Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 27. 9h:44' EZ A 627. JÁTÉKHETED, 402. FORDULÓD 628. játékheted kezdete: ápr. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5367 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 13. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 64. pszi képességet |
* 5. KP: | élelemszerzés 30 pontért |
* 6. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 9. KP: | imádkozol |
fog 339 274 | elfogod a 339. szörnyet a 274. tárggyal |
fog 339 219 | elfogod a 339. szörnyet a 219. tárggyal |
hu 57 4 129 | hulladék: 57 4 129 |
hu 196 348 535 | hulladék: 196 348 535 |
hu 133 148 151 | hulladék: 133 148 151 |
v 22 327 | elmormolod a 22. varázslatot |
a 535 5300 1 | átadod az 535. tárgyat az 5300. kalandozónak (1 darabot) |
aa 326 244 153 | átadod a 326. tárgyat a 244. tárgyat a 153. tárgyat |
a 535 4683 1 | átadod az 535. tárgyat a 4683. kalandozónak (1 darabot) |
aa 232 239 226 | átadod a 232. tárgyat a 239. tárgyat a 226. tárgyat |
kb 112 100 | kiveszel a bankból a 112. tárgyat (100 darabot) |
a 229 5230 1 | átadod a 229. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot) |
a 229 4683 1 | átadod a 229. tárgyat a 4683. kalandozónak (1 darabot) |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [259,41] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. A messzeségben füstoszlopot látsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy taalru. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled háló varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a taalru testét. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a taalru testét. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a taalru tigristestét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A taalru belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-12 varázspont.) Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a taalru testét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a taalru póklábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a taalru száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst kulcs, egy umbatari karkötő és egy gyöngysor. 3525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 351, sebződés: 67, gyógyulás: 17, összesen: -50 ÉP}
(Továbbmész...) [258,41] A hegység, amelyben tovább mozogsz, fiatalnak tűnik, hegyes és éles szikláival. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy sziklaskorpió jelenlétét jelzi. Nekiállsz, és ásol egy gödröt, fél szemmel állandóan a környéket pásztázva. Amikor kész vagy, befeded a vermet gallyakkal. Megkeresed a szörnyet - nem tart sokáig - majd megpróbálod belecsalni a csapdába. Egy pillanat múlva a sziklaskorpió pontosan odalép, ahol a gödör van, és belezuhan a csapdába! Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Semmi értelmes ötleted nincs, hogy mire lehetne ezt a szörnyet idomítani. Még mindig mosolyogva, felkerekedsz. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a taalru póklábát. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} {KCC:} Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a taalru tigristestét. (4 támadással 220 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a taalru egyik lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-5 varázspont.) Mágusölővel néhányszor megcsapod a taalru póklábát. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a taalru bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A taalru belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A taalru összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst papi karkötő, egy ametiszt medál, egy fűszertartó és 2 ezüst nyaklánc. 3525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 88, gyógyulás: 21, összesen: -67 ÉP}
(Továbbmész...) [256,41] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt törpe bányát. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy ében sziklatornyot. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sárkányfajzat közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sárkányfajzat fejét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a sárkányfajzat bal vállát. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sárkányfajzat megcsapja a fejedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A sárkányfajzat farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Elmegy a kedved a harctól. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [255,41] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy sárkányfajzat nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a sárkányfajzat farkát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A sárkányfajzat farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Mágusölővel párszor kilyukasztod a sárkányfajzat jobb vállát. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A sárkányfajzat farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 413, sebződés: 90, gyógyulás: 19, összesen: -71 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
ep 256 200 | építed a 256. tárgyat 200 pontért |
ep 86 100 | építed a 86. tárgyat 100 pontért |
h 34 50 | használod a 34. tárgyat |
h 434 50 | használod a 434. tárgyat |
* 1. BP: | t. energia kisütése: 324 |
* 2. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 3. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 4. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 5. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 25 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 25 pontért |
TŰZFŐNIX (215. SZÖRNY) A tűzfőnix - nevével ellentétben - sokkal közelebbi rokonságban van a griffekkel, mint a főnixekkel. Nevét onnan kapta, hogy a regék szerint a főnixhez hasonlóan képes hamvaiból feltámadni. Külsőre is a griffekre hasonlít: párductestű, világos szőrzetű lény, a hátán két hatalmas, tollas szárnnyal. A tűzfőnix nagyon ritka állat - ennek egyik oka, hogy csak azok előtt mutatkozik, akiket arra érdemesnek talál. Régi feljegyzések szerint a legtöbb tűzfőnix VI. Atriniu, az "Ezüstkirály" uralkodása alatt élt a világon, számukat ekkor mintegy százötvenre becsülték. Magának Atriniunak az udvarában is megtalálhatók voltak: gyorsaságuk és bátorságuk miatt elsősorban felderítő- és futárfeladatokat láttak el. Izmos testük miatt nagyon jó hátasoknak bizonyultak (ekkor sajnos nem tudtak felemelkedni a földről), ha hajlandók voltak megtűrni lovasukat a hátukon. Mert a tűzfőnixet nem lehet "megszelídíteni" vagy "beidomítani". Erre nincs is szükség, mivel nagyon intelligensek (telepatikus képességeik is igen fejlettek), de csak azoknak segítenek, és tűrnek meg maguk mellett, akiknek tetteikkel sikerült elnyerniük a tűzfőnixek barátságát. Érthető módon a Namír-háborúk kitörése óta - azaz több mint 130 éve - senki sem találkozott velük... |
GRÁNIT ŐRSZOBOR (369. TÁRGY) Akinél ez az apró, alig 10 cm magas szobor fel van állítva táborozáskor egy olyan helyre, ahonnan jól belátható a környék, az biztos lehet benne, hogy nagy valószínűséggel senki sem tud lopni tőle (kivéve a leghírhedtebb mestertolvajokat). A szobrot úgy készítheted ki, mint egy csapdát (az helyett), 2 TVP-ért, a H 369 paranccsal. Ha esetleg tolvaj osonna táborod közelébe, a szobor egy energiacsípést mér a tolvajra, és közben mentális úton figyelmeztet téged, így aztán a "betolakodó" kénytelen feladni aljas szándékait. A szobor érzékeli a láthatatlant. Megjegyzés: a gránit őrszobor felállításától a csapdakészítés szakértelmed egyáltalán nem fejlődik. |
LÁVATÓ (595. TEREPTÁRGY) A Sötét Földön gyakoriak a repedések, amelyeken keresztül izzó láva bugyog fel a mélyből. Nyilvánvalóan érdemes nagy ívben elkerülnöd ezt az izzóan forró tüneményt, különösen, mert a lávató környékén gyakran tartózkodnak Thargodanok, akik szórakozásból visítozó mópatokat vagy más rabszolgákat dobálnak a lávatóba, hogy röhögve szemléljék, amint áldozatuk elég. |
ZAFÍR SÁRKÁNY (329. SZÖRNY) Az összes sárkány közül talán a legfenségesebb látvány a kékesen csillogó, kecses zafír sárkány, amely a hegyek fölött körözve vadászik. A távolról oly kecses teremtmény azonban valójában soktonnás óriásszörny, amely egyike az ismert világok legfélelmetesebb, legnagyobb hatalmú teremtményeinek. A villámmágia korlátlan urai, varázslataikkal és leheletükkel ropogósra sütnek bárkit, aki nincs felkészülve elektromos támadásaikkal szemben. Ha azonban mágia védelmez, akkor sincs sok esélyed az óriási karmokkal és fogakkal szemben. Mégis, legendák szólnak kalandozókról, akik legyőztek trükkel-furfanggal egy-egy sárkányt, és persze te is közéjük akarsz tartozni, kincsek után kutatni a legyőzött sárkány tetemének pikkelyei közt. Persze, mindnyájan tudjuk, hogy ez mindig is elérhetetlen álom marad a számodra... |
Erő: | 57 (60) | Szint: | 25 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 72 | Támadás: | 26 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 60 (30) kg |
Ügyesség: | 68 | Védekezés: | 80 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 42/42 év |
Egészség: | 66 (68) | Életpont: | 382/187 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 60 (59) | Varázspont: | 960/0 | Pénz: | 1375 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 22/5 | Pszi pont: | 20/14 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 30/10 | szúrófegyverek: | 22/74 |
vágófegyverek: | 24/31 (+8%) | ütőfegyverek: | 10/80 | lőfegyverek: | 29/95 (+2%) |
dobófegyverek: | 21/72 |
Feltételes fegyverváltás: mágusölő (#422) (200%) << vasalt bunkó (#181) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 29/10 (+30%) | 2. nyomkövetés: | 85/24 (+20%) | 3. lopás: | 3/94 |
4. mászás: | 16/56 | 5. csapdakészítés: | 21/26 (+33%) | 6. csapdaészlelés: | 9/75 |
7. gyógyítás: | 27/97 (+53%) | 8. titkosírás: | 11/51 | 9. felderítés: | 36/35 |
10. szörnyidomítás: | 11/35 | 11. teológia: | 51/10 (+21%) | 12. taumaturgia: | 42/46 (+2%) |
13. szerencsejáték: | 1/12 | 14. harcművészetek: | 19/53 | 15. zene: | 6/0 |
16. szörnyismeret: | 5/50 | 17. pszi: | 1/92 (+6%) | 18. zárnyitás: | 14/31 |
19. vadászat: | 11/87 | 20. bányászat: | 17/68 (+55%) | 21. úszás: | 15/16 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz ásót (#34) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot, csak egyszer), furulyát (#233) (max. 3 darabot, csak egyszer), dorony dudát (#235) (max. 1 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 2 darabot ) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), albinó küklopszot (#338) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
massza (#217), dehidrátor (#151) (csak egyszer), ezoterikus mardel (#184), acéldarázs (#140), ongóliant (#159), éjkornis (#228), trikornis (#104), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), ember (#1), elf (#2), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), Leah hívők (#991), alakváltó (#7), troll (#5) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +21 vp 17 költség alatt; taumaturgia: +26 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | revitalizáció (#52) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | nukleáris cickány (#155) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sziklaskorpió (#339) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 élőholt, 16 vadász, 10 nagymester, 15 parafenomén, 12 rohamosztagos, 7 ősmágus. |
Olimpiai helyezéseid: első hely a futás-versenyen a XIII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bot (#4) | 3 | bronzhegyű nyíl (#94) | 7 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | ilkin érc (#232) | |||
4 | kaja (#2) | 12 | kvazár (#244) | 2 | obszidián karkötő (#229) | |||
8 | pirkit (#153) | 3 | pular kristály (#239) | 4 | ramit kő (#226) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
11 | arany (#50) | 1 | ametiszt medál (#275) | 1 | arkog kő (#632) | |||
1 | ezüst kulcs (#184) | 2 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | ezüst papi karkötő (#308) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | gyöngysor (#192) | 100 | madártoll (#112) | |||
1 | umbatari karkötő (#278) |