398. forduló, 400. forduló, HóKinn,CsendBenn összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. szept. 1. 9h:20'
EZ A 667. JÁTÉKHETED, 399. FORDULÓD
668. játékheted kezdete: szept. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4718
SZÁMLA : XXXX

HÓKINN,CSENDBENN KALANDJAI


29 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [152,46] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 73. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 zangrozi csizmát (100 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 destabilizátort (666 arany).
UgyanKedvesPotrien, amikor összefutottatok, adott neked egy bányászcsákányt, egy mászókampót, egy szeksztánst és egy aranytermő ládikót.
Kárász, amikor találkoztál vele, adott neked egy óriásölőt (ld. enc.). A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+142 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+96 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+1 kaja.) A lottó 880. hetének nyerőszámai: 14, 20, 11. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 140. varázslatot a 182. varázslatot a 165. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 grifftojás). [0 pontot használtál fel, van még 537.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 537.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 535.]

* 2. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 195 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 495.]

* 3. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 184. varázslatot a 116. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 495.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 495.]
Szupersebesen mormolsz. Elméd Fölénye megerősíti fenségesen vibráló mentális aurádat. [-10 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 493.]

* 4. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +5 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 487.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 487.]
[0 pontot használtál fel, van még 487.]

* 5. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+26 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 457.]

* 6. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 457.]

* 7. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 457.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 455.]
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 453.]

* 8. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 27. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 451.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 449.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] Öregedtél 1 évet. [2 pontot használtál fel, van még 447.]

a 453 4784 1 átadod a 453. tárgyat a 4784. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 mágusköpenyt Drowsy Druid Abasc részére. [5 pontot használtál fel, van még 442.]

kf 366 kézbeveszed/felveszed a 366. tárgyat
A nyakadba akasztod a szerencsetalizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 442.]

hu 514 379 hulladék: 514 379
Hulladék, ezért nem gyűjtesz zafír medalliont. Hulladék, ezért nem gyűjtesz moa rubint. [0 pontot használtál fel, van még 442.]

bb 1 10 beraksz a bankba az 1. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 442.]

hh 522 313 használod az 522. tárgyat a 313. tárgyat
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Ujjaid fürgébben mozognak! (+1 ügyesség.) [1 pontot használtál fel, van még 441.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +28 életerő.) [1 pontot használtál fel, van még 440.]

lm 76 78 60 mozogsz 76 78 60
Egy kis szobába érkezel. [74. PONT.] egy quwarg parafenomén lakik itt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy szárazság varázslattal köszöntöd a másikat. 71 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén fejét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel valamennyire megsebezgeted a quwarg parafenomén torát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. Vámpírtőrrel meghorzsolod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 41 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 48, gyógyulás: 9, összesen: -39 ÉP}

Nincs megállás - továbbtotyogsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [75. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [76. PONT.] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 10 quwarg tojás, 5 gyógykenőcs és 6 pular kristály. Felpakolsz. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [75. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy kanyarhoz érkeztél. [77. PONT.] Elértél a felfelé vezető lépcső aljához. Felkukázol, majd lassan fellépkedsz. [78. PONT. --> 2. SZINT, 48. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [49. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vadász quwarg van előtted! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg torát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Csontpozdorjával halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász quwarg testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A vadász quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csontpozdorjával eltalálod a vadász quwarg bal középső lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 4 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 14, gyógyulás: 4, összesen: -10 ÉP}

egy vadász quwarg lakik itt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg testét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Csontpozdorjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász quwarg testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Csontpozdorjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg torát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A vadász quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A vadász quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}

egy vadász quwargot veszel észre magad előtt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg torát. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpozdorját ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Csontpozdorjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg torát. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Csontpozdorjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg torát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) A vadász quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A vadász quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 4 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 26, gyógyulás: 7, összesen: -19 ÉP}

Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy kanyarhoz érkeztél. [50. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [51. PONT.] egy quwarg parafenomén lakik itt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. 75 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén jobb oldalát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel többször eltalálod a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 43 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 48, gyógyulás: 8, összesen: -40 ÉP}

Folytatod az utat. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [52. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [54. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Újabb kanyar! [55. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 11 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Az út ismét kanyarodik. [56. PONT.] Folytatod az utat. [57. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [58. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 16 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [59. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [60. PONT.] Megbotlasz valamiben: 2 szent jogar [szent jogar ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 4 gyógykenőcs, 3 varázskő, 6 sáfránypor [*], 1 Dantor vértje (ld. enc.) és 1 moa smaragd. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [204 pontot használtál fel, van még 236.]

lm 63 mozogsz 63
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [59. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [58. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [62. PONT.] 9 qwarg rohamosztagos lakik itt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. 78 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Megmarkolva a csontpozdorját ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Csontpozdorjával többször kegyetlenül megütöd a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (6 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Csontpozdorjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a qwarg rohamosztagos bal hátsó lábát. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Csontpozdorjával néhányszor megcsapod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Az 1 qwarg rohamosztagos csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 505, sebződés: 41, gyógyulás: 10, összesen: -31 ÉP}

9 qwarg rohamosztagost veszel észre magad előtt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy szárazság varázslattal köszöntöd a másikat. 75 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Megmarkolva a csontpozdorját a másikra rohansz. Csontpozdorjával többször eltalálod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 7 qwarg rohamosztagos. (7 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Csontpozdorjával többször eltalálod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Csontpozdorjával párszor keményen megütöd a qwarg rohamosztagos jobb vállát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 2 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A 2 qwarg rohamosztagos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 480, sebződés: 44, gyógyulás: 11, összesen: -33 ÉP}

9 qwarg rohamosztagost veszel észre magad előtt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. 80 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Csontpozdorjával halálos csapásokat osztva péppé vered a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (7 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Csontpozdorjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 4 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Csontpozdorjával párszor keményen megütöd a qwarg rohamosztagos fejét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Az 1 qwarg rohamosztagos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 496, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy quwarg parafenomén! Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy szárazság varázslatot dobsz ellenfeledre. 77 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel jól megszurkálod a quwarg parafenomén torát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+83 életerő). [-15 varázspont.] Egy lefelé vezető lépcsőt látsz! Ahogy lenézel, némi légáramlatot észlelsz. Leóvakodsz. [63. PONT. --> 1. SZINT, 79. PONT.] [53 pontot használtál fel, van még 183.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +115 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 183.]

kf 468 469 461 kézbeveszed/felveszed a 468. tárgyat a 469. tárggyal a 461. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 183.]
Lecsatolod a Rhatt páncélját, majd magadra öltöd a Dantor vértjét. [0 pontot használtál fel, van még 183.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

bb 360 500 beraksz a bankba a 360. tárgyat (500 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 10 quwarg tojást. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

lm 80 80 80 mozogsz 80 80 80
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [80. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy kisebb quwarg isten van előtted! Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 79. pontnál vagy. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [80. PONT.] egy kisebb quwarg istent veszel észre magad előtt. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 79. pontnál vagy. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [80. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy kisebb quwarg isten. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 79. pontnál vagy. [36 pontot használtál fel, van még 147.]

a 461 4683 1 átadod a 461. tárgyat a 4683. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. [-1 TU.] Ok, sikeresen átadtál 1 szellempajzsot Vadak Ura részére. [5 pontot használtál fel, van még 142.]

ef 35 506 energia fejlesztése 35
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 107.]

vi 7 6 40 viselkedésed: 7 6 40
Mostantól elég bátor vagy. Nálad valamivel erősebb szörnyeket is meg mersz támadni. Merészségi szinted ettől kezdve 7. Mindenkit megtámadsz, akinek nem ugyanaz a jelleme, mint Neked. Barátsági szinted mostantól 6. Ha életerőd az eredeti érték 40 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 107.]

kf 458 kézbeveszed/felveszed a 458. tárgyat
Lecsatolod a Dantor vértjét, majd magadra öltöd a Rhatt páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 107.]

kf 626 2 kézbeveszed/felveszed a 626. tárgyat a bal kezedbe
Mostantól a sárkánytőrt fogod balkezes fegyverként használni. [0 pontot használtál fel, van még 107.]

m 1 1 1 mozogsz az 1. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 107.]

m 1 1 1 mozogsz az 1. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 107.]

m 1 1 2 mozogsz a 2. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 107.]

m 2 2 2 mozogsz a 2. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 107.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 1850. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst UgyanKedvesPotrien részére. [5 pontot használtál fel, van még 102.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 37. tárgyat a 415. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 aranytermő ládikót UgyanKedvesPotrien részére. Sajnos nincs nálad drótszőr. Sajnos nincs nálad aranypikkely. [5 pontot használtál fel, van még 97.]

* 3. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 97.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+49 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 95.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 95.]
Gyorsvarázsolsz! Odakint, a szabadban esni kezd az eső. [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 93.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat 93 pontért
Azt a tárgyat itt nem készítheted el. [0 pontot használtál fel, van még 93.]

* 6. BP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 93.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 90.]

* 8. BP: keresed a 115. szörnyet a 184. szörnyet a 120. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

* 9. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 66. varázslatot a 83. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 90.]
Ez a varázslat csak szabadban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 90.]
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

* 10. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 90.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-5 szerencse). Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-52 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 23, 10.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a spagulár. Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 90 pontod maradt, ebből a következő körre 90 pontot vihetsz át. Kapsz még 540 pontot. A következő körben tehát 630 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÓRIÁSÖLŐ (528. TÁRGY)
Ezt a kardot Mording, az egyik legnagyobb ősi törpe kovács készítette, nem kevés varázserő beleadásával. A fegyver normál körülmények között egy +4 támadást adó, 4D6+6 sebzésű mágikus vágófegyver (ami önmagában sem csekélység), de ezenkívül minden ütésre +30 sebzést kapsz óriások ellen, és +10-et elementálok ellen. Egy ilyen fegyverrel még egy viharóriás kifektetése sem lehetetlen! Igaz, a kard forgatásához min. 20-as vágófegyver szakértelem szükséges.

DANTOR VÉRTJE (469. TÁRGY)
Szinte hihetetlennek tűnik, de Dantor, a nagy kalandozó, aki legyőzte Xswytyyzlidjxatot, az őrült quwarg félistent, ezt a rozoga, szakadt páncélt viselte. A páncél hajdani égszínkék festéséből, rajta az aprólékosan kidolgozott királyi címerből mára már csak valami szürke kosz maradt. A vért belsejét megszáradt quwarg ürülék borítja. Ha mégis felveszed, páncélként öltheted magadra. Dantor vértje a védettségedet kettővel növeli.

KARAKTERLAP

HóKinn,CsendBenn, egy barna, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 399. fordulód.

Erő: 38 (40) Szint: 25 Merészség: 7/5 Magasság: 201 cm
IQ: 44 (45) Támadás: 21 (23) Agresszió: 6 Testsúly: 269 kg
Ügyesség: 41 (44) Védekezés: 67 (72) Menekülés: 40 % Életkor: 10/15 év
Egészség: 36 (38) Életpont: 443/391 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 50 (54) Varázspont: 608/60 Pénz: 2043 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 30/0 Pszi pont: 169/215 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1604 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16521 TP-t kaptál. Jelenleg 1451036 TP-d van. A következő szinthez még 248964 TP szükséges. Trófeáid: pszi elementál lord, taalru, Notermanthi. A 389. fordulódban 7586 arany került a bankszámládra. 7965 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/92 ökölvívás: 1/26 szúrófegyverek: 16/93 (+15%)
vágófegyverek: *27/100 ütőfegyverek: *20/100 lőfegyverek: *25/100
dobófegyverek: 13/79

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%) << csontpozdorja (#424) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -24.); bronzhegyű nyíl (#94) (25 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 31/83 2. nyomkövetés: 61/65 3. mászás: 16/55
4. csapdakészítés: 31/30 (+5%) 5. csapdaészlelés: 11/21 (+10%) 6. gyógyítás: 65/42
7. titkosírás: 14/83 8. felderítés: 46/7 9. szörnyidomítás: 17/98
10. teológia: 47/67 (+9%) 11. taumaturgia: 23/77 (+7%) 12. szerencsejáték: 5/7 (+400%)
13. versengés: 5/68 14. zene: 88/54 (+30%) 15. szörnyismeret: 35/68
16. pszi: 25/4 (+1%) 17. zárnyitás: 8/13 18. vadászat: 25/88
19. bányászat: 36/94 20. úszás: 15/26 21. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), bíborgörényt (#84) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
purifikátor (#157), ongóliant (#159), kputtyintó csalán (#247), sivatagi doareg (#240), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
troll (#5), elf (#2), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), Leah hívők (#991), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) gigaököl (#49, 12 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
esszenciavédelem (#165) az elme fölénye (#116) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse I (#13) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
szárazság (#48), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), tompítás (#40), varázsvédelem (#34), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> gnóm szolgáló (#181) lángcsóva (#31) >> jégtroll (#164)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> pszi elementál (#221) hhaar burka (#32) >> gnóm szolgáló (#181)
hhaar burka (#32) >> fémbontó szójer (#150) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 5 felderítő.
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 30 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 488 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1202.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 1 deus ex machina (#1) 2 gyöngymangó (#135)
1 isteni könnycsepp (#260) 1 mágusköpeny (#453) 1 szellempajzs (#461)
1 tudás gyöngye (#522) 9 víz (#27) 1 aranytermő ládikó (#504)
1 szeksztáns (#32)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 Dantor vértje (#469) 7 gyógykenőcs (#313)
8 kaja (#2) 1 moa smaragd (#377) 6 pular kristály (#239)
5 sáfránypor (#211) 3 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(-9,38) a 78. labirintus bejárata, quwarg parafenomén (#248), vadász quwarg (#241), qwarg rohamosztagos (#242)

Üzenet küldése a karakternek