Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. júl. 4. 12h:06' EZ A 576. JÁTÉKHETED, 395. FORDULÓD 577. játékheted kezdete: júl. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1086 SZÁMLA : XXXX |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {KCC:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Vámpírtőrrel megbököd az ezoterikus mardel fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az ezoterikus mardel fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az ezoterikus mardel még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 9 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 224. varázslatot |
t 88 | támadod a 88. szörnyet |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Vámpírtőrrel jól megszúrod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A kaffogó hebrencs feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. [hebrencs állkapocs ládikóba-> (100,80)-> 4 arany, -2 ÉP] 190 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 2, gyógyulás: 12, összesen: +10 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az uzbány testét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Varkaudar szablyával kilukasztod az uzbány testét. Kritikus ütés! (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). {GYD:} Vámpírtőrrel eltalálod az uzbány bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog fejét. Kritikus ütés! (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az erszényes elkarog jobb vállát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Vámpírtőrrel eltalálod az erszényes elkarog szőrös testét. Kritikus ütés! (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog feléd harap, de sikertelenül. Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 9, gyógyulás: 1, összesen: -8 ÉP}
kt 203 45 | elkészíted a 203. tárgyat (45 darabot) |
bb 203 1113 85 | beraksz a bankba a 203. tárgyat (1113 darabot) |
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a mélységi grittang testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). {KCC:} Vámpírtőrrel felnyársalod a mélységi grittang testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mélységi grittang még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [98,92] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély szakadékot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Felfedeztél egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy téfea magoflux!
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a téfea magoflux embriószerű testét. Kritikus ütés! (1 támadással 48 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a téfea magoflux testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ragyás burástya bal lábát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {KCC:} Varkaudar szablyával végigmetszed a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). {GYD:} Vámpírtőrrel eltalálod a ragyás burástya nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (100,80)-> 8 arany, -2 ÉP] 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 12, gyógyulás: 8, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [97,92] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy bibircsók-óriás. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bibircsók-óriás bal lábát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a bibircsók-óriás jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). {GYD:} Vámpírtőrrel eltalálod a bibircsók-óriás testét. Kritikus ütés! (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Könnyedén félreszökkensz a bibircsók-óriás csapása elől. A bibircsók-óriás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 6 aranyat. 615 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a mosolygó rettenet testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg felderítő torát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a quwarg felderítő jobb hátsó lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 96 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Vámpírtőrrel megkarcolod a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg felderítő csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A quwarg felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
m 8 7 1 | mozogsz északra, északnyugatra, északkeletre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a fekete griff pikkelyes szárnyát. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a fekete griff fejét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). {GYD:} Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a fekete griff ébenfekete testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csőrével a fekete griff nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 3 kaját. 420 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a griffőniksz fejét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {KCC:} Varkaudar szablyával kilukasztod a griffőniksz testét. Kritikus ütés! (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). {KCC:} Vámpírtőrrel eltalálod a griffőniksz bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A griffőniksz feléd csap csőrével, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 3 pirkitet. 350 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 12, gyógyulás: 11, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [96,90] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Észreveszel egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy púpos burástya!
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra támadsz. {KCC:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Vámpírtőrrel felnyársalod a púpos burástya testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya melléd csap a farkával! A púpos burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg felderítő bal első lábát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {KCC:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg felderítő potrohát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg felderítő csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [97,89] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot!
m 3 1 | mozogsz délkeletre, északkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {GYD:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). {GYD:} Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. Kritikus ütés! (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kilukasztod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rőtmanó kacagány [rőtmanó kacagány ládikóba-> (100,80)-> 5 arany, -2 ÉP]. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 16, gyógyulás: 1, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [99,89] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Látsz egy szekérkaravánt. Keletre tart. Megtudod, hogyan szerezhetsz Kalmárok Kémgömbjét. (ld. enc.)
tk 14 4028 42 | többszemélyes kaland 14 4028 42 |
szk 184 156 253 | keresed a 184. szörnyet a 156. szörnyet a 253. szörnyet |
ef 8 | energia fejlesztése 8 |
hu 282 | hulladék: 282 |
v 22 159 | elmormolod a 22. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 26 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 26 pontért |
KALMÁROK KÉMGÖMBJE (1589. TÁRGY) A karaván vezetője óvatosan körülnéz, magához int, és bizalmaskodóan közelebb hajol hozzád. - Figyelj csak, kalandor, nézd mit szereztem a múltkor - súgja, és megmutatja a ruhájában rejtegetett kicsiny gömböt. - Egy hóbortos Fairlight paptól nyertem kockán, úgy egy hete - büszkélkedik. - Állítólag aki birtolkolja, beleláthat a boltok titkos raktáraiba is a segítségével. Ha érdekel, neked adom... Tudod, én állandóan úton vagyok, nemigen érek rá üzletelgetni, de te biztosan jó hasznát vennéd. Fitymálón nézegeted a semmitmondó tárgyat, de azért birizgálja a fantáziádat a dolog. - No és hogyan működik? - firtatod. - Egyszerű. A varázsgömb megmutatja neked, hogy egy bizonyos tárgyból melyik boltban épp hány darab található. Ehhez nem kell mást tenned, mint erősen koncetrálnod, és felidézned magad előtt annak a tárgynak az alakját, amire kíváncsi vagy. Felcsillan a szemed, és máris aranydukát-halmokat látsz magad előtt tornyozódni ... - Rendben van, add nekem, és én bőkezűen megfizetlek! - ajánlod mohón, és a fickó készen áll az alkura. - Tudtam én, hogy meg fogunk egyezni, barátom! Tudod, nagyon kemény dolog ám itt ülni egész nap a bakon... Ha hozol nekem egy jó puha hattyútoll vánkost, azért örömmel neked adom. [A tárgy megszerzéséhez a KT (Küldetés Teljesítése) 1589 parancsot kell kiadnod bármelyik szekérkaravánnál 5 TVP-ért. A kémgömbbel csak olyan bolt árukészletébe leszel képes belelátni, ahol már jártál annak előtte, valamint a közelben van, s egy használattal csak egy- vagy kétféle tárgyról közöl információt. Használatához a H 1589 <tárgy sorszáma> parancsot kell kiadnod 3 TVP-ért, ahol a második paraméter a fürkészendő tárgy neve. Megadhatsz harmadik paraméternek egy másik tárgyszámot is, ez esetben - változatlan TVP költségért - a másik tárgyról is kapsz infót. A kémgömböt nem adhatod át másnak.] |
Erő: | 39 (44) | Szint: | 28 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 45 (49) | Támadás: | 35 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 45 (48) | Védekezés: | 46 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 43/43 év |
Egészség: | 50 (52) | Életpont: | 343/500 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 38 (44) | Varázspont: | 791/51 | Pénz: | 3712 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 24/0 | Pszi pont: | 215/161 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/0 | ökölvívás: | 30/13 | szúrófegyverek: | 30/7 |
vágófegyverek: | 23/93 (+7%) | ütőfegyverek: | 1/72 | lőfegyverek: | 27/20 (+1%) |
dobófegyverek: | 26/42 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (140%) << ököl (#28) (140%) << vámpírtőr (#364) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); ubuk dobónyíl (#138) (7 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21/8 | 2. nyomkövetés: | 118/70 (+32%) | 3. lopás: | 11/79 |
4. mászás: | 15/22 (+12%) | 5. csapdakészítés: | 22/65 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 20/4 |
7. gyógyítás: | 103/2 | 8. titkosírás: | 27/78 | 9. felderítés: | 26/75 |
10. szörnyidomítás: | 7/83 | 11. teológia: | 47/41 (+7%) | 12. taumaturgia: | 37/81 (+1%) |
13. szerencsejáték: | 6/7 | 14. versengés: | 19/92 | 15. harcművészetek: | 28/32 |
16. zene: | 15/2 | 17. szörnyismeret: | 54/14 (+34%) | 18. pszi: | *23/100 |
19. zárnyitás: | 10/22 | 20. vadászat: | 9/85 | 21. bányászat: | 32/55 (+13%) |
22. úszás: | 11/59 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
szintszívó (#96), ősi szellem (#422), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
Éjharcosok (#9131), őrjáratozó katona (#274), 9922. szövetség (#9922), Serény Múmiák (#9103) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
halálvarázslat (#124, 50 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
sötét halál (#45) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | gnóm szolgáló (#181) | sötét halál (#45) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | purifikátor (#157) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | ongóliant (#159) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Látogass meg birodalmamban! |
2.) A legsötétebb titkok a vizek mélyén rejtőznek. Ereszkedj le oda, és belezz ki kettőt a mélység fattyai közül! (számláló: 0) |
3.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 11 királynő, 7 élőholt, 11 vadász, 6 nagymester, 2 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | kis vaspajzs (#159) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
99 | arany (#50) | 1 | deus ex machina (#1) | 9 | drótszőr (#37) | |||
1 | elkarog szőr (#665) | 2 | gyöngymangó (#135) | 3 | kaja (#2) | |||
7 | óndarab (#85) | 13 | pirkit (#153) | 4 | spiritusz (#170) | |||
1 | téfea-agy (#172) | 1 | uzbány csőr (#169) | 5 | vasérc (#152) |