Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. ápr. 7. 21h:31' EZ A 40. JÁTÉKHETED, 40. FORDULÓD 41. játékheted kezdete: ápr. 12. A következő fordulódat legkorábban a 41. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló 35 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5828 SZÁMLA : XXXX |
ba 50 | nem támadod az 50. szörnyet |
ba 92 | nem támadod a 92. szörnyet |
h 116 | használod a 116. tárgyat |
d 33 1 | eldobod a 33. tárgyat (1 darabot) |
d 105 1 | eldobod a 105. tárgyat (1 darabot) |
d 47 1 | eldobod a 47. tárgyat (1 darabot) |
tno 1 2 | növeled az 1. tulajdonságodat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Marokra fogva a bronzkardot a másikra támadsz. Bronzkarddal párszor kilyukasztod a mélységi grittang testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a mélységi grittang testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
kt 87 1 | elkészíted a 87. tárgyat (1 darabot) |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a rájanyék testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzkarddal végigmetszed a rájanyék farkát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a rájanyék testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [34,-21] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy manifesztátor. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Marokra fogva a bronzkardot ellenfeledre rohansz. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Mielőtt észbe kapnál, a manifesztátor megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A manifesztátor leken néhány pofont. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [35,-20] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledőt. Csak egy acéldarázs. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az acéldarázs torát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzkarddal alaposan megvágod az acéldarázs torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod az acéldarázs testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 acélpengőkét. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot ellenfeledre rohansz. Bronzkarddal egy hatalmas csapással felmetszed a gorombilla testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a gorombilla bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A gorombilla Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gorombilla száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [37,-19] A terep továbbra is ritka erdő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy gyilkos tetű nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a gyilkos tetű bal hátsó lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal végigvágod a gyilkos tetű jobb hátsó lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a gyilkos tetű testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis topránypolip trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes gyilkos tetű trófeát. 252 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot a másikra ugrasz. Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod a zoloboo testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a zoloboo csontos karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A zoloboo karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A zoloboo szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 35 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [38,-19] A terep továbbra is ritka erdő.
m 4 | mozogsz délre |
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
szk 56 | keresed az 56. szörnyet |
* 1. BP: h 234 5 0 | használod a 234. tárgyat |
* 2. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
MANIFESZTÁTOR (124. SZÖRNY) A manifesztátor barna bőrű, szem nélküli, háromkarú lény. Egyszerre két létsíkon létezik, ezért szinte lehetetlen ellene harcolni: amikor támad, ezen a síkon van, amikor te próbálod megütni, visszacsusszan a másik világba... Ezt a furcsa képességet állítólag semlegesíti egy bizonyos tárgy jelenléte. Vajon melyik lehet az? |
MANIPULÁCIÓK VARÁZSPONTTAL A TPF és a TPS parancsok mintájára mostantól használhatod a Varázspont Spórolása: VPS <VP> és Varázspont Felszabadítása: VPF <VP> parancsokat. A VPS-el letárolt varázspontjaidat a következő VPF parancsig nem fogod használni, így biztonsággal lehet VP-t tartalékolni egy kör végi városi teleportra vagy más fontos varázslatra. A befejező parancsok végrehajtása után automatikusan végrehajtódik egy VPF az összes, még fel nem szabadított varázspontodra. Vigyázat: a VPF-el kinyert vp-vel sem mehet a varázspontod a maximális lehetséges fölé! Ha túl sok vp-t szabadítanál fel, csak annyit fogsz kapni, hogy a vp-d maxba kerüljön (ill. kör végén elvész). |
Erő: | 18 | Szint: | 10 | Merészség: | 3/3 | Magasság: | 121 cm |
IQ: | 14 | Támadás: | 9 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 69 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 11 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 64/64 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 157/157 | Jellem: | jó (37) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 13 | Varázspont: | 27/9 | Pénz: | 61 arany | Kép. pont: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 4 | vágófegyverek: | 8 | ütőfegyverek: | 8 (+1) |
dobófegyverek: | 9 |
Feltételes fegyverváltás: bronzkard (#2083) << szöges bunkó (#8) << bronzhegyű lándzsa (#87) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); dárda (#10) (2 -3.); bumeráng (#249) (4 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
38,27 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 38 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 729 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 8 (+1) | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 11 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 1 |
10. zene: | 1 | 11. szörnyismeret: | 1 | 12. vadászat: | 1 |
13. bányászat: | 9 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
félelem-járó (#56) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
vízionár (#66), csontlepke (#746), púpos burástya (#92) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A méreg a gonosz eszköze - hozz egy tucat csepp gyenge mérget, hadd változtassam vízzé! |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): többek közt 36. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 8, 9, 10, 11, 12. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | bronzpajzs (#89) | 1 | * | bronzpáncél (#90) | 1 | * | bronzsisak (#88) | |
1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | ||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | * | bronzkard (#2083) | 2 | bumeráng (#249) | ||
1 | * | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | 1 | szöges bunkó (#8) | ||
1 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | nap szimbólum (#141) | 1 | * | obszidián karkötő (#229) | |||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 5 | + | deus ex machina (#1) | 4 | fáklya (#36) | ||
7 | kaja (#2) | 2 | kötél (#92) | 1 | + | nyílcsapda (#243) | ||
2 | rézkulcs (#75) | 1 | tatu dob (#234) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [benne 5 csepp tinta (#101), fér még: 5] | ||||||
2 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
2 | + | vizestömlő (#3) | [bennük 23 korty víz (#27), fér még: 17] | |||||
1 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
4 | acélpengőke (#231) | 1 | bakkura bőr (#95) | 17 | drótszőr (#37) | |||
3 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fémrúd (#104) | 2 | grákóbőr (#41) | |||
4 | gyöngymangó (#135) | 1 | lapockacsont (#33) | 24 | madártoll (#112) | |||
4 | mandibulapenge (#125) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | móri gyümölcs (#116) | |||
1 | óndarab (#85) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 6 | rézdarab (#70) | |||
6 | sallank karom (#128) | 9 | smirglilevél (#29) | 3 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | 10 | varányszem (#30) | |||
2 | vízionár szem (#102) | 1 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 47.48 kg | Megterheltség: 103% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 118 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | evaporőr háj (#105) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | móri gyümölcs (#116) | 2 | óndarab (#85) | 2 | rézdarab (#70) | |||
1 | surranó kígyó bőr (#47) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) |
30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | |
-24 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-23 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-22 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-21 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-19 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-18 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-17 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) |
óriás sáska (#27) | sakál (#28) | gyilkos mókus (#29) | surranó kígyó (#30) | sünmedve (#33) |
kőszáli disznó (#34) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) |
Baar-ork (#44) | Tugt-ork (#46) | technokolin (#50) | gyíkember (#51) | bakkura (#52) |
százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) |
rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) | kőevő (#62) |
goldugar (#65) | vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | móleon (#68) | evaporőr (#69) |
vadtroll (#70) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | mirg (#75) | gitonga (#76) |
zoloboo (#77) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) |
gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) |
púpos burástya (#92) | piromenyét (#99) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | gyilkos tetű (#116) |
manifesztátor (#124) | proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | szőrlajhár (#141) | massza (#217) |
csontlepke (#746) | csodabogár (#755) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) |
csontkés (#11) | csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) |
bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | ormánygőte csont (#21) |
kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) |
varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) |
fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | grákóbőr (#41) |
tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) | krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) |
kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) | bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) |
bőrsisak (#57) | tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) |
szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) | rézkulcs (#75) |
rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) | zöld üveg (#82) |
díszes rézpajzs (#84) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) | bronzsisak (#88) |
bronzpajzs (#89) | bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) |
bronzhegyű nyíl (#94) | bakkura bőr (#95) | bakkura csizma (#96) | rákpáncél (#97) | fekete gyöngy (#99) |
aranyló ugarhéj (#100) | tinta (#101) | vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) | fémrúd (#104) |
evaporőr háj (#105) | rövid íj (#107) | nyílvessző (#108) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) |
kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) |
púderkő (#119) | dözmöng szív (#122) | rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) | bronzpenge (#126) |
sallank karom (#128) | hebrencs állkapocs (#130) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) |
nap szimbólum (#141) | oltár (#146) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | vas dobónyíl (#189) |
fűszertartó (#210) | xirnox szív (#213) | manifeszt.nyúlvány (#214) | obszidián karkötő (#229) | acélpengőke (#231) |
tatu dob (#234) | lajhár csont (#236) | nyílcsapda (#243) | bumeráng (#249) | tatu ködmön (#255) |
rézgolyó (#343) | phua-kúp (#372) | halcsont (#390) | szent tölgyfa (#393) | Chara-din monolitja (#534) |
Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) | malom (#1204) | obszidián penge (#2082) | bronzkard (#2083) |
termikfészek (#2685) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés ÉP épület TVP TVP építkezés ERO [százalék] minieseményben maximális erősítés EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FSE TVP TVP feltételes segítség FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZK szörny 10 szörnykeresés SZV téma szavazat - szavazás T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |