Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 5. 15h:55' EZ A 546. JÁTÉKHETED, 383. FORDULÓD 547. játékheted kezdete: dec. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1086 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
v 1 9999 1 | elmormolod az 1. varázslatot |
av 13 | alakváltás 13 |
kf 317 | kézbeveszed/felveszed a 317. tárgyat |
a 276 1864 2 | átadod a 276. tárgyat az 1864. kalandozónak (2 darabot) |
fl 5 | lopsz az 5. fajúaktól |
fl 7 | lopsz a 7. fajúaktól |
fl 8 | lopsz a 8. fajúaktól |
fl 9 | lopsz a 9. fajúaktól |
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az élőholt mirg testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). {KCC:} Vámpírtőrrel felnyársalod az élőholt mirg tollas testét. Kritikus ütés! (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz. {KCC:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). {GYD:} Vámpírtőrrel felnyársalod a varkaudar bal karját. Kritikus ütés! (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. Kritikus ütés! (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). {KCC:} Vámpírtőrrel eltalálod a varkaudar kölyök bal vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 336 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 17 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok bal lábát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. {KCC:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a varkaudar bajnok jobb lábát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Vámpírtőrrel megdöföd a varkaudar bajnok jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1005 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 39, gyógyulás: 19, összesen: -20 ÉP}
m 4 5 6 | mozogsz délre, délnyugatra, nyugatra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nyuhaj karbin testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét főgnóm bal lábát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával végigmetszed a sötét főgnóm testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Vámpírtőrrel jól megszúrod a sötét főgnóm jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Elhajolsz a sötét főgnóm ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét főgnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 610 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 15, gyógyulás: 13, összesen: -2 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 5 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a varkaudar mágus testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). {KCC:} Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a varkaudar mágus jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A varkaudar mágus csapása csak a levegőt találja. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 4 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
207 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 9, gyógyulás: 20, összesen: +11 ÉP}
(Továbbmész...) [106,100] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy varkaudar. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. {KCC:} Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar testét. Kritikus ütés! (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Vámpírtőrrel felnyársalod a varkaudar testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
(Továbbmész...) [105,100] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy szutykos remák közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy sötét halál varázslattal köszöntöd a másikat. 50 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szutykos remák testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a szutykos remák testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Vámpírtőrrel jól megszúrod a szutykos remák testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápjaival a szutykos remák csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-10 pszi pont.) (-2 TU.) A szutykos remák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 14, gyógyulás: 20, összesen: +6 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Marokra fogva a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az elektromos angolna testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az elektromos angolna fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna melléd csap a farkával! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 3, gyógyulás: 11, összesen: +8 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Megmarkolva a szigonyt a másikra támadsz. {KCC:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod az elektromos angolna sikamlós testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az elektromos angolna belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna melléd csap a farkával! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 3, gyógyulás: 11, összesen: +8 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rontasz. {KCC:} Szigonnyal teljesen átszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az elektromos angolna, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Feléd sújt az elektromos angolna a farkával, de elhibázta! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 3, gyógyulás: 6, összesen: +3 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
usz 20 | úszol 20 pontért |
m 7 4 6 | mozogsz északnyugatra, délre, nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász bal lábát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 20 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a varkaudar íjász nyakát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). {KCC:} Vámpírtőrrel megdöföd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 81, gyógyulás: 18, összesen: -63 ÉP}
(Továbbmész...) [104,100] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy khór darázs lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a khór darázs bal hátsó lábát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a khór darázs csíkos potrohát. Kritikus ütés! (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Vámpírtőrrel megdöföd a khór darázs csíkos potrohát. Kritikus ütés! (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A khór darázs melléd csap a farkával! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 darázsszárnyat. 535 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}
(Továbbmész...) [103,100] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely nyugatról folyik keletre. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy uzbány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az uzbány pikkelyes nyakát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. {KCC:} Mandibulakaszával alaposan megvágod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). {GYD:} Vámpírtőrrel megdöföd az uzbány jobb szárnyát. Kritikus ütés! (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}
m 5 5 7 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, északnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával végigmetszed a varkaudar testét. Kritikus ütés! (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a varkaudar testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával alaposan megvágod a varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). {GYD:} Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az élőholt mirg jobb lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Vámpírtőrrel eltalálod az élőholt mirg testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 19 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar bajnok jobb vállát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (7 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. {KCC:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. Kritikus ütés! (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Vámpírtőrrel megdöföd a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1005 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 49, gyógyulás: 23, összesen: -26 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a khór darázs jobb oldalát. Kritikus ütés! (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a khór darázs szőrös torát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Vámpírtőrrel meghorzsolod a khór darázs testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Feléd sújt a khór darázs a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 darázsszárnyat. 535 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
(Továbbmész...) [101,102] Továbbra is síkságon vagy. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A Barátokért érdemes élni és meghalni. Egy idézet az Éjharcos-kódexből. " Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy királyi őrsáncot. Találsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy sötét főgnóm lábát masszírozza. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő piromenyét mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a piromenyét fejét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). {GYD:} Vámpírtőrrel felnyársalod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A piromenyét most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 10, gyógyulás: 19, összesen: +9 ÉP}
(Továbbmész...) [100,101] Dombos terepre érkeztél. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy mélységi grittang. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a mélységi grittang testét. Kritikus ütés! (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). {GYD:} Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a trappoló dinymák bal oldalát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Vámpírtőrrel eltalálod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A trappoló dinymák patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a trappoló dinymák öklelő szarvai elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 386 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 3, gyógyulás: 11, összesen: +8 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 39 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (24 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Vámpírtőrrel kicsit megbökdösöd az ongóliant testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ongóliant testét. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). {GYD:} Vámpírtőrrel megbököd az ongóliant testét. Kritikus ütés! (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Az ongóliant most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 obszidián függő, 2 nagy vaskulcs, egy aranytű és 2 gyöngymangó. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 567, sebződés: 158, gyógyulás: 96, összesen: -62 ÉP}
szk 184 156 253 | keresed a 184. szörnyet a 156. szörnyet a 253. szörnyet |
kno 15 1 | képesség-növelés 15 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 2 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 2 pontért |
SÖTÉTSÉG HERCEGE (296. SZÖRNY) A Sötétség Hercege nagyhatalmú Thargodan, amely képes alakváltoztatásra. Általában egy hatalmas és gyönyörű sötét elf képében tetszeleg, de ugyanígy kedveli a sárkány vagy a hatlábú, oroszlánfejű, gyíktestű fenevad alakját. Igazi alakja állítólag egy sötét, minden fényt magában nyelő, jellegtelen árny. A Sötétség hercege általában palotájából, erődítményéből tervezi a többi herceg elleni hadjáratokat, és ritkábban - ha egy dimenziókaput sikerül megnyittatnia egy rabul ejtett kóbor mágussal - akkor a halandók létsíkjára való kiruccanásait. A Sötétség hercege hihetetlen mágikus hatalommal rendelkezik, és általában erős Thargodanok veszik körül - úgyhogy semmi értelme sincs szembeszállnod vele. |
MAFFIÓZÓ (298. SZÖRNY) Ennek a teremtménynek a láttán az első kérdés, ami megfogalmazódik benned: hogyan kerülhetett egy "békés" városba egy ilyen förtelmesen gonosz teremtmény? Mialatt ez a gondolat végigfut az agyadon, alaposabban is szemügyre veszed, miközben lassan-lassan rettegés költözik a szívedbe. A lény egész testét árnyékköpenybe burkolja, ez alól csak néhol tűnik ki egy-egy forradás. Fegyvere egy nagyhatalmú purifikálókard, az övéből egy moa stuki kandikál ki. Csak úgy árad felőle a színtiszta gonoszság. Ez a lény csakis a pokol lakója lehet, s szabad akaratából nem is jöhetett Ghallára, csak ha valaki megidézte (pl. egy KT). Emiatt csak mágikus fegyverrel sebezhető, s mint magát a megtestesült gonoszt, antimágikus aura övezi. Végezni velük ezen a síkon szinte lehetetlen, ha fizikai testük megsemmisülne, visszakerülnek saját síkjukra. A MAFFIÓZÓ holmi kalandozókkal vagy szörnyekkel nem foglalkozik, ezen a világon számára csak egyetlen méltó ellenfél akad, a védőnővér. Emiatt a lényre kiadott BA parancsnak semmi értelme, a T paranccsal esetleg megtámadhatod, de ebben az esetben mindenképpen legyen nálad egy deus ex machina! |
FAIRLIGHT BOTJA (476. TÁRGY) Fairlight botjának a legendája a messzi múltba nyúl vissza, amikor Fairlight még halandó volt. A bot egy még ősibb, mára eltűnt viharistenség, Thór öröksége volt, amelynek darabjait Fairlight gyűjtötte össze. Amikor istenné vált, a botot darabokra törte, és szétszórta a világban, hogy segítséget jelenthessenek az arra érdemes kalandozóknak. A bot nálad is csak addig fog maradni, amíg küldetésedet beteljesíted. Speciális képességeinek legtöbbjét sajnos nem fogod megismerni - ez Fairlightnak és több évébe telt - elég annyit tudnod, hogy a bot képes megvédeni bizonyos különlegesen nagyhatalmú és ritka varázslatok ellen, és ha kell, életenergiádat mindent elsöprő, pusztító energiává transzformálja. Ezenkívül, ha Fairlight híve vagy (de csak akkor!) akkor a botot a kezedbe veheted (KF 476 1 parancs), és fegyverként használhatod. Ekkor a bot 2D6+6 sebzésű ütőfegyverként működik, minden harci körben ellő egy villámsújtást, ad +10 védelmet és a táborozásod során +100 varázspontot regenerálsz. |
TROLL DORONG (550. TÁRGY) Az óriási méretű tyrex csont szinte kínálja magát, hogy óriási ütőfegyvert faragj belőle. Sajnos, a trollokon kívül szinte senki sem lenne képes egy ilyen hatalmas és ormótlan szerszámot hatékonyan forgatni mágikus segítség nélkül. Ha viszont troll vagy - örülj! Feltaláltad (bármennyire nehezen ment is) fajod szent fegyverét. A troll dorong elkészítéséhez először is hosszadalmas munkával le kell csiszolnod (ez 3 smirglilevélbe kerül!) hogy a csont egyenetlenségei ne akadályozzák a fegyver hatékony használatát. Ezután, egy kis extra sebzés végett szúrj tíz darab acéltűt a dorong vastag végébe, és készen is van a 4D6+7 sebzésű fegyver, csekély 50 TVP árán. A troll dorong forgatásához legalább 14-es ütőfegyver szakértelem szükséges. |
AGYBÉNÍTÁS (114. PSZI TÁMADÓ KÉPESSÉG) Az Agybénítás egy igen hatékony mentális támadás. Néhány másodperces koncentrációval elektromos kisüléshez hasonló "sokkot" okozhatsz az ellenfél agyában, így, ha nem dob egy sikeres mentődobást, vagy nem rendelkezik Pszi-Acéltoronnyal vagy valamilyen egyéb védekező képességgel, nem lesz képes dobó/lőfegyverét használni (ill. szörnyeknél a harc eleji speciális képességét). Az agybénítás 10 pszi pontba kerül, és a többi Támadó / Védekező képességhez hasonlóan a TV és FTV parancsokkal használhatod. |
Erő: | 39 (46) | Szint: | 28 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 45 (49) | Támadás: | 35 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 45 (48) | Védekezés: | 44 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 43/43 év |
Egészség: | 46 (48) | Életpont: | 343/314 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 38 (40) | Varázspont: | 791/283 | Pénz: | 202 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 24/-2 | Pszi pont: | 215/8 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 46 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 5/95 (+21%) | ökölvívás: | 30/4 (+1%) | szúrófegyverek: | 29/94 (+3%) |
vágófegyverek: | 22/72 (+16%) | ütőfegyverek: | 1/72 | lőfegyverek: | 26/99 (+1%) |
dobófegyverek: | 26/6 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (140%) << ököl (#28) (140%) << vámpírtőr (#364) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); ubuk dobónyíl (#138) (7 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21/8 | 2. nyomkövetés: | 113/96 (+40%) | 3. lopás: | 11/52 |
4. mászás: | 14/65 (+4%) | 5. csapdakészítés: | 21/93 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 19/51 |
7. gyógyítás: | 101/13 | 8. titkosírás: | 27/78 | 9. felderítés: | 25/37 (+8%) |
10. szörnyidomítás: | 7/83 | 11. teológia: | 45/78 (+7%) | 12. taumaturgia: | 37/22 (+1%) |
13. szerencsejáték: | 6/7 | 14. versengés: | 19/92 | 15. harcművészetek: | 28/32 (+100%) |
16. zene: | 15/2 | 17. szörnyismeret: | 51/38 (+18%) | 18. pszi: | 23/2 (+2%) |
19. zárnyitás: | 10/22 | 20. vadászat: | 9/85 | 21. bányászat: | 32/26 (+3%) |
22. úszás: | 9/1 (+25%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
lopsz az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a gnómoktól (6) bármit, a trolloktól (5) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, a mutánsoktól (9) bármit |
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
szintszívó (#96), ősi szellem (#422), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 12) |
Éjharcosok (#9131), őrjáratozó katona (#274), 9922. szövetség (#9922), Serény Múmiák (#9103), semlegesek (#989), jók (#990), nők (#999), férfiak (#998) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
halálvarázslat (#124, 50 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
sötét halál (#45) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | gnóm szolgáló (#181) | sötét halál (#45) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | purifikátor (#157) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | ongóliant (#159) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Látogass meg birodalmamban! |
2.) A legsötétebb titkok a vizek mélyén rejtőznek. Ereszkedj le oda, és belezz ki kettőt a mélység fattyai közül! (számláló: 0) |
3.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 11 királynő, 7 élőholt, 11 vadász, 6 nagymester, 2 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | sárga erőöv (#276) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
64 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | |||
1 | bronzpajzs (#89) | 1 | bronzpenge (#126) | 2 | darázsszárny (#652) | |||
1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 3 | fabontó (#106) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 3 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
4 | madártoll (#112) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 7 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | mutáns csont (#331) | 2 | nagy vaskulcs (#186) | |||
2 | nyílvessző (#108) | 2 | obszidián függő (#195) | 2 | orgyilkos tőr (#225) | |||
2 | pirkit (#153) | 1 | remák szív (#264) | 4 | spiritusz (#170) | |||
1 | szöges páncél (#65) | 6 | tinta (#101) | 3 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
13 | ubuk tüske (#131) | 1 | uzbány csőr (#169) | 4 | varkaudar csont (#1113) | |||
1 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | vasérc (#152) | 2 | vassisak (#160) |