Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. júl. 10. 12h:10' EZ A 582. JÁTÉKHETED, 399. FORDULÓD 583. játékheted kezdete: júl. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2596 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 88. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot az 59. varázslatot a 112. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
ef 15 | energia fejlesztése 15 |
h 1150 | használod az 1150. tárgyat |
vv 209 71 73 | elmormolod a 209. varázslatot a 71. varázslatot a 73. varázslatot |
a 189 1864 13 | átadod a 189. tárgyat az 1864. kalandozónak (13 darabot) |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Lakott területre érkeztél.
pki 300 | kiveszel a bankból 300 aranyat |
fa 578 1131 100 | feladod az 578. tárgyat az 1131. kalandozónak (100 darabot) |
faa 512 | feladod az 512. tárgyat |
m 2 6 6 | mozogsz keletre, nyugatra, nyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (151 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Végítéletet a másikra rohansz. Végítélettel jól megszurkálod a hegyi óriás vastag lábujját. (6 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a hegyi óriás szőrös ágyékát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) A hegyi óriás támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Végítélettel jól megszurkálod a hegyi óriás jobb lábát. (6 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Transzformálsz! (+27 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a hegyi óriás testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) A hegyi óriás egy lendületes ütése a jobb karodba csapódik. (1 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 779, sebződés: 319, gyógyulás: 199, összesen: -120 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (34 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet a másikra ugrasz. Végítélettel tökéletesen perforálod az umbatari bromag hosszúkás fejét. Kritikus ütés! (6 támadással 408 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Transzformálsz! (+40 varázspont.) Távolról armageddon varázslatot lősz a másikra. 381 életpontot sebeztél. {GYD:} Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az umbatari bromag testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
3640 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 818, sebződés: 71, gyógyulás: 102, összesen: +31 ÉP}
(Továbbmész...) [197,28] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy púdersziklát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy pordémon formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Dornodon oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy mantikór. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Végítélettel tökéletesen perforálod a mantikór halványvörös testét. (6 támadással 308 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel többször eltalálod a mantikór jobb hátsó lábát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) A mantikór többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Öregedtél 4 évet. Végítélettel megdöfködöd a mantikór nyakát. (6 támadással 291 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszurkálod a mantikór szárnya tövét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) A mantikór néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) A mantikór megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Öregedtél 2 évet. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 832, sebződés: 284, gyógyulás: 233, összesen: -51 ÉP}
(Továbbmész...) [196,28] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ősdentor. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Semmi eredménye! Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ezüstshuriken. Ellenfeled könnyedén félreüti! Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor tüskés hátát. (6 támadással 311 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Transzformálsz! (+31 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod az ősdentor testét. Kritikus ütés! (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. {KCC:} Végítélettel megdöfködöd az ősdentor ragyás testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Egy armageddon varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (védelem tűz ellen védte meg a nyomorultat.) {KCC:} Sárkánytőrrel megbököd az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az ősdentor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 597, sebződés: 49, gyógyulás: 139, összesen: +90 ÉP}
vv 79 167 73 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 73. varázslatot |
im 0 4 | imádkozol |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Semmi hatás! Gyógyulsz (+2 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {KCC:} Végítélettel többször eltalálod a mammutóriás testét. (6 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a mammutóriás testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Agyarával a mammutóriás a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-3 erő forduló végéig). Patájával a mammutóriás többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A lény összetapos! 77 életpontot vesztettél. {GYD:} Végítélettel megdöfködöd a mammutóriás bal első lábát. (6 támadással 304 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). {GYD:} Sárkánytőrrel többször eltalálod a mammutóriás bal első lábát. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Agyarával a mammutóriás a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-3 erő forduló végéig). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A szörny megtipor. 75 életpontot vesztettél. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 839, sebződés: 439, gyógyulás: 228, összesen: -211 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pajzszúzás varázslat. 237 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Végítéletet ellenfeledre támadsz. Végítélettel megdöfködöd az adamantit gólem bal karját. (6 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre armageddon varázslatot lősz. 191 életpontot sebeztél. {KCC:} Sárkánytőrrel többször eltalálod az adamantit gólem fejét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Az adamantit gólem péppé veri jobb válladat és karodat mancsaival. (2 támadástól 160 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) A szörny megtipor. 67 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Végítélettel többször eltalálod az adamantit gólem testét. (6 támadással 277 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). {KCC:} Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd az adamantit gólem bal lábát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Az adamantit gólem péppé veri bal válladat és karodat mancsaival. (2 támadástól 157 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) A szörny megtipor. 63 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 955, sebződés: 684, gyógyulás: 225, összesen: -459 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a ryuku gólem nyakát. (5 támadással 35 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Végítélettel jól megszurkálod a ryuku gólem testét. Kritikus ütés! (6 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a ryuku gólem fémes combját. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A ryuku gólem pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) {GYD:} Végítélettel többször eltalálod a ryuku gólem testét. (6 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a ryuku gólem fémes combját. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A ryuku gólem kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 477, sebződés: 145, gyógyulás: 124, összesen: -21 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Semmi hatás! Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ezüstshuriken. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Meglengetve a Végítéletet ellenfeledre támadsz. Végítélettel tökéletesen perforálod az ősdentor ragyás testét. (6 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszurkálod az ősdentor testét. Kritikus ütés! (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! {GYD:} Végítélettel többször eltalálod az ősdentor testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). {KCC:} Sárkánytőrrel megbököd az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ősdentor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Az ősdentor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 564, sebződés: 78, gyógyulás: 138, összesen: +60 ÉP}
m 5 7 8 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra, északra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Elszántan a másikra támadsz. {KCC:} Végítélettel tökéletesen perforálod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (6 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Csápjával megérint a kputtyintó csalán. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A kputtyintó csalán csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) {GYD:} Végítélettel többször eltalálod a kputtyintó csalán bal oldalát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). {KCC:} Sárkánytőrrel megkarcolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A kputtyintó csalán csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A kputtyintó csalán csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 383, sebződés: 10, gyógyulás: 89, összesen: +79 ÉP}
(Továbbmész...) [194,28] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy Thargodan csatamezőt. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy Thargodan csatamező van. Északra egy csodabazár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy quwarg harcos. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos testét. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a quwarg harcos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 0, gyógyulás: 38, összesen: +38 ÉP}
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a Végítéletet ellenfeledre támadsz. Végítélettel több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). {GYD:} Sárkánytőrrel eltalálod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1306 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 0, gyógyulás: 47, összesen: +47 ÉP}
(Továbbmész...) [194,27] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy csodabazárt. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz esélynövelőt. (ld. enc.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Délnyugatra egy Thargodan csatamező van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő mammutóriás mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Marokra fogva a Végítéletet a másikra támadsz. Végítélettel többször eltalálod a mammutóriás tömzsi lábát. (6 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). {KCC:} Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a mammutóriás testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Néhány döfést ejt rajtad a mammutóriás agyarával. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-3 erő forduló végéig). A mammutóriás rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A lény összetapos! 72 életpontot vesztettél. Végítélettel jól megszurkálod a mammutóriás tömzsi lábát. (6 támadással 287 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). {GYD:} Sárkánytőrrel megdöfködöd a mammutóriás testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Beléd öklel a mammutóriás! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-3 erő forduló végéig). A mammutóriás rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 76 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 798, sebződés: 419, gyógyulás: 210, összesen: -209 ÉP}
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
m 1 2 3 | mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre |
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi eredménye! Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Marokra fogva a Végítéletet a másikra ugrasz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd az ekharion fejét. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd az ekharion ragyás testét. Kritikus ütés! (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az ekharion feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az ekharion feléd harap, de sikertelenül. Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Az ekharion még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 40 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 4, gyógyulás: 59, összesen: +55 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {KCC:} Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dombi óriásyeti szőrös mellkasát. (6 támadással 282 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). {KCC:} Sárkánytőrrel megdöfködöd a dombi óriásyeti testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A dombi óriásyeti mancsával csapásokat mér karjaidra. (4 támadástól 142 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Sikeres döféseket ejt testeden a dombi óriásyeti. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
4000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 173, gyógyulás: 119, összesen: -54 ÉP}
(Továbbmész...) [196,26] A dombságot elhagyod, sűrű erdőbe érkeztél. Látsz egy borkonyó cserjét. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Thalios Severin előtt. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Bufa hírnöke. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. A lény dobófegyverként ubuk dobónyílat használ. Már repül is belőlük feléd pár. 64 életpontot sebződsz. Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet a másikra rontasz. {KCC:} Végítélettel több döféssel felnyársalod a Bufa hírnöke testét. (6 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a Bufa hírnöke nyakát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A Bufa hírnöke fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (6 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Végítélettel megdöfködöd a Bufa hírnöke testét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a Bufa hírnöke jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a Bufa hírnöke nehezen védhető csapásait. (6 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. A Bufa hírnöke szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] és 3 arany. Szereztél 2 ubuk dobónyílat. 3647 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 546, sebződés: 161, gyógyulás: 131, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [197,27] Az erdőt dombvidék váltja fel. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ongóliant. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet a másikra rohansz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ongóliant testét. (6 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszurkálod az ongóliant jobb lábát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ongóliant testét. Kritikus ütés! (3 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). {KCC:} Sárkánytőrrel megkarcolod az ongóliant testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az ongóliant most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy pszi kő. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 576, sebződés: 30, gyógyulás: 130, összesen: +100 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Marokra fogva a Végítéletet a másikra rontasz. Végítélettel több döféssel felnyársalod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (6 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Egy armageddon varázslatot dobsz ellenfeledre. 346 életpontot sebeztél. {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszúrod a kultúrmasztodon testét. Kritikus ütés! (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A kultúrmasztodon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 12 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 679, sebződés: 22, gyógyulás: 79, összesen: +57 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. Semmi eredménye! A szilánk működik (+2 életpont). Marokra fogva a Végítéletet a másikra rontasz. {KCC:} Végítélettel többször eltalálod a purifikátor császár testét. (6 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszurkálod a purifikátor császár testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (6 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Végítélettel megdöfködöd a purifikátor császár testét. (6 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a purifikátor császár testét. Kritikus ütés! (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 571, sebződés: 102, gyógyulás: 143, összesen: +41 ÉP}
szk 230 227 226 | keresed a 230. szörnyet a 227. szörnyet a 226. szörnyet |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 1. BP: | használod az 522. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 62. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 21 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 21 pontért |
TUDATI FÉTIS (1151. TÁRGY) Nagy mennyiségű tudati energia elhasználásával sikerült átalakítanod az isteni fétist tudati fétissé! [A 30 TU-nyi EF-elés, amit felhasználtál, elveszett a TNO/KNO szempontjából.] Szinte vibrál az energiától a fétis! KF-elned sem kell, elég, ha nálad van, ahhoz, hogy működjön. Mostantól, amíg olyan KT tagja vagy, amelynek már megvan a 13. képessége, használhatod az őrzők ébersége nevű képességet. Ez azt jelenti, hogy ha az IM parancsot használod, meg kell küzdened egy véletlenszerű szörnnyel. Ez mocsár, magashegység, sivatag és tengerpart tereptípusok kivételével miden tereptípuson működik, ahol amúgy találkozhatnál szörnnyel. Ha vereséget szenvedsz, akkor annyi TP-t vesztesz, amennyit kaptál volna. Vigyázz, ha sokszor imádkozol egy körben, és hatalmad túl nagy a szintedhez képest, akkor lehet, hogy felkelted egy félelmetes agyfröccsentő figyelmét! Az egyszeri T parancs az IM parancsnál nem törlődik. Ha nem szeretnéd, hogy az IMádkozásra szörny jöjjön, egyszerűen dobd el a fétis. Persze, ha ezután ismét meggondolod magad, akkor megint venned kell egy istenit, és 30 EF-elés árán átalakítani... Természetesen, a tudati fétis nem átadható, sőt, a bankba se rakhatod be. |
MAMMUTÓRIÁS (749. SZÖRNY) Utoljára az őslényparkban láttál ilyen szörnyeket, testes, batár állatokat, akiket csak a túlélés ösztöne hajt. Ismereteid hiányosak: ez a jókora mammut nem a dinók közül szabadult, hanem mindig is itt élt ezeken a sztyeppéken. A fiatalabb példányok kisebbek ugyan, de ez a mammut akár ötszáz éves is lehet. A Világégést is túlélte. Tudna mesélni a történelemről... De természetesen nem fog. Inkább attól kell tartanod, hogy nem vesz észre és rád lép, vagy ha felbőszíted, felöklel két jókora agyarával. |
CSODABAZÁR (1404. TÁRGY) Gondjaid nyomasztó súlya alatt, elgondolkodva bandukolsz, mikor egyszer csak furcsa zajra figyelsz fel. Mi lehet ez? Hegyezni kezded a füled. Hm. A vadonban nem szokás fennhangon, vidáman énekelgetni. Ahogy közelebb óvakodsz (mivel a bolondokkal nem árt vigyázni), egy hatalmas, négykerekű kordét pillantasz meg. A közelben két sullár legelészik békésen. A kordé vakító sárga ponyváján kacskaringós, festett felirat díszeleg: "Niximiliti csodabazárja". Egy aprócska gnóm sertepertél körülötte, tán épp most nyitja ki a boltot? Ahogy elnézed a kecskeszakállas, nagy orrú, hosszú fülű, földig érő köntösében botladozó figurát, egyvalamiben máris teljesen biztos lehetsz: ő bíz' nem kalandozó! Köszönsz neki... Aztán hangosabban köszönsz neki... aztán finoman megveregeted a vállát. Ha akartad volna, sem tudtad volna jobban megijeszteni! Némi udvariaskodás után megtudod, hogy személyesen Niximilitihez, a híres feltalálóhoz van szerencséd. Te ugyan még sohasem hallottál róla, de nem akarod megsérteni. Gyorsan lenyitja a kordé oldalát, és lázas sietséggel pakolja ki eléd a portékáját. Eközben alkalmad nyílik bekukkantani a szekér belsejébe, és még a szád is tátva marad az odabenn rejtőző, méregdrága alkimista labor láttán. - Ezeket a csodás kenőcsöket egytől-egyig magam kísérleteztem ki - rakosgatja elő féltő gonddal a színes tégelyeket Niximiliti - és mindet saját kezűleg készítettem! - No, és mire valók? - forgatod kétkedve az egyik lila tégelyt. - Megnyugtatlak, barátom, NAGYON hasznos holmik ezek, és nem adom ám drágán! Három egyforma cirkuszi talizmán az ára egy adagnak. Úgy teszed le a kis edényt, mintha égetné a kezed. Bolond ez a gnóm! [Ha úgy döntesz, elcserélnéd vele néhány haszontalanná vált talizmánodat, azt nem csak itt, hanem Niximiliti többi bazárjában is megteheted.] |
ESÉLYNÖVELŐ KENŐCS (1409. TÁRGY) Niximiliti mindenkinek a lila tégelyt ajánlgatja leginkább. Talán ebből van a legtöbb, vagy ezt tudja a legegyszerűbben előállítani. Végül is mindegy, mert az esélynövelő is egy igen-igen hasznos kence. A válladra és a nyakadra kell kenned, a H 1409 paranccsal, 3 TVP-ért, hogy kifejtse hatását. Fura érzést kelt benned a mentaillatú krém. Mintha még az istenek is csak a pillanatot várnák, hogy a kedvedben járhassanak! [Szerencséd annyival nő, mint a szerencséd alapértéke; a tárgyaid alapszerencse/5 plusz mentődobást kapnak; ráadásul a nálad lévő szopókövek sem fejtik ki a hatásukat.] Ha meg akarod szerezni az esélynövelőt, 3 rothasztó talizmánt kell adnod érte cserébe Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1409 paranccsal, 5 TVP-ért. A hóbortos feltaláló minden vásárlójának szigorúan a lelkére köti a tudnivalókat: az Olimpia szervezői ajzószernek minősítették az esélynövelőt, ezért betiltották a használatát, egyébként is gyorsan elpárolog, így a hatása csak a forduló végéig tart; a csodakencék kioltják egymás erejét, ezért mindig csak egyetlen adagot kenj magadra! A második adagot (legyen az bármelyik fajta), már fel sem fogod használni, hiszen ez pazarlás volna. No és a legfontosabb: a zavaros tekintetű gnóm ünnepélyesen megesket téged, hogy a titkát a sírig megőrzöd, és az esélynövelőt soha, de soha nem adod át másnak. |
BUFA HÍRNÖKE (764. SZÖRNY) A sűrű erdő fái egyszercsak szétnyílnak előtted, és egy gyönyörűszép elf teremtés lép elő közülük. Csak amikor jobban szemügyre veszed eltévelyedett arcát, jössz rá, hogy a szépség csak álca. Te most átláttál rajta, és már látod is azt a megtébolyodott tekintetet, soványra kínzott végtagokat és őrült mozgást, amivel Bufa hírnöke közeledik feléd. Bufáé, az istené, akiről évszázadok óta már senki nem hallott. Talán éppen istene jelenlétének hiánya az, amiben ez a lány megzakkant. Az őrület pedig nagyon veszélyessé teszi a kalandozót, nagyon-nagyon veszélyessé! |
Erő: | 56 (59) | Szint: | 34 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 159 cm |
IQ: | 51 (53) | Támadás: | 37 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 59 kg |
Ügyesség: | 46 (49) | Védekezés: | 79 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 45/71 év |
Egészség: | 53 (56) | Életpont: | 589/790 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 48 (59) | Varázspont: | 1327/653 | Pénz: | 204 arany | Kép. pont: | 54 |
Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 204/218 | Halhatatlanság: | 5 % | EFejl: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/40 | ökölvívás: | 32/34 (+1%) | szúrófegyverek: | *39/100 (+3%) |
vágófegyverek: | 15/62 | ütőfegyverek: | 1/72 | lőfegyverek: | 27/19 |
dobófegyverek: | 31/94 |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (100%) << ököl (#28) (250%) << vámpírtőr (#364) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 26/88 (+1%) | 2. nyomkövetés: | 101/56 (+37%) | 3. mászás: | 17/87 |
4. csapdakészítés: | 27/37 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 10/67 | 6. gyógyítás: | 98/42 |
7. titkosírás: | 7/9 | 8. felderítés: | 31/35 | 9. szörnyidomítás: | 11/63 |
10. teológia: | 86/36 (+181%) | 11. taumaturgia: | 56/33 (+49%) | 12. szerencsejáték: | 4/49 |
13. versengés: | 5/35 | 14. harcművészetek: | 27/43 | 15. zene: | 14/23 |
16. szörnyismeret: | 53/6 | 17. pszi: | 22/93 (+6%) | 18. zárnyitás: | 13/66 (-400%) |
19. vadászat: | 5/27 | 20. vitalitás: | 2/30 (+22%) | 21. bányászat: | 35/55 (+10%) |
22. úszás: | 6/57 | 23. főzés: | 4/17 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ) |
mászol max. 500 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
noth szellem (#250), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), bűbájlidérc (#761), varkaudar hadúr (#270), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213), Quwaxotix (#961), lidércúr (#252) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 16) |
csataremák (#694), vark. kardtáncos (#693), varkaudar vajákos (#690), semlegesek (#989), jók (#990), gonoszok (#988), nők (#999), férfiak (#998), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +59 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +14 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem (#165) | szürkeáll. aktiv (#71) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), fürgülés (#92), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | jégcsóva (#41) | >> | Notermanthi (#257) | |
tisztítótűz (#44) | >> | taalru (#249) | izomernyesztés (#33) | >> | kultúrmasztodon (#227) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi őselementál (#258) | puha ütés (#60) | >> | halálhozó (#419) | |
energiafolyam (#136) | >> | purifikátor császár (#393) | energiafolyam (#136) | >> | Quwaxotix (#961) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Quwaxotix (#961) | fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) | |
fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
varázsvédelem (#34) | >> | Chara-din fattya (#236) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A Sötét Erőkkel való harc igazi diadala lenne, ha le tudnád győzni a Sötétség egy Hercegét. |
2.) Mesés anyag az eknozol. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Végre egy kiváló lehetőséget kapsz, hogy a szegényeken segíthess, de előtte semmisíts meg 3 taalrut! (számláló: 0) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
100 | ében toboz (#578) | 1 | Eldereth szilánk (#512) | 1 | isteni fétis (#1150) | |||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 12 | madártoll (#112) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 2 | szent jogar (#150) | 2 | varázskő (#305) | |||
13 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) | 6 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
204 | arany (#50) | 3 | borkonyó bibe (#312) | 2 | dentor bőr (#551) | |||
13 | kaja (#2) | 1 | lótuszfőzet (#448) | 3 | óndarab (#85) | |||
1 | pszi kő (#248) | 7 | ragasztó (#83) | 1 | tudati fétis (#1151) | |||
2 | ubuk dobónyíl (#138) | 3 | vasérc (#152) |