394. forduló, 396. forduló, Zark Bonfire összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. júl. 4. 12h:06'
EZ A 576. JÁTÉKHETED, 395. FORDULÓD
577. játékheted kezdete: júl. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1086
SZÁMLA : XXXX

ZARK BONFIRE KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,89] koordinátán.
Sajnos nem zajlott le a többszemélyes kaland a táborozásod alatt, amit már annyira vártál.
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
Az aranytermő erszény 54 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+70 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+86 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ezoterikus mardel nyomára bukkansz. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {KCC:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Vámpírtőrrel megbököd az ezoterikus mardel fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az ezoterikus mardel fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az ezoterikus mardel még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 9 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 728.]

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot
181 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 728.]
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 726.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 724.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 224. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 722.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 722.]

t 88 támadod a 88. szörnyet
FT 88 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy kaffogó hebrencs! Ezt kerested. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Vámpírtőrrel jól megszúrod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A kaffogó hebrencs feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. [hebrencs állkapocs ládikóba-> (100,80)-> 4 arany, -2 ÉP] 190 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 2, gyógyulás: 12, összesen: +10 ÉP}


m 4 mozogsz délre
[100,90] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy uzbány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az uzbány testét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Varkaudar szablyával kilukasztod az uzbány testét. Kritikus ütés! (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). {GYD:} Vámpírtőrrel eltalálod az uzbány bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy amniosz-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy erszényes elkarog. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog fejét. Kritikus ütés! (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az erszényes elkarog jobb vállát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Vámpírtőrrel eltalálod az erszényes elkarog szőrös testét. Kritikus ütés! (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog feléd harap, de sikertelenül. Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 9, gyógyulás: 1, összesen: -8 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összefutsz egy meghatározhatatlan színű, copfos hajú, szemüveget viselő törpe nővel. A bőre kreolszínű. Fairlight főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy ryuku sisakot, egy sötét kámzsát, egy umbatari karkötőt, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy élőholt quwarg trófea, egy szutykos remák trófea és egy varkaudar íjász trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Érzékeled auráját: semleges jellemű a hitvány! Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Miss Hardraada. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[8 pontot használtál fel, van még 714.]

kt 203 45 elkészíted a 203. tárgyat (45 darabot)
Begyűjtöttél 45 amnioszt. Egészséged TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [180 pontot használtál fel, van még 534.]

bb 203 1113 85 beraksz a bankba a 203. tárgyat (1113 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 45 amnioszt. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Beraksz a bank széfjébe 2 óndarabot. [0 pontot használtál fel, van még 534.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[99,91] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Hirtelen mozogni kezd a föld! Felismered a közeledőt. Csak egy mélységi grittang. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a mélységi grittang testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). {KCC:} Vámpírtőrrel felnyársalod a mélységi grittang testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mélységi grittang még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Északra fekszik egy helytartói város. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívői építették. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot!

(Továbbmész...) [98,92] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély szakadékot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Felfedeztél egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy téfea magoflux!

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a téfea magoflux embriószerű testét. Kritikus ütés! (1 támadással 48 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a téfea magoflux testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy ragyás burástya!

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ragyás burástya bal lábát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {KCC:} Varkaudar szablyával végigmetszed a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). {GYD:} Vámpírtőrrel eltalálod a ragyás burástya nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (100,80)-> 8 arany, -2 ÉP] 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 12, gyógyulás: 8, összesen: -4 ÉP}

Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 1 borostyán függőt. [borostyán függő ládikóba-> (99,81)-> 6 arany, -2 ÉP] Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot!

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Találkozol Tiberyus Artenisszel. Dornodon bíborosa. Egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy lánckesztyűt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy varkaudar íjász trófea, egy ongóliant trófea és egy miksziszi húsgólem trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy csillogó szemű obszidián pók. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Hátasa egy idomított mutáns pók. Málhásállata egy törpemammut. Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme gonosz, akárcsak Neked. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [97,92] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy bibircsók-óriás. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bibircsók-óriás bal lábát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a bibircsók-óriás jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). {GYD:} Vámpírtőrrel eltalálod a bibircsók-óriás testét. Kritikus ütés! (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Könnyedén félreszökkensz a bibircsók-óriás csapása elől. A bibircsók-óriás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 6 aranyat. 615 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy mosolygó rettenet!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a mosolygó rettenet testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy quwarg felderítő!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg felderítő torát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a quwarg felderítő jobb hátsó lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 96 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Vámpírtőrrel megkarcolod a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg felderítő csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A quwarg felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 1 borostyán függőt. [borostyán függő ládikóba-> (99,81)-> 6 arany, -2 ÉP] Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Nocsak, itt van valami érdekes! Friss gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. [80 pontot használtál fel, van még 454.]

m 8 7 1 mozogsz északra, északnyugatra, északkeletre
[97,91] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sziklafészket.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad. Mászni kezdesz. Izzadság gyöngyözi a homlokodat a viszonylagos hideg ellenére, mire a sziklafészek széléhez érsz. Maradék erődet összeszedve, bemászol. Kilihegve magadat, körbenézel az óriási tollakból és ágakból épített alkotmányban. A fészek túlsó végében megmozdul egy óriási test. Egy fekete griff!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a fekete griff pikkelyes szárnyát. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a fekete griff fejét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). {GYD:} Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a fekete griff ébenfekete testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csőrével a fekete griff nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 3 kaját. 420 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy griffőniksz!

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a griffőniksz fejét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {KCC:} Varkaudar szablyával kilukasztod a griffőniksz testét. Kritikus ütés! (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). {KCC:} Vámpírtőrrel eltalálod a griffőniksz bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A griffőniksz feléd csap csőrével, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 3 pirkitet. 350 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 12, gyógyulás: 11, összesen: -1 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! A zsákmány előtted fekszik. Közelebbről megnézed - szereztél 1 deus ex machinát. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz.

Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [96,90] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Észreveszel egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy púpos burástya!

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra támadsz. {KCC:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Vámpírtőrrel felnyársalod a púpos burástya testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya melléd csap a farkával! A púpos burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy quwarg felderítő!

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg felderítő bal első lábát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {KCC:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg felderítő potrohát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg felderítő csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 2 fabontót. [fabontó ládikóba-> (100,80)-> 10 arany, -2 ÉP] Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [97,89] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot!

[76 pontot használtál fel, van még 378.]

m 3 1 mozogsz délkeletre, északkeletre
[98,90] Amerre csak a szem ellát, dombok. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy mélységi grittang közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {GYD:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). {GYD:} Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}

Látsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Raia hívei emelték. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Találsz egy oltárt. Leah híveié. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy rőtmanó berzerker. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. Kritikus ütés! (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kilukasztod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rőtmanó kacagány [rőtmanó kacagány ládikóba-> (100,80)-> 5 arany, -2 ÉP]. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 16, gyógyulás: 1, összesen: -15 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [99,89] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Látsz egy szekérkaravánt. Keletre tart. Megtudod, hogyan szerezhetsz Kalmárok Kémgömbjét. (ld. enc.)

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek keletre.
Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, piros szemű, körszakállas ember férfival. Fekete a bőre. Leah főpap-jelöltje. Egy bozontfonatot, egy cetbőr válltömést, egy csontamulettet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.tűzopálját, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy Földrengető trófea, egy Poomr Ko trófea és egy vadász quwarg trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy tűzförgetegből kilépő ember. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy zombi cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: gonosz, mint Te. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Boriasz. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Összefutsz egy fekete, tüsi hajú, kék szemű elf férfival. Dornodon tanítványa. Egy denevér szimbólumot, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval.smaragdját, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy ryuku gárdista trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy Mallon trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított sullár. Tisztán érzed auráját: jelleme gonosz, akárcsak Neked. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Lord Grandorx. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[24 pontot használtál fel, van még 354.]

tk 14 4028 42 többszemélyes kaland 14 4028 42
Nézzük, hányan érkeztek már meg: Lord Grandorx. A teljes csapat Boriasz vezetésével indul majd közös kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 354.]

szk 184 156 253 keresed a 184. szörnyet a 156. szörnyet a 253. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ezoterikus mardelt. [0 pontot használtál fel, van még 354.]

ef 8 energia fejlesztése 8
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-8 TU.] A befejezéshez még 2499 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [80 pontot használtál fel, van még 274.]

hu 282 hulladék: 282
Hulladékgyűjtés törölve: jégszív. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

v 22 159 elmormolod a 22. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő kis vaspajzsot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 5 vasérc, 10 pirkit. [-20 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 269.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 266.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 127 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 226.]

tf 4 26 fejleszted a 4. tulajdonságodat 26 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 101 TVP-t kell elköltened.] [26 pontot használtál fel, van még 200.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 8, 3.
Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 536 pontot. A következő körben tehát 736 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KALMÁROK KÉMGÖMBJE (1589. TÁRGY)
A karaván vezetője óvatosan körülnéz, magához int, és bizalmaskodóan közelebb hajol hozzád.
- Figyelj csak, kalandor, nézd mit szereztem a múltkor - súgja, és megmutatja a ruhájában rejtegetett kicsiny gömböt. - Egy hóbortos Fairlight paptól nyertem kockán, úgy egy hete - büszkélkedik. - Állítólag aki birtolkolja, beleláthat a boltok titkos raktáraiba is a segítségével. Ha érdekel, neked adom... Tudod, én állandóan úton vagyok, nemigen érek rá üzletelgetni, de te biztosan jó hasznát vennéd.
Fitymálón nézegeted a semmitmondó tárgyat, de azért birizgálja a fantáziádat a dolog.
- No és hogyan működik? - firtatod.
- Egyszerű. A varázsgömb megmutatja neked, hogy egy bizonyos tárgyból melyik boltban épp hány darab található. Ehhez nem kell mást tenned, mint erősen koncetrálnod, és felidézned magad előtt annak a tárgynak az alakját, amire kíváncsi vagy.
Felcsillan a szemed, és máris aranydukát-halmokat látsz magad előtt tornyozódni ...
- Rendben van, add nekem, és én bőkezűen megfizetlek! - ajánlod mohón, és a fickó készen áll az alkura.
- Tudtam én, hogy meg fogunk egyezni, barátom! Tudod, nagyon kemény dolog ám itt ülni egész nap a bakon... Ha hozol nekem egy jó puha hattyútoll vánkost, azért örömmel neked adom.
[A tárgy megszerzéséhez a KT (Küldetés Teljesítése) 1589 parancsot kell kiadnod bármelyik szekérkaravánnál 5 TVP-ért. A kémgömbbel csak olyan bolt árukészletébe leszel képes belelátni, ahol már jártál annak előtte, valamint a közelben van, s egy használattal csak egy- vagy kétféle tárgyról közöl információt. Használatához a H 1589 <tárgy sorszáma> parancsot kell kiadnod 3 TVP-ért, ahol a második paraméter a fürkészendő tárgy neve. Megadhatsz harmadik paraméternek egy másik tárgyszámot is, ez esetben - változatlan TVP költségért - a másik tárgyról is kapsz infót. A kémgömböt nem adhatod át másnak.]

KARAKTERLAP

Zark Bonfire, egy fekete hajú, piros szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah nagyhatalmú főpapja vagy. A Pusztítás Prófétái (#9113) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 395. fordulód.

Erő: 39 (44) Szint: 28 Merészség: 7/3 Magasság: 183 cm
IQ: 45 (49) Támadás: 35 Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 45 (48) Védekezés: 46 Menekülés: 30 % Életkor: 43/43 év
Egészség: 50 (52) Életpont: 343/500 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 38 (44) Varázspont: 791/51 Pénz: 3712 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 24/0 Pszi pont: 215/161 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 8
Eddig összesen 3897 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7661 TP-t kaptál. Jelenleg 2580146 TP-d van. A következő szinthez még 19854 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, eszkimó óriás, jégzabáló. A 393. fordulódban 7174 arany került a bankszámládra. 7245 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/0 ökölvívás: 30/13 szúrófegyverek: 30/7
vágófegyverek: 23/93 (+7%) ütőfegyverek: 1/72 lőfegyverek: 27/20 (+1%)
dobófegyverek: 26/42

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (140%) << ököl (#28) (140%) << vámpírtőr (#364) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); ubuk dobónyíl (#138) (7 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21/8 2. nyomkövetés: 118/70 (+32%) 3. lopás: 11/79
4. mászás: 15/22 (+12%) 5. csapdakészítés: 22/65 (+6%) 6. csapdaészlelés: 20/4
7. gyógyítás: 103/2 8. titkosírás: 27/78 9. felderítés: 26/75
10. szörnyidomítás: 7/83 11. teológia: 47/41 (+7%) 12. taumaturgia: 37/81 (+1%)
13. szerencsejáték: 6/7 14. versengés: 19/92 15. harcművészetek: 28/32
16. zene: 15/2 17. szörnyismeret: 54/14 (+34%) 18. pszi: *23/100
19. zárnyitás: 10/22 20. vadászat: 9/85 21. bányászat: 32/55 (+13%)
22. úszás: 11/59

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért
kutatsz max. 150 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
szintszívó (#96), ősi szellem (#422), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
Éjharcosok (#9131), őrjáratozó katona (#274), 9922. szövetség (#9922), Serény Múmiák (#9103)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) pusztító végzet (#106, 30 VP)
halálvarázslat (#124, 50 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
sötét halál (#45)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> gnóm szolgáló (#181) sötét halál (#45) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> purifikátor (#157) nagyobb tűzlehelet (#150) >> ongóliant (#159)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Látogass meg birodalmamban!
2.) A legsötétebb titkok a vizek mélyén rejtőznek. Ereszkedj le oda, és belezz ki kettőt a mélység fattyai közül! (számláló: 0)
3.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 11 királynő, 7 élőholt, 11 vadász, 6 nagymester, 2 rohamosztagos.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 kis vaspajzs (#159) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
99 arany (#50) 1 deus ex machina (#1) 9 drótszőr (#37)
1 elkarog szőr (#665) 2 gyöngymangó (#135) 3 kaja (#2)
7 óndarab (#85) 13 pirkit (#153) 4 spiritusz (#170)
1 téfea-agy (#172) 1 uzbány csőr (#169) 5 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(96,90) mély szakadék (#154), púpos burástya (#92), quwarg felderítő (#299)
(97,89) 34. jellempróba, vaskohó (#155), érclelőhely
(97,91) sziklafészek (#167), fekete griff (#107), griffőniksz (#106)
(97,92) bibircsók-óriás (#120), mély szakadék (#154), mosolygó rettenet (#97), quwarg felderítő (#299)
(98,90) mélységi grittangok (#103), egy ismeretlen isten rúnaköve, Raia oltár, 47. jellempróba, Leah oltár, érclelőhely, rőtmanó berzerker (#369)
(98,92) mély szakadék (#154), világítótorony (#156), vaskohó (#155), oltár, téfea magoflux (#98), ragyás burástya (#111), érclelőhely, Tiberyus Artenis (2700. kalandozó)
(99,89) oltár, 36. jellempróba, keletre tartó szekérkaraván (#1215), Boriasz (4028. kalandozó), Lord Grandorx (5822. kalandozó)
(99,91) mélységi grittangok (#103), Leah oltár, 22. jellempróba, érclelőhely
(100,89) ezoterikus mardel (#184), kaffogó hebrencsek (#88)
(100,90) uzbányok (#102), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Leah oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, szent tölgyfa (#393), erszényes elkarog (#354), Miss Hardraada (5808. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek