Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. febr. 22. 9h:13' EZ A 610. JÁTÉKHETED, 398. FORDULÓD 611. játékheted kezdete: febr. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1086 SZÁMLA : XXXX |
Úgy döntesz, első máguskobold lesz az első ellenfeled. [első máguskobold:] Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled. [második máguskobold:] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot.
[első máguskobold:] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) [második máguskobold:] Üdvözlésképpen egy szerencsétlenség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (-40 szerencse a harc időtartamára.)
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a máguskobold testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát.
Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a máguskobold jobb karját. Kritikus ütés! (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). {KCC:} Vámpírtőrrel jól megszúrod a máguskobold fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). [első máguskobold:] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 46 életpontot vesztettél. [második máguskobold:] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 38 életpontot vesztettél. [első máguskobold:] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Szembefordulsz a következő ellenféllel, második máguskobold lesz az.
Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a máguskobold jobb lábát. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Vámpírtőrrel megdöföd a máguskobold bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). [második máguskobold:] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 37 életpontot vesztettél. [második máguskobold:] A második máguskobold összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. [első máguskobold:] 760 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 szopókövet. [második máguskobold:] 760 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 szopókövet.
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 121, gyógyulás: 50, összesen: -71 ÉP}
Syrilx de Tun elmormol egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy örvénykerítés mágiát.
Te csak statisztálsz ebben a körben, előtted álló társad miatt nem tudsz varázsolni. Az ellenfél varázslatlopás varázslatot lő L escargot irányába. Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg L escargot irányába az ellenfél. Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg L escargot irányába az ellenfél. Végleg elfelejtetted varázsital főzése nevű varázslatodat.
L escargot a tünde íjjal az ellenfélre céloz és lő. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeivel perforálja a koboldkirály bal karját. (5 támadással 71 életpontot sebezve.) Társad előtted áll, így te nem tudsz most nyilazni. Ököllel fogsz harcolni.
Mallon botjával L escargot halálos csapásokat osztva péppé veri a koboldkirály testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) L escargot mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 25 életpontot sebzett. Ezüsttőrrel L escargot néhányszor megkarcolja a koboldkirály testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Sajnos te már nem férsz az ellenfélhez. Az ellenfél egy kézmozdulatot tesz L escargot felé, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. Az ellenfél mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat, ami L escargotot célozza. 49 életpontot vesztett. Az ellenfél egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. [L escargot:] 22 életpontot vesztett. [Syrilx de Tun:] 13 életpontot vesztett. 20 életpontot vesztettél. L escargot futásnak ered.
Vashegyű lándzsával Syrilx de Tun eltalálja a koboldkirály testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Társadtól te most nem tudsz támadni. Az ellenfél mormol, majd ujjaiból kirepül egy gyóntatás varázslat, ami Syrilx de Tunt célozza. Semmi hatás! Távolról káosz szava varázslatot lő Syrilx de Tun irányába a másik. A támadásnak semmi eredménye sem volt. Egy tűzeső varázslatot dob felétek a másik. [Syrilx de Tun:] 27 életpontot vesztett. 28 életpontot vesztettél. A koboldkirály szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
900 tapasztalati pontot kaptál. Mindannyian egyetértetek, hogy Syrilx de Tun kutassa át a szörnyet. Talál valamit {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP, összes sebzés: 241, összes sebződés: 159}
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 224. varázslatot |
tno 2 4 | növeled a 2. tulajdonságodat |
v 1 9999 1 | elmormolod az 1. varázslatot |
vps 50 | VP spórolása: 50 |
be 572 3 | bemész az 572. épületbe |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy sötét halál. 178 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálhozó bőrszárnyát. Kritikus ütés! (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Eláraszt a sav. (35 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {KCC:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálhozó bal lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Vámpírtőrrel néhányszor megkarcolod a halálhozó testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A halálhozó éles karmai végigszántják a jobb combodat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 22 életpontot vesztettél. Csőrét a halálhozó hasadba döfi. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 35 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 489, sebződés: 206, gyógyulás: 49, összesen: -157 ÉP}
ve 665 20 | megveszed a 665. tárgyat 20 |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a sullár lihegő pofáját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sullár lihegő pofáját. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Vámpírtőrrel eltalálod a sullár fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Utolsó pillanatban ugrasz félre a sullár öklelő szarvai elől. Időben félreugrasz a sullár rúgása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}
(Továbbmész...) [97,85] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy arató csattanat. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az arató csattanat jobb vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az arató csattanat jobb oldalát. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Vámpírtőrrel eltalálod az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az arató csattanat állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az arató csattanat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 24, összesen: +24 ÉP}
kt 1167 1 | elkészíted az 1167. tárgyat (1 darabot) |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
f 148 | kísérletezel a 148. tárggyal |
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a pattanóböde hólyag testét. Kritikus ütés! (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Csontodig hatol a hideg. (27 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pattanóböde hólyag testét. (6 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). {KCC:} Vámpírtőrrel eltalálod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A pattanóböde fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A pattanóböde még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 4 kaktusztüskét. 762 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 34, gyógyulás: 26, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [95,87] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély szakadékot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mosolygó rettenet!
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a mosolygó rettenet ragyás testét. Kritikus ütés! (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a mosolygó rettenet ragyás testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) {KCC:} Vámpírtőrrel eltalálod a mosolygó rettenet testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A mosolygó rettenet megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mosolygó rettenet csápol, de mindhiába. A mosolygó rettenet összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg felderítő testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg felderítő bal szárnyát. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a quwarg felderítő torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A quwarg felderítő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [94,87] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy.
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {GYD:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a téfea magoflux embriószerű testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel felnyársalod a téfea magoflux ragyás nyelvét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A téfea magoflux nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A téfea magoflux szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ragyás burástya jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Nincs időd félrehajolni. (15 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {KCC:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel eltalálod a ragyás burástya jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (100,80)-> 6 arany, -2 ÉP] 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
m 6 5 6 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {GYD:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mosolygó rettenet bal oldalát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a mosolygó rettenet testét. Kritikus ütés! (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A mosolygó rettenet feléd harap, de sikertelenül. A mosolygó rettenet csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A mosolygó rettenet összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a mutáns pók testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {GYD:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a mutáns pók egyik lábát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a mutáns pók testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (100,80)-> 6 arany, -2 ÉP] 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [92,88] A hegyvidéket síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy uzbány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az uzbány testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd az uzbány testét. Kritikus ütés! (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
(Továbbmész...) [91,88] Még mindig füves síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívői építették.
vpf 50 | VP elővétele: 50 |
v 96 73 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[73,60] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)
be 711 | bemész a 711. épületbe |
fa 665 1952 12 | feladod a 665. tárgyat az 1952. kalandozónak (12 darabot) |
m 8 | mozogsz északra |
szk 187 184 156 | keresed a 187. szörnyet a 184. szörnyet a 156. szörnyet |
be 376 | bemész a szentélybe |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 34 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 34 pontért |
MÁGUSKOBOLD (7044. SZÖRNY) A koboldokról nem sok mindent lehet tudni, mivel igencsak ritka szerzetek. Fajtájuk eredete a múlt ködébe vész, és jelenük is meglehetősen titokzatos. Annyit azért elmondhatok róluk, hogy ha nagyritkán felbukkannak valahol (ez leginkább egy ódon mágustoronyban fordulhat elő), mindig iszonyatos zűrzavart okoznak. Öntörvényű, erőszakos, és arrogáns népség. Nincsenek híján a humorérzéknek, ám a varázserőnek sem! Ez pedig igen bosszantó kombináció, elhiheted! Termetük ritkán éri el az egy láb magasságot, lábuk-kezük vékonyka, ám fülük hosszú, és az orruk... nos, mint egy hatalmas uborka! Megjelenésük összességében leginkább a gnómokhoz teszi hasonlatossá őket. Mivel eléggé kiszámíthatatlanok, meglehet, hogy ellenségesek lesznek veled szemben. Ha így áll a helyzet, csak a szerencsédben bízhatsz, mert a máguskoboldok az összes undok, aljas, ócska varázstrükköt elpuffogtatják rád, ami csak ismeretes Ghallán! |
KOBOLDKIRÁLY (7045. SZÖRNY) Azt mondják, ahol két kobold van, ott az egyik már király, és valóban ez jellemző a kivagyiságukra. A koboldkirály persze legtöbbször semmivel sem nagyobb, vagy erősebb a többinél, s talán a bosszantó trükkök terén sem jártasabb náluk, de a királlyá választáshoz ilyen különbségekre nincs is szükség. Akinél a koboldkorona van, az a király, és kész! Gondolhatod, milyen torzsalkodás mehet végbe egy-egy koboldkorona birtoklásáért. Mindezért ne becsüld alá ezt a fura kis szerzetet, mert ártó, aljas praktikák vonatkozásában nincs párja e világon! Ha a varázslatait viszonylag ép bőrrel megúszod, már könnyű dolgod van, mert a koboldok törékeny teste bármilyen fegyverrel egyaránt jól sebezhető. |
MÁGUSOK ITALA (1610. TÁRGY) Egy nyeletnyi, kesernyés, gyanús színű, büdös lötty, egy fura alakú fiola alján. Ennyit tudsz megállapítani első ránézésre a mágusok italáról. Persze nem véletlenül nevezik így. Ha akarod, felhörpintheted a H 1610 paranccsal (ez nem kerül TVP-be). Ekkor úgy fogod érezni, mintha a szádtól a gyomrodig mindent vörös izzásig hevítene ez a fránya ital. Persze, nem hiábavaló ez a szenvedés, mert a mágusok itala a fordulód végéig minden sebző taumaturgia és teológia varázslatod sebzését 33%-kal fogja megemelni (az ősi varázslatokra nincs hatással). Ez más, sebzést növelő hatásokkal összeadódik, de egyazon fordulóban csak egy adag mágusok italát fogyaszthatsz el. Azokra a varázslatokra, melyek az ellenfél életerejének bizonyos százalékát sebzik, az ital nincs hatással. Sajnos az elkészítésének titkát csakis elismert főmágusoktól lehetne megszerezni, de nem tudsz rá okot, miért árulnák ezt el neked. A tárgy nem átadható. A mágusok italának hatása az olimpián nem működik. |
FŐZÉS Volt eddig egy olyan művészeti ág, melyet mi, kalandozók, a sokadrangú képzettségek sorába illesztettünk. Azonban annak, aki egyszer már megkóstolta a qvilli fogadós feleségének fenséges étkeit, azonnal megváltozik a véleménye a szakácsok és mesterszakácsok munkájáról. Most minden adott ahhoz, hogy a főzőtudásodat fejleszthesd. Ehhez csak szorgalmasan kell Rodger üstje körül lebzselned [egy fordulóban csak egyszer lehet], étkeket kotyvasztanod, új recepteken törnöd a fejed. Vannak finomságok, melyek elkészítése csak a nagyobb szakácsoknak sikerülhet, így eszébe sem juthatnak egy kezdő konyhatündérnek. Mostantól (hogy főzés szakértelmed 1. szintre emelkedett) gondolkozhatsz új étkek ötletein, ehhez csupán egy üstre és a szokásos F (feltalál) parancsra van szükséged, valamint egy tárgyra (ami nem az üst), aminek számát megadod a parancs paramétereként. Ha az adott tárgyból lehet ételt készíteni, és elég kreatív vagy ahhoz, hogy ezt kitaláld, megismersz egy új receptet, melyről rögtön enciklopédiát is kapsz. Mint az eddigiekből is látszik, az F parancs itt is a jól megszokott módon, a tárgyak feltalálásához hasonlóan működik. Két gyakori ételkomponens van jelenleg, amiből nem lehet receptet feltalálni, ez a víz és a fűszerkeverék (ez utóbbi bármelyik boltban beszerezhető). Ezekre épp ezért nincs értelme receptvágyból F parancsot kiadni. Az ételeket a H <üst száma> <recept száma> paranccsal készítheted el. Bármennyire is jó szakács vagy, egy körben csak egyszer főzőcskézhetsz, egy magadfajta kalandozó ennél több időt ennél a kalandozástól oly messze álló dologra nem hajlandó szánni. Mindig 1 adagot, vagyis annyit főzöl, amennyit ott rögtön meg tudsz enni. Az ételek elfogyasztásának hatása lehet egyszeri, kör végéig tartó, stb... erről az ételek receptjének enciklopédiája mindig írni fog. Magasabb szintű főzésnél minden egyes étel elkészítése több tapasztalattal jár, valamint egy-egy étel megfőzése is egyre kevesebb és kevesebb TVP-be kerül. Van pár tereptípus, ahol nem főzhetsz. Ilyen például a sivatag, ahol nem találnál elég rőzsét, amivel alágyújthatnál az üstnek; a mocsár, ahol az ingoványos talaj, valamint az itt-ott feltörő, bűzös gázpöffetegek nem kedveznek a főzésnek; a magashegység, ahol a hideg és a hirtelen szélrohamok keserítenék meg az ételkészítést; illetve a lakott terület, mivel elég furán nézne ki, ha leülnél az utca porába főzőcskézni - valamint amint kész vagy a koldusok széjjelhordanák munkád gyümölcsét. Épületben szintúgy nem főzhetsz. A receptek enciklopédiáit nem oszthatják meg a kalandozók egymással. Ennek oka rendkívül egyszerű: egyelőre még az a tévhit van elterjedve a Túlélők Földjén, hogy a főzés csak a puhányoknak való. Ezután persze, hogy nem hangoztatja senki, hogy ő a főzőcskézésben jeleskedik. Talán később ez a nézet majd megváltozik, ennek csak a jövő a megmondhatója. |
FŐTT ÉTEL (1. RECEPT) Az egyik legegyszerűbb ételhez nincs is szükséged másra, mint 1 kajára és 5 vízcseppre. Nem tudni ki találta ki, de fergeteges ötletnek tűnik, hogy az ételt fel is lehet melegíteni, és a kajának amellett, hogy jobb íze lesz, laktatóbbá is válik. Ha kiadod a főzés parancsot erre a receptre (H 1167 1 vagy H 1168 1, attól függően, milyen üstöd van), ízletes ételt készíthetsz, melyet rögtön be is fogsz habzsolni. Éhséged csökken tőle, mintha egy csapásra 5 kaját ettél volna meg. A kaja felmelegítésének ideje: 3 TVP. |
BÁTRAK ELEDELE (11. RECEPT) Igazi bátorság kell ahhoz, hogy egy szárnyas hernyót lenyelj! Na de szerencsére mi kalandozók nem vagyunk civilizálatlanok, így lehetőségünk van egy kicsit ízletesebb ételt készíteni a csúszómászóból. Főleg, hogy itt az üst! Nos, lássuk a Bátrak eledelének receptjét: fogj 3 szárnyas hernyót és dobd 5 csepp lobogó vízbe. Főzd egy darabig, míg a lárvák masszív bőre kellően megpuhul, majd rakj még 3 mocsári penkét a készülő ételbe, a hernyók kesernyés ízének ellensúlyozására. Már csak rövid ideig kell főzni (összesen 4 TVP-nyiig), és lassan csak a kóstolás marad. Elég csak elképzelned a főtt hernyó képét magad elé, hogy tudd, miről kapta a Bátrak eledele a nevét. Ha lenyeled a még így is savanykás ételt, a kör végéig a következőt tapasztalhatod: az olyan szörnyeknek is nekitámadsz, amikhez amúgy FT parancs, vagy magasabb VI beállítás kellene. Persze azokat a lényeket, melyekre BA parancsod van, ezután sem támadod meg. A labirintusokat járó felfedezőknek kötelező étel! |
Erő: | 39 (44) | Szint: | 29 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 49 (53) | Támadás: | 36 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 45 (48) | Védekezés: | 46 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 43/44 év |
Egészség: | 51 (53) | Életpont: | 357/290 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 38 (1) | Varázspont: | 826/4 | Pénz: | 4768 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 24/0 | Pszi pont: | 215/277 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/15 | ökölvívás: | 30/15 | szúrófegyverek: | 30/11 (+2%) |
vágófegyverek: | 24/2 (+2%) | ütőfegyverek: | 1/72 | lőfegyverek: | 27/20 |
dobófegyverek: | 26/50 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (300%) << ököl (#28) (140%) << vámpírtőr (#364) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); ubuk dobónyíl (#138) (7 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21/18 | 2. nyomkövetés: | 119/93 (+31%) | 3. lopás: | 11/79 |
4. mászás: | 15/51 (+7%) | 5. csapdakészítés: | 22/83 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 20/15 |
7. gyógyítás: | 103/29 (+27%) | 8. titkosírás: | 27/78 | 9. felderítés: | 26/89 |
10. szörnyidomítás: | 7/83 | 11. teológia: | 47/55 (+5%) | 12. taumaturgia: | 37/94 (+5%) |
13. szerencsejáték: | 6/7 | 14. versengés: | 20/22 (+10%) | 15. harcművészetek: | 28/32 |
16. zene: | 15/2 | 17. szörnyismeret: | 54/74 (+20%) | 18. pszi: | *23/100 |
19. zárnyitás: | 10/22 | 20. vadászat: | 9/85 | 21. bányászat: | 32/83 (+9%) |
22. úszás: | 11/83 | 23. főzés: | 1/27 (+127%) | 24. csapatmunka: | 2/42 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
szintszívó (#96), ősi szellem (#422), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
Éjharcosok (#9131), őrjáratozó katona (#274), 9922. szövetség (#9922), Serény Múmiák (#9103), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
halálvarázslat (#124, 50 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
sötét halál (#45) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | gnóm szolgáló (#181) | sötét halál (#45) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | purifikátor (#157) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | ongóliant (#159) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Látogass meg birodalmamban! |
2.) A legsötétebb titkok a vizek mélyén rejtőznek. Ereszkedj le oda, és belezz ki kettőt a mélység fattyai közül! (számláló: 0) |
3.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 11 királynő, 7 élőholt, 11 vadász, 6 nagymester, 2 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
161 | arany (#50) | 4 | álompor (#396) | 3 | kaja (#2) | |||
6 | móri gyümölcs (#116) | 2 | spiritusz (#170) | 1 | grifftojás (#179) | |||
4 | vas dobónyíl (#189) | 1 | ormánygőte csont (#21) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
8 | elkarog szőr (#665) | 1 | gyöngymangó (#135) | 4 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 1 | óndarab (#85) | 3 | rézdarab (#70) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | sullár hólyag (#168) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
1 | uzbány csőr (#169) |