367. forduló, 369. forduló, HóKinn,CsendBenn összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. szept. 12. 15h:14'
EZ A 564. JÁTÉKHETED, 368. FORDULÓD
565. játékheted kezdete: szept. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4718
SZÁMLA : XXXX

HÓKINN,CSENDBENN KALANDJAI


37 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [384,98] koordinátán.
UgyanKedvesPotrien, amikor összefutottatok, adott neked egy szeksztánst és egy aranytermő ládikót.
ELFelejett Álmok, amikor találkoztál vele, adott neked egy pszi követ és 3 csillezsályalevelet. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+39 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+123 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+44 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-31 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+1 kaja.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: t. energia kisütése: 500 30
A tudati entitás manifesztálására költesz 3 TU-t A tudati térben már 26330 tudatpontot raktároztatok el. Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 703.]

* 2. KP: fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 5 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 663.]

* 3. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy törpemammutot! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy törpemammut! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a törpemammut bal oldalát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Pengepajzzsal megvagdalod a törpemammut fejét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Vámpírtőrrel megdöföd a törpemammut ormányát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a törpemammut testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A törpemammut szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 653.]

* 4. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 184. varázslatot a 116. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 653.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 653.]
Fürgén varázsolsz! Elméd Fölénye megerősíti fenségesen vibráló mentális aurádat. [-10 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 651.]

* 5. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +40 max. életerő, +40 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 645.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 645.]
[0 pontot használtál fel, van még 645.]

* 6. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+25 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 615.]

* 7. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 615.]

* 8. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 615.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 613.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 611.]

* 9. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 27. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 609.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 607.]
Beizzik a turbómágia. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 605.]

v 96 360 64 elmormolod a 96. varázslatot
6 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 605.]

be 686 5 bemész a 686. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 605.]

be 686 3 bemész a 686. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 605.]

v 22 445 elmormolod a 22. varázslatot
6 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 605.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
6 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 7 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 605.]

vv 14 52 11 elmormolod a 14. varázslatot az 52. varázslatot a 11. varázslatot
6 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 605.]
6 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 605.]
6 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 8 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 605.]

a 456 5300 1 átadod a 456. tárgyat az 5300. kalandozónak (1 darabot)
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 605.]

bpk 6 bef. parancs kivétele: 6
EK 133 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 605.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[384,97] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő Notermanthi nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi kosfejét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a Notermanthi jobb lábát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a Notermanthi testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi szarva. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Fókuszpengével párszor kilyukasztod a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Semmi hatás! Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a Notermanthi kosfejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 98, gyógyulás: 21, összesen: -77 ÉP}

Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (pular kristály) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [384,96] Változik a terep, ez már alacsonyhegység. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. Bányászat képességeddel fémet (ramit kő) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 ramit követ! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy ében halálhajcsár. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.


(Továbbmész...) [384,95] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ez nem lehet más, mint egy méregelementál. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

[64 pontot használtál fel, van még 541.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[384,94] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. A messzeségben füstoszlopot látsz. Mozgást észlelsz oldalról. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy szubreális vámpír került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. (A balkezes gyűrű védett meg.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír bal lábát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a szubreális vámpír testét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 1768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [384,93] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. Ocsmány, lüktető organizmusra bukkansz. Amikor közelebb hajolsz, cuppogva tapogatódzni kezd. Jobbnak látod messze elkerülni. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy áldott okerón közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az áldott okerón fejét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Fókuszpengével megvagdalod az áldott okerón behemót testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az áldott okerón behemót testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Kemény ollójával az áldott okerón végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Fókuszpengével végigvagdosod az áldott okerón behemót testét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az áldott okerón testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Megnyirbálja az áldott okerón ollója a bal karodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 472, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}


(Továbbmész...) [384,92] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Hmm, csak egy csapat Chara-din fattya. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a Chara-din fattya bal lábát. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fókuszpengével néhányszor megcsapod a Chara-din fattya jobb oldalát. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a Chara-din fattya jobb oldalát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a Chara-din fattya jobb lábát. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal kicsit megvágod a Chara-din fattya jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A 3 Chara-din fattya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 685, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[48 pontot használtál fel, van még 493.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[384,91] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy Thargodan tábort. Elteszed a látcsövet.


(Továbbmész...) [384,90] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Hangodat kieresztve, a táborra rontasz. Futás közben átugrod egy széttépett Zinthurg tetemét. A Thargodanok gyűlölködő pillantással fordulnak feléd. Egy taalru intéz feléd kihívást.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy háló varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a taalru fejét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a taalru tigristestét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a taalru nyakát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A taalru belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a taalru testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal megkarcolod a taalru tigristestét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A taalru még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 fekete gyöngy, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP], 2 obszidián karkötő, 2 vasérc és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP]. 3525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 59, gyógyulás: 13, összesen: -46 ÉP}

Látva, hogy milyen könnyedén végeztél társukkal, a Thargodanok hátralépnek. Egy zsák hever a földön. Pillanatnyi tétovázás után fölveszed. A következő kincseket találtad: egy csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP]. Egy Thargodan mágus készül a lemészárlásodra. Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Chara-din monolitját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [384,89] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [108 pontot használtál fel, van még 385.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 385.]

kb 456 1 kiveszel a bankból a 456. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 arany pikkelyvértet. [0 pontot használtál fel, van még 385.]

a 2 5300 20 átadod a 2. tárgyat az 5300. kalandozónak (20 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 6 kaját Kárász részére. [5 pontot használtál fel, van még 380.]

a 328 5300 20 átadod a 328. tárgyat az 5300. kalandozónak (20 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 Thargodan esszenciát Kárász részére. [5 pontot használtál fel, van még 375.]

a 2 3296 20 átadod a 2. tárgyat a 3296. kalandozónak (20 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 6 kaját ELFelejett Álmok részére. [5 pontot használtál fel, van még 370.]

a 239 1850 100 átadod a 239. tárgyat az 1850. kalandozónak (100 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 8 pular kristályt UgyanKedvesPotrien részére. [5 pontot használtál fel, van még 365.]

aa 299 299 299 átadod a 299. tárgyat a 299. tárgyat a 299. tárgyat
Sajnos nincs nálad bev formázó minta. Sajnos nincs nálad bev formázó minta. Sajnos nincs nálad bev formázó minta. [0 pontot használtál fel, van még 365.]

aa 352 352 444 átadod a 352. tárgyat a 352. tárgyat a 444. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 20 mithrilt UgyanKedvesPotrien részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 11 mithrilt UgyanKedvesPotrien részére. Sajnos nincs nálad gór formázó minta. [10 pontot használtál fel, van még 355.]

aa 153 153 153 átadod a 153. tárgyat a 153. tárgyat a 153. tárgyat
Sajnos nincs nálad pirkit. Sajnos nincs nálad pirkit. Sajnos nincs nálad pirkit. [0 pontot használtál fel, van még 355.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 1850. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst UgyanKedvesPotrien részére. [5 pontot használtál fel, van még 350.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 37. tárgyat a 415. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 aranytermő ládikót UgyanKedvesPotrien részére. Sajnos nincs nálad drótszőr. Sajnos nincs nálad aranypikkely. [5 pontot használtál fel, van még 345.]

* 3. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+85 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 343.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 343.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 8 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Elkezdesz építeni egy művészi porolitot. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. [100 pontot használtál fel, van még 243.]

* 6. BP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 243.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 240.]

* 8. BP: keresed a 115. szörnyet a 184. szörnyet a 120. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy törpemammutot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

* 9. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 66. varázslatot a 83. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 240.]
Szupersebesen mormolsz. Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+1 életerő.) [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 238.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 38 fejleszted a 2. tulajdonságodat 38 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 IQ.) [38 pontot használtál fel, van még 200.]
Jó lesz minél hamarabb vizet találni, ha nem akarsz a szomjúságtól legyengülni. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-40 max. életerő). A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-42 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 1, 3.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a spagulár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 509 pontot. A következő körben tehát 709 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

HóKinn,CsendBenn, egy barna, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Sheran főpap-jelöltje vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 368. fordulód.

Erő: 36 (37) Szint: 23 Merészség: 7/5 Magasság: 201 cm
IQ: 37 Támadás: 22 Agresszió: 6 Testsúly: 269 kg
Ügyesség: 40 Védekezés: 60 Menekülés: 40 % Életkor: 10/15 év
Egészség: 36 (38) Életpont: 405/333 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 45 Varázspont: 491/0 Pénz: 8496 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 162/169 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1368 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8298 TP-t kaptál. Jelenleg 1135492 TP-d van. A következő szinthez még 64508 TP szükséges. Trófeáid: pszi elementál lord, taalru, Notermanthi. A 358. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5500 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/11 ökölvívás: 1/26 szúrófegyverek: 14/82 (+3%)
vágófegyverek: *26/100 ütőfegyverek: 20/40 lőfegyverek: *24/100
dobófegyverek: 13/11

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%) << kőkalapács (#13) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -24.); bronzhegyű nyíl (#94) (25 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 28/53 (+20%) 2. nyomkövetés: 59/41 (+4%) 3. mászás: 16/37
4. csapdakészítés: 29/75 (+5%) 5. csapdaészlelés: 9/93 6. gyógyítás: 62/31
7. titkosírás: 12/84 8. felderítés: 43/51 (+6%) 9. szörnyidomítás: 17/94
10. teológia: 42/77 (+13%) 11. taumaturgia: 20/4 (+3%) 12. szerencsejáték: 1/7
13. versengés: 5/68 14. zene: 79/17 (+30%) 15. szörnyismeret: 35/22
16. pszi: *24/100 17. zárnyitás: 3/97 18. vadászat: 25/88
19. bányászat: 33/15 (+6%) 20. úszás: 15/26 21. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), adamantit sisakot (#629) (max. 1 darabot, csak egyszer), adamantit kesztyűt (#306) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), bíborgörényt (#84) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
purifikátor (#157), ongóliant (#159), szeppent rákfatty (#186) (csak egyszer), görgőte (#41) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247), sivatagi doareg (#240), törpemammut (#115)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
troll (#5), elf (#2), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), Leah hívők (#991), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) gigaököl (#49, 12 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
szárazság (#48), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), tompítás (#40), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> gnóm szolgáló (#181) lángcsóva (#31) >> jégtroll (#164)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> pszi elementál (#221) hhaar burka (#32) >> gnóm szolgáló (#181)
hhaar burka (#32) >> fémbontó szójer (#150) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 5 felderítő.
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián.

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 26330. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 1287.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gyöngymangó (#135) 11 kaja (#2) 31 mithril (#352)
7 pular kristály (#239) 1 Thargodan esszencia (#328) 1 csillezsályalevél (#1253)
1 aranytermő ládikó (#504) 1 szeksztáns (#32)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
31 arany (#50) 1 arany pikkelyvért (#456) 1 bronzhegyű nyíl (#94)
2 fekete gyöngy (#99) 2 obszidián karkötő (#229) 2 ramit kő (#226)
2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(384,38) taalru (#249), Thargodan tábor (#588), Chara-din monolitja (#534)
(384,40) Chara-din fattya (#236)
(384,41) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), áldott okerón (#336)
(384,42) szubreális vámpírok (#223)
(384,43) méregelementál (#306)
(384,44) érclelőhely, ében halálhajcsár (#295)
(384,45) Notermanthi (#257), érclelőhely
(384,46) törpemammut (#115)

Üzenet küldése a karakternek