Zark Bonfire 382. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. nov. 17. 14h:55'
EZ A 544. JÁTÉKHETED, 382. FORDULÓD
545. játékheted kezdete: nov. 23.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #1086
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 3087
Extra forduló: 14 |
|
ZARK BONFIRE KALANDJAI
20 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,102] koordinátán. Az idõ esemény nélkül telt el. Miután kipihented magadat,
visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermõ erszény 58 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+33 életerõ.)
Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserõd regenerálódik. (+282 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid
regenerálásában. (+42 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 631. hetének nyerõszámai: 2,
18, 23. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idõ egy ezoterikus mardel nyomára vezet. Sajnos sikertelenül.
[7 pontot használtál fel, van még 715.]
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet
| Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi
képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál
fel, van még 710.]
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot
| Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Befejezted a tulajdonságpajzs
varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van
még 705.]
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot
| Kántálni kezdesz. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás
azonnal érezhetõ. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 700.]
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot
| Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Elmondtad a munka
gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 700.]
at 1864 6 | TU-t adsz át az 1864. kalandozónak 6
| Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 4 TU árán átcsúsztatsz 4 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 700.]
kpk 11 | kezd. parancs kivétele: 11
| Sajnálom, de nem tudom értelmezni ezt az utasítást, mert a paramétereinek 1 és 6 között kell lennie! [0 pontot használtál
fel, van még 700.]
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1
|
vv 112 71 26 | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot
| 298 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem
megy. [0 pontot használtál fel, van még 700.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 700.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 700.]
[A parancs tárolásra került.]
kpb 2 | kezd. parancs berakása: 2
|
vv 224 | elmormolod a 224. varázslatot
| Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 700.]
[A kezdeti parancslista már be van telve, ezért ez a parancs nem került tárolásra.]
ba 999 998 | nem támadod a nõket a férfiakat
| BA 999 parancs tárolva. BA 998 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 700.]
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 697.]
v 96 96 107 | elmormolod a 96. varázslatot
| Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van.
Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED
[96,107] Lakott területre érkeztél.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Huertol város közleménye: Kedves kalandozók!
Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetõleges): Júra-park 60 mérföld keletre és néhány mérföld délre,
Trollkeltetõ Zóna 70 mérföld keletre és 60 mérföld északra, Óriások földje 60 mérföld keletre és 25 mérföld északra. A
belépés ingyenes! " Egy fehér kõbõl kifaragott, tiszta vizû szökõkutat találsz. Feltöltöd a vizestömlõt. Egyszercsak
megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Megtorpansz, mert valami felkelti a
figyelmedet. Aha! Találtál egy sörsátrat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Hideg
fémtõl meghal, aki újra lángot csihol. Wolfheart(1644) " magad fölött látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név
rajzolódik ki: Drakar Kestor. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza
betûket: " Aki elfogja a Setét Patkány nevû árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori
Törvényszéktõl. " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (580. épület.) és egy bank (583. épület.). Valami egészen sajátos
dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad
erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon
Ottomár, pénzügyminiszter. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 687.]
kb 1113 9 | kiveszel a bankból az 1113. tárgyat (9 darabot)
| Kiveszel a bank széfjébõl 9 varkaudar csontot. [0 pontot használtál fel, van még 687.]
pki 2700 | kiveszel a bankból 2700 aranyat
| Kiveszel a bankból 2700 aranyat. A számládon van még 5101 arany. [0 pontot használtál fel, van még 687.]
pbe 9999 3279 | beraksz a bankba 9999 aranyat
| Bossy számlájára átutalsz 3591 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 687.]
m 4 3 2 | mozogsz délre, délkeletre, keletre
| [96,108] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek
troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára
bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, 18 mérföldre
nyugatra, 60 mérföldre északra innen. "
Van itt egy ékszerbolt (586. épület.) és egy tanácsadó bölcselõ (589. épület.).
Eladsz 1 aranygyûrût 12 aranyért, 1 aranyláncot 20 aranyért, 2 borostyán függõt 12 aranyért, 4 ezüst gyûrût 24 aranyért, 4
ezüst nyakláncot 40 aranyért, 1 obszidián függõt 10 aranyért, 1 réz papi karkötõt 20 aranyért.
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló
mezõre. Hushhh, elteleportálsz!
[100,102] Szûnni nem akar a zöld síkság. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Csak egy
sérült ongóliant. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet lehelsz
az ellenfeledre. 23 életpontot sebeztél. A közelharc elõtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4
bronzhegyû nyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant jobb lábát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja
pofáját, és tüzet fúj rád. A tûztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (22 életpontot vesztettél.) Fegyvert
váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz.
Mandibulakaszával megvagdalod az ongóliant hatalmas bokáját. Kritikus ütés! (2 támadással 88 életpontot sebezve.)
{GYD:} Vámpírtõrrel épp hogy megszúrod az ongóliant bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz
(+5 életerõ). Az ongóliant pusztító erejû támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.)
Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 aranylánc és egy réz papi karkötõ. 1462
tapasztalati pontot kaptál.
Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Raia rúnaköve. Valami
érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Dornodon hívõi építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent
tölgyfát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Jo-Lee a Mágus hatalmának elenyészõ morzsájával
dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes mûalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni
egy ilyen szoborral. Találsz egy barátság szent tüzét. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi
nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat,
amelyek délkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2
hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó
nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [101,102] Szûnni nem akar a zöld síkság. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet.
Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy piromenyét. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy
kicsit.
A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölõdsz meg. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz:
elõkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. {KCC:}
Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a piromenyét fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 45 életpontot sebezve.)
{GYD:} Vámpírtõrrel teljesen átszúrod a piromenyét fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 25 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+6 életerõ). A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a piromenyét
száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál.
Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " A Barátokért érdemes élni és meghalni. Egy idézet az Éjharcos-kódexbõl. "
Egy tiszta vizû tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Látsz egy királyi õrsáncot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj!
Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívõi építették. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres
valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne.
Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet.
Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy szent tölgyfát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy
sötét fõgnóm hatalmának elenyészõ morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes mûalkotás...
Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Jóízûen falatozol. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal
kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss mutáns nyomokat,
amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss törpe
nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek
északkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összeakadsz egy szõke, hosszú hajú, csillogó szemû gnóm nõvel. A bõre kreolszínû. Egy fekete bõrcsizmát, egy láncinget,
egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy sárga erõövet, egy umbatari karkötõt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy
szutykos remák trófea, egy élõholt quwarg trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: csõrében
mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy ubuk
dobónyíl. Egy vörösbegy repked körülötte. Érzékeled auráját: fehér, mint minden jónak. Pfuj! Barátságtalanul végigmér
Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Folytatod utadat.
Összefutsz Cintyval. Tharr felszentelt papja. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy gromak páncélt, egy gránit
szimbólumot, egy monstrum vállvédõt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védõgyûrût, egy Tharr Keresztjét és egy
umbatari karkötõt visel. Felszerelését egy varkaudar íjász trófea, egy szutykos remák trófea és egy élõholt quwarg trófea
ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Izzó magmából elõtörõ gránit monolit. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy
harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. Érzékeled auráját: semleges a nyomorult.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. [24 pontot
használtál fel, van még 663.]
kt 1141 | elkészíted az 1141. tárgyat
| Legyártottál 1 hûségérmét. Egészséged TF-elõdött. [5 pontot használtál fel, van még 658.]
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
| [102,101] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Jókora
lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmû, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még
sosem láttál, az is biztos. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé.
Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földrõl és utánad
erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy élõholt mirg
védelmezi a vadászterületét.
Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. {GYD:}
Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az élõholt mirg jobb lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.)
Vámpírtõrrel megdöföd az élõholt mirg tollas testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Az
élõholt mirg csõre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Véres nyál csordul ki az élõholt mirg száján, majd halk
hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta õket. A földön
megpillantasz valamit. Lehet, hogy a te hátizsákodból esett ki? A következõ kincseket találtad: egy fekete bõrcsizma és egy
tolmokov-koktél. Egy élõholt mirg intéz feléd kihívást.
Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz.
{GYD:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az élõholt mirg testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.)
Vámpírtõrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az élõholt mirg jobb szárnyát. Kritikus ütés! (1 támadással 16
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Az élõholt mirg csõre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Véres nyál
csordul ki az élõholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy élõholt mirg intéz feléd
kihívást.
Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül
összevagdalod az élõholt mirg testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtõrrel felnyársalod az élõholt
mirg tollas testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Csõrével az élõholt mirg nem tudott
megsebezni. Az élõholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltûnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az
utolsó csata idejére! Egy szutykos remák támad rád.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy sötét
halál varázslat. 50 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal
célba találj. Elrepül 4 bronzhegyû nyíl. Pár lövedéked átjárja a szutykos remák testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.)
Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz.
{GYD:} Mandibulakaszával végigmetszed a szutykos remák egyik csápját. Kritikus ütés! (1 támadással 46 életpontot
sebezve.) {GYD:} Vámpírtõrrel jól megszúrod a szutykos remák lebegõ nyúlványait. (1 támadással 20 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+5 életerõ). Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A teremtmény
mentális energiádat falja. (-15 pszi pont, -1 TU.) A szutykos remák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg
elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál.
Most, hogy egyedül maradtál, van idõd végigkutatni a sátrakat. Néhány holmit felpakolsz. Szerzeményed: A következõ
kincseket találtad: egy nagy vaspajzs, 3 nyílvesszõ, egy rákpajzs, egy orgyilkos tõr, 2 mérg. ubuk tüske, egy rézsisak és egy
varkaudar csizma. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd késõbb visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a
vadakat!
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy teljesen lerombolt
oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Csak egy hideg kõ, nem tudod, melyik istené
lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Már
gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy varkaudar mágus közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat
tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Egy számodra ismeretlen védekezõ rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 6
életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz.
{GYD:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a varkaudar mágus testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.)
Vámpírtõrrel teljesen átszúrod a varkaudar mágus bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4
életerõ). Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elõl. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és
pusztító tüzet lõ rád. Alig pörkölõdsz. 6 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus összecsuklik, majd megpróbál
feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
207 tapasztalati pontot kaptál.
Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek
nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera
nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre,
friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [103,100] Továbbra is síkságon vagy. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a
hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Találkozol egy varkaudar bõrzekét viselõ trollal.
Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut.
Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetõen, de azért lehet, hogy nem ártana
utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabûz ne volna, ami ebbõl a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem
emlékszik, merrõl érkezett. Ideje faképnél hagyni. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Egy
uzbány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod
ellenfeled.
Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyû nyíl. Alaposan megsorozod az
uzbány pikkelyes nyakát. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát.
Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával végigmetszed az uzbány testét. (1
támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpírtõrrel jól megszúrod az uzbány fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+2 életerõ). Az uzbány feléd csap csõrével, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat,
majd eldõl.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 uzbány csõrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely nyugatról folyik keletre. Találsz egy Chara-din
monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok
vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra,
friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek
délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Továbbmész...) [104,100] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tûnnek fel a zöld növényzetben. Semmivel
össze nem keverhetõ varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól kirajzolódó nyom
arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában. Mozgást észlelsz oldalról. Egy élõholt mirg nem lehet
ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat.
Rárontasz a szörnyre.
Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával kegyetlenül
összevagdalod az élõholt mirg bal vállát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpírtõrrel jól megszúrod az élõholt mirg
nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Az élõholt mirg feléd csap csõrével, de
sikertelenül. Az élõholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy
rúnakövet. Csak egy hideg kõ, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Miközben fütyörészve sétálsz,
megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss gnóm nyomok vezetnek
nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss
árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat,
amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
[69 pontot használtál fel, van még 589.]
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz kifejezetten hideg, de mivel
rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Kezedben a hatékony
orgyilkos tõrt markolod, harcra készen. Úszik feléd valami. Egy opati polip!
Megmarkolva az orgyilkos tõrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tõrrel tökéletesen perforálod az opati polip testét. (2
támadással 38 életpontot sebezve.) Csápok tekergõdznek feléd. Megpróbálod elkerülni õket, de néhány lecsap a testedre. (5
támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál.
Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Egy csontpálca! Felmarkolod. Hatalmas szusszanással
érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdõd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel,
van még 569.]
Gyorsan levetkõzöl, aztán irány a tó! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Úszni kezdesz
a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Harcban a bevált orgyilkos tõrt fogod használni. Úszik feléd valami.
Egy hínárevõ piranha!
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tõrt a másikra támadsz. {KCC:} Orgyilkos tõrrel teljesen átdöföd a hínárevõ
piranha testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot
vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál.
Levegõd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Egy szigony! Felmarkolod. Hatalmas
szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdõd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot
használtál fel, van még 549.]
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre
| [105,100] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvû síkság. Néhány gyökerestõl kitépett
smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. A fû
zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. A feléd közeledõ varkaudar bajnok mosolyt csal ajkaidra.
Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekezõ varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled
megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 18 életpontot vesztettél. Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne,
megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyû nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 73
életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy
számítottad, de azért jégcsapok nõnek az álladon. (7 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát.
Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar
bajnok bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpírtõrrel eltalálod a varkaudar bajnok bal lábát.
(1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Hárításod megcsúszik, a varkaudar bajnok fegyvere a jobb
térdedbe fúródik. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró
sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 11
életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. 1005 tapasztalati pontot kaptál.
Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Egy turbános alak ül a földön, elõtte egy
kosár, amibõl egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbûvölõ. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a
férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz
rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek
délnyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss
árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek
nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összeakadsz Fancsa Leevel. Tharr bíborosa. Egy arany papi karkötõt, egy két kard szimbólumot, egy sárga erõövet, egy
tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy élõholt quwarg trófea, egy
részeg kalandozó trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Idõs asszonyt
szopógödörbe segítõ ifjú harcos. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Lõfegyvere egy
hosszú íj. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A
mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól.
(Továbbmész...) [106,100] A sík vidéket bozótos váltja fel. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek
következtében egy összeaszott törpe feje gördül elõ a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészébõl egy
nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Vékony, de tiszta vizû patakra bukkansz, amely keletrõl folyik nyugatra. Miközben
fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Elenios hívõi építették. A sûrû bozótban a szörnynek esélye
sem volt arra, hogy meglepjen. Egy szutykos remák nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a
támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Távolról sötét halál varázslatot lõsz a másikra. 51
életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyû nyíl. Több
lövedéked átfúrja a szutykos remák testét. Kritikus ütés! (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt
szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál.
Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera
nyomokat, amelyek nyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek
északra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes
troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Jóízûen falatozol. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [107,99] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Fehér nyárfavirág szállong a levegõben. Utad során
felfedezel egy márványtornyot. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is
alaposan kiértékelve feltûnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Nysferatu, amint Chara-din
hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyûrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Észreveszel
egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy,
hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Elsõ alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az
ablakban. Mászni kezdesz. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az
ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges
szándékú szörny. Egy ragyás burástya!
A hosszú íjjal célzol és lõsz. Elrepül 4 bronzhegyû nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya jobb karját. (4
támadással 73 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (9 életpontot
vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:}
Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a ragyás burástya fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.)
{GYD:} Vámpírtõrrel megdöföd a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4
életerõ). A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás
burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy óriáspók!
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyû nyíl.
Pár lövedéked átjárja az óriáspók csupasz testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a
mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával alaposan
megvágod az óriáspók testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtõrrel megdöföd az óriáspók csupasz
testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Az óriáspók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az
óriáspók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 600 tapasztalati pontot kaptál.
A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót,
és elpakolod. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Csak egy szutykos remák.
Megvetõ mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Egy
kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy sötét halál varázslatot. 50 életpontot sebeztél. A közelharc elõtt még megeresztesz a
hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyû nyíl. Pár lövedéked átjárja a szutykos remák lebegõ nyúlványait. (2
támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz.
Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a szutykos remák testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.)
{GYD:} Vámpírtõrrel eltalálod a szutykos remák testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ).
Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-14 pszi
pont, -3 TU.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes gyógyítás:) Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörõ pozitív
bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik.
(+170 életerõ.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Alaposan körülnézel a földön. Friss árnymanó nyomok
vezetnek délnyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra,
friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat,
amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
[88 pontot használtál fel, van még 461.]
[107,98] Még mindig füves síkságon vagy. Kis híján megbotlasz egy földön fekvõ részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes
alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétõl. Életet viszont
nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. A fû zizzenésére felfigyelve,
észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy khór darázs. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan
várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
A hosszú íjjal célzol és lõsz. Elrepül 2 bronzhegyû nyíl. Alaposan megsorozod a khór darázs fejét. (2 támadással 15
életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra támadsz. {KCC:}
Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a khór darázs szõrös torát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) {GYD:}
Vámpírtõrrel megérinted a khór darázs bal hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ).
Feléd sújt a khór darázs a farkával, de elhibázta! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 darázsszárnyat. 535 tapasztalati pontot kaptál.
Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy
hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Apa Tifusz elõtt. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívõi építették.
Észreveszel egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba
áll. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló
mellett is. Meg sem állsz, míg a fõtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy élõholt
mirg jön feléd.
Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. {GYD:}
Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az élõholt mirg bal szárnyát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpírtõrrel
jól megszúrod az élõholt mirg bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Az élõholt mirg
csõre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élõholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben
lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta õket.
Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévõ tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked,
ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. A következõ kincseket találtad: egy nyílvesszõ, egy ezüstshuriken és 2
mérg. ubuk tüske. Egy élõholt mirg készül a lemészárlásodra.
Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. {KCC:}
Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az élõholt mirg testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.)
Vámpírtõrrel jól megszúrod az élõholt mirg jobb szárnyát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ).
Az élõholt mirg feléd csap csõrével, de sikertelenül. Az élõholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja,
miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
A hangosan skandáló tömegbõl újabb ellenfél lép eléd. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy élõholt mirg támad rád.
Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az
élõholt mirg tollas testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) {KCC:} Vámpírtõrrel megdöföd az élõholt mirg jobb
szárnyát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Csõrével az élõholt mirg nem tudott
megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
A legerõsebb, legtermetesebb falulakó elõrelép az egyik sátor tövébõl, ahonnan eddig ráérõsen a harcstílusodat figyelte,
hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar bajnok védelmezi a vadászterületét.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekezõ varázslatot. Üdvözlésképpen egy vérbeli
borzongás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal ellenfeledre
célzol és lõsz. Elrepül 2 bronzhegyû nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok bal karját. (2 támadással 33 életpontot
sebezve.) A szörny fültépõ hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Hosszasan
párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád gyõzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Fegyvert váltasz: elõkapod a
mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a varkaudar
bajnok jobb vállát. Kritikus ütés! (2 támadással 90 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtõrrel jól megszúrod a varkaudar
bajnok jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Szúrásokat kapsz a válladba és a
felkarodba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elõl, de a fejed tetejét így is horzsolja.
(1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kezébõl elektromos szikrák repülnek elõ! Alig pörkölõdsz. 12 életpontot
vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. 1005 tapasztalati pontot kaptál.
Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu fõterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak
között. Néhány holmit felpakolsz. Szerzeményed: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre
bukkantál: egy rákpajzs, egy vashegyû lándzsa, egy harci kalapács, egy bronzhegyû nyíl és egy sámán gyógykenõcs. Búcsút
intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Egy nõi
hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló
magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörû elf nõ ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy
kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy
drótszõr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszõrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Találsz egy szent
tölgyfát. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek
délkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss
alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek
délre, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [53 pontot
használtál fel, van még 408.]
szk 187 184 156 | keresed a 187. szörnyet a 184. szörnyet a 156. szörnyet
| Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ezoterikus mardelt. [0 pontot használtál fel, van
még 408.]
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat
| Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [3 pontot használtál fel,
van még 405.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz /
élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
| Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz,
hogy az egészséged észrevehetõen fejlõdjön. [Még 121 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 365.]
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
| Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Már nem is
olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnõjön. [Még 81 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot
használtál fel, van még 325.]
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
| Légzõgyakorlatokat, a szervezetet megedzõ tornagyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az
egészséged észrevehetõen fejlõdjön. [Még 41 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 285.]
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
| Hosszú idõt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok
tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnõjön. [Még 1 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel,
van még 245.]
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
| Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. A munka meghozza gyümölcsét. (+1
egészség.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 205.]
tf 4 5 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 5 pontért
| Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Ez még
édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnõjön. [5 pontot használtál fel, van még 200.]
Elõveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) Az
aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a
körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked.
A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 1, 9.
Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elõl. Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel.
Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen.
(Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása.
Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 523 pontot. A következõ
körben tehát 723 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP |
Zark Bonfire, egy fekete hajú, piros szemû alakváltó férfi vagy. Fekete a bõröd. Leah nagyhatalmú fõpapja vagy. A Pusztítás Prófétái (#9113) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 382. fordulód.
Erõ: | 39 (46) | | Szint: | 28 | | Merészség: | 7/3 | | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 45 (49) | | Támadás: | 35 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 45 (48) | | Védekezés: | 43 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 43/43 év |
Egészség: | 46 (48) | | Életpont: | 343/276 | | Jellem: | gonosz (666) | | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 38 (40) | | Varázspont: | 791/279 | | Pénz: | 138 arany | | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 24/-4 | | Pszi pont: | 208/269 | | Halhatatlanság: | 1 % | | EFejl: | 46 |
|
Eddig összesen 3611 szörnyet (21 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10984 TP-t kaptál. Jelenleg 2395093 TP-d van. A következõ szinthez még 204907 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, eszkimó óriás, jégzabáló. A 382. fordulódban 5101 arany került a bankszámládra. 5101 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| víziharc: | 5/74 (+14%) | | ökölvívás: | 30/3 | | szúrófegyverek: | 29/91 |
vágófegyverek: | 22/56 (+18%) | | ütõfegyverek: | 1/72 | | lõfegyverek: | 26/98 (+6%) |
dobófegyverek: | 26/2 | | | | | | |
|
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (140%) << ököl (#28) (140%) << vámpírtõr (#364) (140%) |
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -6.); ubuk dobónyíl (#138) (7 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 21/8 | | 2. nyomkövetés: | 113/56 (+43%) | | 3. lopás: | 11/52 |
4. mászás: | 14/61 (+4%) | | 5. csapdakészítés: | 21/88 (+6%) | | 6. csapdaészlelés: | 19/51 |
7. gyógyítás: | 101/13 (+27%) | | 8. titkosírás: | 27/78 | | 9. felderítés: | 25/29 (+10%) |
10. szörnyidomítás: | 7/83 | | 11. teológia: | 45/71 (+11%) | | 12. taumaturgia: | 37/21 (+6%) |
13. szerencsejáték: | 6/7 | | 14. versengés: | 19/92 | | 15. harcmûvészetek: | 27/32 |
16. zene: | 15/2 | | 17. szörnyismeret: | 51/20 (+18%) | | 18. pszi: | *22/100 |
19. zárnyitás: | 10/22 | | 20. vadászat: | 9/85 | | 21. bányászat: | 32/23 |
22. úszás: | 8/76 (+12%) | | | | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezõre repítsen |
lopsz az emberektõl (1) bármit, az elfektõl (2) bármit, a törpéktõl (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a gnómoktól (6) bármit |
gyógyítasz 35% életerõ alatt 36 TVP-ért |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
szintszívó (#96), õsi szellem (#422), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 12) |
Éjharcosok (#9131), õrjáratozó katona (#274), 9922. szövetség (#9922), Serény Múmiák (#9103), semlegesek (#989), jók (#990), nõk (#999), férfiak (#998) |
|
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | | |
Papi varázslataid | vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhõ (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
halálvarázslat (#124, 50 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | | |
Pszi képességeid | pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyõ II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | | |
Alakváltó és tudati képességeid | kisebb tûzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tûzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kõ kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
15. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
sötét halál (#45) |
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
hhaar burka (#32) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt) |
izomernyesztés (#33) | >> | gnóm szolgáló (#181) | | sötét halál (#45) | >> | nómenklatúra (#158) |
villámcsapás (#50) | >> | purifikátor (#157) | | nagyobb tûzlehelet (#150) | >> | ongóliant (#159) |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Látogass meg birodalmamban! |
2.) A legsötétebb titkok a vizek mélyén rejtõznek. Ereszkedj le oda, és belezz ki kettõt a mélység fattyai közül! (számláló: 0) |
3.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót! |
|
HÕSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 11 királynõ, 7 élõholt, 11 vadász, 6 nagymester, 2 rohamosztagos. |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
$1 | | bõrsisak ($57) | $2 | * | fekete bõrcsizma ($247) | $2 | * | kígyóbõr kesztyû ($49) |
1 | * | láncing (#222) | 1 | | Mágikus Koponya (#279) | $1 | | nagy vaspajzs ($161) |
$2 | | rákpajzs ($98) | $2 | | rézpáncél ($71) | $1 | | rézsisak ($72) |
2 | | sárga erõöv (#276) | 1 | * | szirén köpenye (#820) | 2 | | varkaudar csizma (#317) |
2 | * | vassisak (#160) | 1 | * | zafír erõöv (#397) | | | |
Fegyverek és lövedékek |
3 | | bronzhegyû nyíl (#94) | 1 | | csontpálca (#329) | 14 | | ezüsthegyû nyíl (#323) |
5 | | ezüstshuriken (#327) | $4 | | ezüsttõr ($322) | 1 | | harci kalapács (#174) |
2 | * | hosszú íj (#111) | 2 | | mandibulakasza (#127) | $10 | | mérg. ubuk tüske ($137) |
25 | | nyílvesszõ (#108) | $1 | | nyu-shuriken ($157) | $2 | | orgyilkos tõr ($225) |
1 | | szigony (#389) | 1 | | szögletes kõ (#17) | $1 | | tolmokov-koktél ($351) |
14 | | tüske (#22) | 1 | * | vámpírtõr (#364) | 4 | | vas dobónyíl (#189) |
$2 | * | vashegyû lándzsa ($182) | 3 | | vashegyû nyíl (#176) | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
$3 | | aranylánc ($191) | 1 | * | Eldaran karkötõje (#373) | 2 | | ezüst papi karkötõ (#308) |
3 | * | gólem talizmán (#811) | 1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 2 | * | koponya szimbólum (#139) |
$1 | | réz papi karkötõ ($307) | 6 | * | umbatari karkötõ (#278) | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
4 | | aranypikkely (#415) | 1 | | aranytermõ erszény (#819) | $1 | | aranytû ($272) |
1 | | ásó (#34) | 8 | + | deus ex machina (#1) | 1 | | dobóháló (#221) |
2 | | fáklya (#36) | 1 | | furulya (#233) | 2 | + | hebrencs csapda (#147) |
2 | | hûségérme (#1141) | 3 | | kaja (#2) | 4 | | kötél (#92) |
1 | | mászókampó (#165) | 1 | | ork csodaszer (#1228) | 1 | | sámán gyógykenõcs (#1139) |
1 | | szeksztáns (#32) | 2 | | varkaudar látógömb (#1107) | 2 | | varkaudar pálinka (#1137) |
2 | | zárnyitó készlet (#39) | | | | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
3 | | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 5 csepp tinta (#101), fér még: 25] |
14 | | fûszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 70] |
2 | | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 24] |
5 | | kavadu iszák (#25) | [bennük 14 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 36] |
1 | | mágusszelence (#1076) | [üres, kapacitás: 10] |
6 | | sullár hólyag (#168) | [bennük 62 csepp spiritusz (#170), fér még: 58] |
22 | | uzbány csõr (#169) | [bennük $12 csepp ugh méreg ($166), fér még: 252] |
2 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 36 korty víz (#27), fér még: 4] |
4 | | zöld üveg (#82) | [bennük 10 csepp ragasztó (#83), fér még: 70] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
11 | | álompor (#396) | 8 | | amniosz (#203) | 2 | | cru formázó minta (#300) |
4 | | darázsfarok (#654) | 1 | | darázsszárny (#652) | 30 | | drótszõr (#37) |
11 | | elkarog szõr (#665) | $6 | | fekete gyöngy ($99) | 6 | | fõnixtoll (#563) |
$1 | | gromak bõr ($268) | 14 | | gyöngymangó (#135) | 1 | | halcsont (#390) |
9 | | kaktusztüske (#114) | 7 | | kõszem (#304) | 2 | | lajhár csont (#236) |
76 | | madártoll (#112) | 5 | | mákrózsa virág (#56) | 1 | | mandibulapenge (#125) |
1 | | moa üveggömb (#383) | 2 | | mocsári penke (#148) | 1 | | móri gyümölcs (#116) |
1 | | mutáns csont (#331) | 1 | | nektoraf faggyú (#667) | 13 | | óndarab (#85) |
12 | | pirkit (#153) | 6 | | polip szívóka (#391) | 27 | | púderkõ (#119) |
7 | | pular kristály (#239) | 1 | | purifikátor háj (#269) | 2 | | ramit kõ (#226) |
5 | | remák szív (#264) | 18 | | rézdarab (#70) | 1 | | rinóbõr (#651) |
2 | | téfea-agy (#172) | 1 | | vadász tatu bõr (#15) | 3 | | varkaudar tekercs (#653) |
2 | | vasérc (#152) | 1 | | yetiszív (#1070) | | | |
|
Összsúly: 110.10 kg | Megterheltség: 98% |
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. |
Még 36 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
|
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) |
1 | | berzerker tüske (#713) | 1 | | bundás kabát (#1068) | 3 | | halálhozó talizmán (#813) |
60 | | isteni könnycsepp (#260) | 183 | | kaja (#2) | 3 | | korinthai talizmán (#814) |
24 | | óndarab (#85) | 8 | | párducbõr (#1066) | 4 | | rothasztó talizmán (#815) |
6 | | varázskõ (#305) | 1 | | varkaudar csont (#1113) | 1 | | vortex talizmán (#812) |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
684 | | arany (#50) | 1 | | aranygyûrû (#193) | 2 | | borostyán függõ (#162) |
1 | | bronzhegyû nyíl (#94) | 4 | | ezüst gyûrû (#180) | 4 | | ezüst nyaklánc (#117) |
1 | | kaja (#2) | 1 | | obszidián függõ (#195) | 16 | | varkaudar csont (#1113) |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
1 | | álompor (#396) | 2 | | aranylánc (#191) | 2 | | aranypikkely (#415) |
1 | | csontpálca (#329) | 1 | | darázsszárny (#652) | 1 | | ezüstshuriken (#327) |
1 | | fekete bõrcsizma (#247) | 1 | | harci kalapács (#174) | 1 | | hûségérme (#1141) |
14 | | madártoll (#112) | 4 | | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | | nagy vaspajzs (#161) |
4 | | nyílvesszõ (#108) | 1 | | orgyilkos tõr (#225) | 2 | | pirkit (#153) |
3 | | polip szívóka (#391) | 2 | | rákpajzs (#98) | 3 | | remák szív (#264) |
1 | | rézsisak (#72) | 1 | | sámán gyógykenõcs (#1139) | 1 | | szigony (#389) |
1 | | tolmokov-koktél (#351) | 8 | | ugh méreg (#166) | 1 | | uzbány csõr (#169) |
1 | | varkaudar csizma (#317) | 1 | | vashegyû lándzsa (#182) | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(100,102) ongóliantok (#159), Raia rúnaköve, Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), mûvészi porolit (#720), barátság
szent tüze (#484)
(101,102) piromenyétek (#99), tavacska, királyi õrsánc (#1140), Sheran oltár, 23. jellempróba, szent tölgyfa (#393),
mûvészi porolit (#720), egy gnóm nõ, Cinty (5787. kalandozó)
(102,101) élõholt mirg (#135), szutykos remák (#191), varkaudar falu (#1109), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve,
varkaudar mágus (#128)
(103,100) uzbányok (#102), patak, Chara-din monolitja (#534), oltár
(104,100) élõholt mirg (#135), tavacska, egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, opati polip (#195), hínárevõ piranha (#194)
(105,100) varkaudar bajnok (#190), tavacska, Tharr oltár, 34. jellempróba, Fancsa Lee (4653. kalandozó)
(106,100) patak, Elenios oltár, szutykos remák (#191)
(107,98) khór darázs (#348), mûvészi porolit (#720), Dornodon oltár, élõholt mirg (#135), varkaudar bajnok (#190),
varkaudar falu (#1109), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), 49. jellempróba, szent tölgyfa (#393)
(107,99) márványtorony (#175), mûvészi porolit (#720), szent liget (#439), Fairlight oltár, szent tölgyfa (#393), ragyás
burástya (#111), óriáspók (#303), szutykos remák (#191)
VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA... |
|
* A KUT paranccsal csatamezõkön (s egyéb ehhez hasonló tereptárgyakon) való kutatáskor nem vont TVP-t a program a
parancsvégi Feltételes Gyógyításokért. A hibát megszüntettük.
|