Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. júl. 29. 12h:08' EZ A 438. JÁTÉKHETED, 373. FORDULÓD 439. játékheted kezdete: júl. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2875 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 238 30 0 | használod a 238. tárgyat |
* 2. KP: v 15 1253 0 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 3. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 4. KP: h 1253 0 0 | használod az 1253. tárgyat |
* 5. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
* 6. KP: p 70 0 0 | használod a 70. pszi képességet |
* 7. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 8. KP: h 1101 0 0 | használod az 1101. tárgyat |
vv 26 165 57 | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot az 57. varázslatot |
kf 2365 | kézbeveszed/felveszed a 2365. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 80 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg parafenomén torát. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. 2 341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
jlk 2611 | jelszó kimondása 2611 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 98 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a massza szemöldökcsontját. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod a massza testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A massza fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A massza csápol, de mindhiába. Ütéseket mér a massza a farkával a jobb válladra. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 karbin plazmát. [karbin plazma ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 482 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos jobb első lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a quwarg harcos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 1 276 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 52 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a quwarg ősmágus jobb vállát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 33 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A quwarg ősmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 8 madártoll és 7 spiritusz. 3 375 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 85, gyógyulás: 0, összesen: -85 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 29 életpontot vesztettél. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 23 életpontot vesztettél. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 51 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP] és 4 pirkit. 3 375 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 105, gyógyulás: 0, összesen: -105 ÉP}
im | imádkozol |
im | imádkozol |
im | imádkozol |
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 50 életpontot sebeztél. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a magger jobb lábát. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod a magger bal oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A magger szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontgólem testét. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a csontgólem gigászi testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a csontgólem testét. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a csontgólem vaskos lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 4 803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 448, sebződés: 142, gyógyulás: 30, összesen: -112 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 396 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az animált hókutya mozgékony fejét. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megkarcolod az animált hókutya testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-7 védettség). Karmával néhányszor az animált hókutya megcsapja a fejedet. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-7 védettség). Az animált hókutya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 4 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 558, sebződés: 63, gyógyulás: 14, összesen: -49 ÉP}
(Továbbmész...) [190,8] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy magger került az utadba. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 47 életpontot sebeztél. Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a magger bal vállát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a magger testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a magger éles mandibuláját. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a magger éles mandibuláját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A magger szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 59, gyógyulás: 12, összesen: -47 ÉP}
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az animált hókutya bal karját. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöfködöd az animált hókutya bal karját. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-7 védettség). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-7 védettség). Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az animált hókutya testét. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megkarcolod az animált hókutya élőholt csontjait. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az animált hókutya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-7 védettség). Az animált hókutya néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-7 védettség). Az animált hókutya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 4 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 556, sebződés: 191, gyógyulás: 40, összesen: -151 ÉP}
(Továbbmész...) [189,8] Szűnni nem akar a zöld síkság. Quwarg szagot érzel! A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy ryuku gólem. Ettől nincs semmi félnivalód. {védettsége: 50 szúró, 300 vágó, 50 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a ryuku gólem testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a ryuku gólem fejét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku gólem ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Nem akarsz kinyúlni. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 72, gyógyulás: 15, összesen: -57 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 32 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 42 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Te itt életveszélyben vagy. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
m 6 7 6 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [187,7] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.
(Továbbmész...) [186,7] A síkságot ritka erdő váltja fel. Quwarg szagot érzel! Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy purifikátor császár volt. {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 300 ütő ellen.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 29 életpontot sebeztél. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester testét. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a quwarg nagymester torát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 18, gyógyulás: 5, összesen: -13 ÉP}
h 449 | használod a 449. tárgyat |
ef 9 528 | energia fejlesztése 9 |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: h 337 0 0 | használod a 337. tárgyat |
* 4. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 5. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 9 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 9 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
QUWARG SZELLEM (676. SZÖRNY) "Hm, ott szalad egy quwarg, rátaposok" - hangzott már el milliószor a kalandozók szájából ez a mondat, és többnyire sikerült is palacsintává lapítani azt az ocsmány kis rovart, amit szaporaságban egyetlen lény sem volt képes felülmúlni a történelem hosszú évszázadai alatt. Épp ez a faj szemszögéből nézve szörnyen brutális kegyetlenség hívta életre a quwarg szellemeket, amik talán az elpusztult rovarok értetlen lelkének evilágra történő kivetülései, vagy talán éppen a quwarg varázshasználók által megidézett túlvilági teremtmények. Teljesen mindegy. Létük egyetlen célt szolgál: bosszút állni minden egyes értelmetlen halált halt quwarg lelkéért. Más vágyuk nincs is. Természetesen, a túlvilági szellemlény megsebzéséhez mágikus fegyver szükséges. |
Erő: | 35 (53) | Szint: | 31 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 116 cm |
IQ: | 33 (45) | Támadás: | 46 (49) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 47 (59) | Védekezés: | 90 (96) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 73/75 év |
Egészség: | 36 (46) | Életpont: | 607/201 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 32 (47) | Varázspont: | 1125/5 | Pénz: | 6448 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 54/0 | Pszi pont: | 198/118 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/20 | ökölvívás: | 11/81 | szúrófegyverek: | *22/103 |
vágófegyverek: | 22/99 | ütőfegyverek: | 23/48 (+4%) | lőfegyverek: | 15/87 |
dobófegyverek: | 21/0 |
Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) << kvazár kard (#297) << Mallon botja (#1526) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -21.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (22 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
186,7 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192 |
A Végzet Vermében a 2. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 571 időszaki: 6 |
JLKzott minoszkúpok: 62, 65, 89, 83 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 626 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 36/45 (+72%) | 2. nyomkövetés: | 50/58 | 3. mászás: | 23/90 (+10%) |
4. csapdakészítés: | 35/5 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 12/69 | 6. gyógyítás: | 37/70 (+18%) |
7. titkosírás: | 16/52 (+12%) | 8. felderítés: | 25/83 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 12/89 |
10. teológia: | 38/3 (+23%) | 11. taumaturgia: | 33/65 (+11%) | 12. szerencsejáték: | 4/19 |
13. versengés: | 13/89 | 14. harcművészetek: | 9/14 | 15. zene: | 109/47 (+33%) |
16. szörnyismeret: | 11/50 | 17. pszi: | *20/100 | 18. zárnyitás: | 31/3 |
19. vadászat: | 11/70 | 20. bányászat: | 39/20 | 21. úszás: | 30/63 |
22. főzés: | 20/54 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 10 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ) |
elfogod tüskés gigaférget (#256) kdoléval (#501) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
kputtyintó csalán (#247), átokmurgattyú (#225) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), éjfattyak (#9096), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), semlegesek (#989), jók (#990), csápos otagi (#395), ősdentor (#282), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tárgyvédelem (#178) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | a lélek védelme (#57) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
agykorbács (#97), élőholt pozdorja (#134), lángcsóva (#31), banshee-sikoly (#373), tűzeső (#61), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
oldás (#372), hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
savhurrikán (#107) | >> | ongóliant (#159) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
szellő szilmill (#7458) (+2 sebzés távolsági fegyverrel, +4 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
2.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder! |
3.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): 48. labirintus (95,26). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). erdei bölcs háza (666): 77. labirintus (169,7). városháza (685): kész. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 62, 65, 67, 68, 70, 71, 72, 74, 75, 76, 77, 81, 83, 89, 170, 171, 172, 175, 181, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5, 6, 12, 16, 26, 33, 35, 36, 46, 47, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 10 (limit: 970), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 1000. |
Az első Végzet Vermében 1 szintet teljesítettél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
keményebb bicepsz (149) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
fegyvermester (302) |
erősebb quwargszag (319) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) OK |
a hit ereje (516) OK |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) OK |
hitbéli mentor (523) OK |
pszi regeneráció II (524) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 100 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 53 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | $31 | bumeráng ($249) | 200 | áldott kő (#642) | 2347 | kaja (#2) | 170 | varázskő (#305) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | 132 | megsemmisítő (#1540) | 16 | hollókristály (#1102) | 7 | aranytoll (#572) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 410 | tinta (#101) | 513 | isteni könnycsepp (#260) | 7092 | halcsont (#390) | 2054 | anguaxin váladék (#1382) | 1000 | borkonyó bibe (#312) | 16751 | tükör (#43) | $740 | csontkulcs ($74) | 1200 | viharhomok (#1919) | 683 | vámpírfog (#1221) | 100 | ében nyílvessző (#848) | 5599 | kaja (#2) | 40 | célzóvíz (#1945) | 19 | fenőkő (#1618) | 50 | rum (#1419) | 671 | álompor (#396) | 302 | xirnox szív (#213) | 766 | teriád féreg (#1276) | 700 | nyílvessző (#108) | 800 | dözmöng szív (#122) | 2377 | sallank karom (#128) | 3367 | mutáns csont (#331) | 780 | csalánvirág (#582) | 1337 | fokhagyma (#403) | 3955 | nothar bogyó (#923) | 374 | mimózabimbó (#1878) | 2000 | varányszem (#30) | 100 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | fejsze (#1240) | 160 | dűneelf arckendő (#1920) | 255 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 1 | olló (#335) | 977 | tűzbimbó (#623) | 157 | Thargodan csont (#1181) | 68 | tl'urlang fiola (#788) | 39 | Földanya gyümölcse (#1690) | 5657 | quwarg tojás (#360) | 1 | súlyzó (#347) | 1445 | óndarab (#85) | 2920 | kővirág gyümölcs (#1956) | 3203 | lidércesszencia (#1074) | 2019 | yetiszív (#1070) | 1180 | Thargodan esszencia (#328) | 857 | lótuszvirág (#447) | 800 | pirkit (#153) | 7 | kristály kulcs (#1818) | 72 | grifftojás (#179) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kristályfolyadék (#449) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
4 | ugh méreg (#166) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
218 | arany (#50) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | hosszú íj (#111) | 2 | kaja (#2) | 1 | kristálygömb (#265) | |||
8 | madártoll (#112) | 4 | pirkit (#153) | 1 | rejtőköpeny (#277) | |||
7 | spiritusz (#170) | 2 | Thargodan esszencia (#328) | 4 | vas dobónyíl (#189) |
185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | |
3 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
|
|
|
|