394. forduló, 397. forduló, Szőrös Karom összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. nov. 22. 15h:35'
EZ A 609. JÁTÉKHETED, 395. FORDULÓD
610. játékheted kezdete: nov. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5367
SZÁMLA : XXXX

SZŐRÖS KAROM KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [57,7] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 szellempajzsot (1 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 szellempajzs (eladási ár: 310 arany, ebből a kezelési költség: 31 arany) ellenértékét.
Vadak Ura, amikor összefutottatok, adott neked egy arany pikkelyvértet (ld. enc.). A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a káoszteknőc (ld. enc.) és a sivatagi doareg (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) piranha zsákvédőt (ld. enc.) és Fekete Kehelyt (ld. enc.). A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+45 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+205 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 634. hetének nyerőszámai: 3, 19, 22. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 547.]

* 2. KP: élelemszerzés 30 pontért
Hatalmas strucctojásokat találtál. A mama átrázása nem gond egy ilyen tapasztalt kajagyűjtőnek, mint Te vagy. (+6 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 517.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-37 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 512.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 512.]

* 5. KP: használod az 1253. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +37 max. életerő, +37 életerő.) [5 pontot használtál fel, van még 507.]

* 6. KP: imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 477.]

kf 456 kézbeveszed/felveszed a 456. tárgyat
Lecsatolod a kvazár páncélt, majd magadra öltöd az arany pikkelyvértet. [0 pontot használtál fel, van még 477.]

h 1 322 20 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 477.]

ef 12 energia fejlesztése 12
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-3 TU.] A befejezéshez még 1951 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 447.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[56,6] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált.

Felfedeztél egy krómkaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Brujeria hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy kristálypalotát. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy tavacska van. Északra egy kristálypalota van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. [8 pontot használtál fel, van még 439.]

be 70 bemész a 70. titkos labirintusba
Az útmutatás pontos volt: rábukkansz a hatalmas fém félgömbre. Közelebb lépsz, és a tenyeredet a két piros foltra helyezed, majd azt mondod: "Ok-plua, ez nem phua!" Feltárul az ajtó, mögötte meredek járat sötétlik. Odabent sötét van. Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-22 varázspont.] Leóvakodsz a mélybe. Csöpögést hallasz: a szűk folyosót részben elárasztotta a víz! [5 pontot használtál fel, van még 434.]

lm 2 4 11 mozogsz 2 4 11
A folyosó zsákutcában végződik, viszont van itt egy kis tó. A térkép szerint esetleg érdemes lemerülni a víz alá, és dél felé úszva, kibukkanhatsz a másik folyosón. Nagy levegőt veszel, és alámerülsz! Hamarosan kibukkansz a túloldalon. [2->3. PONT.]
Újabb barlangtó, újabb merülésre van szükség. Sikeresen átjutottál. De mindened vizes lett! [4->5. PONT.]
Kanyarodik a folyosó. [6. PONT.]
A barlang itt egyenetlenül tekeregve vezet tovább. Az agyagfal itt-ott lüktetni, megmozdulni látszik. [7. PONT.] Egy agyagelementált pillantasz meg. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} {KCC:} Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az agyagelementál agyagtestét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod az agyagelementál agyagtestét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az agyagelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az agyagelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Továbbmész a nehezen belátható, tekergődző folyosón. [8. PONT.] Egy agyagelementál lakik itt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az agyagelementál testét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod az agyagelementál testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az agyagelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Az agyagelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


A Moa ősök csillogását szinte kézzel lehet tapintani.
A kusza alagútrendszerben lépkedve azon töprengesz, hogy vajon tényleg a Moák építették-e ezt a primitív labirintust? Hát, nem túl valószínű...
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Egy nagy lendületet véve, vállal benyomod az ajtót. A terem, ahová belépsz, egyfajta raktárszobának tűnik. [11. PONT.] Megbotlasz valamiben: 4 moa üveggömb, 1 moa obszidián, 2 gyógykenőcs, 1 szent jogar és 2 kvazár. Felpakolsz.
[40 pontot használtál fel, van még 394.]

lm 17 18 20 mozogsz 17 18 20
A kusza alagútrendszerben lépkedve azon töprengesz, hogy vajon tényleg a Moák építették-e ezt a primitív labirintust? Hát, nem túl valószínű...
Mélyen bent jársz a labirintusban, remélhetőleg nem tévedtél el. Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 7 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Elérkeztél a központi terembe, ahonnét minden irányba vezet út. A plafonon furcsa, valószínűleg Moa írásjeleket világítasz meg. [13. PONT.] Egy bazaltelementált veszel észre magad előtt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rontasz. {CSTT:} {KCC:} Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bazaltelementál jobb oldalát. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal felnyitod a bazaltelementál bal karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A bazaltelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Véres nyál csordul ki a bazaltelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1230 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Nyomulsz.
Mielőtt bevennéd a kanyart, félve előrelesel - de semmi! [16. PONT.]
Egy kis szobába értél, az évszázadokig sötétben várakozó köveken a fény és árnyék furcsa táncot jár. [17. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről.
Továbbmész.
Bekukkantasz ebbe az apró cellába, hátha találsz valamit. [18. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről.
Továbbmész.
Rossz előérzettől kísérve lépsz be az utolsó szobácskába. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy bazaltelementál van előtted! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} {KCC:} Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a bazaltelementál testét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a bazaltelementál testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A bazaltelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A bazaltelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1230 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az egyik sarokban találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő rézkulcs nyitja a ládát. Mohón felnyitod a ládát, és drágán fizetsz óvatlanságodért: fehér lángnyelvek csapnak ki, alaposan összeégetve. (-10 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 nagy aranykulcs, 1 moa gyöngy és 1 ezüst kulcs. Gyorsan kiüríted a ládát.
[50 pontot használtál fel, van még 344.]

lm 23 25 29 mozogsz 23 25 29
Továbbmész.
Mielőtt bevennéd a kanyart, félve előrelesel - de semmi! [16. PONT.]
Nyomulsz.
Elérkeztél a központi terembe, ahonnét minden irányba vezet út. A plafonon furcsa, valószínűleg Moa írásjeleket világítasz meg. [13. PONT.]
Ellenőrzöd a térképen, hogy jó felé mész-e. Igen, most vagy az M betű bal felső csücskénél.
Elérkeztél a MOA felirat jobb felső csücskéhez. Egy agyagelementált pillantasz meg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mágusölővel párszor kilyukasztod az agyagelementál bal vállát. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod az agyagelementál testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az agyagelementál mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Az agyagelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Kanyarodik a folyosó: a gigantikus felirat közepénél jársz.
Elérkezel az O és az A betű közötti átjáróhoz.
Különös szagot érzel, ahogy továbbmész: mintha valamilyen idegen, nem evilági anyagot égetnének valahol. [27. PONT.]
Ez a terem, ahová belépsz, tele van fényes, kék szálakkal. Át- meg átszövik a térséget, furcsa, extraterriális hangulatot kölcsönözve a teremnek. Itt-ott apró gubókat látsz, amelyekben mozog valami. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy pszi elementál van előtted! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel egy hatalmas csapással felmetszed a pszi elementál farkát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a pszi elementál bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A pszi elementál elhibázza az ütést csápjával. Hoppálé! 1 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Véres nyál csordul ki a pszi elementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy pszi elementál. {max. életpontja: 15-19.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 7 életpontot vesztettél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mágusölővel alaposan megvágod a pszi elementál párolgó héját. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal végigmetszed a pszi elementál testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A pszi elementál elhibázza az ütést csápjával. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}


Belesel az elementáris borzalom terméből nyíló egyik nyílásba. [29. PONT.] Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik?
[55 pontot használtál fel, van még 289.]

lm 31 25 23 mozogsz 31 25 23
Megvizsgálod a déli nyílást. [31. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Ez a terem, ahová belépsz, tele van fényes, kék szálakkal. Át- meg átszövik a térséget, furcsa, extraterriális hangulatot kölcsönözve a teremnek. Itt-ott apró gubókat látsz, amelyekben mozog valami.
Különös szagot érzel, ahogy továbbmész: mintha valamilyen idegen, nem evilági anyagot égetnének valahol. [27. PONT.]
Elérkezel az O és az A betű közötti átjáróhoz.
Kanyarodik a folyosó: a gigantikus felirat közepénél jársz.
[25 pontot használtál fel, van még 264.]

lm 33 36 39 mozogsz 33 36 39
Elérkeztél a MOA felirat jobb felső csücskéhez.
Ellenőrzöd a térképen, hogy jó felé mész-e. Igen, most vagy az M betű bal felső csücskénél.
Elérkeztél a központi terembe, ahonnét minden irányba vezet út. A plafonon furcsa, valószínűleg Moa írásjeleket világítasz meg. [13. PONT.]
Buzog benned a kalandvágy, miközben egyre izgatottabban haladsz előre.
Elérkezel a hosszú folyosó déli részére. Hogyan tovább innét? [33. PONT.]
Valami azt súgja, hogy a déli folyosó a legjobb választás. [36. PONT.]
Egy végeláthatatlanul hosszú folyosón vagy. Ekharion szagot érzel!
Már nagyon közel vagy a végső rejtekhelyhez, a megafészekhez, a galachmitok valószínűsíthető kamrájához. [38. PONT.]
Elszántan mész előre. Egy vastag, gránitból készült ajtóba ütközöl. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. ÉS! Berobbansz a titkos, tökéletesen védett terembe. Nyilván nem fog menni a dolog egy kis csetepaté nélkül. Egy ekhariont veszel észre magad előtt. Fegyvere egy vasalt bunkó. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ekharion ragyás testét. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed az ekharion testét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az ekharion testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az ekharion vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ekharion, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az ekharion még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 38 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 14, gyógyulás: 4, összesen: -10 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 vasalt bunkót és 1 vassisakot. Az egyik sarokban találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő ezüst kulcs nyitja a ládát. A láda belsejéből kattanás hallatszik, és gomolygó fehér füst emelkedik fel. Belélegezted! (-1 erő.) A szörnyű gáztól köhögni kezdesz. (-12 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 10 galachmit, 70 arany és 1 moa stuki. Gyorsan kiüríted a ládát.
[45 pontot használtál fel, van még 219.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 214.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[57,5] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy kristálypalotát. Északnyugatra egy patak van. Északra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [58,4] A sík vidéket bozótos váltja fel. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy quwarg bolyt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Látsz egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [59,3] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Látsz egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy ősi csatamezőt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy Thargodan csatamező van. Északra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. [24 pontot használtál fel, van még 190.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[60,2] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Találsz egy mákrózsa bokrot.


(Továbbmész...) [61,1] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő.

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [62,0] Csökken a behatoló fény, ritkább az aljnövényzet: sűrű erdőben vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy kihívás tornyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Látsz egy álomvirágot. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy megsebzett drakolich került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a drakolich farkát. (5 támadással 62 életpontot sebezve.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. [24 pontot használtál fel, van még 166.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Sziklakezű Rain nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. Ez a feladat nagyon egyszerű lesz: kockáznod kell a kalandmesterrel! Csak úgy, mint a fogadóban szoktad. Ha nyersz, kiálltad a próbát! Sunyi ellenfelednek vagy ólmozottak a kockái, vagy átkozott balszerencséd van, mert folyton csak vesztesz.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [10 pontot használtál fel, van még 156.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Vashegyi Porfin nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A feladat egyszerű: egy Zinthurg legyőzése. {egyik sebzési módja: 2x 2d8+6.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg egyik karját. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} {KCC:} Mágusölővel alaposan megvágod a Zinthurg fejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Karmait felemelve, a Zinthurg meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Karmait felemelve, a Zinthurg meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}


Kiálltad a próbát. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Gyémántgyúró Turgfil néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy bronz fejpántot! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Szomorúan rázod a fejed. Nem a szaktudással van baj, komponens hiányzik.
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 136.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Brakdorplakbolk". Hadarva ismerteti a feladatot. Harcművész szakértelmed lesz próbára téve. Kezedben egy szál bottal kell végigfutnod egy folyosón úgy, hogy a különböző akadályokat kikerülöd, minden célpontot leütsz a bottal, és mindezt három perc alatt! Futva indulsz a folyosón. Hihetetlen gyorsasággal csapod le a felbukkanó célpontokat, ugrod át a lávapatakokat, suhansz át a tüskés acélgerendák alatt. 1000 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Sziklahegyi Biran. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. Egy velociraptor legyőzése a feladatod. Mindent használhatsz! {támadása: 35.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan a másikra támadsz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a velociraptor bal lábát. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a velociraptor jobb karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a velociraptor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 raptor karmot. 1344 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}


Sikerrel jártál! Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. A feladat igen érdekes: a kézügyességedet teszi próbára. El kell készítened egy raptor szablyát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Szomorúan rázod a fejed. Nem a szaktudással van baj, komponens hiányzik.
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [30 pontot használtál fel, van még 106.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
51 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[63,0] Az erdőt síkság váltja fel. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy friss csatamező van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet.

Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [64,0] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.
(Feltételes támadás:) Egy ezoterikus mardel! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra rontasz. {CSTT:} {KCC:} Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal végigvágod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az ezoterikus mardel szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 9 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [65,0] A sík vidéket bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy tüskés harci gromak nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 23.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal végigvágod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A tüskés harci gromak feléd rúg, de nem talál el. A tüskés harci gromak összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 82.]

in 4683 207 316 leírod a 4683. kalandozónak a 207. szörnyet a 316. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy diuretikus kráken. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Pusztítás Botját. [0 pontot használtál fel, van még 82.]

in 5230 207 316 leírod az 5230. kalandozónak a 207. szörnyet a 316. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy diuretikus kráken. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Pusztítás Botját. [0 pontot használtál fel, van még 82.]

* 1. BP: elmormolod az 58. varázslatot
31 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 36 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 82.]

* 2. BP: építed a 720. tárgyat 82 pontért
Ennyi TVP-ért a munkának nem lenne értelme. [0 pontot használtál fel, van még 82.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 82.]
Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-37 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 20, 21.
Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a pszi-ernyő hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 82 pontod maradt, ebből a következő körre 82 pontot vihetsz át. Kapsz még 536 pontot. A következő körben tehát 618 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARANY PIKKELYVÉRT (456. TÁRGY)
Az arany pikkelyvért egy nagyhatalmú mágikus tárgy, egy páncél, amelyet sárkánypikkelyből kovácsolnak. Elkészítéséhez egy arx formázó minta, 15 sárkánypikkely, 15 vas, 30 pirkit, 200 arany és egy vaskohó jelenléte szükséges, valamint értened kell a varázstárgyak készítéséhez. Ha mindez megvan, add ki a KT 456 parancsot, 200 TVP-ért. Megéri a fáradozást, mert az arany pikkelyvért, amellett, hogy 20-al növeli a védettségedet, ad +4 -et az energiatámadások elleni mentődobásodhoz is. Arany pikkelyvértet 18.-nál alacsonyabb szintű kalandozó nem vehet fel, mert a vért azonnal szétégeti (de azért nem halsz bele néhány esetleges szintvesztésbe.)

KÁOSZTEKNŐC (235. SZÖRNY)
AHHH, a káoszteknőc! Gigantikus méretű szörny, sebezhetetlen páncélban. Nagyon hatékonyan kell támadnod ahhoz, hogy a néhány, sebezhető részén keresztül komoly kárt tudjál benne tenni. Egy jól irányzott ütés a fejére, amikor kidugja, egy szúrás a lába mellé, vagy egy prezíc vágás a farkára - megteszi mindahány. Ha a káoszteknőcöt fel tudják bosszantani, hatalmasakat harap, de egyébként békés jószág. Pedig sokan vadásznak rá, hiszen páncélja igen hasznos alapanyag. A káoszteknőc főként mocsarakban található meg, és tökéletesen rejtőzködik: ha rád támad, általában már nincs idő távolsági fegyver használatára.

SIVATAGI DOAREG (240. SZÖRNY)
A sivatagokban elterjedt teherhordó a békés kérődző, a sivatagi doareg: irdatlan nagy súlyt képes a hátán hordani, és vízigénye minimális. Óriási, szőrös teremtmény, első pillantásra igen ijesztő ugyan, de nem vadabb, mint egy legelésző mammut. A vadon élő sivatagi doareget igen nehéz elfogni, egyszerűbb, ha a városi szörnytenyésztőktől vásárolsz egyet, ha szükséged van rá.

PIRANHA ZSÁKVÉDŐ (337. TÁRGY)
2 drótszőrből torziós rugót készíthetsz. A rugóval megfeszíthetsz egy acélpengőkéből és ugh méreggel mérgezett acéltűből készült kart. Ezt a szerkentyűt beépítheted a hátizsákod fedőlapjába. Mielőtt becsukod a zsákot, felhúzod a hátizsákvédő karját. Az illetéktelen zsáknyitogató tenyerébe fúródik a mérgezett tű. A csapda elkészítése 5 TVP-t, felállítása mindössze 2 TVP-t igényel, és közel olyan jó védelmet jelent, mint a nyílcsapda. Az okozott sebzés 3-4 életpont.

FEKETE KEHELY (283. TÁRGY)
Ez a gyönyörűséges, de végtelenül gonosz kehely egyetlen obszidián kőből van kifaragva. Oldalára jól láthatóan Dornodon Rúnája van vésve, hogy elriasszon a Gonosz Istenek hívein kívül mindenkit a használatától. A Fekete Kehelyben kotyvasztott borzalmas folyadék titka könnyen megfejthető a kehely oldalára írt rúnák segítségével, azonban a komponensek beszerzése komolyabb problémát jelenthet.

KARAKTERLAP

Szőrös Karom, egy barna, hosszú hajú, barna szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran félisten hatalmú szolgája vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 395. fordulód.

Erő: 57 (60) Szint: 25 Merészség: 7/5 Magasság: 177 cm
IQ: 72 Támadás: 25 Agresszió: 6 Testsúly: 60 (30) kg
Ügyesség: 66 Védekezés: 79 Menekülés: 40 % Életkor: 41/41 év
Egészség: 66 (68) Életpont: 370/324 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 60 (59) Varázspont: 954/31 Pénz: 754 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 20/14 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 21
Eddig összesen 2586 szörnyet (13 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 13769 TP-t kaptál. Jelenleg 1456161 TP-d van. A következő szinthez még 243839 TP szükséges. Trófeáid: animált hókutya, trikornis herceg, ongóliant. A 393. fordulódban 5477 arany került a bankszámládra. 5531 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: *29/100 szúrófegyverek: 22/70
vágófegyverek: 23/88 (+14%) ütőfegyverek: 10/80 lőfegyverek: 29/79 (+2%)
dobófegyverek: 21/70

Feltételes fegyverváltás: mágusölő (#422) (200%) << vasalt bunkó (#181) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/80 2. nyomkövetés: 83/40 (+32%) 3. lopás: 3/94
4. mászás: 16/56 5. csapdakészítés: 20/93 6. csapdaészlelés: 9/75 (+15%)
7. gyógyítás: 23/67 8. titkosírás: 11/51 9. felderítés: 35/0 (+20%)
10. szörnyidomítás: 11/35 11. teológia: 49/98 (+7%) 12. taumaturgia: 41/97 (+29%)
13. szerencsejáték: 1/12 (+7%) 14. harcművészetek: 19/53 (+5%) 15. zene: 6/0
16. szörnyismeret: 5/50 17. pszi: 1/50 (+6%) 18. zárnyitás: 14/31
19. vadászat: 10/67 (+30%) 20. bányászat: 14/48 (+10%) 21. úszás: 15/16

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz ásót (#34) (max. 1 darabot, csak egyszer), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot, csak egyszer), furulyát (#233) (max. 3 darabot, csak egyszer), dorony dudát (#235) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16)
massza (#217), dehidrátor (#151) (csak egyszer), ezoterikus mardel (#184), acéldarázs (#140), ongóliant (#159), éjkornis (#228), trikornis (#104), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 10, max: 16)
bűbájlidérc (#761), ember (#1), elf (#2), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), Leah hívők (#991), alakváltó (#7), troll (#5)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +21 vp 17 költség alatt; taumaturgia: +26 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) revitalizáció (#52)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nukleáris cickány (#155) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

HŐSTETTEID
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 élőholt, 16 vadász, 10 nagymester, 15 parafenomén, 12 rohamosztagos, 7 ősmágus.
Olimpiai helyezéseid: első hely a futás-versenyen a XIII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 2 ezüsttőr (#322) 1 varázskő (#305)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
58 arany (#50) 9 drótszőr (#37) 1 ezüst kulcs (#184)
10 galachmit (#310) 1 gromak bőr (#268) 2 gyógykenőcs (#313)
6 kaja (#2) 2 kvazár (#244) 1 moa gyöngy (#378)
1 moa obszidián (#380) 1 moa stuki (#413) 4 moa üveggömb (#383)
1 nagy aranykulcs (#246) 1 raptor karom (#281) 1 szent jogar (#150)
1 vas dobónyíl (#189) 1 vasalt bunkó (#181) 1 vassisak (#160)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(56,6) a 70. labirintus bejárata, krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), Tharr oltár, 24. jellempróba, érclelőhely, agyagelementál (#203), bazaltelementál (#204), pszi elementál (#221), ekharion (#232)
(57,5) Dornodon rúnaköve, Dornodon oltár
(58,4) quwarg boly (#359), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534)
(59,3) Chara-din monolitja (#534)
(60,2) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56)
(62,0) kihívás tornya (#502), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), drakolich (#760), Zinthurg (#180), velociraptor (#161)
(64,0) ezoterikus mardelek (#184), Fairlight oltár
(65,0) tüskés harci gromakok (#156), Raia oltár

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Megváltozott az internetes fordulók kinézete. A fontosabb változások:
- Minden sebzés, sebződés ki van emelve (korábban volt, ami elsikkadt a szövegben), illetve a gyógyulások, forduló végéig tartó és permanens változások, valamint a szerzett kincsek is. Ezenkívül a hibaüzenetek, hibás parancsok is kiemelést kaptak.
- Ha online nézed a fordulódat, a tárgyak, szörnyek, varázslatok nevére kattintva feljönnek azok enciklopédiái.
- A karakterlapon a tárgylistán a KF-elhető tárgyak slotonként vannak felsorolva azoknál a karaktereknél, amelyeknek legalább 100 féle tárgya van. Itt a tárgyak neve fölé mozgatva az egeret, kiírja a böngésző a tárgy fontosabb tulajdonságait.
- A csatákat kicsit beljebb kezdjük, hogy elváljon a többi szövegtől, s mögöttük rövid statisztikát közlünk arról, hogy a karakter mennyit sebzett, mennyit sebződött, mennyit gyógyult a csata közben.
- A bolti tárgylistát és a varázslótornyos varázslatkészletet táblázatba szedtük.
- Hogy a labirintusok, titkosírások tökéletesen megjelenhessenek, az ehhez szükséges képeket töltsd le erről az oldalról: http://www.beholder.hu/?m=-&in=letoltes.php&l id=4 .
- Amennyiben nem vagy elégedett a forduló színeivel, letölthetsz más stílusbeállításokat a következő oldalról: http://www.beholder.hu/?m=-&in=letoltes.php&l id=5 .

Üzenet küldése a karakternek