400. forduló, 402. forduló, Szőrös Karom összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 16. 8h:49'
EZ A 625. JÁTÉKHETED, 401. FORDULÓD
626. játékheted kezdete: márc. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5367
SZÁMLA : XXXX

SZŐRÖS KAROM KALANDJAI


21 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [254,42] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy hosszú ezüsthajú, kék szemű alakváltó nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Elenios főpapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany pikkelyvértet, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy jegygyűrűt, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy Natharion amulettet, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.tűzopálját, egy Ovgun nyakláncát, egy ritualista övet, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vállvédőt, egy szem szimbólumot, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy káoszbajnok trófea, egy magnetikus praglonc trófea és egy őrjáratozó katona trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csőrében mákrózsát tartó galamb. Bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Egy barátposzáta repked körülötte. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Összeismerkedtek. Az ő neve Csillagpermet. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. A kalandozó udvariasan megkérdezi, előadhat-e egy dalt. Beleegyezésedre muzsikálni kezd. Csodálatos! (-1 poszogó mösze.)
Az 1. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, izzóan vörös szemű ember férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Pikkelyes a bőre. Egy vasvértet, egy denevér szimbólumot, egy Urgod kesztyűjét, egy obszidián karkötőt, egy umbatari karkötőt, egy zangrozi csizmát, egy bíbor erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy Morgan sipkáját és egy Rughar gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy quwarg anyakirálynő trófea, egy pszi elementál lord trófea és egy árnylord trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy őstroll agyalót, bal kezében egy Tharr pajzsát tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Elég egy mentális pillantás aurájára: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Összeismerkedtek. Az ő neve McNewast. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően gyógyítás szakértelmed. Eközben te teológia szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket.
A 4. napon összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember nővel. Bőre teljesen fehér! Egy adamantit kesztyűt, egy che-vállszalagot, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy haramakit, egy Luthius karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Raia csataszoknyáját, egy Rughar gyűrűjét, egy szem szimbólumot, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod fétisét és egy Xanathal karkötőjét visel. Felszerelését egy Nateilena úrnő trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Techiulan trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy kígyópengét, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Egy ezüstsólyom repked körülötte. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Elena. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. A kalandozó udvariasan megkérdezi, előadhat-e egy dalt. Beleegyezésedre muzsikálni kezd. Csodálatos! (-1 poszogó mösze.)
Mosolyogsz, elbűvölő meséket mondasz neki. Aztán büszkén kihúzva magad, átnyújtasz egy mákrózsa virágot. Mielőtt még rátérhetnél a lényegre, a lány szomorúan a fejét ingatja.
A 4. napon találkozol McNewasttal. Egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötőt, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy Urgod kesztyűjét, egy vasvértet és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy quwarg anyakirálynő trófea, egy pszi elementál lord trófea és egy árnylord trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy őstroll agyalót, bal kezében egy Tharr pajzsát tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Elég egy mentális pillantás aurájára: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te gyógyítás szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a teológia szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 8. napon összefutsz Csillagpermettel. Elenios főpapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany pikkelyvértet, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy jegygyűrűt, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy Natharion amulettet, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.tűzopálját, egy Ovgun nyakláncát, egy ritualista övet, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vállvédőt, egy szem szimbólumot, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy kiütéses negátor trófea, egy magnetikus praglonc trófea és egy őrjáratozó katona trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csőrében mákrózsát tartó galamb. Bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Holmiját egy karmos tankány cipeli. Egy barátposzáta repked körülötte. Elég egy mentális pillantás aurájára: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! A kalandozó udvariasan megkérdezi, előadhat-e egy dalt. Beleegyezésedre muzsikálni kezd. Csodálatos! (+2 életpont gyógyulás.) Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 8. napon összeakadsz egy barna, hosszú hajú, barna szemű törpe férfival. Körszakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy drakolder gyűrűt, egy Huddens kesztyűjét, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy törpe bakancsot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy Quwaxotix trófea, egy triklem drakolder trófea és egy ezerszemű bestia trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Málhásállata egy sivatagi doareg. Érzékeled auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Összeismerkedtek. Az ő neve Frank Onestein. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont).
A 11. napon találkozol Frank Onesteinnel. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy drakolder gyűrűt, egy Huddens kesztyűjét, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy törpe bakancsot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy Quwaxotix trófea, egy triklem drakolder trófea és egy ezerszemű bestia trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 12. napon találkozol egy fekete, hosszú hajú, barna szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy bo'adhun gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy drakolit csizmát, egy drakolit karvédőt, egy drakolit kesztyűt, egy drakolit köpenyt, egy drakolit lábvédőt, egy drakolit sisakot, egy drakolit vállvédőt, egy gólemgyűrűt, egy játékmesteri palástot, egy Luthius karkötőjét, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy ősmágus fülbevalóját, egy rd'alv amulettet, egy rogalhal csuklópántot, egy Teremtő koronáját és egy Urgod fétisét visel. Ruháján a Quwarg Invázió Smaragd Keresztjét viseli. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy vtoeken döntőbíra trófea és egy Nap bírája trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Kőfejű Beldor. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Megszólal: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont).
A 13. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, félszemű ember férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Chara-din isteni megnyilvánulása. Egy bársony övsálat, egy csillogó fülbevalót, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy hósárkánybőr csizmát, egy jégisten amulettet, egy káosz szimbólumot, egy kreiton palástot, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni köpenyt, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy mahagóni vértet, egy mihlanil medált, egy Morgan sipkáját, egy natharion talizmánt, egy ogre övet, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd karkötőt, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Nap bírája trófea és egy élőholt drakolder trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 53 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Olimpikont, bal kezében egy mahagóni pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Érzékeled auráját: sötét, mert gonosz. Nem látszik valami barátságosnak. Odébbállsz.
A 18. napon összeakadsz egy barna hajú, barna szemű alakváltó férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Sheran személyes tanácsadója. Egy adamantit kesztyűt, egy arany papi karkötőt, egy dalebg.kristályvértet, egy hatalom fülbevalóját, egy Luthius karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy óriások övét, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy törpe bakancsot, egy virág szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy rubin sárkány trófea és egy quwarg széltáncos trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, semleges, mint a Tiéd. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Morphose. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Azt mondja: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+4 varázspont).
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a sziklaskorpió (ld. enc.) és a tollaskígyó (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) dizen kulcsot (ld. enc.), Luthius karkötőjét (ld. enc.) és kdolét (ld. enc.). A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+48 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+207 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+8 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 648. hetének nyerőszámai: 28, 27, 29. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-27 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 736.]

* 2. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse forduló végéig.) [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 731.]

* 3. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-31 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 726.]

* 4. KP: használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 721.]

* 5. KP: élelemszerzés 30 pontért
Sajnos, a Sötét Földön nem tudsz ennivalót keresni. [0 pontot használtál fel, van még 721.]

* 6. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-37 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 716.]

* 7. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 716.]

* 8. KP: használod az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 716.]

* 9. KP: imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 686.]

* 10. KP: átadod az 1253. tárgyat az 5300. kalandozónak (3 darabot)
Sajnos az a kalandozó hatótávon kívül van. [0 pontot használtál fel, van még 686.]

kpk 10 kezd. parancs kivétele: 10
A 1253 5300 3 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 686.]

fog 339 274 elfogod a 339. szörnyet a 274. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 686.]

fas 200 felt. ásás 200 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 686.]

tno 6 10 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 686.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. A keresés eredménnyel járt! Több tárgyat látsz a földön: 2 nehezék[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 666.]

m 1 mozogsz északkeletre
[255,41] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő Notermanthi nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi testét. (5 támadással 69 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt a másikra rohansz. {CSTT:} {KCC:} Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a Notermanthi izmos testét. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a Notermanthi jobb oldalát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Mágusölővel végigvagdosod a Notermanthi testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy trófea nyaklánc és 2 arany karperec. 3600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 367, sebződés: 60, gyógyulás: 13, összesen: -47 ÉP}

Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Veronel vigyorog kajánul. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 arkog követ! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy törpe bánya van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy gejzír van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 650.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [20 pontot használtál fel, van még 630.]

ep 256 200 építed a 256. tárgyat 200 pontért
Az alapok lerakásával kezded. Úgy véled, elegendő lesz egy hússzor húsz méter alapterületű templom. Köveket csiszolsz simára, és a hevenyészett tervrajzok alapján lerakod őket. Hosszú idő telik precíz munkával. Elkészültél, leraktad az alapokat! Huh! Kezd kirajzolódni a templom formája. Elkeseredetten látod, hogy az építkezés semmit sem haladt. Úgy látszik, ez a hely nem alkalmas templomépítésre. Ügyességed TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 610.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[256,40] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Kaqxar. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt törpe bányát. Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy ében sziklatornyot. Délkeletre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy ősvortex van. Északra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. A feléd közeledő sárkányfajzat mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 2x 3d8+25.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a sárkányfajzat jobb hátsó lábát. (5 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mágusölővel párszor kilyukasztod a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a sárkányfajzat farkát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A sárkányfajzat farkával megérint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a sárkányfajzat fejét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a sárkányfajzat testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a sárkányfajzat, épp csak megsuhint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A sárkányfajzat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 445, sebződés: 80, gyógyulás: 18, összesen: -62 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemű ember férfival. Tharr halandók felett uralkodó helyettese. Egy Batharak vállemezét, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy drag'kór vértet, egy drakolder gyűrűt, egy életköves gyűrűt, egy gólemgyűrűt, egy hósárkánybőr csizmát, egy hótarantula köpenyt, egy két kard szimbólumot, egy kreiton palástot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy natharion gömböt, egy natharion talizmánt, egy örökkéval.gyémántját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku kalózkendőt, egy tleikan kesztyűt, egy torz fülkarikát és egy Xanathal karkötőjét visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió ezüst emlékérmét. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy fertőzött dr.lárva trófea és egy árnytündér csontváz trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy Olimpikont, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. {védettsége: 125 szúró, 125 vágó, 125 ütő ellen.} Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Erbol. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Erbol kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Összeakadsz egy barna hajú, barna szemű alakváltó férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Sheran személyes tanácsadója. Egy adamantit kesztyűt, egy arany papi karkötőt, egy dalebg.kristályvértet, egy hatalom fülbevalóját, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy óriások övét, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy törpe bakancsot, egy virág szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy rubin sárkány trófea és egy quwarg széltáncos trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Morphose. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Azt mondja: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+4 varázspont). Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

(Továbbmész...) [257,39] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sárkányfajzat. {védettsége: 70 szúró, 30 vágó, 70 ütő ellen.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sárkányfajzat fejét. (5 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} {KCC:} Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sárkányfajzat bal szárnyát. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a sárkányfajzat testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A sárkányfajzat farkával megérint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a sárkányfajzat jobb oldalát. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sárkányfajzat megcsapja a fejedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A sárkányfajzat farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a sárkányfajzat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 73, gyógyulás: 16, összesen: -57 ÉP}

Látsz egy törpe bányát. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 arkog követ! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy tündöklő szobrot. Délkeletre egy törpe bánya van. Délre egy ében sziklatorony van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy áldozati oltár van. Elrakod a távcsövet. Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [258,38] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Felismered. Ez egy Banyapók. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Utad során felfedezel egy törpe bányát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 pular kristályt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy ősvortexet. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy tündöklő szobor van. Nyugatra egy áldozati oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. [40 pontot használtál fel, van még 570.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [20 pontot használtál fel, van még 550.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[259,38] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sárkányfajzat lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a sárkányfajzat jobb hátsó lábát. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a sárkányfajzat bal vállát. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a sárkányfajzat farkát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A sárkányfajzat farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Túl erős az ellenfeled. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A mozgásod lelassul, percekbe telik az is, hogy az ujjadat megmozdítsd (-10 TVP). [-36 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+157 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ősvortexet. (ld. enc.) Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy törpe bányát. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy tündöklő szobor van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [260,38] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy ében sziklatornyot. Délkeletre nézve látsz egy áldozati oltárt. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy viharóriás. (ld. enc.) {támadása: 60.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [261,38] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ében sziklatornyot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Fortuna egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt törpe bányát. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy áldozati oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 2 nehezék[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [69 pontot használtál fel, van még 471.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. Kutatásodat végül siker koronázza. Több tárgyat látsz a földön: 2 nehezék[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [20 pontot használtál fel, van még 451.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[261,39] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Látsz egy áldozati oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy gejzír van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sárkányfajzat közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sárkányfajzat bal első lábát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a sárkányfajzat fejét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A sárkányfajzat farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Mágusölővel párszor kilyukasztod a sárkányfajzat testét. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a sárkányfajzat bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A sárkányfajzat farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A sárkányfajzat szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 455, sebződés: 70, gyógyulás: 16, összesen: -54 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [261,40] Elhagyod a nehezen mászható magashegységet, és leereszkedsz az alacsonyabb hegyek közé. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy lávatavat. Nyugatra egy gejzír van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [261,41] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy pszi elementál lord. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi elementál lord egyik csápját. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a pszi elementál lord jobb lábát. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a pszi elementál lord testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi hatás! Csápjaival a pszi elementál lord csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-14 pszi pont.) (-3 TU.) Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a pszi elementál lord bal lábát. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a pszi elementál lord párolgó héját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy teljes őrület pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-1 pszi pont.) (-2 TU.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy pszi kő, egy trófea nyaklánc, egy arany és 2 vas dobónyíl. Mosolyogva kidobod a nevetséges animált hókutya trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő pszi elementál lord trófeát. 3622 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy lávatavat. Északnyugatra nézve látsz egy gejzírt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 427.]

in 4784 205 374 leírod a 4784. kalandozónak a 205. szörnyet a 374. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gránitelementál. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) fekete tűt. [0 pontot használtál fel, van még 427.]

in 4784 211 390 leírod a 4784. kalandozónak a 211. szörnyet a 390. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy joviális m.szockó. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) halcsontot. [0 pontot használtál fel, van még 427.]

in 4784 213 418 leírod a 4784. kalandozónak a 213. szörnyet a 418. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kisebb quwarg isten. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) era formázó mintát. [0 pontot használtál fel, van még 427.]

in 4784 239 419 leírod a 4784. kalandozónak a 239. szörnyet a 419. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Raia szent lovagja. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) fpi formázó mintát. [0 pontot használtál fel, van még 427.]

in 4784 244 434 leírod a 4784. kalandozónak a 244. szörnyet a 434. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hegyi góliát. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bányászcsákányt. [0 pontot használtál fel, van még 427.]

in 4784 247 438 leírod a 4784. kalandozónak a 247. szörnyet a 438. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kputtyintó csalán. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ónix masszavadítót. [0 pontot használtál fel, van még 427.]

in 4784 253 632 leírod a 4784. kalandozónak a 253. szörnyet a 632. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy pordémon. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) arkog követ. [0 pontot használtál fel, van még 427.]

* 1. BP: t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 427.]

* 2. BP: elmormolod az 58. varázslatot
14 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 36 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 427.]

* 3. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy művészi porolitot. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 327.]

* 4. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

* 5. BP: használod a 147. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 252 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 287.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 212 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 247.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 172 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 207.]

tf 3 7 fejleszted a 3. tulajdonságodat 7 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 165 TVP-t kell elköltened.] [7 pontot használtál fel, van még 200.]
Csobogó, hideg víz képe kísért, mikor már annyira ki van száradva a szád, hogy nyelni sem tudsz. (-53 életerő.) A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 13, 6.
Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse I hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a pszi-ernyő hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 542 pontot. A következő körben tehát 742 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZIKLASKORPIÓ (339. SZÖRNY)
Ezek a hatalmas méretű félelmetes rovarok kaméleonhoz hasonló szakértelemmel olvadnak bele környezetükbe. Még egész közelről is mindössze egy kupac sziklának tűnnek, és aztán a következő pillanatban lesújt rád az ismert világ leghalálosabb mérgével töltött faroktüske, miközben az irtózatos erejű ollók satuba fognak, hogy mozdulni sem tudsz... Szerencsére a méreg nem öl azonnal: ha elég gyors vagy, ütőfegyvereddel agyoncsaphatod a sziklaskorpiót, és gyorsan semlegesítheted a mérget.

TOLLASKÍGYÓ (635. SZÖRNY)
Ez a jókora méretűre megnőtt óriáskígyó nevét a feje hátulján, tarajszerűen ékeskedő tollakról kapta. Iszonyatos méretei láttán még a legmegtermettebb troll is sikoltva kezd menekülésbe, de még így is kétséges, túléli-e a vele való találkozást. A tollaskígyó ugyanis nagyon gyors, ráadásul fejlett intelligenciájának köszönhetően évszázadokig tartó élete alatt némi varázstudást is magára aggatott, amit a Thargodanokon való kísérletezgetéssel fejlesztett tökélyre.

DIZEN KULCS (472. TÁRGY)
A dizen kulcs egy speciális, kék kristályból készült mágikus eszköz, amelyet az olyan zárakhoz használnak, amelyet lehetőleg sem mágikus, sem fizikai úton nem kéne kinyitnia az arra nem felhatalmazottnak. Emellett, ha a dizen kulcs idegen kezekbe kerül, pillanatok alatt megsemmisül, de ha elég gyors vagy, és elrohansz vele a zárhoz, akkor még kinyithatod vele előtte.

LUTHIUS KARKÖTŐJE (527. TÁRGY)
A legendák szerint Luthius mágikus karkötőjének köszönhette, hogy mindig tapasztaltabb, mindentudóbb volt kalandozótársainál. Bizony, ha Luthius karkötőjét viseled, minden alkalommal, amikor tapasztalati pontot kapsz, 8%-al többet kapsz! És ha ez még nem lenne elég, állítólag több karkötő hatása is összeadódik, de hogy mennyi a maximális hatásfok, arról nem szól a fáma. A karkötőnek csak egy kellemetlen tulajdonsága van: igencsak nehéz tőle megszabadulni.

KDOLE (501. SZÖRNYCSAPDA)
A kdole egy szörnycsapda, amelyet speciálisan nagyméretű sivatagi férgek befogására találtak ki. Először is szúrj le a homokba egy tyrex csontot, és erősíts rá egy tatu dobot. (Azért van szükség csontra, mert bármilyen kisebb oszlopot kidöntene a sivatagi szél.) A szélfúvás ritmikus dobolást idéz elő a tatu dobon, és ha szerencséd van, felbukkan a homokféreg, vagy esetleg egy tüskés gigaféreg! Ezután jön a feladat nehezebbik része, egy mászókampót be kell akasztanod a féreg egyik hornyába, felkapaszkodni a féreg hátára, és betörni. Ha a procedúra előtt nem kened be magad négy adag sáfrányporral, a féreg ekkor könnyen agyontiporhat. Ha sikeresen betörsz egy férget, kiváló hátas lehet belőle. De vigyázz, mert sokat eszik! A kdole használata különlegesen magas csapdakészítés szakértelmet követel meg, és a sáfránypor akkor is elvész, ha kudarcot vallasz.
Megjegyzés: a szörnycsapdáknál megszokott módon, a kdolét nem kell elkészíteni, elég, ha a felsorolt komponensek mindegyike a birtokodban van. A férget a FOG <szörny> 501 paranccsal ejtheted foglyul, a parancs végrehajtása 40 TVP-be kerül.

ŐSVORTEX (587. TEREPTÁRGY)
Az ősvortexek hatalmas, fekete örvények, amelyek állítólag a világ teremtése óta léteznek. Bár sok varázslat amúgy is érdekesen működik a Sötét Földön, de mindez semmi ahhoz képest, hogy milyen mókában lesz részed, ha esetleg egy ősvortexszel egy mezőn jut eszedbe elmondani egy varázslatot! Az ősvortexet sokan dimenziókapunak tartják, de még soha senki nem tért vissza, aki belelépett balga módon egy ősvortexbe, úgyhogy te se próbálkozz...

VIHARÓRIÁS (278. SZÖRNY)
A viharóriások a legnagyobb hatalmú szabad óriások közé tartoznak, sokak szerint erejük még az ongóliantokét is felülmúlja. Ez valószínűleg mágikus örökségükből adódik, ugyanis közvetlen kapcsolatban állnak a Levegő létsíkjával, így bármikor képesek villámokat megidézni, vagy örvényt kelteni, még ha testi erejük nem lenne elég, hogy bármely halandó lényt egyetlen csapással agyonsújtsanak. A viharóriás legyőzése a legtöbb kalandozó számára örökké lehetetlen feladat marad.

PSZI ELEMENTÁL LORD (272. SZÖRNY)
Az Álomvilág nagyhatalmú entitásai, nem félnek senkitől és semmitől. Egy három méter magas, folyamatosan kavargó, kék ködoszlopra emlékeztet, amelynek feje egy tigrisre vagy valamilyen hasonló, macskaszerű nagyragadozóra hasonlít. Négy óriási csápja inkább tiszteletet parancsoló, semmint igazi fegyver: az elementál lordot pszi elementálok hada védelmezi, és mentális képességei minden halandó lényét felülmúlják. És persze kizárólag mágikus fegyverrel lehet megsebezni!

KARAKTERLAP

Szőrös Karom, egy barna, hosszú hajú, barna szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran félisten hatalmú szolgája vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 401. fordulód.

Erő: 57 (60) Szint: 25 Merészség: 7/5 Magasság: 177 cm
IQ: 72 Támadás: 26 Agresszió: 6 Testsúly: 60 (30) kg
Ügyesség: 67 Védekezés: 79 Menekülés: 40 % Életkor: 42/42 év
Egészség: 66 (68) Életpont: 381/181 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 60 (59) Varázspont: 960/14 Pénz: 1364 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 22/3 Pszi pont: 20/-1 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2616 szörnyet (5 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 16107 TP-t kaptál. Jelenleg 1524059 TP-d van. A következő szinthez még 175941 TP szükséges. Trófeáid: pszi elementál lord, Notermanthi, taalru. A 398. fordulódban 5076 arany került a bankszámládra. 5152 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 30/10 szúrófegyverek: 22/74
vágófegyverek: 24/23 (+15%) ütőfegyverek: 10/80 lőfegyverek: 29/93 (+2%)
dobófegyverek: 21/72

Feltételes fegyverváltás: mágusölő (#422) (200%) << vasalt bunkó (#181) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 28/80 (+20%) 2. nyomkövetés: 85/4 (+32%) 3. lopás: 3/94
4. mászás: 16/56 5. csapdakészítés: 20/93 6. csapdaészlelés: 9/75
7. gyógyítás: 27/44 (+53%) 8. titkosírás: 11/51 9. felderítés: 36/35 (+40%)
10. szörnyidomítás: 11/35 11. teológia: 50/89 (+18%) 12. taumaturgia: 42/44 (+7%)
13. szerencsejáték: 1/12 14. harcművészetek: 19/53 15. zene: 6/0
16. szörnyismeret: 5/50 17. pszi: 1/86 (+6%) 18. zárnyitás: 14/31
19. vadászat: 11/87 20. bányászat: 17/13 (+95%) 21. úszás: 15/16

FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz ásót (#34) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot, csak egyszer), furulyát (#233) (max. 3 darabot, csak egyszer), dorony dudát (#235) (max. 1 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 2 darabot )
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), albinó küklopszot (#338) fedett veremmel (#219), sziklaskorpiót (#339) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16)
massza (#217), dehidrátor (#151) (csak egyszer), ezoterikus mardel (#184), acéldarázs (#140), ongóliant (#159), éjkornis (#228), trikornis (#104), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 10, max: 16)
bűbájlidérc (#761), ember (#1), elf (#2), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), Leah hívők (#991), alakváltó (#7), troll (#5)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +21 vp 17 költség alatt; taumaturgia: +26 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) revitalizáció (#52)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nukleáris cickány (#155) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

HŐSTETTEID
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 élőholt, 16 vadász, 10 nagymester, 15 parafenomén, 12 rohamosztagos, 7 ősmágus.
Olimpiai helyezéseid: első hely a futás-versenyen a XIII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 bronzhegyű nyíl (#94) 1 gyöngymangó (#135) 2 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 arany (#50) 2 arany karperec (#194) 2 arkog kő (#632)
5 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148) 1 pszi kő (#248)
1 pular kristály (#239) 2 sötét tekercs (#535) 2 trófea nyaklánc (#196)
2 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(255,41) Notermanthi (#257), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(256,40) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), szopógödör (#177), érclelőhely, sárkányfajzat (#340), Erbol (2099. kalandozó), Morphose (5583. kalandozó)
(257,39) sárkányfajzat (#340), törpe bánya (#435), érclelőhely
(258,38) Banyapók (#305), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(259,38) sárkányfajzat (#340), ősvortex (#587), érclelőhely
(260,38) törpe bánya (#435), viharóriás (#278)
(261,38) ében sziklatorony (#589), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), tündöklő szobor (#1587), érclelőhely
(261,39) áldozati oltár (#586), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, sárkányfajzat (#340)
(261,40) Dornodon oltár, érclelőhely
(261,41) pszi elementál lord (#272)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Amennyiben elvesztetted szent szimbólumodat (pl. mert egy szörny lehelete elégette), fohászkodhatsz istenedhez az IM 5 paranccsal, hogy adjon egy újat.
* Mostantól a "meghalás" milyenségének állításához (H 1 999) nem szükséges, hogy deus ex machina a karakternél legyen.

Üzenet küldése a karakternek