Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 17. 10h:25' EZ A 562. JÁTÉKHETED, 381. FORDULÓD 563. játékheted kezdete: febr. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2596 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 88. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot az 59. varázslatot a 112. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
hu 246 180 158 | hulladék: 246 180 158 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
[144,61] Épületek tűnnek fel. Látsz egy főutcát. Találsz egy nekrofunt.
be 710 138 213 | bemész a 710. épületbe |
kb 578 50 | kiveszel a bankból az 578. tárgyat (50 darabot) |
fa 1088 1131 1 | feladod az 1088. tárgyat az 1131. kalandozónak (1 darabot) |
faa 578 1107 239 | feladod az 578. tárgyat az 1107. tárgyat a 239. tárgyat |
fa 312 1952 50 | feladod a 312. tárgyat az 1952. kalandozónak (50 darabot) |
m 1 | mozogsz északkeletre |
be 93 | bemész a 93. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
ek 7 5 6 | t. energia kisütése: 7 5 6 |
lm 26 30 35 | mozogsz 26 30 35 |
lm 37 905 38 | mozogsz 37 905 38 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az átokmurgattyú poshadt hasát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rontasz. {GYD:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az átokmurgattyú testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel jól megszúrod az átokmurgattyú testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az átokmurgattyú megtaszít agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokmurgattyú mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 885 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi bal karját. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a Notermanthi fejét. (6 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a Notermanthi testét. Kritikus ütés! (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A Notermanthi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (143,61)-> 40 arany, -2 ÉP], egy vasérc, 3 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> 18 arany, -2 ÉP] és 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. 3600 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 27, gyógyulás: 42, összesen: +15 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a taalru egyik lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 140 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a taalru tigristestét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) Sárkánytőrrel megbököd a taalru tigristestét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A taalru belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A taalru összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (143,61)-> 52 arany, -2 ÉP], 2 fűszertartó és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. 3525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
lm 38 38 900 | mozogsz 38 38 900 |
vv 109 73 73 | elmormolod a 109. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
v 198 199 119 | elmormolod a 198. varázslatot |
m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja a ryuku csapásvezető nyakát. Kritikus ütés! (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku csapásvezető bal karját. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel eltalálod a ryuku csapásvezető fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a ryuku csapásvezető vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst nyaklánc. 1452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [146,80] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg harcos lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos fejét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos torát. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel kilukasztod a zombi fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel felnyársalod a zombi fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a sírlidérc jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 18 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus fejét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mágus bal oldalát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel teljesen átszúrod az élőholt mágus testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Könnyedén félreszökkensz az élőholt mágus csapása elől. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [147,79] Szűnni nem akar a zöld síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Nyugatra nézve látsz egy kihívás tornyát. Északra egy ősi csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő).
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
(Továbbmész...) [146,77] Szűnni nem akar a zöld síkság.
(Továbbmész...) [146,76] Dombos terepre érkeztél.
szk 230 227 226 | keresed a 230. szörnyet a 227. szörnyet a 226. szörnyet |
* 1. BP: | használod az 522. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 62. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 19 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 19 pontért |
HÓSÁRKÁNYBŐR CSIZMA (1088. TÁRGY) A hósárkányok ráncos bőréből ellenállóbb csizma készíthető, mint a világ bármely anyagából - és ehhez még varázstárgy készítés sem szükséges, pusztán a hósárkány mágikus erejének köszönhetően létre tudod hozni a relikviát, ha szerencsés vagy. Praktikus viselet, amely védettségedet 13-mal növeli meg, ezenkívül hidegalapú varázslatokkal szembeni mentődobásodat 4-gyel növeli, max. ÉP-det pedig 30-cal, mindemellett még egészségedre is kapsz +5-öt. A csizma viseletéhez szükséges minimális szint 25. |
CSUPASZ IZOM (28. VARÁZSLAT) Ez a varázslat megnöveli az erődet, lehetővé téve, hogy ellenfeleiden még nagyobbat sebezzél és több fegyvert, páncélt tudj cipelni. Kezdők eggyel, profik kettővel vagy akár hárommal is meg tudják így egy fordulóra növelni az erejüket. A varázslat elmondása a V 28 paranccsal, 10 VP-ért történik. |
Erő: | 50 (53) | Szint: | 32 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 159 cm |
IQ: | 46 (48) | Támadás: | 35 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 59 kg |
Ügyesség: | 35 (38) | Védekezés: | 68 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 45/93 év |
Egészség: | 46 (49) | Életpont: | 554/487 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 48 (59) | Varázspont: | 1130/342 | Pénz: | 3399 arany | Kép. pont: | 46 |
Tudatpont: | 26/2 | Pszi pont: | 181/284 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 24 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/40 | ökölvívás: | 31/60 (+2%) | szúrófegyverek: | 38/67 |
vágófegyverek: | 11/61 (+7%) | ütőfegyverek: | 1/72 | lőfegyverek: | 27/18 |
dobófegyverek: | 30/73 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (100%) << ököl (#28) (250%) << vámpírtőr (#364) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 25/64 | 2. nyomkövetés: | 97/3 (+17%) | 3. mászás: | 17/27 |
4. csapdakészítés: | 26/35 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 13/46 (+622%) | 6. gyógyítás: | 98/42 |
7. titkosírás: | 6/70 | 8. felderítés: | 29/21 (+1%) | 9. szörnyidomítás: | 11/63 |
10. teológia: | 56/63 (+22%) | 11. taumaturgia: | 49/20 (-791%) | 12. szerencsejáték: | 4/49 |
13. versengés: | 5/35 | 14. harcművészetek: | 27/43 | 15. zene: | 14/23 |
16. szörnyismeret: | 50/27 (+18%) | 17. pszi: | 21/33 (+4%) | 18. zárnyitás: | 5/73 (-700%) |
19. vadászat: | 5/27 | 20. vitalitás: | 1/19 | 21. bányászat: | 34/80 (+3%) |
22. úszás: | 6/57 | 23. főzés: | 2/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ) |
mászol max. 500 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
noth szellem (#250), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), bűbájlidérc (#761), varkaudar hadúr (#270), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213), Quwaxotix (#961) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
csataremák (#694), vark. kardtáncos (#693), varkaudar vajákos (#690), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 19 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), fürgülés (#92), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | jégcsóva (#41) | >> | Notermanthi (#257) | |
tisztítótűz (#44) | >> | taalru (#249) | izomernyesztés (#33) | >> | kultúrmasztodon (#227) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi őselementál (#258) | puha ütés (#60) | >> | halálhozó (#419) | |
energiafolyam (#136) | >> | purifikátor császár (#393) | energiafolyam (#136) | >> | Quwaxotix (#961) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Quwaxotix (#961) | fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) | |
fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
varázsvédelem (#34) | >> | Chara-din fattya (#236) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
2.) Elég az önző tápolásból: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
3.) Szelidítsd meg a megszelidíthetetlent: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | aranygyűrű (#193) | 34 | borkonyó bibe (#312) | |||
2 | borostyán függő (#162) | 1 | csontpálca (#329) | 42 | ében toboz (#578) | |||
2 | ezüst gyűrű (#180) | 5 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst kulcs (#184) | |||
10 | fekete gyöngy (#99) | 2 | göcsörtös bunkó (#123) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | gyöngysor (#192) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | madártoll (#112) | |||
1 | márványkulcs (#245) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
1 | nagy vaspajzs (#161) | 1 | obszidián függő (#195) | 8 | pular kristály (#239) | |||
1 | rókafarok (#124) | 2 | trikornis szarv (#198) | 1 | umbatari karkötő (#278) | |||
1 | vámpírfog (#1221) | 1 | varkaudar csont (#1113) | 1 | varkaudar lándzsa (#224) | |||
7 | varkaudar látógömb (#1107) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) | 1 | vasvért (#164) | |||
1 | hósárkánybőr csizma (#1088) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1305 | arany (#50) | 3 | Eldereth szilánk (#512) | 3 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
3 | ezüstdarab (#326) | 2 | fűszertartó (#210) | 2 | galachmit (#310) | |||
2 | kaja (#2) | 1 | kristályfolyadék (#449) | 6 | kvazár (#244) | |||
3 | manakristály (#500) | 1 | mithril (#352) | 1 | moa gyémánt (#385) | |||
1 | moa rubin (#379) | 2 | vasérc (#152) | 40 | víz (#27) |