Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. aug. 14. 12h:09' EZ A 582. JÁTÉKHETED, 396. FORDULÓD 583. játékheted kezdete: aug. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1086 SZÁMLA : XXXX |
Indulásképp zsoldoskapitányt választod ellenfélnek. Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy sötét halál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 52 életpontot sebeztél.
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zsoldoskapitány testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát.
{KCC:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a zsoldoskapitány jobb lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Vámpírtőrrel eltalálod a zsoldoskapitány jobb karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). [zsoldoskapitány:] A zsoldoskapitány fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 59 életpontot vesztesz.) [első harcos:] Sajnos nem sikerült az első harcos minden csapását hárítanod. (3 támadástól 39 életpontot vesztesz.) [második harcos:] Jobbra-balra szökkenve osztja a második harcos nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 38 életpontot vesztesz.) [zsoldoskatona:] A zsoldoskatona fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.)
[zsoldoskapitány:] Véres nyál csordul ki a zsoldoskapitány száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Mivel első harcos áll legközelebb hozzád, ő lesz a következő ellenfeled.
Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a harcos fejét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Vámpírtőrrel megdöföd a harcos nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). [első harcos:] Jobbra-balra szökkenve osztja az első harcos nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 32 életpontot vesztesz.) [második harcos:] Sajnos nem sikerült a második harcos minden csapását hárítanod. (3 támadástól 35 életpontot vesztesz.) [zsoldoskatona:] Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) [első harcos:] Az első harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Gyorsan körbepillantasz, és felméred helyzeted: második harcost érdemes a következőkben támadnod.
{KCC:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a harcos testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {GYD:} Vámpírtőrrel megdöföd a harcos bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). [második harcos:] Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 32 életpontot vesztesz.) [zsoldoskatona:] Sajnos nem sikerült a zsoldoskatona minden csapását hárítanod. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) [második harcos:] A második harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Újabb ellenfél után nézel, zsoldoskatona lesz az. Eleged lesz a harcból, futásnak indulsz a másik irányba. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 487, sebződés: 276, gyógyulás: 74, összesen: -202 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled védelem tűz ellen varázslattal készül a csatára.
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 9 életpontot vesztettél.
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. {GYD:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a karavánvezető bal lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). {GYD:} Vámpírtőrrel jól megszúrod a karavánvezető testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a karavánvezető újra meg újra lecsap. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 10 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1308 tapasztalati pontot kaptál. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (99,81)-> 28 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (99,81)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (99,81)-> 14 arany, -2 ÉP].
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 48, gyógyulás: 44, összesen: -4 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 224. varázslatot |
flh 16 189 | felt. lőfegyver haszn. 16 a 189. tárggyal |
ffk 300 140 140 | felt.fv.kozkázata: 300 140 140 |
m 5 5 7 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, északnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre rohansz. {KCC:} Varkaudar szablyával kilukasztod a mélységi grittang farkát. Kritikus ütés! (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). {KCC:} Vámpírtőrrel felnyársalod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. Kritikus ütés! (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}
Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szeppent rákfatty testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). {GYD:} Vámpírtőrrel eltalálod a szeppent rákfatty kitines ollóját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szeppent rákfatty ollója a levegőben csattan. A szeppent rákfatty állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}
(Továbbmész...) [97,91] Egyre többet mászva veszed észre, hogy már hatalmas hegyek között vagy.
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az óriás griff jobb vállát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Vámpírtőrrel megbököd az óriás griff bal vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az óriás griff karma a fejed mellett suhan el! Az óriás griff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az óriás griff még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 5 madártollat. 390 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az aranygriff csillogó szárnyát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). {KCC:} Vámpírtőrrel megérinted az aranygriff csillogó szárnyát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az aranygriff karma a fejed mellett suhan el! Apró csípést ejt rajtad az aranygriff csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 aranytollat. [aranytoll ládikóba-> (100,80)-> 40 arany, -2 ÉP] 625 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 8, gyógyulás: 24, összesen: +16 ÉP}
(Továbbmész...) [96,90] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy nyuhaj karbin. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {KCC:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a nyuhaj karbin zselés fejét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). {KCC:} Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A nyuhaj karbin összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 3, gyógyulás: 17, összesen: +14 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a téfea magoflux ragyás nyelvét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). {GYD:} Vámpírtőrrel felnyársalod a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 245 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {KCC:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a mutáns pók testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). {KCC:} Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a mutáns pók testét. Kritikus ütés! (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mutáns pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (100,80)-> 8 arany, -2 ÉP] 384 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 2, gyógyulás: 20, összesen: +18 ÉP}
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {KCC:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a mosolygó rettenet ragyás testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Vámpírtőrrel jól megszúrod a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A mosolygó rettenet állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mosolygó rettenet csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
345 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {GYD:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a mutáns pók testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Vámpírtőrrel eltalálod a mutáns pók testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (100,80)-> 6 arany, -2 ÉP] 384 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 2, gyógyulás: 18, összesen: +16 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. {GYD:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a nyuhaj karbin testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Vámpírtőrrel felnyársalod a nyuhaj karbin zselés fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A nyuhaj karbin csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 4, gyógyulás: 19, összesen: +15 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a troll ritualista ragyás bőrét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). {KCC:} Vámpírtőrrel eltalálod a troll ritualista bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Karmaival a troll ritualista megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A troll ritualista állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-23 életpont). A troll ritualista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 41, gyógyulás: 31, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [94,88] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Találsz egy oltárt. Leah hívői építették. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot!
(Továbbmész...) [94,87] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély szakadékot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csillezsályát. (ld. enc.)
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy púpos burástya!
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {KCC:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a púpos burástya nyakát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). {GYD:} Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a púpos burástya bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A púpos burástya melléd csap a farkával! A púpos burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
235 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (12 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Vámpírtőrrel jól megszúrod a ragyás burástya bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (100,80)-> 8 arany, -2 ÉP] 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 14, gyógyulás: 23, összesen: +9 ÉP}
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a púpos burástya bal karját. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). {KCC:} Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
235 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg felderítő testét. Kritikus ütés! (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {GYD:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a quwarg felderítő torát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). {KCC:} Vámpírtőrrel meghorzsolod a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg felderítő csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 5, gyógyulás: 4, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [92,88] A hegyvidéket síkság váltja fel. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő uzbány nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az uzbány testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. {KCC:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az uzbány jobb oldalát. Kritikus ütés! (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod az uzbány testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
kt 203 81 | elkészíted a 203. tárgyat (81 darabot) |
bb 203 1113 85 | beraksz a bankba a 203. tárgyat (1113 darabot) |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az arató csattanat testét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) {KCC:} Vámpírtőrrel eltalálod az arató csattanat zöld masszáját. Kritikus ütés! (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az arató csattanat fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [90,88] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy dűnekukac. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a dűnekukac szelvényezett hátát. Kritikus ütés! (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a dűnekukac testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A dűnekukac feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a dűnekukac száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
tk 9 2258 | többszemélyes kaland 9 2258 |
kb 203 150 | kiveszel a bankból a 203. tárgyat (150 darabot) |
be 714 | bemész a 714. épületbe |
bb 203 150 | beraksz a bankba a 203. tárgyat (150 darabot) |
szk 121 156 253 | keresed a 121. szörnyet a 156. szörnyet a 253. szörnyet |
ef 8 | energia fejlesztése 8 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
ZSOLDOSKAPITÁNY (7041. SZÖRNY) Amikor egy zsoldoskatona kiöregszik a hadi szolgálatból, gyakran szegődik nemesek, kereskedők, utazók mellé különböző védelmi feladatok elvégzésére. Az egymást jól ismerő zsoldosok a legtöbb esetben együtt vállalják az ilyen munkákat. Mivel a zsoldosok világéletükben a parancsnokok döntéseihez igazodtak, már csak megszokásból is vezetőt, kicsit nagyképűen: "kapitányt" választanak maguk közül, aki aztán alkuszik a munkaadókkal, és akinek utasításait a többiek gondolkodás nélkül teljesítik. A kapitány persze ilyenkor a munkaadó többi fegyveresének is parancsol, hisz bátrabb, erősebb és képzettebb a többieknél. |
HARCOS (47. ELLENFÉL) A Túlélők Földjének középületei nem túl jól fizetik meg alkalmazottaikat. Mégis, mindig akad egy-két alak, aki rákényszerül arra, hogy munkát vállaljon a városházákon. A kapuőrök szintén nem tartoznak a legjobban fizetett katonák közé - ez valószínűleg itt-ott lyukas bőröltözetükön is látszik. Ennek ellenére akadnak köztük ügyes fegyverforgatók, akik ezt a hiányosságot harctudásuk villogtatásával képesek ellensúlyozni. Ha provokálni kezdesz egy ilyet, te is hamar megtapasztalhatod milyen erős ellenfelek ők. |
KARAVÁNVEZETŐ (7042. SZÖRNY) A karavánok élén minden esetben rutinos, öreg vadonjárók állnak, akik úgy ismerik a terepet, mint a tenyerüket, és nem ijednek meg a saját árnyékuktól. Éppúgy értenek az alkudozáshoz, mint a fegyverforgatáshoz. Akad köztük kiszolgált, veterán zsoldos, és megállapodott kalandozó is. Némelyikük még a mágiaszövés fortélyait is kitanulta egykoron, épp ezért nem tanácsos ujjat húzni egy karavánvezetővel. Ha mégis megteszed, csak magadra vess! |
CSAPATMUNKA A csapatmunka szakértelem a többszemélyes kalandokban való megfelelés tudománya, növekedése egyben jelképezi a szociális viselkedés, a csapat egészét segítő képességek, és a kettőnél több résztvevős harcban való helytállás fejlődését is. Minden egyes alkalommal, amikor többszemélyes kalandban veszel részt, a csapatmunka fejlődik - mértéke a kaland próbáinak számával arányos. A kaland vezetőjének fejlődése olyan, mint ha eggyel több próbát teljesített volna. Ha olyan csapattal tartasz, melynek minden tagja a te Közös Tudatod tagja, már szinte félszavakból is megértitek egymást, így a fejlődés másfélszer annyi lesz, mint egyébként. Ha már csak egyedül maradtál a kalandban, mert a többiek elbuktak valahol útközben, már a csapatmunkád sem fejlődik. Mivel a csapatmunka önképzésben nem fejleszthető szakértelem, KNO-zni nem lehet, ill. a tudatturbó és a sziklozug ragu elfogyasztása sem hat rá. A csapatmunka növekedésével új beállítási lehetőségeket, képességeket szerezhetsz, melyeket a többszemélyes kalandokban használhatsz majd fel. Ezekről mindig enciklopédia tájékoztat majd. Az adott képességet attól a szinttől használhatod majd, ahányas szakértelemnél azt megkaptad. Az első ilyen "képesség" a "Mindenki egyért", melyet alant olvashatsz. |
"MINDENKI EGYÉRT" BEÁLLÍTÁS Most, hogy megszerezted első tapasztalataidat a többszemélyes kalandozás terén, talán épp egy összeszokottabb, minden kalandba közösen induló csapatra vágysz. Ez azonban nem működhet teljesen, amíg a csapattagok szenvtelenül figyelik, miként buknak el társaik, és ők, mintha mi sem történt volna, folytatják a kalandozást. Mostantól ezt a tényezőt kiküszöbölheted a TKB 1 <beállítás> parancs használatával, ahol ha a beállításnak 1-et adsz meg: ha valaki elbukik, a teljes csapat elbukja a kalandot, ha a beállításnak 0-t adsz meg (azaz TKB 1 parancs hatására): ha valaki elbukik, a csapat attól még folytatja a kalandot. (Ez az alapállapot, csak ha átállítottad korábban, és most törölni akarod, akkor van szükséged erre a parancsra.) Azokban a többszemélyes kalandokban, ahol te vezeted csatába társaidat, a te beállításod határozza meg a kaland milyenségét. |
TERMÉSZETELLENES ÖREGEDÉS Előbb-utóbb találkozni fogsz olyan szörnyekkel, amelyek ún. természetellenes öregedést okoznak. Ilyenkor a szörny pillantásától/érintésétől a tested akár évtizedeket is öregedhet egy szempillantás alatt, ha nem dobod meg a szerencsédet halál ellen. Ezenkívül bizonyos varázslatok használata is okozhat azonnali öregedést. Az ilyen öregedés csak a testedre hat, szellemedet, elmédet épen hagyja. Ha viszont ily módon elérkezel a maximális lehetséges életkorodhoz (ezt pontosan te nem ismered) meghalsz, visszafordíthatatlanul, még a deus ex machina sem ment meg. Természetesen lehetőség van a természetellenes öregedés visszafordítására is, különböző varázsitalokkal, varázslatokkal. Ha a valódi életkorod (a szellemedé) és a testedé különbözik, ezt a karakterlapon, az ÉLETKOR: VALÓDI/TESTI életkor formában olvashatod le. A tested életkora semmilyen módon sem csökkenhet a valódi életkorod alá. Nyilvánvaló, hogy a különböző fajok élettartama eltérő. Az emberek maximális élettartama 80-110 év, az elfeké 1200-1600, a törpéké 600-750, az árnymanóké 90-130, a trolloké 60-80, a gnómoké 800-1000, az alakváltóké 150-200, a kobuderáké 120-150. A mutánsok maximális élettartama ismeretlen. |
CSILLEZSÁLYA (1252. NÖVÉNY) A csillezsálya a sziklás terepet kedveli, ott is azokat a repedéseket, ahol gyakran lehet árnyékban. Ritkán nyílik, de ilyenkor álomszép, lila színű virágot bont. Már rátekinteni is igazi bódulatot okoz, hát még ha óvatosan leszedsz pár levelet a csillezsálya tövéről (KT 1253 parancs 3 TVP-ért, körönként max. 3-at) és az orrod alá dugva belélegzed azt a kellemes illataromát, melyet ez bocsát ki magából (H 1253 parancs 5 TVP-ért). Különös bódulat lesz úrrá rajtad, ami csupán néhány percig tart. Hatása lenyűgöző lehet: - vagy max. életerőd nő a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával, - vagy szerencséd nő a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával. Persze az is lehet (ha épp nincs szerencséd), hogy a zsályalevél beszippantása semmilyen változást nem okoz. A bódulat káros mellékhatásairól egyelőre nem tudni, remélhetőleg nincsenek is. A csillezsálya virága szép látványt nyújt ugyan, de felhasználni semmire nem lehet. |
A SASSZÁRNYAK TELJES MEGÉRTÉSE (28. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) Ahogy közeledsz ahhoz a ponthoz, amelyhez a történelem folyamán csak néhány ősi, félisten hatalmú alakváltó jutott el, a megismerés félelmetes távlatai nyílnak meg előtted. Megismered a Túlélők Földjének a termomágikus háború által felborított gravitációs törvényeit, azokat, amelyek lehetetlenné tették eddig a 9. alakváltó képesség használatát. Mostantól képes vagy szabadon szárnyalni! Boldogan repülsz az égen, órákon keresztül szárnyalsz. Semmi kedved nincs visszatérni a halandók egyszerű kis világához! Végül, amikor leszállsz, egyfajta magasztos érzés tölt el. Micsoda hihetetlen lehetőségei vannak egy alakváltónak! Milyen fantasztikus fejlődési irányok! Fejlődés... Eszedbe jut a kudarcot vallott kvatációs kísérlet. Vajon meddig fog érdekelni a kalandozás, a földhözkötöttek csip-csup ügyei, ha ilyen végtelen lehetőségeid vannak? Ráébredsz, hogy választanod kell: a szabad repülés, út egy új faj felé, vagy a régi életed, amely ugyan küzdelmekkel teli, de így legalább nem szakadsz el kalandozótársaidtól. Végül a kalandók, a halandóság izgalma mellett döntesz, és véglegesen lemondasz a Sasszárnyakról. |
Erő: | 39 (44) | Szint: | 29 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 45 (49) | Támadás: | 36 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 45 (48) | Védekezés: | 46 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 43/44 év |
Egészség: | 51 (53) | Életpont: | 357/521 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 38 (44) | Varázspont: | 826/37 | Pénz: | 4733 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 24/0 | Pszi pont: | 215/228 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/0 | ökölvívás: | 30/13 | szúrófegyverek: | 30/8 |
vágófegyverek: | 23/96 (+2%) | ütőfegyverek: | 1/72 | lőfegyverek: | 27/20 |
dobófegyverek: | 26/43 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (300%) << ököl (#28) (140%) << vámpírtőr (#364) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); ubuk dobónyíl (#138) (7 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21/18 | 2. nyomkövetés: | 119/17 (+47%) | 3. lopás: | 11/79 |
4. mászás: | 15/35 (+13%) | 5. csapdakészítés: | 22/71 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 20/4 |
7. gyógyítás: | 103/2 | 8. titkosírás: | 27/78 | 9. felderítés: | 26/81 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 7/83 | 11. teológia: | 47/46 (+1%) | 12. taumaturgia: | 37/82 (+1%) |
13. szerencsejáték: | 6/7 | 14. versengés: | 19/92 | 15. harcművészetek: | 28/32 |
16. zene: | 15/2 | 17. szörnyismeret: | 54/34 (+20%) | 18. pszi: | *23/100 |
19. zárnyitás: | 10/22 | 20. vadászat: | 9/85 | 21. bányászat: | 32/64 (+9%) |
22. úszás: | 11/59 | 23. csapatmunka: | 1/39 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
szintszívó (#96), ősi szellem (#422), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
Éjharcosok (#9131), őrjáratozó katona (#274), 9922. szövetség (#9922), Serény Múmiák (#9103) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
halálvarázslat (#124, 50 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
sötét halál (#45) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | gnóm szolgáló (#181) | sötét halál (#45) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | purifikátor (#157) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | ongóliant (#159) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Látogass meg birodalmamban! |
2.) A legsötétebb titkok a vizek mélyén rejtőznek. Ereszkedj le oda, és belezz ki kettőt a mélység fattyai közül! (számláló: 0) |
3.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 11 királynő, 7 élőholt, 11 vadász, 6 nagymester, 2 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | főnixtoll (#563) | 1 | kaja (#2) | 9 | óndarab (#85) | |||
3 | spiritusz (#170) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
233 | arany (#50) | 1 | gyöngymangó (#135) | 2 | karbin plazma (#199) | |||
5 | madártoll (#112) | 3 | rákfatty váladék (#333) | 4 | rézdarab (#70) | |||
1 | téfea-agy (#172) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | uzbány csőr (#169) | |||
2 | vasérc (#152) |