400. forduló, 402. forduló, Zark Bonfire összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. máj. 4. 12h:07'
EZ A 620. JÁTÉKHETED, 401. FORDULÓD
621. játékheted kezdete: máj. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1086
SZÁMLA : XXXX

ZARK BONFIRE KALANDJAI


52 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,59] koordinátán. A fény szentélyében pihented ki magad.
Az 1. napon egy láthatatlan alak lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi.
A 6. napon összeakadsz egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű elf férfival. Fekete a bőre. Raia főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy vasvértet, egy vérpettyes gyűrűt és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy hadroszaurusz trófea, egy velociraptor trófea és egy élőholt quwarg trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Málhásállata egy karmos tankány. Tisztán érzed auráját: visszataszítóan tiszta, jelezve, hogy jó. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Továbbmész.
A 6. napon összefutsz egy fekete, kontyos hajú, csillogó szemű ember nővel. A bőre kreolszínű. Sheran tanítványa. Egy ametiszt medált, egy arany papi karkötőt, egy aranyláncot, egy láncinget, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval. rubinját, egy párducbőr övtáskát, egy smaragd védőgyűrűt, egy sötét kámzsát, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy vas fejpántot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy vérfürdető magszim trófea, egy ork bérgyilász trófea és egy erszényes elkarog trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Teherhordója is van: egy woor-antilop! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű a hitvány! Összeismerkedtek. Az ő neve Chini. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 37. napon találkozol egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű gnóm nővel. Raia eljövendő papja. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy lovagi tabardot, egy nap szimbólumot, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt és egy vasvértet visel. Felszerelését egy óriásféreg trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy jégtroll trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Fehéren izzó tűzgömb. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Mentális auráját felismered, ocsmány fehér a nyomorult jónak. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Továbbmész.
A 37. napon összefutsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű kobudera nővel. Elenios hittérítője. Egy ezüst gyűrűt, egy Jerome köpenyét, egy szem szimbólumot és egy tankány karmot visel. Felszerelését egy karmos tankány trófea, egy Jerome trófea és egy bibircsók-óriás trófea színesíti. Bal kezében egy vizestömlőt tart. Mentális auráját felismered, ocsmány fehér a nyomorult jónak. Nem tűnik túl barátságosnak. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
A 43. napon találkozol egy hosszú ezüsthajú, piros szemű mutáns nővel. Fekete a bőre. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy animált hókutya trófea és egy óriásféreg trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Aranysárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy kvazár kardot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Eddig úgy tudtad, hogy a sárkányok hatalmas, félelmetes állatok. A vele levő példány viszont alig egy arasz, és ráadásul egészen barátságosnak tűnik. No né! Egyszer csak átröppen hozzád, és vidáman üdvözöl! Érzékeled auráját: visszataszítóan tiszta, jelezve, hogy jó. Nem tűnik túl barátságosnak. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
A 44. napon összeakadsz egy hosszú aranyhajú, félszemű árnymanó nővel. Fekete a bőre. Dornodon hittérítője. Egy alligátorbőr cipőt, egy arany masszariasztót, egy denevér szimbólumot, egy ezüst gyűrűt, egy gyöngysort, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy vassisakot, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy Lord Kovács József trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar íjász trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított spagulár. Mentális auráját felismered, gonosz, mint Te. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Hamariberkenye. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Az aranytermő erszény 53 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+292 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+93 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Elhagyod a szentélyt. Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy részeg kalandozó nyomára bukkansz. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 734.]

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot
171 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 734.]
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 732.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 730.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 728.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 728.]

tno 2 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 728.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[90,87] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy móricserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívei emelték. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy manaelementál közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor súrolod a manaelementál egyik csápját. Kritikus ütés! (7 támadással 216 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Vámpírtőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel párszor megpöccinted a manaelementál testét. (6 támadással 188 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 505, sebződés: 10, gyógyulás: 4, összesen: -6 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vérfürdető magszim közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vérfürdető magszim egyik csápját. Kritikus ütés! (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). {GYD:} Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 magszim belet. [magszim bél ládikóba-> (100,80)-> 5 arany, -2 ÉP] 826 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 9, gyógyulás: 6, összesen: -3 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [90,88] A bozótok megritkulnak, elfogy a növényzet. Sivatagos területen folytatod utadat. Shleff fülig érő szájjal üdvözöl, mikor megpillant. Honnan kerülhetett elő?
- Aáá, barátom! Úgy örülök, hogy újra látom! Nagyszerű előadás volt, nagyszerű, én mondom! Ha gondolja, bármikor szívesen látjuk ám nézőként is - áradozik, és rögtön beljebb invitál. Rákérdezel, van-e újabb feladata számodra, de ő sajnálkozva rázza a fejét.
- Köszönöm a meghívást, Shleff, de dolgom van - mondod erre, és otthagyod.
Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Csak egy óriás skorpió. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az óriás skorpió jobb oldalát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). {KCC:} Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az óriás skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az óriás skorpió farkával melletted a levegőbe suhint. Az óriás skorpió ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. Az óriás skorpió szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (100,80)-> 6 arany, -2 ÉP] 180 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 2, gyógyulás: 9, összesen: +7 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy cirkuszi fősátor (714. épület.). Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összeakadsz Megadeathkával. A nála lévő tárgyak közül feltűnik számodra egy gyönyörűen feldíszített furulya. Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy Halatir kalapját, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy ónix masszavadítót, egy szürke bőrkesztyűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy varkaudar hadúr trófea, egy zombi mester trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Tisztán érzed auráját: semleges a nyomorult. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összefutsz Morogva Chennel. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy koponya szimbólumot, egy kvazár páncélt, egy obszidián karkötőt, egy ónix masszavadítót, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Rangja: Inkvizíció fejlesztőbajnoka. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy elf mesterharcos trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Bal kezében egy kvazár pajzsot tart. Hátasállata egy mutáns pók! Érzékeled auráját: gonosz, mint Te. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Összeismerkedtek. Az ő neve Kid Cloudkicker. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elköszöntök egymástól.
Összeakadsz egy kopasz, barna szemű troll férfival. Fekete a bőre. Tharr kisebb avatárja. Egy bíbor erőövet, egy griff nyakéket, egy halálhozó talizmánt, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy ónix masszavadítót, egy réz papi karkötőt, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy Quwaxotix trófea és egy tollaskígyó trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű az alávaló. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Tohony a Melák. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Tohony a Melák kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Aztán elköszöntök egymástól.
[16 pontot használtál fel, van még 712.]

be 714 bemész a 714. épületbe
Félrehajtod a sátor bejáratára hajló ponyvát, és belépsz rajta. A mosolygós gnóm hivatalnokot ugyanott találod, mint mindig, egy iratokkal telirakott íróasztal mögött, amely a sátor közepén áll. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. Örül, hogy megtetted, amit kért. [3000 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 5 cirkuszi pergamen.] Russlan láthatólag boldog attól, hogy ennyire segítőkésznek bizonyultál. Vigyorogva mondja el, hogy a most hozott cirkuszi aldíj jó helyen lesz, a cirkuszidéző pergamenről pedig rövid használati utasítást ad. A beígért támogatói tisztségről azonban nem beszél, te pedig el is feledkezel róla, hogy szóba hozd.
- Jó hírem van - mesél tovább Russlan. - A cirkuszi döntnökség beleegyezett, hogy megszervezzem egy új műsorszám beiktatását a vándorcirkusz repertoárjába. Ehhez azonban nem elég a szörnymennyiség, amelyet a céllövöldében felhasználunk, új fenevadak kellenek. Na de itt jössz te a képbe, ha elvállalod, 200 aranyat tudok fizetni, ha szerzel nekünk egy élő proteinsólymot! A további teendőket nyugodtan ránk bízhatod.
A gnóm hivatalnok modora annyira behízelgő, hogy kis híján gyanú támad a lelkedben vele kapcsolatban. De aztán legyűröd ezeket az érzéseket, hiszen a fickó egyáltalán nem sántikál rosszban, csak a legjobbat akarja a cirkusz számára. A gnóm megveregeti a hátad, majd búcsút int. A további teendőiden töprengve távozol. [5 pontot használtál fel, van még 707.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[91,88] Füves síkságra érkeztél. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Elenios oltár van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [92,88] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy amniosz-fát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy ELFelejett Álmok orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy uzbány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az uzbány jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az uzbány jobb vállát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). {GYD:} Vámpírtőrrel eltalálod az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Friss emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 691.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). [3 pontot használtál fel, van még 688.]

m 1 8 3 mozogsz északkeletre, északra, délkeletre
[93,87] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély szakadékot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mosolygó rettenet!

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a mosolygó rettenet bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a mosolygó rettenet testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {KCC:} Vámpírtőrrel eltalálod a mosolygó rettenet ragyás testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A mosolygó rettenet megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mosolygó rettenet elhibázza az ütést csápjával. A mosolygó rettenet most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy quwarg felderítő!

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg felderítő bal vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg felderítő potrohát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg felderítő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}

Hohó, Euréka! Találtál valamit! Közelebbről megnézed - szereztél 1 szöges bőrpajzsot. [szöges bőrpajzs ládikóba-> (100,80)-> 16 arany, -2 ÉP] Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Észreveszel egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy mély szakadékot. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vadtroll. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a vadtroll bal oldalát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadtroll jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-11 életpont)! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 11, gyógyulás: 1, összesen: -10 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [93,86] Továbbra is alacsonyhegység.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély szakadékot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy téfea magoflux!

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a téfea magoflux testét. Kritikus ütés! (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). {GYD:} Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 245 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy quwarg felderítő!

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg felderítő bal hátsó lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a quwarg felderítő bal oldalát. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a quwarg felderítő torát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg felderítő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [94,87] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe.

Látsz egy mély szakadékot. Látsz egy csillezsályát.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy púpos burástya!

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {GYD:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Vámpírtőrrel felnyársalod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A púpos burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy ragyás burástya!

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ragyás burástya jobb karját. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra ugrasz. {KCC:} Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a ragyás burástya ragyás testét. Kritikus ütés! (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). {KCC:} Vámpírtőrrel jól megszúrod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (100,80)-> 6 arany, -2 ÉP] 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 14, gyógyulás: 7, összesen: -7 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy mély szakadék van. Elrakod a távcsövet. Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [100 pontot használtál fel, van még 588.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[95,87] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély szakadékot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy púpos burástya!

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {KCC:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). {KCC:} Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a púpos burástya jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
235 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy mutáns pók!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mutáns pók testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a mutáns pók testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Vámpírtőrrel eltalálod a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (100,80)-> 6 arany, -2 ÉP] 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 ubuk dobónyílat. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Tharr templom van. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet.

Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [96,87] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy Tharr templom van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [97,88] Amerre csak a szem ellát, dombok. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy spagulár. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a spagulár pettyes hátát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a spagulár fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Időben félreugrasz a spagulár rúgása elől. A spagulár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 2 kaját. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy krómkaktuszt. Észreveszel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel.
- Ez egy smaragdgólem! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról sötét halál varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. Kritikus ütés! (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor keményen megütöd a smaragdgólem smaragd testét. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Vámpírtőrrel valamennyire megsebezgeted a smaragdgólem jobb karját. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Hatalmas mancsaival a smaragdgólem lábadat és hasadat üti. (2 támadástól 125 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel néhányszor megcsapod a smaragdgólem nyakát. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel párszor épp hogy megérintgeted a smaragdgólem fejét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A smaragdgólem péppé veri jobb válladat és karodat mancsaival. (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Túl sok sebet kaptál. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 434, sebződés: 241, gyógyulás: 8, összesen: -233 ÉP}


Már messziről kiszúrod a boszorka sátrát, és abba az irányba indulsz. A boszorka mosolyogva fogad. Turkálsz kicsit a cuccaid között, míg a bronzhegyű nyíl a kezedbe nem kerül. Széles vigyorral az arcodon adod át a tárgyat a munkaadódnak, ő viszont nem tűnik ennyire boldognak.
- És a többi?!? - förmed rád, de te csak hebegni-habogni tudsz. - Akkor ezt most elkoboztam. - mondja dühösen. A boszi kis morgolódás után úgy dönt, más tárgyakat kér tőled. Mielőtt kilépnél az ajtón, emlékezetedbe vésed, miket kell hoznod: 1 mocsári penke, 8 fekete gyöngy, 3 szvó-ektoplazma, 1 rakolits por, 9 sünmedve tüske.
Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy mély kutat. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy Tharr templom van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy manaelementál. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Vámpírtőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Vámpírtőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Ellenfeled elmenekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 533, sebződés: 10, gyógyulás: 109, összesen: +99 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [88 pontot használtál fel, van még 500.]

szk 159 keresed a 159. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ongóliantot. Bár információid szerint ez a lény ezen a vidéken nem él, csak messze, keleten... [0 pontot használtál fel, van még 500.]

bb 331 516 1407 beraksz a bankba a 331. tárgyat (516 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Beraksz a bank széfjébe 1 varkaudar szablyát. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 500.]

ef 2 energia fejlesztése 2
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] A befejezéshez még 2212 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 480.]

h 233 50 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+8 varázspont.) [50 pontot használtál fel, van még 430.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 425.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 420.]
Szupersebesen mormolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 415.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 412.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 148 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 372.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 108 TVP-t kell elköltened.] A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy dombi yeti. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a dombi yeti bal lábát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Vámpírtőrrel eltalálod a dombi yeti otromba fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a dombi yeti megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 26, gyógyulás: 19, összesen: -7 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 332.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 68 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 292.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 28 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 252.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 212.]

tf 4 12 fejleszted a 4. tulajdonságodat 12 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [12 pontot használtál fel, van még 200.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 20, 16.
Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 542 pontot. A következő körben tehát 742 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Zark Bonfire, egy fekete hajú, piros szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah nagyhatalmú főpapja vagy. A Pusztítás Prófétái (#9113) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 401. fordulód.

Erő: 39 (44) Szint: 29 Merészség: 7/3 Magasság: 183 cm
IQ: 50 (54) Támadás: 36 Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 45 (48) Védekezés: 46 Menekülés: 30 % Életkor: 44/45 év
Egészség: 53 (55) Életpont: 357/395 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 38 (44) Varázspont: 832/227 Pénz: 4967 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 24/2 Pszi pont: 222/91 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 3989 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8453 TP-t kaptál. Jelenleg 2709107 TP-d van. A következő szinthez még 290893 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, eszkimó óriás, jégzabáló. A 393. fordulódban 7174 arany került a bankszámládra. 7460 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/15 ökölvívás: 30/19 (+1%) szúrófegyverek: 30/11
vágófegyverek: 24/13 (+4%) ütőfegyverek: 1/72 lőfegyverek: 27/21
dobófegyverek: 26/55 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (300%) << ököl (#28) (140%) << vámpírtőr (#364) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); ubuk dobónyíl (#138) (7 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21/18 2. nyomkövetés: 121/14 (+41%) 3. lopás: 11/79
4. mászás: 15/90 (+10%) 5. csapdakészítés: 23/1 (+6%) 6. csapdaészlelés: 20/15
7. gyógyítás: 103/56 8. titkosírás: 27/78 9. felderítés: 26/89
10. szörnyidomítás: 7/83 11. teológia: 47/77 (+4%) 12. taumaturgia: 38/6 (+1%)
13. szerencsejáték: 6/7 14. versengés: 20/51 (+9%) 15. harcművészetek: 28/39
16. zene: 16/30 (+57%) 17. szörnyismeret: 55/34 (+20%) 18. pszi: 24/29 (+20%)
19. zárnyitás: 10/22 20. vadászat: 9/85 21. bányászat: 33/9 (+17%)
22. úszás: 11/83 23. főzés: 2/8 (+27%) 24. csapatmunka: 2/99

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért
kutatsz max. 150 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
szintszívó (#96), ősi szellem (#422), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
Éjharcosok (#9131), őrjáratozó katona (#274), 9922. szövetség (#9922), Serény Múmiák (#9103), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) pusztító végzet (#106, 30 VP)
halálvarázslat (#124, 50 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
sötét halál (#45)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> gnóm szolgáló (#181) sötét halál (#45) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> purifikátor (#157) nagyobb tűzlehelet (#150) >> ongóliant (#159)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Látogass meg birodalmamban!
2.) A legsötétebb titkok a vizek mélyén rejtőznek. Ereszkedj le oda, és belezz ki kettőt a mélység fattyai közül! (számláló: 0)
3.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 11 királynő, 7 élőholt, 11 vadász, 6 nagymester, 2 rohamosztagos.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 bronzhegyű nyíl (#94) 1 halálhozó karkötője (#816) 2 spiritusz (#170)
1 varkaudar szablya (#516) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
72 arany (#50) 1 álompor (#396) 5 cirkuszi pergamen (#1233)
2 gyöngymangó (#135) 2 kaja (#2) 3 óndarab (#85)
9 rézdarab (#70) 1 téfea-agy (#172) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(90,87) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Raia oltár, manaelementál (#290), vérfürdető magszim (#148)
(90,88) cirkuszi fősátor (#714), 9. többszemélyes kaland, oltár, óriás skorpió (#72), Megadeathka (3851. kalandozó), Morogva Chen (4016. kalandozó), Kid Cloudkicker (4420. kalandozó), Tohony a Melák (5827. kalandozó)
(91,88) Sheran oltár
(92,88) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), phua-kúp (#372), Fairlight oltár, uzbányok (#102)
(93,86) mély szakadék (#154), oltár, téfea magoflux (#98), quwarg felderítő (#299), érclelőhely
(93,87) mély szakadék (#154), oltár, vaskohó (#155), mosolygó rettenet (#97), quwarg felderítő (#299), érclelőhely, vadtroll (#70)
(94,87) mély szakadék (#154), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), púpos burástya (#92), ragyás burástya (#111)
(95,87) mély szakadék (#154), vaskohó (#155), Sheran oltár, világítótorony (#156), púpos burástya (#92), mutáns pók (#117), érclelőhely
(96,87) vaskohó (#155), Tharr oltár, érclelőhely
(97,88) spagulárok (#82), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), egy ismeretlen isten rúnaköve, Tharr oltár, vaskohó (#155), smaragdgólem (#417), érclelőhely, manaelementál (#290), dombi yeti (#366)

Üzenet küldése a karakternek