Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. máj. 4. 12h:07' EZ A 620. JÁTÉKHETED, 401. FORDULÓD 621. játékheted kezdete: máj. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1086 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 224. varázslatot |
tno 2 | növeled a 2. tulajdonságodat |
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor súrolod a manaelementál egyik csápját. Kritikus ütés! (7 támadással 216 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Vámpírtőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel párszor megpöccinted a manaelementál testét. (6 támadással 188 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 505, sebződés: 10, gyógyulás: 4, összesen: -6 ÉP}
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vérfürdető magszim egyik csápját. Kritikus ütés! (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). {GYD:} Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 magszim belet. [magszim bél ládikóba-> (100,80)-> 5 arany, -2 ÉP] 826 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 9, gyógyulás: 6, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [90,88] A bozótok megritkulnak, elfogy a növényzet. Sivatagos területen folytatod utadat. Shleff fülig érő szájjal üdvözöl, mikor megpillant. Honnan kerülhetett elő?
- Aáá, barátom! Úgy örülök, hogy újra látom! Nagyszerű előadás volt, nagyszerű, én mondom! Ha gondolja, bármikor szívesen látjuk ám nézőként is - áradozik, és rögtön beljebb invitál. Rákérdezel, van-e újabb feladata számodra, de ő sajnálkozva rázza a fejét.
- Köszönöm a meghívást, Shleff, de dolgom van - mondod erre, és otthagyod.
Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Csak egy óriás skorpió. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az óriás skorpió jobb oldalát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). {KCC:} Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az óriás skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az óriás skorpió farkával melletted a levegőbe suhint. Az óriás skorpió ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. Az óriás skorpió szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (100,80)-> 6 arany, -2 ÉP] 180 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 2, gyógyulás: 9, összesen: +7 ÉP}
be 714 | bemész a 714. épületbe |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [92,88] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy amniosz-fát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy ELFelejett Álmok orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy uzbány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az uzbány jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az uzbány jobb vállát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). {GYD:} Vámpírtőrrel eltalálod az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 1 8 3 | mozogsz északkeletre, északra, délkeletre |
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a mosolygó rettenet bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a mosolygó rettenet testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {KCC:} Vámpírtőrrel eltalálod a mosolygó rettenet ragyás testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A mosolygó rettenet megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mosolygó rettenet elhibázza az ütést csápjával. A mosolygó rettenet most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg felderítő bal vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg felderítő potrohát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg felderítő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a vadtroll bal oldalát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadtroll jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-11 életpont)! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 11, gyógyulás: 1, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [93,86] Továbbra is alacsonyhegység.
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a téfea magoflux testét. Kritikus ütés! (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). {GYD:} Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 245 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg felderítő bal hátsó lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a quwarg felderítő bal oldalát. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a quwarg felderítő torát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg felderítő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
(Továbbmész...) [94,87] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe.
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {GYD:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Vámpírtőrrel felnyársalod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A púpos burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ragyás burástya jobb karját. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra ugrasz. {KCC:} Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a ragyás burástya ragyás testét. Kritikus ütés! (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). {KCC:} Vámpírtőrrel jól megszúrod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (100,80)-> 6 arany, -2 ÉP] 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 14, gyógyulás: 7, összesen: -7 ÉP}
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {KCC:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). {KCC:} Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a púpos burástya jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
235 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mutáns pók testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a mutáns pók testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Vámpírtőrrel eltalálod a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (100,80)-> 6 arany, -2 ÉP] 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [96,87] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel.
(Továbbmész...) [97,88] Amerre csak a szem ellát, dombok. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy spagulár. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a spagulár pettyes hátát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a spagulár fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Időben félreugrasz a spagulár rúgása elől. A spagulár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 2 kaját. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról sötét halál varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. Kritikus ütés! (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor keményen megütöd a smaragdgólem smaragd testét. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Vámpírtőrrel valamennyire megsebezgeted a smaragdgólem jobb karját. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Hatalmas mancsaival a smaragdgólem lábadat és hasadat üti. (2 támadástól 125 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel néhányszor megcsapod a smaragdgólem nyakát. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel párszor épp hogy megérintgeted a smaragdgólem fejét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A smaragdgólem péppé veri jobb válladat és karodat mancsaival. (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Túl sok sebet kaptál. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 434, sebződés: 241, gyógyulás: 8, összesen: -233 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Vámpírtőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Vámpírtőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Ellenfeled elmenekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 533, sebződés: 10, gyógyulás: 109, összesen: +99 ÉP}
szk 159 | keresed a 159. szörnyet |
bb 331 516 1407 | beraksz a bankba a 331. tárgyat (516 darabot) |
ef 2 | energia fejlesztése 2 |
h 233 50 | használod a 233. tárgyat |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a dombi yeti bal lábát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Vámpírtőrrel eltalálod a dombi yeti otromba fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a dombi yeti megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 26, gyógyulás: 19, összesen: -7 ÉP}
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 12 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 12 pontért |
Erő: | 39 (44) | Szint: | 29 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 50 (54) | Támadás: | 36 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 45 (48) | Védekezés: | 46 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 44/45 év |
Egészség: | 53 (55) | Életpont: | 357/395 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 38 (44) | Varázspont: | 832/227 | Pénz: | 4967 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 24/2 | Pszi pont: | 222/91 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/15 | ökölvívás: | 30/19 (+1%) | szúrófegyverek: | 30/11 |
vágófegyverek: | 24/13 (+4%) | ütőfegyverek: | 1/72 | lőfegyverek: | 27/21 |
dobófegyverek: | 26/55 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (300%) << ököl (#28) (140%) << vámpírtőr (#364) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); ubuk dobónyíl (#138) (7 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21/18 | 2. nyomkövetés: | 121/14 (+41%) | 3. lopás: | 11/79 |
4. mászás: | 15/90 (+10%) | 5. csapdakészítés: | 23/1 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 20/15 |
7. gyógyítás: | 103/56 | 8. titkosírás: | 27/78 | 9. felderítés: | 26/89 |
10. szörnyidomítás: | 7/83 | 11. teológia: | 47/77 (+4%) | 12. taumaturgia: | 38/6 (+1%) |
13. szerencsejáték: | 6/7 | 14. versengés: | 20/51 (+9%) | 15. harcművészetek: | 28/39 |
16. zene: | 16/30 (+57%) | 17. szörnyismeret: | 55/34 (+20%) | 18. pszi: | 24/29 (+20%) |
19. zárnyitás: | 10/22 | 20. vadászat: | 9/85 | 21. bányászat: | 33/9 (+17%) |
22. úszás: | 11/83 | 23. főzés: | 2/8 (+27%) | 24. csapatmunka: | 2/99 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
szintszívó (#96), ősi szellem (#422), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
Éjharcosok (#9131), őrjáratozó katona (#274), 9922. szövetség (#9922), Serény Múmiák (#9103), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
halálvarázslat (#124, 50 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
sötét halál (#45) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | gnóm szolgáló (#181) | sötét halál (#45) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | purifikátor (#157) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | ongóliant (#159) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Látogass meg birodalmamban! |
2.) A legsötétebb titkok a vizek mélyén rejtőznek. Ereszkedj le oda, és belezz ki kettőt a mélység fattyai közül! (számláló: 0) |
3.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 11 királynő, 7 élőholt, 11 vadász, 6 nagymester, 2 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | halálhozó karkötője (#816) | 2 | spiritusz (#170) | |||
1 | varkaudar szablya (#516) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
72 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 5 | cirkuszi pergamen (#1233) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 2 | kaja (#2) | 3 | óndarab (#85) | |||
9 | rézdarab (#70) | 1 | téfea-agy (#172) | 1 | uzbány csőr (#169) |