370. forduló, 372. forduló, Dante összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. máj. 27. 12h:13'
EZ A 471. JÁTÉKHETED, 371. FORDULÓD
472. játékheted kezdete: máj. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2626
SZÁMLA : XXXX

DANTE KALANDJAI


63 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [116,63] koordinátán.
Az Olimpián kaptál 11 tudatpontot, és 100000 tapasztalati pontot.
A táborozás 11. napján összefutsz egy fekete, kontyos hajú, zöld szemű, körszakállas gnóm férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy mágusköpenyt, egy mentát karkötőt, egy Métely páncélját, egy mind. ametisztjét, egy nekrofun medált, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy törpe védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy arató csattanat trófea, egy vérfürdető magszim trófea és egy epokitféreg trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy parittya. Hátasa egy idomított mutáns pók. {max. varázspontja: 551; max. pszije: 137.} Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Andaxin. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Nem vitás, hogy a tudásod messze alkalmi tanítványodé felett áll, így nem nehéz meggyőznöd őt, hogy alapjaiban hibásak a nézetei. Érvelésed idézetekkel, és bölcseletekkel támasztod alá, majd egy-két, a saját életutadból merített példával is megerősíted. Tudása észrevehetően gyarapodott.
A 16. napon összefutsz egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfival. Bőre bronzként csillog. Sheran misszionáriusa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy norpadolótika trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy kőkés. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. {max. életpontja: 360.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme is semleges. Összeismerkedtek. Az ő neve Táncoló Penge. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Nem vitás, hogy a tudásod messze alkalmi tanítványodé felett áll, így nem nehéz meggyőznöd őt, hogy alapjaiban hibásak a nézetei. Érvelésed idézetekkel, és bölcseletekkel támasztod alá, majd egy-két, a saját életutadból merített példával is megerősíted. Tudása észrevehetően gyarapodott.
A 16. napon újból találkozol Táncoló Pengevel. {legmagasabb egyéb szakértelme: nyomkövetés (64).} Mentális auráját felismered, semleges jellemű, mint ahogy Te is. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Nem vitás, hogy a tudásod messze alkalmi tanítványodé felett áll, így nem nehéz meggyőznöd őt, hogy alapjaiban hibásak a nézetei. Érvelésed idézetekkel, és bölcseletekkel támasztod alá, majd egy-két, a saját életutadból merített példával is megerősíted. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 31. napon újból találkozol Andaxinnal. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű, mint ahogy Te is. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Nem vitás, hogy a tudásod messze alkalmi tanítványodé felett áll, így nem nehéz meggyőznöd őt, hogy alapjaiban hibásak a nézetei. Érvelésed idézetekkel, és bölcseletekkel támasztod alá, majd egy-két, a saját életutadból merített példával is megerősíted. Tudása észrevehetően gyarapodott. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 33. napon összefutsz Haláltánccal. Tharr fanatikusa. Egy Acél Öklök gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy grifftoll kesztyűt, egy halálhozó karkötőjét, egy jing-jang fejpántot, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy mind. ametisztjét, egy nekrofun medált, egy q. demoralizátort, egy q. irtó medált, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy smaragd védőgyűrűt, egy tűzúr csizmáját, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy ongóliant hadúr trófea és egy aranyfecske trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Hátasa egy idomított mutáns pók. {egészsége: 27.} 6 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Láttad már a Mestert harc közben? Úgy küzd, mint a legendás Jáde-sárkányok! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Nem vitás, hogy a tudásod messze alkalmi tanítványodé felett áll, így nem nehéz meggyőznöd őt, hogy alapjaiban hibásak a nézetei. Érvelésed idézetekkel, és bölcseletekkel támasztod alá, majd egy-két, a saját életutadból merített példával is megerősíted. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 34. napon megintcsak találkozol Andaxinnal. {max. varázspontja: 891; max. pszije: 149.} A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 45. napon összeakadsz Blind Sidevel. Chara-din hittérítője. Egy bozontfonatot, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy Jerome köpenyét, egy káosz szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy kreiton fókuszt, egy mind. ametisztjét, egy nodonrod kitűzőt, egy q. pusztító medált, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy tükörpáncélt, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy északi tűzsárkány trófea, egy ében hadúr trófea és egy kisebb quwarg isten trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: prédára leső drónkeselyű. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy mutáns pók a hátasa. Holmiját egy ragyás burástya cipeli. {egészsége: 33.} Mentális auráját felismered, sötét, mert gonosz.
A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 59. napon összefutsz egy vörös, copfos hajú, zöld szemű kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Raia tanítványa. Egy féregíz nyakpántot, egy korinthai talizmánt, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy vortex talizmánt és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy Poomr Ko trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy quwarg királynő trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy éjsötét vortexpálcát, bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasa egy idomított mutáns pók. Málhásállata egy törpemammut. Elég egy mentális pillantás aurájára: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Összeismerkedtek. Az ő neve Stormfist. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Nem vitás, hogy a tudásod messze alkalmi tanítványodé felett áll, így nem nehéz meggyőznöd őt, hogy alapjaiban hibásak a nézetei. Érvelésed idézetekkel, és bölcseletekkel támasztod alá, majd egy-két, a saját életutadból merített példával is megerősíted. Tudása észrevehetően gyarapodott.
Az egyik napon találkozol egy kék egyenruhás, tintacsigán lovagló kobudera férfival. Ruháját egy zöld korona jelvény ékesíti, rajta Yaurr felirattal. Mosolyogva szólít meg.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Átlagos esetben csak azért keresnélek fel, mert ismét eljött az Olimpia ideje, most azonban nem egy átlagos esetről van szó. Idén van a 25. évfordulója annak, hogy túléltük a Világégést! Ez alkalomból a játékok mellett órási fesztivált rendezünk Alanorban, amire mindenkit szeretettel várunk! Mindenképpen számítunk a jelenlétedre, kérjük, jelezd szándékodat a szokásos módon!
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad!
Komor ábrázatodat látva, a hírnök csendesen megkérdezi:
- Ugye, nincs machinád. - bólintasz, majd elmeséled, hogyan vesztetted el. A futár bólogat, gondolkodik, majd azt tanácsolja, hogy valahogyan mindenképp próbálj meg egyet szerezni, hiszen az olimpia egy olyan egyedülálló élmény, amelyet nem szabad kihagyni. (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). Elfelejtetted megadni a 2. paramétert (a nevezési díj fizetőeszközét).
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
Az aranytermő erszény 46 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 mákrózsa virágot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+2 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+6 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+41 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.

* 1. KP: mak 1 0 0 makró 1

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 588.]

v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 588.]

v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 583.]

im 2 0 0 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+26 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 553.]

v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 548.]

h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 548.]

v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 548.]

av 10 0 0 alakváltás 10
Megkezdődik a transzformáció! Gyökereket eresztesz, és vizet szívsz fel a talajból. Revitalizálódtál! (+5 életerő.) Szomjúságod elmúlt. A gyökerek újra lábakká válnak. [10 pontot használtál fel, van még 538.]

* 2. KP: h 233 40 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+6 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 498.]

* 3. KP: tps 50 0 0 TVP spórolása: 50 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [50 pontot használtál fel, van még 448.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 443.]

* 5. KP: tf 1 40 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 104 TVP-t kell elköltened.] Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg harcos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+6.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 107 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+10 varázspont). 1 276 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 403.]

* 6. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 951 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 401.]

* 7. KP: gyk 389 20 0 gyakorolsz a 389. tárggyal 20 pontért
Igen komplex feladathoz látsz hozzá: visszatartod a lélegzeted, és úgy gyakorlod a vízifegyver forgatását. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg királynő. {max. életpontja: 151-166.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 97 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő torát. (5 támadással 53 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel iszonyatosan megcsapod a quwarg királynő testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (140,61)-> 8 arany, -2 ÉP] Kiváló munka volt (+10 varázspont). 1 453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 381.]

* 8. KP: v 11 0 0 elmormolod a 11. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad az esőidézés varázslatot! Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 376.]

v 198 129 45 elmormolod a 198. varázslatot
Nem csinálhatsz újabb teleportot, amíg az előző érvényben van! [0 pontot használtál fel, van még 376.]

h 1 50 10 használod az 1. tárgyat
[Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. [0 pontot használtál fel, van még 376.]

be 81 bemész a 81. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 376.]

lm 7 mozogsz 7
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 376.]

gyk gyakorolsz
Elfelejtettél egy paramétert megadni. [0 pontot használtál fel, van még 376.]

lm 10 mozogsz 10
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 376.]

gyk gyakorolsz
Elfelejtettél egy paramétert megadni. [0 pontot használtál fel, van még 376.]

lm 16 15 mozogsz 16 15
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 376.]

gyk gyakorolsz
Elfelejtettél egy paramétert megadni. [0 pontot használtál fel, van még 376.]

lm 19 mozogsz 19
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 376.]

gyk gyakorolsz
Elfelejtettél egy paramétert megadni. [0 pontot használtál fel, van még 376.]

lm 22 mozogsz 22
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 376.]

gyk gyakorolsz
Elfelejtettél egy paramétert megadni. [0 pontot használtál fel, van még 376.]

lm 24 26 28 mozogsz 24 26 28
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 376.]

lm 32 mozogsz 32
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 376.]

gyk gyakorolsz
Elfelejtettél egy paramétert megadni. [0 pontot használtál fel, van még 376.]

lm 36 mozogsz 36
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 376.]

lm 39 mozogsz 39
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 376.]

lm 41 1 mozogsz 41 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 376.]

* 1. BP: tpf 50 0 0 TVP elővétele: 50 pontért
Felszabadítottunk neked 50 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 426.]

* 2. BP: ek 503 116 63 t. energia kisütése: 503 116 63
A képességet nem használhatod, mert másik teleport hatása alatt állsz ill. már használtad ebben a körben. [0 pontot használtál fel, van még 426.]

* 3. BP: h 1534 0 0 használod az 1534. tárgyat
Forgatgatod a kezedben kicsit a hátizsákodból elővett teleportgömböt, s közben arra gondolsz, mekkora kaland lenne eljutni a quwargok városába. Szédüléshez hasonlatos érzés fog el, s mire elmúlik, már egy quwarg boly belsejében állsz. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-8 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg királynő! {egyik sebzési módja: 3x 4d5+5.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Tüzet köpsz. 107 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő bal oldalát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (140,61)-> 10 arany, -2 ÉP] Jól harcoltál! (+18 varázspont.) 1 453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 kristálygömböt [kristálygömb ládikóba-> (140,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [40 pontot használtál fel, van még 386.]

* 4. BP: ef 10 551 0 energia fejlesztése 10
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 316.]

* 5. BP: h 147 2 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 313.]

* 6. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 313.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 273.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 196 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 233.]

tf 4 33 fejleszted a 4. tulajdonságodat 33 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 163 TVP-t kell elköltened.] [33 pontot használtál fel, van még 200.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 14, 7.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. 4 kaját habzsol be a sullár. Egy kaját habzsol be a Rughar familiárisa. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 512 pontot. A következő körben tehát 712 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

KARAKTERLAP

Dante, egy fekete, copfos hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran sekrestyése vagy. Papi hited: 514. A Fekete Druidák (#9155) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 371. fordulód.

Erő: 47 (59) Szint: 35 Merészség: 7/6 Magasság: 180 cm
IQ: 34 (44) Támadás: 51 Agresszió: 1 Testsúly: 86 kg
Ügyesség: 37 (45) Védekezés: 75 Menekülés: 30 % Életkor: 43/43 év
Egészség: 41 (51) Életpont: 773/769 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 49 (63) Varázspont: 1182/1176 Pénz: 5836 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 83/73 Pszi pont: 221/412 EFejl: 30
Eddig összesen 3796 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 133 TP-t kaptál. Jelenleg 5 934 490 TP-d van. A következő szinthez még 65 510 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, varkaudar iszákos, ongóliant. A 353. fordulódban 15529 arany került a bankszámládra. 16926 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/38 (+3%) ökölvívás: 34/57 szúrófegyverek: 27/65
vágófegyverek: 2/0 ütőfegyverek: 2/96 lőfegyverek: 34/71
dobófegyverek: 1/43

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); vashegyű nyíl (#176) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
116,63 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 123,58
Kedvenc táborhely: 116,63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 177 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 33/79 2. nyomkövetés: 75/3 3. mászás: 12/51
4. csapdakészítés: 23/71 (+6%) 5. csapdaészlelés: 16/57 6. gyógyítás: 50/28
7. titkosírás: 2/18 8. felderítés: 19/27 9. szörnyidomítás: 7/71
10. teológia: 36/47 (+3%) 11. taumaturgia: 56/19 12. szerencsejáték: 13/56
13. versengés: 12/34 14. harcművészetek: 15/88 15. zene: 110/65 (+46%)
16. szörnyismeret: 7/66 17. pszi: 21/35 (+2%) 18. vadászat: 23/10
19. bányászat: 34/62 20. úszás: 15/36 21. főzés: 12/51 (+10%)
22. csapatmunka: 2/40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 20 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 3 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs III (#127) pszi-ernyő (#64) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka II (#162)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)
2.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet!
3.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1614, pontszámod: 23 427.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, v 224, v 26, im 2, v 12, h 1100, v 88 10, av 10.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
a butaság ára (273)
düh (289)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
Sheran óvó keze (298)
druida áldás (300)
mászás határ nélkül (406)
Sheran haragja (413)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) OK
közös ima (509) OK
a hit ereje (516) OK
hitbéli mentor (523) OK
isteni védelem (530) OK
a hit ereje II (537) OK
gyógyítómester (544) OK
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 170 TU. szükséges még: 20 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 540 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * biami kvazárlándzsa (#568)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
4 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13)
Vízifegyverek
1 szigony (#389)
Lőfegyverek
2 hosszú íj (#111) 1 * parittya (#18)
Lövedékek
1 bronzhegyű nyíl (#94) 14 ezüsttollú nyíl (#363) 20 vashegyű nyíl (#176)
Páncélok
1 * arany pikkelyvért (#456) 1 bronzpáncél (#90) 1 Métely páncélja (#1562)
1 ryuku mellvért (#689)
Sisakok
1 * bozontfonat (#1563) 1 * lidérckorona (#531) 1 ryuku sisak (#688)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
1 ryuku kesztyű (#690) 1 * szürke bőrkesztyű (#271) 1 Urgod kesztyűje (#462)
Övek
1 * sárga erőöv (#276)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 3 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 aranylánc (#191) 4 gólem talizmán (#811) 1 korinthai talizmán (#814)
1 * nekrofun medál (#253) 1 * q. pusztító medál (#2300) 1 trófea nyaklánc (#196)
1 varkaudar szimbólum (#1528) 1 * virág szimbólum (#143) 3 * vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 1 Eldaran karkötője (#373) 1 * halálhozó karkötője (#816)
1 Huddens alkarvédője (#1550) 2 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1≥1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1≥1 * zafír védőgyűrű (#532)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. ametisztje (#2207)
Nyergek
1≥1 * trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0]
5 fűszertartó (#210) [bennük 25 csepp sáfránypor (#211), fér még: 0]
13 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 130]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
1 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 12]
10 sullár hólyag (#168) [bennük 139 csepp spiritusz (#170), fér még: 61]
6 szent kehely (#257) [bennük 60 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
14 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 168]
1 vizestömlő (#3) [benne 18 korty víz (#27), fér még: 2]
1 zöld üveg (#82) [benne 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 aenouth ködkürt (#1554) 1 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819)
1 aranytermő ládikó (#504) 25 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 bronzkulcs (#76) 19 csontkulcs (#74) 1 deus ex machina (#1)
1 Éjmágus tükre (#1100) 1 ezüst kulcs (#184) 2 Fairlight szütyője (#2108)
3 fenőkő (#1618) 1 fülemüle síp (#1576) 1 furulya (#233)
22 gyógykenőcs (#313) 2 + hebrencs csapda (#147) 11 kaja (#2)
1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40) 3 kötél (#92)
1 Kragoru iszákja (#2058) 25 krónika (#1725) 10 leviatán hólyag (#2182)
2 manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 3 megsemmisítő (#1540) 1 nagy aranykulcs (#246)
2 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186) 10 ork csodaszer (#1228)
2≥2 ¤ quwarg teleportgömb (#1534) 1 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
7 roxati zárfaló (#314) 1 ryuku tájoló (#1224) 1 sáfránykő (#979)
12 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32) 2 szent jogar (#150)
1 távcső (#42) 1 teremtés zsákja (#818) 1 + térhajlító kavics (#1539)
30 varázskő (#305) 2 vaskulcs (#183) 4 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
128 álompor (#396) 1 arx formázó minta (#298) 9 bordacsont (#16)
1 bunthar bőr (#733) 15 csillezsályalevél (#1253) 1 darázsfarok (#654)
1 dözmöng szív (#122) 1 evaporőr háj (#105) 207 fekete gyöngy (#99)
1 fémrúd (#104) 6 főnixtoll (#563) 9 galachmit (#310)
1 grákóbőr (#41) 10 grifftojás (#179) 201 gyíkfű (#201)
185 gyöngymangó (#135) 18 ilkin érc (#232) 2 jégszív (#282)
117 kaktusztüske (#114) 14 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205)
16 kék orchidea (#68) 14 kőszem (#304) 1 kvazár (#244)
1 liumbe hajtás (#655) 105 madártoll (#112) 20≥19 mákrózsa virág (#56)
1 medúzacsáp (#703) 5 mocsári penke (#148) 1 Morgan kristálya (#659)
27 móri gyümölcs (#116) 19 polip szívóka (#391) 36 púderkő (#119)
16 pular kristály (#239) 50 quwarg kristály (#2238) 18 quwarg tojás (#360)
24 ramit kő (#226) 10 remák szív (#264) 39 smirglilevél (#29)
4 szuperkötél (#209) 1 vadász tatu bőr (#15) 1 varkaudar tekercs (#653)
40 vasérc (#152)

Összsúly: 193.30 kg Megterheltség: 63%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van.
Még 60 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 210 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (4 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
20 grifftojás (#179) 165 quwarg tojás (#360) $72 ugh méreg ($166)
50 vasérc (#152)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
64 arany (#50) 1 mákrózsa virág (#56)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

115 116 117
62
63
64
(116,63) quwarg harcos (#201), quwarg királynő (#153)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A Végzet Vermében javítottunk egy hibát a kincsgenerálásban. A hibásan generált kincseket a következő napokban le fogjuk vonni.
* - A Végzet Vermébe történő belépés mostantól csak akkor törli a Pörhemór körét, ha az a Verembe volt lerakva.
* - Nyugaton nem működött a Verem er‹sítése, csak akkor, ha volt bekapcsolva DVK. Ezt a hibát javítottuk, és a mostani VV eseményben nyugaton a verem els‹ 20 szintjén nem lesz er‹sítés.
* - Ezentúl a Víz síkról a Verembe látogatók a verembeli harcok során a teljes támadásszámot megkapják a távolsági fegverükkel.
* - Pontosítottuk a k‹liliom használatának kiírását, ha nincs annyi sejtfiatalítód, amint amennyit a H paramétereként megadtál.

Üzenet küldése a karakternek