Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. aug. 29. 12h:09' EZ A 397. JÁTÉKHETED, 387. FORDULÓD 398. játékheted kezdete: szept. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2773 SZÁMLA : XXXX |
Xantorpextyn Xorxy egy fizikai pajzs varázslattal készül a csatára. Xantorpextyn Xorxy egy fürgülés varázslattal készül a csatára. Kharizmosz néhány mozdulatot tesz, mormol, és a következő másodpercben már rezisztencia vibrál körülötte. Kharizmosz gyorsan felrak egy agytaposás varázslatot. Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Kharizmosz másolat a biztonság kedvéért felrak egy rezisztencia varázst. Kharizmosz másolat egy agytaposás védekező rúna felrakásával nyit. Sunyi ellenfeled, egy mentális tükör pszi felrakásával szöszmötöl!
Xantorpextyn Xorxy mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 2362 életpontot sebzett. Kharizmosz távolról őstűz varázslatot lő a másikra. 214 életpontot sebzett. Kharizmosz üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot ereszt meg az ellenfél irányába. 898 életpontot sebzett. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Kharizmosz másolat mélyen koncentrálva megidéz egy őstűz varázslatot, majd az ellenfélre küldi. 217 életpontot sebzett. Kharizmosz másolat egy ryuku átokvarázs varázslatot dob az ellenfélre. 192 életpontot sebzett. Üdvözlésképpen egy pajzszúzás varázslatot ereszt meg Xantorpextyn Xorxy irányába az ellenfél. 298 életpontot vesztett. Az ellenfél egy kézmozdulatot tesz Xantorpextyn Xorxy felé, majd ellő egy pajzszúzás varázslatot. 298 életpontot vesztett.
Xantorpextyn Xorxy lő a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozza a ryuku lovas testét. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Kharizmosz vas dobónyilat hajít a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásának köszönhetően meglővi a ryuku lovas lábát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku lovas bal karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Kharizmosz másolat vas dobónyilat markolva becélozza a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. A lövedék átfúrja a ryuku lovas lábát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) A ryuku lovas most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13970 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, Kharizmosz másolat kutassa át a szörnyet. Gyorsan elrakja, amit talál
Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 576, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP, összes sebzés: 4735, összes sebződés: 596}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont).
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós bal lábát. (6 támadással 108 életpontot sebezve.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1108 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A csata nem lesz könnyű: célpontod energiapajzs varázslatot rak magára.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: fekete energia varázslatot lő rád. 746 életpontot vesztettél. (-31 védekezés.)
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a fekete draklen jobb lábát. (6 támadással 121 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod az ent pásztorbotot.
Ent pásztorbottal többször eltalálod a fekete draklen pikkelyes testét. (7 támadással 546 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy rovarfelhő II. 169 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted a fekete draklen farkát. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától.
A fekete draklen tűhegyes fogait a bal lábadba mélyeszti. (1 támadástól 318 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 76 életpontot vesztettél. A fekete draklen karmaival feltépi a torkodat! (2 támadástól 487 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-105 varázspont.) A fekete draklen farkával halálos csapást mér a fejedre! (1 támadástól 348 életpontot vesztesz.) Nehezen teszed túl magad a kábító erejű csapáson! 348 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Neked annyi! Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 1599, sebződés: 2323, gyógyulás: 8, összesen: -2315 ÉP}
Süsü védekezésképp villámgyorsan felhúz egy hhaar burka II varázst. Kharizmosz másolat egy rezisztencia varázslattal készül a csatára. Kharizmosz másolat felhúz egy agytaposás varázslatot. Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. A szilánk működik (+4 életpont).
Süsü mélyen koncentrálva megidéz egy istenítélet varázslatot, majd az ellenfélre küldi. 1966 életpontot sebzett. Kharizmosz másolat ellenfelére őstűz varázslatot lő. 107 életpontot sebzett. Kharizmosz másolat távolról ryuku átokvarázs varázslatot lő a másikra. 1010 életpontot sebzett. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot ereszt meg Süsü irányába az ellenfél. 61 életpontot vesztett. Az ellenfél mormol, majd ujjaiból kirepül egy Tharr haragja varázslat, ami Süsüt célozza. 58 életpontot vesztett.
Süsü lő a hosszú íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Kharizmosz másolat vas dobónyilat markolva becélozza a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket!
Durghal pörölyével Süsü párszor keményen megüti a ryuku szamuráj testét. (4 támadással 733 életpontot sebezve.) Fagyott kalapáccsal Süsü megpöccinti a ryuku szamuráj jobb karját. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Shengoroth karmával Kharizmosz másolat kicsit megvágja a ryuku szamuráj testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Kharizmosz másolat mélyen koncentrálva megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd az ellenfélre küldi. 117 életpontot sebzett. Társad gyógyult. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a ryuku szamuráj testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeled irányába. [ryuku szamuráj:] 19 életpontot sebeztél. [Süsü:] 15 életpontot vesztett. [Kharizmosz másolat:] 10 életpontot vesztett. Fényaurád működik (15 ép-t sebezve). A ryuku szamuráj ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz Süsü testére. (2 támadástól 253 életpontot vesztett.) Társad bal oldala félig lebénul az ütéstől. Még 253 életpontot vesztett. A ryuku szamuráj ütései elérik Süsü vállát és karját. (2 támadástól 234 életpontot vesztett.) Társad kábán ténfereg a csapástól. Még 234 életpontot vesztett.
A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18146 tapasztalati pontot kaptál. Mindannyian egyetértetek, hogy Kharizmosz másolat kutat át a szörnyet. Talál valamit (egy nunchakut). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 600, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP, összes sebzés: 4679, összes sebződés: 1168}
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | elmormolod az 59. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 78. varázslatot a 182. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 6. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 7. KP: | beraksz a bankba az 1158. tárgyat (124 darabot) |
* 8. KP: | elmormolod a 70. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 382. varázslatot a 213. varázslatot |
vv 161 364 220 | elmormolod a 161. varázslatot a 364. varázslatot a 220. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
v 15 403 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 238 578 3 | elmormolod a 238. varázslatot |
h 1602 27 40 | használod az 1602. tárgyat |
h 1271 1253 | használod az 1271. tárgyat |
hh 1524 1099 1098 | használod az 1524. tárgyat az 1099. tárgyat az 1098. tárgyat |
bb 269 80 | beraksz a bankba a 269. tárgyat (80 darabot) |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
ek 40 10 | t. energia kisütése: 40 10 |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 313 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár ruganyos törzsét. (6 támadással 124 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (60 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor császár testét. (5 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Transzformálsz! (+27 varázspont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 52 életpontot sebződik. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 50 életpontot sebeztél. A fényaura 12 ép-t sebez. A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A purifikátor császár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 883, sebződés: 13, gyógyulás: 71, összesen: +58 ÉP}
v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
[144,61] Lakott területre érkeztél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Találsz egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt.
fa 1154 2279 10 | feladod az 1154. tárgyat a 2279. kalandozónak (10 darabot) |
faa 1153 729 | feladod az 1153. tárgyat a 729. tárgyat |
kb 176 100 | kiveszel a bankból a 176. tárgyat (100 darabot) |
fa 176 3836 30 | feladod a 176. tárgyat a 3836. kalandozónak (30 darabot) |
faa 1152 | feladod az 1152. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 327 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár szürke hengertestét. (6 támadással 109 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 62 életpontot sebződik. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a purifikátor császár ruganyos törzsét. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 36 életpontot sebződik. Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 4329 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 806, sebződés: 13, gyógyulás: 68, összesen: +55 ÉP}
v 198 183 37 | elmormolod a 198. varázslatot |
[183,37] A tengerpartot füves síkság váltja fel. A tenger illatát hozza feléd a szél. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Észreveszel egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy tűzbokrot. Keletre nézve látsz egy borkonyó cserjét. Délre egy tűzbokor van. Délnyugatra egy tűzbokor van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy ősi csatamező van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.
be 193 | bemész a 193. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 3 905 6 | mozogsz 3 905 6 |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a csatornaféreg testét. (6 támadással 151 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 59 életpontot sebződik. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csatornaféreg testét. (5 támadással 360 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Transzformálsz! (+36 varázspont.) Tűzelementálod támad. (44 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a csatornaféreg bal oldalát. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Tűzelementálod támad. (25 életpontot sebezve.) Fényaurád 31 sebzést okoz. A csatornaféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A csatornaféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A csatornaféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4326 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 779, sebződés: 0, gyógyulás: 103, összesen: +103 ÉP}
lm 901 8 9 | mozogsz 901 8 9 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontgólem bal vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 12 életpontot sebződik. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a csontgólem vaskos lábát. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Transzformálsz! (+27 varázspont.) Tűzelementálod támad. (48 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a csontgólem gigászi testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 9 életpontot sebződik. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 63 életpontot sebeztél. Fényaurád 8 sebzést okoz. Mancsával a csontgólem végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A csontgólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4821 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 517, sebződés: 21, gyógyulás: 87, összesen: +66 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a csontgólem gigászi testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a csontgólem gigászi testét. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 35 életpontot sebződik. Din cséphadarójával többször eltalálod a csontgólem vaskos lábát. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 66 életpontot sebződik. Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A csontgólem mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A csontgólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4821 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 526, sebződés: 0, gyógyulás: 92, összesen: +92 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontgólem jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a csontgólem jobb lábát. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 51 életpontot sebződik. Din cséphadarójával eltalálod a csontgólem testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 37 életpontot sebződik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 56 életpontot sebeztél. A fényaura 8 ép-t sebez. A csontgólem mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A csontgólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4821 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 508, sebződés: 0, gyógyulás: 80, összesen: +80 ÉP}
lm 4 13 15 | mozogsz 4 13 15 |
lm 21 25 905 | mozogsz 21 25 905 |
lm 26 | mozogsz 26 |
kpcs 3 | kapcsoló 3 |
lm 901 27 28 | mozogsz 901 27 28 |
h 697 2222 | használod a 697. tárgyat |
vv 205 109 | elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot |
v 181 183 33 | elmormolod a 181. varázslatot |
[183,33] Egy kisebb településhez érkeztél. Hm, ismerős helyen jársz, ez AZ a raktár! Sosem felejted el azt a borzalmas szeánszt!
be 762 | bemész a 762. épületbe |
kf 1753 | kézbeveszed/felveszed az 1753. tárgyat |
m 4 1 1 | mozogsz délre, északkeletre, északkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a roguena bal oldalát. (6 támadással 151 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 59 életpontot sebződik. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [184,36] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ezoterikus mardel közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel bal első lábát. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 67 életpontot sebződik. Az ezoterikus mardel még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 drótszőrt. 1627 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [185,35] Még mindig füves síkságon vagy. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy xantusz-kaktuszt. Északnyugatra egy szent tölgyfa van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kultúrmasztodon közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon bal első lábát. (6 támadással 163 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 50 életpontot sebződik. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 32 életpontot sebződik. Din cséphadarójával eltalálod a kultúrmasztodon ormányát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 65 életpontot sebződik. Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A kultúrmasztodon sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Időben félreugrasz a kultúrmasztodon rúgása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 kaját. 2784 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 493, sebződés: 0, gyógyulás: 52, összesen: +52 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a magger éles mandibuláját. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 39 életpontot sebződik. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával eltalálod a magger fejét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Tűzelementálod támad. (48 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a magger testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 47 életpontot sebződik. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 62 életpontot sebeztél. A fényaura 10 ép-t sebez. A magger ollója a levegőben csattan. A magger ollója a levegőben csattan. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 2423 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 473, sebződés: 2, gyógyulás: 39, összesen: +37 ÉP}
(Továbbmész...) [187,33] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy éjkornis. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott védelem sav ellen védelmed.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az éjkornis jobb hátsó lábát. (6 támadással 159 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (69 életpontot sebezve.) Az éjkornis még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP], 3 gyöngymangó, 12 arany és 3 fekete gyöngy. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 2950 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 2, gyógyulás: 12, összesen: +10 ÉP}
(Továbbmész...) [188,32] Még mindig az erdőben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy quwarg bolyt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát.
(Feltételes mászás:) Megidézed a Szörny erejét, érzékelésed kiteljesedik, ahogy magad leszel a gomolygó köd. A bejáratnál találod magadat. Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-8 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg nagymester!
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester bal oldalát. (6 támadással 74 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 48 életpontot sebződik. Din cséphadarójával megütöd a quwarg nagymester testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 59 életpontot sebződik. Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2250 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 0, gyógyulás: 45, összesen: +45 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 41 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 57 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kisebb quwarg isten jobb vállát. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (36 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kisebb quwarg isten bal vállát. (5 támadással 338 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 39 életpontot sebződik. Din cséphadarójával többször eltalálod a kisebb quwarg isten testét. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 39 életpontot sebződik. A fényaura 8 ép-t sebez. A kisebb quwarg isten feléd sújt csáprágóival, de mellé! A kisebb quwarg isten összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 60 arany, -2 ÉP], egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (183,31)-> 60 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (184,32)-> 28 arany, -2 ÉP] és egy aranytű. 13803 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 753, sebződés: 106, gyógyulás: 113, összesen: +7 ÉP}
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán fejét. (6 támadással 158 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 39 életpontot sebződik. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a zoloboo sámán fejét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 33 életpontot sebződik. Din cséphadarójával eltalálod a zoloboo sámán fejét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 30 életpontot sebződik. A fényaura 8 ép-t sebez. A zoloboo sámán fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2508 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 21, gyógyulás: 38, összesen: +17 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ekharion bal oldalát. (6 támadással 160 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 84 életpontot sebződik. Hoppálé! 3 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Az ekharion most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 40 aranyat. 2283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
v 163 364 61 | elmormolod a 163. varázslatot |
[364,61] Növények jelennek meg a sziklák között, a talaj kezd süppedőssé válni: mocsárban vagy. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy pikkelyes ptog. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (6 támadással 164 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 62 életpontot sebződik. A szörny tüzet lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Fegyvert váltasz: előkapod az ent pásztorbotot. Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra rohansz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a pikkelyes ptog pikkelyfedte nyakát. (7 támadással 673 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 47 életpontot sebződik. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 146 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a pikkelyes ptog jobb első lábát. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Tűzelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 25 életpontot sebeztél. Ellenfeled 5 pontot sebződik a fényaurától. Nagyot húz a pikkelyes ptog farka a lábadra! (1 támadástól 127 életpontot vesztesz.) Ent pásztorbottal gyengén megütöd a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (1 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 46 életpontot sebződik. Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 161 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 181 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a pikkelyes ptog fejét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Tűzelementálod támad. (19 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A pikkelyes ptog hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 206 életpontot vesztesz.) A pikkelyes ptog most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11229 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1988, sebződés: 333, gyógyulás: 230, összesen: -103 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 100 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vámpírféreg bal oldalát. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 74 életpontot sebződik. Fegyvert váltasz: előkapod az ent pásztorbotot. Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra rohansz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a vámpírféreg jobb oldalát. (7 támadással 699 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (66 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 156 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával csak érinted a vámpírféreg testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (30 életpontot sebezve.) Ellenfeled 20 pontot sebződik a fényaurától. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 42 életpontot vesztettél. A vámpírféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 98 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 vámpírfogat. 14816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1243, sebződés: 303, gyógyulás: 8, összesen: -295 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár bal oldalát. (6 támadással 124 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 38 életpontot sebződik. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 13 életpontot sebződik. A fényaura 12 ép-t sebez. Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a purifikátor császár testét. (5 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Tűzelementálod támad. (33 életpontot sebezve.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 754, sebződés: 37, gyógyulás: 118, összesen: +81 ÉP}
szk 782 | keresed a 782. szörnyet |
t 835 836 849 | támadod a 835. szörnyet a 836. szörnyet a 849. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
* 3. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
* 4. BP: | imádkozol |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat az 531. tárggyal az 533. tárgyat |
* 6. BP: | kiveszel a bankból a 124. tárgyat (2 darabot) |
* 7. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 8. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot) |
* 9. BP: | kiveszel a bankból a 36. tárgyat (4 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 35 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 35 pontért |
FEKETE DRAKLEN (812. SZÖRNY) A draklen citadella félhomályos termében alig tudod beazonosítani következő ellenfeledet, a fekete draklent, amely pikkelyeinek sötétségbe olvadó színéről kapta nevét. A feje tetején sorakozó három-négy, enyhén megcsillanó szem árulta el a bestia közelségét, talán épp azért, mert a draklen azt akarta, hogy észrevedd. Utána azonban nem sok időt ad felkészülni a becses halálra, hiszen rögtön a pillantásával ölni tudna. Ha ezt sikerül is elkerülnöd, még ne lélegezz fel, hiszen a harc java még rád vár! |
VÖRÖS DRAGNIT (1744. TÁRGY) A vörös dragnit a ryuku szigeteken található valahol, de azt a ryukuk persze nem árulnák el, hogy hol. Persze az is lehet, hogy közülük sem sokan tudják. Ezt a hasznos kristályt gyakorta rakják fegyvereik markolatába, mert ezzel meg tudják növelni annak támadó és védő értékét is. Ezt te is megteheted, a FOK 1744 és tárgy száma paranccsal beleteheted valamelyik fegyveredbe, vagy ha harcművész vagy, akkor kesztyűdbe, és ezután támadásod és védekezésed 5-tel nő azzal a fegyverrel. |
FÓKUSZKRISTÁLYOK Ezek, a Ghallán dragnitnak nevezett kövecskék leginkább a drágakövekhez hasonlítanak, egyes fajtáikra így is hivatkozunk (pl. rubindragnit). Különleges tulajdonságuk, hogy a bennük tárolt, és általában hasznos mágikus képességeik átragadnak arra a tárgyra is, amelybe beleillesztjük őket. Ha a szerencsés kalandozó hozzájut egy ilyen, hüvelyk nagyságú kőhöz, akkor mágikusan megvizsgálja (vagyis megkapja a leírását arról, hogy mit is tud a kő), majd beleteheti azt valamelyik eszközébe. Ez a játékban a FOK (dragnit száma) (tárgy száma) utasítással történik és 10 TVP-be kerül. Ezután a tárgy tulajdonságértékei megnövekednek a dragnit képességeivel, így KF esetén már ezekkel a növelt értékekkel használható. |
FÓKUSZKRISTÁLYOK Ezek, a Ghallán dragnitnak nevezett kövecskék leginkább a drágakövekhez hasonlítanak, egyes fajtáikra így is hivatkozunk (pl. rubindragnit). Különleges tulajdonságuk, hogy a bennük tárolt, és általában hasznos mágikus képességeik átragadnak arra a tárgyra is, amelybe beleillesztjük őket. Ha a szerencsés kalandozó hozzájut egy ilyen, hüvelyk nagyságú kőhöz, akkor mágikusan megvizsgálja (vagyis megkapja a leírását arról, hogy mit is tud a kő), majd beleteheti azt valamelyik eszközébe. Ez a játékban a FOK (dragnit száma) (tárgy száma) utasítással történik és 10 TVP-be kerül. Ezután a tárgy tulajdonságértékei megnövekednek a dragnit képességeivel, így KF esetén már ezekkel a növelt értékekkel használható. |
FÓKUSZKRISTÁLYOK Ezek, a Ghallán dragnitnak nevezett kövecskék leginkább a drágakövekhez hasonlítanak, egyes fajtáikra így is hivatkozunk (pl. rubindragnit). Különleges tulajdonságuk, hogy a bennük tárolt, és általában hasznos mágikus képességeik átragadnak arra a tárgyra is, amelybe beleillesztjük őket. Ha a szerencsés kalandozó hozzájut egy ilyen, hüvelyk nagyságú kőhöz, akkor mágikusan megvizsgálja (vagyis megkapja a leírását arról, hogy mit is tud a kő), majd beleteheti azt valamelyik eszközébe. Ez a játékban a FOK (dragnit száma) (tárgy száma) utasítással történik és 10 TVP-be kerül. Ezután a tárgy tulajdonságértékei megnövekednek a dragnit képességeivel, így KF esetén már ezekkel a növelt értékekkel használható. |
Erő: | 72 (108) | Szint: | 47 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 260 cm |
IQ: | 61 (75) | Támadás: | 88 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 480 kg |
Ügyesség: | 60 (76) | Védekezés: | 125 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/31 év |
Egészség: | 58 (83) | Életpont: | 1171/1119 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 69 (93) | Varázspont: | 2649/181 | Pénz: | 3251 arany | Kép. pont: | 78 |
Tudatpont: | 50/8 | Pszi pont: | 448/231 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 65 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 19/34 | ökölvívás: | 4/9 | szúrófegyverek: | 28/62 (+13%) |
vágófegyverek: | 8/89 | ütőfegyverek: | 45/73 | lőfegyverek: | 37/38 (+4%) |
dobófegyverek: | 14/10 |
Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (110%) << ent pásztorbot (#1384) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vashegyű nyíl (#176) (5 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp Olimposz fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/40 | 2. nyomkövetés: | 74/1 (+40%) | 3. mászás: | 17/68 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 30/96 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 18/74 (+12%) | 6. gyógyítás: | 26/6 |
7. titkosírás: | 4/85 | 8. felderítés: | 27/17 | 9. szörnyidomítás: | 13/37 |
10. teológia: | 171/97 (+86%) | 11. taumaturgia: | 140/18 (+45%) | 12. szerencsejáték: | 4/89 (+11%) |
13. versengés: | 23/21 (+5%) | 14. harcművészetek: | 9/60 | 15. zene: | 8/26 |
16. szörnyismeret: | 56/13 | 17. pszi: | 33/50 (+19%) | 18. zárnyitás: | 33/41 (+6%) |
19. vadászat: | 15/94 | 20. vitalitás: | 5/51 | 21. bányászat: | 34/6 |
22. testépítés: | 73/93 (+12%) | 23. úszás: | 22/52 | 24. főzés: | 14/54 (+9%) |
25. csapatmunka: | 6/97 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 43 | |||
10. vp regeneráció: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
kutatsz max. 555 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 352. fémet, vagy jobbat |
készítesz azúrharmatot (#1161) (max. 555 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), liumbe (#349), kamionoszaurusz (#767), purifikátor császár (#393), manaelementál (#290), láplidérc (#352), Nateilena úrnő (#404), amőbaszerű gyík (#852), ent kertész (#872), esszenciavámpír (#895) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 19 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) | hadiszerencse III (#59) |
tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) | láth. észlelése (#78) | Symulf rúnája (#182) |
esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) |
fürkésző szemek (#213) | varázsenergia (#161) | tolvajvér (#364) | hatalomvarázs (#220) |
fényaura (#211) | a lélek védelme (#57) | Pörhemór köre (#205) (193,4,1) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 35, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | tűzgolyó (#155) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
tűzgolyó (#155) | >> | pszi őselementál (#258) | izomernyesztés (#33) | >> | Mnebolath (#237) | |
tűzgolyó (#155) | >> | noth szellem (#250) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
izomernyesztés (#33) | >> | halálelementál (#279) | Asylux csapdája (#233) | >> | kamionoszaurusz (#767) | |
háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | tűzgolyó (#155) | >> | lidércúr (#252) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | ezerszemű bestia (#288) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | bolyongó lidérc (#388) | bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
tűzgolyó (#155) | >> | purifikátor császár (#393) | bo'adhun csapás (#266) | >> | Thargodan berzerker (#377) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | Tharr avatárja (#385) | bo'adhun csapás (#266) | >> | 48. szintű lényekre | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | bo'adhun csapás (#266) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 35, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Ekhnagorhu (#291) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | védelem sav ellen (#36) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az élet mindenek felett, még Leah avatárja sem állhat utadba, ha kell, pusztítsd el! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | ezüstdarab (#326) | 1 | kristályfolyadék (#449) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 2 | pirkit (#153) | 73 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sáfránypor (#211) | 9 | spiritusz (#170) | |||
12 | tinta (#101) | 1 | varázskő (#305) | 47 | víz (#27) | |||
1 | vízionár szem (#102) | 1 | rubin fejék (#729) | 1 | ryuku amfora (#1153) | |||
1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 1 | ryuku evező (#1152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
68 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 8 | drótszőr (#37) | |||
2 | ében toboz (#578) | 1 | fáklya (#36) | 5 | fekete gyöngy (#99) | |||
6 | fokhagyma (#403) | 3 | gyöngymangó (#135) | 1 | halcsont (#390) | |||
11 | isteni könnycsepp (#260) | 164 | kaja (#2) | 1 | trikornis szarv (#198) | |||
2 | vámpírfog (#1221) | 29 | vashegyű nyíl (#176) |