Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. márc. 30. 9h:41' EZ A 39. JÁTÉKHETED, 39. FORDULÓD 40. játékheted kezdete: ápr. 5. A következő fordulódat legkorábban a 40. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5828 SZÁMLA : XXXX |
d 9 1 | eldobod a 9. tárgyat (1 darabot) |
d 12 1 | eldobod a 12. tárgyat (1 darabot) |
ff 2083 8 87 | felt. fegyverváltás: 2083 8 87 |
m 3 | mozogsz délkeletre |
kt 116 3 | elkészíted a 116. tárgyat (3 darabot) |
kt 5 1 | elkészíted az 5. tárgyat (1 darabot) |
kt 8 1 | elkészíted a 8. tárgyat (1 darabot) |
kt 4 1 | elkészíted a 4. tárgyat (1 darabot) |
h 116 | használod a 116. tárgyat |
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval néhányszor megcsapod az alpesi tehén tőgyét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször eltalálod az alpesi tehén testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz az alpesi tehén patájától. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [29,-20] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy tintacsiga került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a tintacsiga testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Rád ömlik az egész! A bőröd színe sötétről feketére változott. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod a tintacsiga vékony szarvát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a tintacsiga testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tintacsiga, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tintacsiga összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [30,-20] A sík vidéket bozótos váltja fel. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy púpos burástya. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a púpos burástya testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a púpos burástya nyakát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Bronzkarddal felnyitod a púpos burástya bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a púpos burástya testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Valami golyószerű a testedbe csusszant! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 246 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az evaporőr hengertestét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot a másikra támadsz. Bronzkarddal egy hatalmas csapással felmetszed az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az evaporőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Meglengetve a bronzkardot ellenfeledre támadsz. Bronzkarddal párszor kilyukasztod a százfogú testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a százfogú jobb hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A százfogú a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a púpos burástya testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzkardot ellenfeledre ugrasz. Bronzkarddal párszor kilyukasztod a púpos burástya bal oldalát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a púpos burástya farkát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A púpos burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [31,-22] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt?
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [24 pontot használtál fel, van még 4.]
kut 5 | kutatsz 4 pontért |
bpb | bef. parancs berakása: |
h 234 5 | használod a 234. tárgyat |
bpb | bef. parancs berakása: |
h 243 | használod a 243. tárgyat |
bpb | bef. parancs berakása: |
v 3 | elmormolod a 3. varázslatot |
GHALLA OLIMPIAI JÁTÉKOK A Ghalla Olimpiai játékok bizonyos időközönként (félévente) megrendezésre kerülnek, Alanorban, a Yaurr királyság fővárosában. A játékokra bárki nevezhet, aki be tudja fizetni a nevezési díjat (10 arany, vagy annak megfelelő értékű tárgy). A kalandozók nyolc kategóriában versenyeznek: kezdők, tapasztaltak, veteránok, mesterek, harcosok, tökéletesek, hatalmasok és félistenek kategóriákban. A selejtezőben négy ellenféllel kell megküzdened. A győzelem 2 pontot ér, a döntetlen 1 pontot, a vereség nullát. A versengés ezután svájci rendszerben történik, azaz az első, véletlensorsolásos kör után mindig azzal mérkőzöl, akinek ugyanannyi pontja van, mint neked. Díjat minden kategóriában az első három helyezett kap. Minden csata - a megszokottól eltérően - négy körig tart. Ez ugyanolyan, mint a szokásos, két kalandozó közötti harc. Ha valaki 0 életpont alá kerül, a rendezőség által biztosított multifunkcionális deus ex machina azonnal visszahozza az életbe, és - bár az adott párviadalt elvesztette - ha még a selejtezőben van, harcolhat tovább. A selejtezőben döntetlen egy harc kimenetele, ha mindkét kalandozó 0 alá kerül ill. közel ugyanannyit sebeznek egymáson. A döntőben nem lehetséges a döntetlen - a bírák mindenképpen győztesnek nyilvánítják az egyik felet négy ütésváltás után. Az Olimpián két csata között (és persze a legelső csata előtt is) automatikusan maximális életpontba gyógyít a rendezőség, sem saját gyógyításra (FGY), sem varázslatra nincs szükséged. Varázs- és pszi pontod - bár maximumról indul - nem nő vissza két harc között. Megjegyzés: A játék rendezősége fenntartja a jogot, hogyha egy kategóriában nincs elegendő jelentkező (legalább öt), akkor a jelentkezéseket visszautasítsa, és a kategóriaversenyt kizárólag a királyi testőrség bajnokai között folytassa le. |
NEVEZÉS AZ OLIMPIÁRA Az olimpiára való nevezés a H 1 <tárgy> paranccsal történik, 0 TVP-ért. Második paraméterként meg kell adnod, hogy a nevezési díjat miben fizeted. Ha aranyban, akkor H 1 50 -et írjál. Ha nincs aranyad, valamilyen más tárgyat írjál, amiből a rendelkezésedre álló mennyiség legalább 10 aranyat ér (azt, hogy mi mennyit ér, tapasztaltabb barátaidtól tudhatod meg). Pl. ha van a birtokodban 12 drótszőr, akkor a H 1 37 parancs kiadása azt fogja jelenteni, hogy a nevezési díjat 10 drótszőrrel rovod le (mivel egy drótszőr 1 aranyat ér). Pl. a fekete gyöngy értéke 6 arany, ebből 2 elég a nevezésre. Ha a paraméterként megadott tárgyból nincs a birtokodban 10 arany értékű, a parancs kudarcot vall. Olimpiára csak akkor nevezhetsz, ha ennek lehetőségét előzetesen egy hírnök tudtodra adta. Lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontottad. Az olimpián a legutolsó nevezésed fogjuk figyelembe venni. Lehetőséged van az olimpiai fordulót neten, e-amilben is kérni. Illetve nevezhetsz csak a játékos versenyeken részt venni. Az ehhez tartozó nevezési parancsok: H 1 50 Nyomtatva kéred a fordulót. H 1 50 9 Nyomtatva kéred a fordulót, és CSAK játékos versenyen indulsz. H 1 50 10 Emailben kéred a fordulót, base64 kódolással. H 1 50 19 Emailben kéred a fordulót, base64 kódolással, CSAK játékos versenyen indulsz. H 1 50 20 Emailben kéred a fordulót, uuencode kódolással. H 1 50 29 Emailben kéred a fordulót, uuencode kódolással, CSAK játékos versenyen indulsz. H 1 50 30 Emailben és nyomtatva is kéred a fordulót, base64 kódolással. H 1 50 39 Emailben és nyomtatva is kéred a fordulót, base64 kódolással, CSAK játékos versenyen indulsz. H 1 50 40 Emailben és nyomtatva is kéred a fordulót, uuencode kódolással. H 1 50 49 Emailben és nyomtatva is kéred a fordulót, uuencode kódolással, CSAK játékos versenyen indulsz. Alanori Mini Olimpiai fordulót csak e-mailben lehet kérni. Ki adhatsz automatikus olimpiai nevezést is a H 1 50 999 paranccsal. Ha ez be van kapcsolva, léptél az elmúlt 1 hónapban, és a nevezés lezárásakor még nem neveztél az olimpiára, akkor mi benevezzük a karaktert. Az automatikus nevezést a H 1 50 888 paranccsal tudod kikapcsolni, és ha be van kapcsolva, azt látod a karakterlapon. A sikeres nevezés pillanatában a teljes karakterlapod lementésre kerül. Ez azt jelenti, hogy a viadalon pontosan úgy fogsz részt venni, mint ahogy H 1 <tárgy> parancs kiadásakor állsz. (Kivéve az életerőt és a varázspontot, ez mindenképpen maximális lesz a viadal kezdetekor.) Tehát ha vannak bekészített varázslataid (áldomás, vámpirizáció, stb.) akkor ezek a viadalon is élni fognak. Azokat a fegyvereket fogod használni, amelyek a kezedben vannak, azt a páncélt fogod viselni, ami épp rajtad van. A Viselkedésedet nem kell külön állítanod, a viadalon a menekülésed automatikusan 0 %. Az Olimpián való részvétel semmilyen kockázattal sem jár, az ott történt események: tárgyszerzés/vesztés, szakértelem növekedés, stb. nem jelentkezik a rendes fordulóidban. Az egyetlen dolog, amit továbbviszel az Olimpián szerzett tapasztalataidból a részvételért kapott tapasztalati pont és az esetleges díjak. Ezeket a dolgokat az Olimpia után legközelebb betáplált fordulóban megkapod. Az Olimpia szimulációja egy napon történik. Ekkor készíti el a számítógép az összes résztvevő, a versenyen történt eseményeket leíró fordulóját. A fordulók ugyanúgy 50 zsetonba (interneten 35-be) kerülnek, mint egy normál forduló. (Ha esetleg nincs elég pénz a számládon, a fordulódat a gép meghitelezi, de ilyenkor legközelebb legalább 80 zsetont küldjél, hogy a soron következő fordulódat be tudjuk táplálni!) A szimuláció lefolyását követő 1-2 napon belül mindet elpostázzuk a játékosoknak. (Akinek nem tudtuk személyesen átadni az aktuális TF találkozón.) |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
Erő: | 16 | Szint: | 9 | Merészség: | 3/3 | Magasság: | 121 cm |
IQ: | 14 | Támadás: | 8 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 69 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 11 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 63/63 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 150/149 | Jellem: | jó (37) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 13 | Varázspont: | 23/1 | Pénz: | 61 arany | Kép. pont: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 4 | vágófegyverek: | 8 (+1) | ütőfegyverek: | 7 |
dobófegyverek: | 9 |
Feltételes fegyverváltás: bronzkard (#2083) << szöges bunkó (#8) << bronzhegyű lándzsa (#87) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); dárda (#10) (2 -3.); bumeráng (#249) (4 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
31,23 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 34 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 729 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 7 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 11 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 1 |
10. zene: | 1 | 11. szörnyismeret: | 1 | 12. vadászat: | 1 |
13. bányászat: | 9 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
félelem-járó (#56) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
vízionár (#66), technokolin (#50), csontlepke (#746) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
éber kakukk (#3) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A méreg a gonosz eszköze - hozz egy tucat csepp gyenge mérget, hadd változtassam vízzé! |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): többek közt 36. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 8, 9, 10, 11, 12. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | bronzpajzs (#89) | 1 | * | bronzpáncél (#90) | 1 | * | bronzsisak (#88) | |
1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | ||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | * | bronzkard (#2083) | 2 | bumeráng (#249) | ||
1 | * | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | 1 | szöges bunkó (#8) | ||
1 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | nap szimbólum (#141) | 1 | * | obszidián karkötő (#229) | |||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 5 | + | deus ex machina (#1) | 4 | fáklya (#36) | ||
9 | kaja (#2) | 2 | kötél (#92) | 1 | + | nyílcsapda (#243) | ||
2 | rézkulcs (#75) | 1 | tatu dob (#234) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [benne 5 csepp tinta (#101), fér még: 5] | ||||||
2 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
2 | + | vizestömlő (#3) | [bennük 25 korty víz (#27), fér még: 15] | |||||
1 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
3 | acélpengőke (#231) | 1 | bakkura bőr (#95) | 17 | drótszőr (#37) | |||
1 | evaporőr háj (#105) | 3 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fémrúd (#104) | |||
2 | grákóbőr (#41) | 4 | gyöngymangó (#135) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
24 | madártoll (#112) | 4 | mandibulapenge (#125) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
2 | móri gyümölcs (#116) | 3 | óndarab (#85) | 1 | ormánygőte csont (#21) | |||
8 | rézdarab (#70) | 6 | sallank karom (#128) | 9 | smirglilevél (#29) | |||
3 | sünmedve tüske (#14) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | vadász tatu bőr (#15) | 10 | varányszem (#30) | 2 | vízionár szem (#102) | |||
1 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 49.39 kg | Megterheltség: 117% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 116 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bunkósbot (#9) | 1 | csontszurony (#12) | 1 | kaja (#2) | |||
12 | sünmedve tüske (#14) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | evaporőr háj (#105) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
2 | móri gyümölcs (#116) | 1 | szöges bunkó (#8) | 5 | tinta (#101) |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | |
-23 | |
|
|
|
|
|
|
|
-22 | |
|
|
|
|
|
|
|
-21 | |
|
|
|
|
|
|
|
-20 | |
|
|
|
|
|
|
|
-19 | |
|
|
|
|
|
|
|