Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 30. 9h:38' EZ A 559. JÁTÉKHETED, 379. FORDULÓD 560. játékheted kezdete: febr. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2596 SZÁMLA : XXXX |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon ormányát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kultúrmasztodon ormányát. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a kultúrmasztodon ormányát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 11 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 88. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot az 59. varázslatot a 112. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
kf 1550 | kézbeveszed/felveszed az 1550. tárgyat |
tps 5 | TVP spórolása: 5 pontért |
ek 7 18 7 | t. energia kisütése: 7 18 7 |
a 422 3279 1 | átadod a 422. tárgyat a 3279. kalandozónak (1 darabot) |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
ffk 100 250 140 | felt.fv.kozkázata: 100 250 140 |
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő torát. (3 támadással 192 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod a quwarg királynő fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 43 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus díszes potrohát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a quwarg ősmágus fejét. (6 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a quwarg ősmágus bal oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy tisztítótűz varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Távolról tisztítótűz varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 47, gyógyulás: 43, összesen: -4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. 209 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Nem találtad el. A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csápos otagi nyálkás csápját. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+22 varázspont.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 39 életpontot vesztettél. A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 19 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 313, gyógyulás: 0, összesen: -313 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Meglengetve a Végítéletet a másikra rohansz. {GYD:} Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szánalmas pondró fejét. Kritikus ütés! (6 támadással 510 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+51 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel megdöfködöd a szánalmas pondró testét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) A szánalmas pondró csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 126 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Végítélettel többször eltalálod a szánalmas pondró összehúzódó redőit. (4 támadással 257 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+25 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel megkarcolod a szánalmas pondró bal oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A szánalmas pondró csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 120 életpontot vesztesz.) A szánalmas pondró most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sólyomcsőrt, szereztél 5 pondróvért. 3913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 957, sebződés: 246, gyógyulás: 0, összesen: -246 ÉP}
(Továbbmész...) [201,116] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy Krogan, a pusztító nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Itt csata lesz.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Meglengetve a Végítéletet a másikra rontasz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Krogan, a pusztító bal oldalát. (6 támadással 315 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+31 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel megdöfködöd a Krogan, a pusztító ragyás lábszárát. Kritikus ütés! (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) A Krogan, a pusztító pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Krogan, a pusztító hatalmas bokáját. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+25 varázspont.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a Krogan, a pusztító testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A Krogan, a pusztító kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (186,106)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű, ezenkívül 1 Krogan buzogánya (ld. enc.). 3584 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 759, sebződés: 191, gyógyulás: 0, összesen: -191 ÉP}
(Továbbmész...) [202,117] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Végignézel az összegyűlt varkaudarokon, szinte árad feléd belőlük a gyűlölet. Ha érzésekkel ölni lehetne, valószínűleg már nem dobogna a szíved. Egy borzalmas varkaudar készül a lemészárlásodra.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled agyroppantás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel megdöföd a borzalmas varkaudar bal karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 8 arany és 2 vasérc. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar hírnök fejét. Kritikus ütés! (3 támadással 201 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Máris repül feléd néhány nyílvessző. 21 életpontot sebződsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász jobb lábát. (3 támadással 196 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar íjász fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Megmarkolva a Végítéletet ellenfeledre ugrasz. Végítélettel több döféssel felnyársalod a nőstény varkaudar testét. (6 támadással 301 életpontot sebezve.) {KCC:} Sárkánytőrrel többször eltalálod a nőstény varkaudar testét. Kritikus ütés! (2 támadással 80 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 381, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
m 5 6 5 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök melléd csap a farkával! A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] A terep továbbra is ritka erdő. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "...a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy zoloboo sámán. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról természet haragja varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (tompítás védelmez.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. {KCC:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a zoloboo sámán fejét. (6 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszúrod a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a zoloboo sámán minden csapását hárítanod. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 40, gyógyulás: 42, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [199,119] Nocsak! Hiszen már ritka erdőben vagy! Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy manilla-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy borzalmas varkaudar támad rád.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar nyakát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 19 életpontot sebződsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász bal lábát. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) {KCC:} Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy agyroppantás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd a borzalmas varkaudar nyakát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű [aranytű ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megmarkolva a Végítéletet a másikra rontasz. {GYD:} Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a nőstény varkaudar testét. (6 támadással 312 életpontot sebezve.) {KCC:} Sárkánytőrrel jól megszúrod a nőstény varkaudar jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 varkaudar látógömb. 2625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Végítélettel többször eltalálod a csataremák feléd kúszó csápját. Kritikus ütés! (6 támadással 426 életpontot sebezve.) {KCC:} Sárkánytőrrel megbököd a csataremák testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 144 életpontot vesztesz.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 455, sebződés: 144, gyógyulás: 0, összesen: -144 ÉP}
v 198 144 81 | elmormolod a 198. varázslatot |
[144,81] Észre sem veszed, és már sűrű erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bávatag golombár lehet. A szörny közelebbről nem is tűnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetően hátat fordítva Neked továbbmegy.
be 93 | bemész a 93. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 7 905 10 | mozogsz 7 905 10 |
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drónkeselyű jobb szárnyát. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 madártollat. 779 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a drónkeselyű fejét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) A drónkeselyű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 madártollat. 779 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a drónkeselyű testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) A drónkeselyű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 madártollat. 779 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a vadász varkaudar fejét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra ugrasz. {GYD:} Kőkéssel megcsapod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) {KCC:} Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a vadász varkaudar testét. Kritikus ütés! (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vadász varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 616 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász varkaudar testét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 616 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 900 16 905 | mozogsz 900 16 905 |
Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vark. nekromanta fejét. (3 támadással 193 életpontot sebezve.) {KCC:} Sárkánytőrrel jól megszúrod a vark. nekromanta jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Elhajolsz a vark. nekromanta ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1162 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Semmi eredménye! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vark. nekromanta bal lábát. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) {KCC:} Sárkánytőrrel jól megszúrod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vark. nekromanta száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1162 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
lm 17 900 13 | mozogsz 17 900 13 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a varkaudar behemót testét. (6 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). {GYD:} Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar behemót testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1516 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 3, gyógyulás: 46, összesen: +43 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót izmos testét. Kritikus ütés! (3 támadással 149 életpontot sebezve.) {KCC:} Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Mancsával a varkaudar behemót megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vark. nekromanta testét. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszúrod a vark. nekromanta jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1162 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vark. nekromanta testét. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszúrod a vark. nekromanta bal vállát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a vark. nekromanta csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1162 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
lm 905 9 900 | mozogsz 905 9 900 |
lm 23 905 19 | mozogsz 23 905 19 |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász varkaudar bal lábát. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 616 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász varkaudar bal lábát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra ugrasz. Kőkéssel megcsapod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 616 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra támadsz. {KCC:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a borzalmas varkaudar testét. (6 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). {GYD:} Sárkánytőrrel megdöföd a borzalmas varkaudar fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 13, gyógyulás: 43, összesen: +30 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Semmi hatás! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 19 életpontot vesztettél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra rohansz. {GYD:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a borzalmas varkaudar testét. (6 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). {KCC:} Sárkánytőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 41, gyógyulás: 46, összesen: +5 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. 39 életpontot vesztettél. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a Tguarkhan kutyafejét. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Tguarkhan fejét. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a Tguarkhan egyik karját. Kritikus ütés! (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A Tguarkhan fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A Tguarkhan összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP], 2 ezüst nyaklánc és egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (143,61)-> 25 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2366 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 45 életpontot vesztettél. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a Tguarkhan sziklatestét. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Tguarkhan testét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod a Tguarkhan testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A Tguarkhan fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. A Tguarkhan szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 gyöngymangó és egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2366 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}
lm 22 900 28 | mozogsz 22 900 28 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Semmi eredménye! Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg testét. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Zinthurg ébenfekete testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd a Zinthurg egyik karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A Zinthurg csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1492 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
lm 29 30 10 | mozogsz 29 30 10 |
lm 905 11 14 | mozogsz 905 11 14 |
lm 900 13 7 | mozogsz 900 13 7 |
lm 25 27 905 | mozogsz 25 27 905 |
lm 28 900 30 | mozogsz 28 900 30 |
lm 905 31 900 | mozogsz 905 31 900 |
lm 9 15 905 | mozogsz 9 15 905 |
lm 16 18 24 | mozogsz 16 18 24 |
lm 900 21 905 | mozogsz 900 21 905 |
lm 22 900 33 | mozogsz 22 900 33 |
lm 905 34 900 | mozogsz 905 34 900 |
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
lm 37 905 38 | mozogsz 37 905 38 |
lm 38 38 900 | mozogsz 38 38 900 |
kf 533 | kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat |
tpf 5 | TVP elővétele: 5 pontért |
a 504 3279 1 | átadod az 504. tárgyat a 3279. kalandozónak (1 darabot) |
szk 230 227 226 | keresed a 230. szörnyet a 227. szörnyet a 226. szörnyet |
in 1952 32 636 | leírod az 1952. kalandozónak a 32. szörnyet a 636. tárgyat |
in 1952 689 1232 | leírod az 1952. kalandozónak a 689. szörnyet az 1232. tárgyat |
in 1952 748 1528 | leírod az 1952. kalandozónak a 748. szörnyet az 1528. tárgyat |
in 1952 772 1223 | leírod az 1952. kalandozónak a 772. szörnyet az 1223. tárgyat |
in 1952 961 1576 | leírod az 1952. kalandozónak a 961. szörnyet az 1576. tárgyat |
* 1. BP: | használod az 522. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 62. varázslatot |
KROGAN, A PUSZTÍTÓ (7001. SZÖRNY) Még gyerekkorodban hallottál regéket egy ongóliantról, aki intelligensebb volt társainál, talán még jóindulat is szorult belé. Persze ennek a fele csak legenda, egész pontosan az a fele, ami a jóindulatot illeti. Valóban él a csatornától keletre egy ongóliant, akitől még saját fajtársai is félnek. Állítólag Dornodon akarta felhasználni saját céljaira, ezért látta el ilyen iszonyatos hatalommal, de Krogannak valahogy sikerült kiszabadulnia az isteni befolyás alól. A "pusztító" jelzőt akkor kapta, amikor egyszer megpróbálta porig rombolni Zangroz városát. Bár a helyszínre érkező udvari mágusok segítségével sikerült visszaszorítani az erdők mélyére, de egy kisebb városrészt így is a földdel tett egyenlővé. Most, hogy megpillantottad ezt a gigászt, belátod, hogy a legendák egyáltalán nem túloztak. Hatalmas felsőtestét méteres acéltüskékkel borított bőrvért fedi, kezében pedig három méteres buzogányt lóbál. |
KROGAN BUZOGÁNYA (1561. TÁRGY) El sem hiszed, hogy sikerült legyőznöd Krogant, de hát az ongóliant teste, ami kiterítve fekszik előtted, egyértelmű bizonyíték erre. Miután kifújtad magad, szemügyre veszed a felszerelését. A páncélja túl nagy, még egy trollnak is. A három méteres buzogány viszont jó lehet valamire. A cipelése és forgatása a súlya miatt eléggé nehézkes, épp ezért ha nem vagy troll, neked sajnos nem fog menni. Krogan buzogányának sebzése 5D6+7 (óriások ellen további +6), viszont 20-as szintű ütőfegyver szakértelem alatt képtelenség tökéletesen forgatni. |
Erő: | 50 (53) | Szint: | 32 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 159 cm |
IQ: | 46 (48) | Támadás: | 35 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 59 kg |
Ügyesség: | 35 (38) | Védekezés: | 74 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 45/88 év |
Egészség: | 46 (49) | Életpont: | 554/301 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 48 (59) | Varázspont: | 1130/710 | Pénz: | 1721 arany | Kép. pont: | 46 |
Tudatpont: | 26/0 | Pszi pont: | 181/245 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 24 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/40 | ökölvívás: | 31/50 (+12%) | szúrófegyverek: | 38/60 (+11%) |
vágófegyverek: | 11/43 (+8%) | ütőfegyverek: | 1/72 | lőfegyverek: | 27/18 |
dobófegyverek: | 30/59 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (100%) << ököl (#28) (250%) << vámpírtőr (#364) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 25/64 (+20%) | 2. nyomkövetés: | 96/86 (+28%) | 3. mászás: | 17/27 (+5%) |
4. csapdakészítés: | 26/25 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 6/85 (+20%) | 6. gyógyítás: | 98/42 |
7. titkosírás: | 6/70 | 8. felderítés: | 28/66 (+18%) | 9. szörnyidomítás: | 11/63 |
10. teológia: | 55/60 (+88%) | 11. taumaturgia: | 57/7 (+19%) | 12. szerencsejáték: | 4/49 |
13. versengés: | 5/35 | 14. harcművészetek: | 27/43 | 15. zene: | 14/23 |
16. szörnyismeret: | 50/9 (+39%) | 17. pszi: | 21/29 | 18. zárnyitás: | 12/24 (+700%) |
19. vadászat: | 5/27 | 20. vitalitás: | 1/19 | 21. bányászat: | 34/77 |
22. úszás: | 6/57 | 23. főzés: | 2/49 (+22%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ) |
mászol max. 500 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
noth szellem (#250), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), bűbájlidérc (#761), varkaudar hadúr (#270), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213), Quwaxotix (#961) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
csataremák (#694), vark. kardtáncos (#693), varkaudar vajákos (#690), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 19 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), fürgülés (#92), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | jégcsóva (#41) | >> | Notermanthi (#257) | |
tisztítótűz (#44) | >> | taalru (#249) | izomernyesztés (#33) | >> | kultúrmasztodon (#227) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi őselementál (#258) | puha ütés (#60) | >> | halálhozó (#419) | |
energiafolyam (#136) | >> | purifikátor császár (#393) | energiafolyam (#136) | >> | Quwaxotix (#961) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Quwaxotix (#961) | fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) | |
fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
varázsvédelem (#34) | >> | Chara-din fattya (#236) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
2.) Elég az önző tápolásból: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
3.) Szelidítsd meg a megszelidíthetetlent: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranytermő ládikó (#504) | 3 | ezüstshuriken (#327) | 11 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 12 | spiritusz (#170) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
3 | vas dobónyíl (#189) | 10 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
547 | arany (#50) | 2 | borkonyó bibe (#312) | 9 | ében toboz (#578) | |||
2 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 2 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
10 | kaja (#2) | 1 | Krogan buzogánya (#1561) | 16 | madártoll (#112) | |||
3 | pondróvér (#1232) | 2 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | smirglilevél (#29) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar látógömb (#1107) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
2 | vasérc (#152) | 1 | xirnox szív (#213) |