Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. jún. 4. 9h:17' EZ A 772. JÁTÉKHETED, 378. FORDULÓD 773. játékheted kezdete: jún. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3070 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | VP spórolása: 15 |
* 3. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 13 | elmormolod a 13. varázslatot |
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
at 1850 10 | TU-t adsz át az 1850. kalandozónak 10 |
at 5367 11 | TU-t adsz át az 5367. kalandozónak 11 |
at 3796 10 | TU-t adsz át a 3796. kalandozónak 10 |
m 8 2 8 | mozogsz északra, keletre, északra |
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a vércápa testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [32,36] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt városépítkezést. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy elf kósza házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz smaragd karkötőt. (ld. enc.) Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy vércápa lábát masszírozza. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát.
m 2 8 2 | mozogsz keletre, északra, keletre |
Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megbököd a vércápa testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 40, gyógyulás: 9, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [32,35] Fák, mindenütt csak fák.
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel megkarcolod a vércápa testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Orgyilkos tőrrel megkarcolod a vércápa testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
m 8 2 8 | mozogsz északra, keletre, északra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy szárazság varázslattal köszöntöd a másikat. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a quwarg királynő torát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a quwarg királynő testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Bronzhegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a quwarg királynő fejét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a quwarg királynő torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel megkarcolod a vércápa testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Orgyilkos tőrrel megkarcolod a vércápa testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [32,33] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manaelementál. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a manaelementál testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Bronzhegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a manaelementál testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 58 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a halálhozó bőrszárnyát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a halálhozó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 20 életpontot vesztettél. Apró csípést ejt rajtad a halálhozó csőrével. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 26 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 90, gyógyulás: 9, összesen: -81 ÉP}
A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kérődző etra nyakát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a kérődző etra bal hátsó lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A kérődző etra patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kérődző etra testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a kérődző etra bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 17, gyógyulás: 2, összesen: -15 ÉP}
m 2 8 2 | mozogsz keletre, északra, keletre |
Elszántan a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [32,32] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. A legtöbben úgy hevernek, ahogy levágták őket - vagy nem volt túlélő, aki tömegsírba hordta volna őket, vagy senki nem foglalkozott ilyesmivel. Elég az enyelgésből, lássunk munkához! Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy dögkeselyű védelmezi a vadászterületét.
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Szöges bunkóval megpöccinted a dögkeselyű testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a dögkeselyű csupasz nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Belecsipked a dögkeselyű a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Szöges bunkóval csak érinted a dögkeselyű testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a dögkeselyű testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 23, gyógyulás: 6, összesen: -17 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a manaelementál testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Bronzhegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a manaelementál testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel eltalálod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 35, gyógyulás: 8, összesen: -27 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
m 8 2 8 | mozogsz északra, keletre, északra |
A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kardfogú fülemüle fejét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a kardfogú fülemüle farkát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Agyarával a kardfogú fülemüle a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kardfogú fülemüle testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a kardfogú fülemüle jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kardfogú fülemüle! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A kardfogú fülemüle összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Elszántan a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel megdöföd a vércápa uszonyát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 23, gyógyulás: 6, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [32,30] Fák, mindenütt csak fák. Látsz egy kék orchideacserjét.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 12 életpontot vesztettél. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a trikornis fejét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a trikornis testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A trikornis feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A trikornis patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trikornis bal első lábát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a trikornis testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a trikornis öklelő szarvai elől. A trikornis feléd rúg, de nem talál el. A trikornis még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 trikornis szarvat. 619 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 15, gyógyulás: 1, összesen: -14 ÉP}
m 2 8 2 | mozogsz keletre, északra, keletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel megbököd a vércápa jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Orgyilkos tőrrel megkarcolod a vércápa testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [32,29] Az erdőt síkság váltja fel.
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel megérinted a vércápa testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megbököd a vércápa testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
m 8 2 8 | mozogsz északra, keletre, északra |
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [8 pontot használtál fel, van még 175.]
m 2 8 2 | mozogsz keletre, északra, keletre |
* 1. BP: | VP elővétele: 15 |
* 2. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 3. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 4. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 5. BP: | keresed a 33. szörnyet az 55. szörnyet a 360. szörnyet |
AURAERŐSÍTÉS (502. TUDATI KÉPESSÉG) Az entitással folytatott gigászi küzdelem nem csak a nehézségei miatt vált emlékezetessé a számotokra, de számos, nem várt felfedezéshez is elvezetett. Kiderült például, hogy a kasztroplanáris tér tökéletesen végtelen. Kiterjedésére nem is használható a hétköznapi értelemben vett "tér" kifejezés, hiszen ezen a síkon nincsenek sem irányok, sem pedig mennyiségek, sőt, itt még az "idő" is elveszíti jelentőségét. Az általatok eddig birtokba vett aprócska terület, mintha csak egyetlen homokszemcse volna egy irdatlan sivatagban! Ha nem állna a hátad mögött ilyen sok évnyi kalandozó tapasztalat, talán bele is őrülnél a váratlanul feltárult lehetőségek megismerésébe! Szerencsére ehelyett inkább a felfedezés gyakorlati haszna felé irányult a Közös Tudatotok figyelme, és hamar rátaláltatok az egyik alapvető újításra: a tudati erődítményre. Hogy ezzel a vadonatúj tudati technikával formálni tudjátok a kasztroplanáris anyagot, és abból falak, tornyok emelhetők. Nos, innen már csak egy kurta lépés, hogy magatokba szíva a nyers tudati energiát, azt a saját, személyes aurátok erősítésére használjátok fel. Minél tapasztaltabb vagy, annál hatékonyabban tudod ezt megtenni. Ha az auraerősítés képességét kifejlesztettétek, támadásodra a tapasztalati szinted tizedének megfelelő, míg a védekezésedre ennek a dupláját, a tapasztalati szinted egyötödének megfelelő bonuszt kapsz. (A képesség aktiválás nélkül, állandóan működik, és mindkét érték számolásánál felfelé kerekítünk.) |
SMARAGD KARKÖTŐ (707. TÁRGY) Az elf kósza elgondolkodva mér végig. - Egész megbízható kalandozónak látszol... Nos, talán megérdemelsz egy IGAZI varázstárgyat! A szerencse smaragd karkötője nem gyerekeknek való játékszer - segítségével jóval szerencsésebb leszel, mások által ritkának hitt kincsekbe lépten nyomon belebotlasz. Persze, az elkészítéséhez szükséges komponensek listája sem rövid: szükségem lesz egy szulfagor agyarra és egy smaragdkőre a karkötő kifaragásához, 10 csepp spirituszra a kikészítéséhez, és egy teknősesszenciára és Morgan kristályára a mágikus képességekkel való felruházáshoz. A smaragd karkötőt a Küldetés Teljesítése: KT 707 paranccsal veheted át, az elf kósza házánál, 5 TVP árán. Ahhoz, hogy a karkötő működjön, viselned kell a KF 707 paranccsal. Ahányszor legyőzöl egy szörnyet, amelyben valamekkora százalék eséllyel kincset találhatsz, ez az esély a smaragd karkötőnek köszönhetően megnövekszik! Bizonyos tárgyakat lehetséges, hogy csakis smaragd karkötő segítségével találhatsz meg, viszont a ryuku tárgyak megszerzésének esélyét nem növeli. Természetesen, a smaragd karkötőt nem lehet átadni más kalandozónak. |
Erő: | 27 (31) | Szint: | 21 | Merészség: | 7/6 | Magasság: | 161 cm |
IQ: | 73 (77) | Támadás: | 21 (23) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 30 (32) | Védekezés: | 38 (42) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 39/39 év |
Egészség: | 30 (34) | Életpont: | 288/225 | Jellem: | semleges (-3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 39 (46) | Varázspont: | 1394/280 | Pénz: | 952 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 30/0 | Pszi pont: | 108/98 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 2/95 (+90%) | ökölvívás: | 26/94 | szúrófegyverek: | 7/39 (+39%) |
vágófegyverek: | 17/92 (+5%) | ütőfegyverek: | 2/58 | lőfegyverek: | 24/64 |
dobófegyverek: | 7/22 |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (100%) << orgyilkos tőr (#225) (100%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 67/100 | 2. nyomkövetés: | 83/5 (+26%) | 3. mászás: | 8/38 |
4. csapdakészítés: | 22/31 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 4/107 | 6. gyógyítás: | 19/55 |
7. titkosírás: | 19/37 | 8. felderítés: | 41/108 (+2%) | 9. szörnyidomítás: | 10/15 |
10. teológia: | 48/101 (+15%) | 11. taumaturgia: | 28/55 (+1%) | 12. versengés: | 5/15 (+8%) |
13. harcművészetek: | 14/10 | 14. zene: | 24/45 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 31/82 (+18%) |
16. pszi: | 7/34 (+6%) | 17. zárnyitás: | 5/53 | 18. vadászat: | 32/63 |
19. bányászat: | 32/83 | 20. úszás: | 11/36 (+18%) | 21. csapatmunka: | 1/34 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 6 darabot ), gromak páncélt (#270) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219), gitongát (#76) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 12) |
trikornis (#104), csontváz lord (#177), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), nyuhaj karbin (#110), tetemember (#123), gnóm szolgáló (#181), öregedést okozó lények (#9095), Vértestvérek (#9146) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 12) |
troll (#5), Leah hívők (#991), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), ember (#1), elf (#2), Tyriel (#777), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136), semlegesek (#989) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse I (#13) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33), éhínség (#39), szárazság (#48), kisebb tűzlehelet (#110), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
szárazság (#48) | >> | nyuhaj karbin (#110) | lángcsóva (#31) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: nagyon éhezik |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
bibircsók-óriás (#120) (építő: +30% segítség ÉP parancsnál) státusz: nagyon éhezik |
rőtmanó (#55) státusz: nagyon éhezik |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség parancsal. Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2152. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
41 | arany (#50) | 5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | fülemüle agyar (#267) | 2 | gyöngymangó (#135) | 1 | trikornis szarv (#198) |