.lárva trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kincsekben dúskáló, vicsorgó Árnymanó. Jobb kezében egy mandibulakaszát tart. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Gunymák anyó. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Az egyik nap megpillantasz egy hosszú, vörös hajú alakváltó férfit. Egyenesen feléd repül! Kék egyenruhát visel, rajta zöld, korona alakú, Yaurr feliratú emblémával. Megszólít téged.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövőben megrendezendő bajnokságra. Köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49).
Komor ábrázatodat látva, a hírnök csendesen megkérdezi:
- Ugye, nincs machinád. - bólintasz, majd elmeséled, hogyan vesztetted el. A futár bólogat, gondolkodik, majd azt tanácsolja, hogy valahogyan mindenképp próbálj meg egyet szerezni, hiszen az olimpia egy olyan egyedülálló élmény, amelyet nem szabad kihagyni. [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2009. nov. 24., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a nov. 28-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM: A védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Syd, amikor összefutottatok, adott neked egy vashegyű lándzsát, egy gromak páncélt, 13 kaját és 3 ezüsttőrt. Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-28 életerő.) Már éppen indulnál, amikor egy vérvörös rózsát veszel észre a hátizsákodra fektetve. Vajon hogyan kerülhetett oda? Nem tudsz ellenállni élénk színének és illatának, így óvatosan elteszed. (ld. enc.) Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Megvizsgálod a nyomokat, remélve, hogy valamit megállapíthatsz a tolvajról. Sunyi, épphogy látható árnymanó nyomokat találsz a közvetlen közeledben! Nyilvánvalóan egy férfi hagyta. A tolvaj egyéb nyomot is hagyott: találsz egy hosszú kockás hajszálat. Halk reccsenésre riadsz, majd hirtelen túlvilági üvöltés száll a széllel. Halál és élet, öröm és kín feszül benne, s az éji vidék felel reá... Az állatok mintegy varázsütésre eltűnnek, hangjuknak is nyoma vész, mert új Úr jelentkezett a területért. Egy Vámpír vadászni indult.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+20 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+154 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+10 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A plusz TU-kat 25 TVP-re váltod. A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 104 TVP-t kell elköltened.] Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [40 pontot használtál fel, van még 576.]

* 2. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 576.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+10 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 546.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 546.]

lm 1 mozogsz 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 546.]

fkt 325 1 felt. készítesz a 325. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 ezüstkardot. Egészséged TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [50 pontot használtál fel, van még 496.]

le 322 leveszed/lerakod a 322. tárgyat
Elrakod az ezüsttőrt. [0 pontot használtál fel, van még 496.]

ef 30 energia fejlesztése 30
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-28 TU.] A befejezéshez még 878 TU szükséges. [280 pontot használtál fel, van még 216.]

kf 270 kézbeveszed/felveszed a 270. tárgyat
Magadra öltöd a gromak páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 216.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 211.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 206.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Lemész alfába. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 196.]

kb 1 1 kiveszel a bankból az 1. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

h 1 50 20 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

bb 1 1 beraksz a bankba az 1. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[19,49] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight híveié. Észreveszel egy teljesen lerombolt vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt törpe bányát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy halálhozó.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a halálhozó nyakát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (8 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a halálhozó testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a halálhozó bal szárnyát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 21 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 25 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1645 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 83, gyógyulás: 7, összesen: -76 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy tündöklő szobrot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy friss csatamező van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [18,49] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Utad során felfedezel egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekikezdesz a friss csatamező véletlenszerű átkutatásának. Tetemek százai hevernek mindenfelé. Vajon milyen homályos célért folyhatott a küzdelem? Nem mintha nagyon izgatna. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy tetemember készül a lemészárlásodra.

Elszántan a másikra ugrasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tetemember bűzlő testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A tetemember szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, fosztogatás! Még semmi! Azért nem adod fel. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy dögkeselyű védelmezi a vadászterületét.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a dögkeselyű testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a dögkeselyű tollas testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a dögkeselyű jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A dögkeselyű néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Orrodat befogva, könyékig turkálsz a több hónapos, foszladozó hullák közt. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy élőholt mágus támad rád.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 17 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Rettegve, sikoltozva menekülsz.
Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Északra nézve látsz egy olvasztókemencét. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+83 életerő). [-15 varázspont.] Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [17,49] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy arató csattanat. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az arató csattanat egyik lábát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd az arató csattanat testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az arató csattanat testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Johnnyu Lee. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [79 pontot használtál fel, van még 117.]

gyk 87 403 gyakorolsz a 87. tárggyal 50 pontért
Rafinált szúrásokkal több tucatnyi képzelt ellenfeledet teríted le. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan.

[50 pontot használtál fel, van még 67.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[16,49] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délre látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Nyugatra egy barátság szent tüze van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő ryuku ostromteknős mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 44 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku ostromteknős bal első lábát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel megcsapod a ryuku ostromteknős bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a ryuku ostromteknős bal első lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A ryuku ostromteknős szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1278 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 39, gyógyulás: 10, összesen: -29 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [15,50] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.

Észreveszel egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Nem csicsegő - zúgó madár,
Mindenféle szemétre száll,
Hat fekete póklábával
Királynak is fejére áll.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Találsz egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy Elenios oltár van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy barátság szent tüze van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [37 pontot használtál fel, van még 30.]

tim 50 titkosírás megfejtése 30 pontért
Bevetsz minden matematikai-logikai tudást, hogy megfejtsd a találós kérdést. HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Oppálá, le kell küzdeni először is a masszát, ami idebent lapít.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a massza testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször eltalálod a massza testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a massza nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A massza farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-15 pszi pont.) (-2 TU.) Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel többször eltalálod a massza fityegő hártyáját. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a massza testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Feléd sújt a massza a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 vasércet. 1332 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! ... Hök .... Hök ...... Hök ....... ÁÁÁ, megvan! A következő kincseket találtad: 3 mérg. ubuk tüske, egy nagy bronzkulcs és egy trófea nyaklánc. Hüh, ez emlékezetes kaland volt! Kimész. [30 pontot használtál fel, van még 0.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

gyk 87 40 gyakorolsz a 87. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: építed a 720. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 4. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: keresed a 33. szörnyet az 55. szörnyet a 360. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy rőtmanót. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 26, 5.
Megeteted a gyermekedet. (-2 kaja.) A bébi különösen gyorsan fejlődik! Már tud mászkálni, és egy kicsit beszélni is. Ahogy jobban megvizsgálod, Pegasus Gallandro arcvonásait véled felfedezni. Igen, hasonlít valamennyire az apjára! A következő körben megkezdheted a gyermek tanítását. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a bibircsók-óriás. 2 kaját nyel le a spagulár. 2 kaját bezabál a rőtmanó. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 509 pontot. A következő körben tehát 506 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

VÉRVÖRÖS RÓZSA (1622. TÁRGY)
Egy szál rózsát tartasz a kezedben, aminek bársonyos szirmai a vér sötétjében játszanak. Hosszan nézegeted, forgatod, beszívod bódító illatát, s csak miután visszahelyezed hátizsákodba, veszed észre, hogy ismét megszúrtad magad a töviseivel. Tűnődve lenyalod ujjadról a vért, s csodálkozva észleled, mennyire édes, hosszan megmaradó íz terül el a szádban...

KARAKTERLAP

Nantosvelta, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű alakváltó nő vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 368. fordulód.

Erő: 27 (29) Szint: 21 Merészség: 7/6 Magasság: 161 cm
IQ: 73 (77) Támadás: 20 Agresszió: 6 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 30 (34) Védekezés: 39 Menekülés: 40 % Életkor: 39/39 év
Egészség: 25 (31) Életpont: 284/141 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 37 (41) Varázspont: 1365/105 Pénz: 5378 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 28/-2 Pszi pont: 93/68 EFejl: 28
Eddig összesen 1339 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6180 TP-t kaptál. Jelenleg 646188 TP-d van. A következő szinthez még 153812 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, quwarg nagymester, jégtroll. Gyermeked egészséges. A 320. fordulódban 5054 arany került a bankszámládra. 6266 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 26/88 (+5%) szúrófegyverek: 4/54 (+18%) vágófegyverek: 17/66 (+2%)
ütőfegyverek: 2/38 lőfegyverek: 24/44 (+4%) dobófegyverek: 7/22

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (100%) << szöges bunkó (#8) (100%) << varkaudar szablya (#516) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 67/100 2. nyomkövetés: 82/19 (+12%) 3. mászás: 8/33
4. csapdakészítés: 21/91 (+5%) 5. csapdaészlelés: 4/72 6. gyógyítás: 18/59
7. titkosírás: 19/17 (+10%) 8. felderítés: 41/63 (+4%) 9. szörnyidomítás: 10/15
10. teológia: 47/91 (+4%) 11. taumaturgia: 28/33 (+1%) 12. versengés: 4/69 (+8%)
13. harcművészetek: 14/10 14. zene: 21/75 (+30%) 15. szörnyismeret: 31/46
16. pszi: 6/96 (+6%) 17. zárnyitás: 5/53 18. vadászat: 32/23
19. bányászat: 32/66 (+3%) 20. csapatmunka: 1/34

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 6 darabot ), gromak páncélt (#270) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219), gitongát (#76) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 160 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12)
trikornis (#104), csontváz lord (#177), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), nyuhaj karbin (#110), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 11, max: 12)
troll (#5), Leah hívők (#991), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), ember (#1), elf (#2), Tyriel (#777), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136), semlegesek (#989)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) méregsemlegesítés (#14) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
izomernyesztés (#33), éhínség (#39), szárazság (#48), kisebb tűzlehelet (#110), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
szárazság (#48) >> nyuhaj karbin (#110)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
bibircsók-óriás (#120) (építő: +30% segítség ÉP parancsnál) státusz: éhes
rőtmanó (#55) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A víz egy Sheran-pap számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed elérte a 7. szintet!
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 24 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2952.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
30 arany (#50) 6 ezüstdarab (#326) 1 gyöngymangó (#135)
9 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 ezüstkard (#325) 6 madártoll (#112)
3 mérg. ubuk tüske (#137) 1 nagy bronzkulcs (#185) 2 óndarab (#85)
1 trófea nyaklánc (#196) 1 vasérc (#152) 1 vérvörös rózsa (#1622)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(15,50) phua-kúp (#372), törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely, massza (#217)
(16,49) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Tharr oltár, ryuku ostromteknős (#362)
(17,49) arató csattanat (#144), gumifa (#38), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(18,49) tetemember (#123), dögkeselyű (#174), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), oltár
(19,49) Fairlight oltár, vaskohó (#155), törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), Chara-din rúnaköve, halálhozó (#419)
(20,50) a 66. labirintus bejárata

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A csillagapród képesség beszúrásakor a kőbőr (507) kiírása, és az új képességek enciklopédiája elcsúszott, ezeket javítottam.
- Bekerült a játékba átmenetileg egy kiíratás, amely a csaták végén kiírja a lőfegyver fejlődés esélyét ill. annak mértékét.
* Bekerült a 449,19-es mezőre egy új küldetésadó épület. A küldetéssorozat végrehajtása a császárvárosba való bejutáshoz szükséges.
* A hósárkány pajzs és a szerencse gyűrűje átadható lett, de a pajzs használatához minimum 45. szint kell, a gyűrű használatához min. 30. szint.
* A "Látogasd meg az istenek csarnokát!" küldetést lecseréltük egy olyan küldetésre minden istennél, amit az új fejlesztésben lehet teljesíteni.
* Ryuku császárváros: most már nem csak gyalog, hanem teleporttal is be lehet menni, ha valaki teljesítette a megfelelő küldetéseket.
* A császárvárosba bekerült egy új küldetésadó épület, a ryuku mágustorony.

Üzenet küldése a karakternek