401. forduló, 403. forduló, Szőrös Karom összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 27. 9h:44'
EZ A 627. JÁTÉKHETED, 402. FORDULÓD
628. játékheted kezdete: ápr. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5367
SZÁMLA : XXXX

SZŐRÖS KAROM KALANDJAI


11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [261,41] koordinátán.
Redyque szavait hallod a tudati teret fürkészve: A mostani képességbe még 1024 TU kell összesen. Aki tud, tegyen még bele! Redyque szavait hallod a tudati teret fürkészve: Új tag lépett be a KT-ba: 2670. Vegyétek fel vele a kapcsolatot. Redyque híre tudati energiák segítségével jut el hozzád: Új tag lépett be a KT-ba: 4398. Vegyétek fel vele a kapcsolatot.
Tars Tarkasz, amikor összefutottatok, adott neked egy smaragd védőgyűrűt. A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a tűzfőnix (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) gránit őrszobort (ld. enc.). A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+26 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+207 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+21 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 651. hetének nyerőszámai: 10, 15, 21. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-27 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 737.]

* 2. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse forduló végéig.) [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 732.]

* 3. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-31 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 727.]

* 4. KP: használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 722.]

* 5. KP: élelemszerzés 30 pontért
Sajnos, a Sötét Földön nem tudsz ennivalót keresni. [0 pontot használtál fel, van még 722.]

* 6. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-37 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 717.]

* 7. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 717.]

* 8. KP: használod az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 717.]

* 9. KP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 717.]

fog 339 274 elfogod a 339. szörnyet a 274. tárggyal
fog 339 274 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 717.]

fog 339 219 elfogod a 339. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 717.]

hu 57 4 129 hulladék: 57 4 129
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bőrsisakot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz botot. El is dobod a birtokodban levő 1 darabot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz sallank nyilat. [0 pontot használtál fel, van még 717.]

hu 196 348 535 hulladék: 196 348 535
Hulladék, ezért nem gyűjtesz trófea nyakláncot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz shinai gömböt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz sötét tekercset. [0 pontot használtál fel, van még 717.]

hu 133 148 151 hulladék: 133 148 151
Hulladék, ezért nem gyűjtesz csuklyavirágot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mocsári penkét. Hulladékgyűjtés törölve: szvó-ektoplazma. [0 pontot használtál fel, van még 717.]

v 22 327 elmormolod a 22. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüstshurikent. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-28 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 712.]

a 535 5300 1 átadod az 535. tárgyat az 5300. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 sötét tekercset Kárász részére. [5 pontot használtál fel, van még 707.]

aa 326 244 153 átadod a 326. tárgyat a 244. tárgyat a 153. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 10 ezüstdarabot Kárász részére. Alkalmazod a tudatkinézist. [-1 TU.] Ok, sikeresen átadtál 12 kvazárt Kárász részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 8 pirkitet Kárász részére. [15 pontot használtál fel, van még 692.]

a 535 4683 1 átadod az 535. tárgyat a 4683. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 sötét tekercset Vadak Ura részére. [5 pontot használtál fel, van még 687.]

aa 232 239 226 átadod a 232. tárgyat a 239. tárgyat a 226. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 ilkin ércet Vadak Ura részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 3 pular kristályt Vadak Ura részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 5 ramit követ Vadak Ura részére. [15 pontot használtál fel, van még 672.]

kb 112 100 kiveszel a bankból a 112. tárgyat (100 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 100 madártollat. [0 pontot használtál fel, van még 672.]

a 229 5230 1 átadod a 229. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 obszidián karkötőt Tars Tarkasz részére. [5 pontot használtál fel, van még 667.]

a 229 4683 1 átadod a 229. tárgyat a 4683. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 obszidián karkötőt Vadak Ura részére. [5 pontot használtál fel, van még 662.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[260,41] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. Látsz egy lávatavat. (ld. enc.) Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy csontváz egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy gejzír van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtőzni egy félig kiégett bozótos mögött. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Felismered. Ez egy káoszbajnok. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.


(Továbbmész...) [259,41] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. A messzeségben füstoszlopot látsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy taalru. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled háló varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a taalru testét. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a taalru testét. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a taalru tigristestét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A taalru belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-12 varázspont.) Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a taalru testét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a taalru póklábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a taalru száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst kulcs, egy umbatari karkötő és egy gyöngysor. 3525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 351, sebződés: 67, gyógyulás: 17, összesen: -50 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+89 életerő). [-36 varázspont.] Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Gort Grán hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy gejzírt. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy törpe bánya van. Elrakod a távcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [258,41] A hegység, amelyben tovább mozogsz, fiatalnak tűnik, hegyes és éles szikláival. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy sziklaskorpió jelenlétét jelzi. Nekiállsz, és ásol egy gödröt, fél szemmel állandóan a környéket pásztázva. Amikor kész vagy, befeded a vermet gallyakkal. Megkeresed a szörnyet - nem tart sokáig - majd megpróbálod belecsalni a csapdába. Egy pillanat múlva a sziklaskorpió pontosan odalép, ahol a gödör van, és belezuhan a csapdába! Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Semmi értelmes ötleted nincs, hogy mire lehetne ezt a szörnyet idomítani. Még mindig mosolyogva, felkerekedsz. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Felfedeztél egy törpe bányát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 arkog követ! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy törpe bányát. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy ében sziklatorony van. Északra egy törpe bánya van. Elrakod a távcsövet. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [61 pontot használtál fel, van még 601.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[257,41] A hegység, amelyben tovább mozogsz, fiatalnak tűnik, hegyes és éles szikláival. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy taalru. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a taalru póklábát. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} {KCC:} Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a taalru tigristestét. (4 támadással 220 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a taalru egyik lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-5 varázspont.) Mágusölővel néhányszor megcsapod a taalru póklábát. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a taalru bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A taalru belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A taalru összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst papi karkötő, egy ametiszt medál, egy fűszertartó és 2 ezüst nyaklánc. 3525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 88, gyógyulás: 21, összesen: -67 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy tűzfőnix előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ramit követ! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy ében sziklatorony van. Elteszed a látcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [256,41] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt törpe bányát. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy ében sziklatornyot. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sárkányfajzat közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sárkányfajzat fejét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a sárkányfajzat bal vállát. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sárkányfajzat megcsapja a fejedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A sárkányfajzat farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Elmegy a kedved a harctól. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+161 életerő.) Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [255,41] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy sárkányfajzat nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a sárkányfajzat farkát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A sárkányfajzat farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Mágusölővel párszor kilyukasztod a sárkányfajzat jobb vállát. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A sárkányfajzat farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 413, sebződés: 90, gyógyulás: 19, összesen: -71 ÉP}

Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Veronel formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. Találsz egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy kátránygödör van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy gejzír van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [72 pontot használtál fel, van még 529.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[254,40] Elhagyod a nehezen mászható magashegységet, és leereszkedsz az alacsonyabb hegyek közé. Észreveszel egy gejzírt. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy pordémon orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 680 pontot kell rákölteni.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy világítótornyot. Látsz egy olvasztókemencét. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) A gejzír tövében kutatsz, hisz tudod, itt rengeteg az ásvány. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ezüstdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy ősvortexet. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Sűrű szárnycsattogtatással egy zafír sárkány távolodik. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ráismersz a távolodóra. Egy ében halálhajcsár. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.


Összefutsz Vadak Urával. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy trikornis herceg trófea, egy Blounther apó trófea és egy Orkhan Thai trófea ékesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! Málhásállata egy sivatagi doareg. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összeakadsz HóKinn,CsendBennel. Sheran püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár kesztyűt, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy trikornis herceg trófea, egy sziklaskorpió trófea és egy Hoxxurton trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. {ereje: 41.} Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Találkozol Tars Tarkasszal. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy balkezes gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy sárkányfajzat trófea, egy ongóliant trófea és egy Blounther apó trófea teszi egyedivé. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy spagulár! {egészsége: 48.} Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[16 pontot használtál fel, van még 513.]

ep 256 200 építed a 256. tárgyat 200 pontért
Folytatod a belső falak építését. Ezek már a külső falaknál sokkal vékonyabbak, az építés gyorsan megy. A főteremről, ahol a hívők imádkozhatnak, kisebb szobákat választasz le. 200 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [200 pontot használtál fel, van még 313.]

ep 86 100 építed a 86. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 313.]

h 34 50 használod a 34. tárgyat
A gejzír közelében ásol, reménykedve, hogy találsz valamit. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 305.]

h 434 50 használod a 434. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

* 1. BP: t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

* 2. BP: elmormolod az 58. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 36 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

* 3. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 305.]

* 4. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

* 5. BP: használod a 147. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 265.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 225.]

tf 3 25 fejleszted a 3. tulajdonságodat 25 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [25 pontot használtál fel, van még 200.]
Szörnyű szomjúság kínoz. (-54 életerő.) A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 15, 6.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a sziklaskorpió. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse I hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a pszi-ernyő hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 543 pontot. A következő körben tehát 743 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TŰZFŐNIX (215. SZÖRNY)
A tűzfőnix - nevével ellentétben - sokkal közelebbi rokonságban van a griffekkel, mint a főnixekkel. Nevét onnan kapta, hogy a regék szerint a főnixhez hasonlóan képes hamvaiból feltámadni. Külsőre is a griffekre hasonlít: párductestű, világos szőrzetű lény, a hátán két hatalmas, tollas szárnnyal. A tűzfőnix nagyon ritka állat - ennek egyik oka, hogy csak azok előtt mutatkozik, akiket arra érdemesnek talál. Régi feljegyzések szerint a legtöbb tűzfőnix VI. Atriniu, az "Ezüstkirály" uralkodása alatt élt a világon, számukat ekkor mintegy százötvenre becsülték. Magának Atriniunak az udvarában is megtalálhatók voltak: gyorsaságuk és bátorságuk miatt elsősorban felderítő- és futárfeladatokat láttak el. Izmos testük miatt nagyon jó hátasoknak bizonyultak (ekkor sajnos nem tudtak felemelkedni a földről), ha hajlandók voltak megtűrni lovasukat a hátukon. Mert a tűzfőnixet nem lehet "megszelídíteni" vagy "beidomítani". Erre nincs is szükség, mivel nagyon intelligensek (telepatikus képességeik is igen fejlettek), de csak azoknak segítenek, és tűrnek meg maguk mellett, akiknek tetteikkel sikerült elnyerniük a tűzfőnixek barátságát. Érthető módon a Namír-háborúk kitörése óta - azaz több mint 130 éve - senki sem találkozott velük...

GRÁNIT ŐRSZOBOR (369. TÁRGY)
Akinél ez az apró, alig 10 cm magas szobor fel van állítva táborozáskor egy olyan helyre, ahonnan jól belátható a környék, az biztos lehet benne, hogy nagy valószínűséggel senki sem tud lopni tőle (kivéve a leghírhedtebb mestertolvajokat). A szobrot úgy készítheted ki, mint egy csapdát (az helyett), 2 TVP-ért, a H 369 paranccsal. Ha esetleg tolvaj osonna táborod közelébe, a szobor egy energiacsípést mér a tolvajra, és közben mentális úton figyelmeztet téged, így aztán a "betolakodó" kénytelen feladni aljas szándékait. A szobor érzékeli a láthatatlant. Megjegyzés: a gránit őrszobor felállításától a csapdakészítés szakértelmed egyáltalán nem fejlődik.

LÁVATÓ (595. TEREPTÁRGY)
A Sötét Földön gyakoriak a repedések, amelyeken keresztül izzó láva bugyog fel a mélyből. Nyilvánvalóan érdemes nagy ívben elkerülnöd ezt az izzóan forró tüneményt, különösen, mert a lávató környékén gyakran tartózkodnak Thargodanok, akik szórakozásból visítozó mópatokat vagy más rabszolgákat dobálnak a lávatóba, hogy röhögve szemléljék, amint áldozatuk elég.

ZAFÍR SÁRKÁNY (329. SZÖRNY)
Az összes sárkány közül talán a legfenségesebb látvány a kékesen csillogó, kecses zafír sárkány, amely a hegyek fölött körözve vadászik. A távolról oly kecses teremtmény azonban valójában soktonnás óriásszörny, amely egyike az ismert világok legfélelmetesebb, legnagyobb hatalmú teremtményeinek. A villámmágia korlátlan urai, varázslataikkal és leheletükkel ropogósra sütnek bárkit, aki nincs felkészülve elektromos támadásaikkal szemben. Ha azonban mágia védelmez, akkor sincs sok esélyed az óriási karmokkal és fogakkal szemben. Mégis, legendák szólnak kalandozókról, akik legyőztek trükkel-furfanggal egy-egy sárkányt, és persze te is közéjük akarsz tartozni, kincsek után kutatni a legyőzött sárkány tetemének pikkelyei közt. Persze, mindnyájan tudjuk, hogy ez mindig is elérhetetlen álom marad a számodra...

KARAKTERLAP

Szőrös Karom, egy barna, hosszú hajú, barna szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran félisten hatalmú szolgája vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 402. fordulód.

Erő: 57 (60) Szint: 25 Merészség: 7/5 Magasság: 177 cm
IQ: 72 Támadás: 26 Agresszió: 6 Testsúly: 60 (30) kg
Ügyesség: 68 Védekezés: 80 Menekülés: 40 % Életkor: 42/42 év
Egészség: 66 (68) Életpont: 382/187 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 60 (59) Varázspont: 960/0 Pénz: 1375 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 22/5 Pszi pont: 20/14 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2619 szörnyet (3 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 10120 TP-t kaptál. Jelenleg 1534179 TP-d van. A következő szinthez még 165821 TP szükséges. Trófeáid: pszi elementál lord, Notermanthi, taalru. A 398. fordulódban 5076 arany került a bankszámládra. 5177 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 30/10 szúrófegyverek: 22/74
vágófegyverek: 24/31 (+8%) ütőfegyverek: 10/80 lőfegyverek: 29/95 (+2%)
dobófegyverek: 21/72

Feltételes fegyverváltás: mágusölő (#422) (200%) << vasalt bunkó (#181) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 29/10 (+30%) 2. nyomkövetés: 85/24 (+20%) 3. lopás: 3/94
4. mászás: 16/56 5. csapdakészítés: 21/26 (+33%) 6. csapdaészlelés: 9/75
7. gyógyítás: 27/97 (+53%) 8. titkosírás: 11/51 9. felderítés: 36/35
10. szörnyidomítás: 11/35 11. teológia: 51/10 (+21%) 12. taumaturgia: 42/46 (+2%)
13. szerencsejáték: 1/12 14. harcművészetek: 19/53 15. zene: 6/0
16. szörnyismeret: 5/50 17. pszi: 1/92 (+6%) 18. zárnyitás: 14/31
19. vadászat: 11/87 20. bányászat: 17/68 (+55%) 21. úszás: 15/16

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz ásót (#34) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot, csak egyszer), furulyát (#233) (max. 3 darabot, csak egyszer), dorony dudát (#235) (max. 1 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 2 darabot )
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), albinó küklopszot (#338) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16)
massza (#217), dehidrátor (#151) (csak egyszer), ezoterikus mardel (#184), acéldarázs (#140), ongóliant (#159), éjkornis (#228), trikornis (#104), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 10, max: 16)
bűbájlidérc (#761), ember (#1), elf (#2), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), Leah hívők (#991), alakváltó (#7), troll (#5)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +21 vp 17 költség alatt; taumaturgia: +26 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) revitalizáció (#52)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nukleáris cickány (#155) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sziklaskorpió (#339) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

HŐSTETTEID
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 élőholt, 16 vadász, 10 nagymester, 15 parafenomén, 12 rohamosztagos, 7 ősmágus.
Olimpiai helyezéseid: első hely a futás-versenyen a XIII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bot (#4) 3 bronzhegyű nyíl (#94) 7 ezüstdarab (#326)
1 ezüstshuriken (#327) 1 gyöngymangó (#135) 1 ilkin érc (#232)
4 kaja (#2) 12 kvazár (#244) 2 obszidián karkötő (#229)
8 pirkit (#153) 3 pular kristály (#239) 4 ramit kő (#226)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
11 arany (#50) 1 ametiszt medál (#275) 1 arkog kő (#632)
1 ezüst kulcs (#184) 2 ezüst nyaklánc (#117) 1 ezüst papi karkötő (#308)
1 fűszertartó (#210) 1 gyöngysor (#192) 100 madártoll (#112)
1 umbatari karkötő (#278)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(254,40) gejzír (#576), oltár, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), világítótorony (#156), olvasztókemence (#86), érclelőhely, zafír sárkány (#329), ében halálhajcsár (#295), Vadak Ura (4683. kalandozó), HóKinn,CsendBenn (4718. kalandozó), Tars Tarkasz (5230. kalandozó)
(255,41) sárkányfajzat (#340), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534)
(256,41) törpe bánya (#435), érclelőhely, sárkányfajzat (#340)
(257,41) taalru (#249), Tharr oltár, művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely
(258,41) sziklaskorpió (#339), törpe bánya (#435), Raia oltár, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(259,41) taalru (#249), Elenios oltár, törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), vaskohó (#155)
(260,41) lávató (#595), művészi porolit (#720), káoszbajnok (#293)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Néhány fegyverről kiderült, hogy nem egészen annyi a sebzése, amennyit az enciklopédiája írt. Mivel régóta használjátok már ezeket a tárgyakat, nem akarunk visszamenőleg a tulajdonságaikon módosítani, így az enciklopédiáikban javítjuk a hibát. Az angolna szálka 7D10-et, az ezüsttollú nyíl 5D4+4-et, a biami kvazárlándzsa pedig 6D5+4-et sebez.

Üzenet küldése a karakternek