Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. dec. 7. 9h:14' EZ A 681. JÁTÉKHETED, 403. FORDULÓD 682. játékheted kezdete: dec. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4718 SZÁMLA : XXXX |
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a törpemammut testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a törpemammut fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az óriásölőt, szereztél 6 kaját. 671 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 66. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 64. varázslatot a 72. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 165. varázslatot a 157. varázslatot |
* 4. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 184. varázslatot a 116. varázslatot |
* 6. KP: | használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat |
* 7. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 8. KP: | VP spórolása: 15 |
* 9. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 227. varázslatot |
kf 111 94 | kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 94. tárggyal |
h 522 | használod az 522. tárgyat |
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
a 1253 5300 4 | átadod az 1253. tárgyat az 5300. kalandozónak (4 darabot) |
a 310 1850 3 | átadod a 310. tárgyat az 1850. kalandozónak (3 darabot) |
ef 28 506 | energia fejlesztése 28 |
m 2 | mozogsz keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy szárazság varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a magger éles mandibuláját. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Csontpozdorjával többször kegyetlenül megütöd a magger éles mandibuláját. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a magger bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Csontpozdorjával megütöd a magger jobb oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megérinted a magger testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az óriásölőt, szereztél 2 mandibulapengét. 2125 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 95, gyógyulás: 21, összesen: -74 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a bávatag golombár fejét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Elszántan ellenfeledre rontasz. Csontpozdorjával többször kegyetlenül megütöd a bávatag golombár testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a bávatag golombár bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A bávatag golombár csapása csak a levegőt találja. Körülötted minden elcsendesedik. Szinte hallod a fű növését... Az lenne ilyen hangos? Megdöbbenve tapasztalod, hogy Blligates vérszopó indái rád tekeredtek. Eszed vesztve próbálsz kiszabadulni, miközben a növény a véredet szívja.... Sikerült!! Lelked mélyén érzed, ez Sheran büntetése volt... (73 életpontot vesztettél) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1408 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}
be 502 6 | bemész az 502. épületbe |
be 502 7 | bemész az 502. épületbe |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. 105 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt ellenfeledre rontasz. Óriásölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tyrannoszaurusz rex jobb oldalát. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) Óriásölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az óriásölőt, szereztél 1 tyrex csontot. 2823 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 517, sebződés: 132, gyógyulás: 27, összesen: -105 ÉP}
(Továbbmész...) [10,28] Szűnni nem akar a zöld síkság. Felfedeztél egy kristálypalotát.
(Továbbmész...) [11,28] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg nagymester. {támadása: 30.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy szárazság varázslatot dobsz ellenfeledre. 108 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Csontpozdorjával többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester potrohát. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megérinted a quwarg nagymester testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az óriásölőt, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1973 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
tim 50 | titkosírás megfejtése 50 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy szárazság varázslatot dobsz ellenfeledre. 103 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a massza bal szárnyát. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Csontpozdorjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza bal szárnyát. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd a massza bal hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a massza. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Jobbra-balra szökkenve osztja a massza nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Csontpozdorjával néhányszor megcsapod a massza pörsenéses hátát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd a massza bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Pengéjét vadul forgatva, a massza újra meg újra lecsap. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A massza csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a massza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az óriásölőt, szereztél 1 dözmöng szivet. 3176 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 88, gyógyulás: 21, összesen: -67 ÉP}
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [13,26] Az erdőt síkság váltja fel.
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a zombi rotható húsát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a zombi fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc fejét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 11 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus bal karját. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd az élőholt mágus bal karját. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd az élőholt mágus testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1014 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 29, gyógyulás: 17, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [14,26] Síkság, továbbra is csak síkság.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a sírlidérc bal vállát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a szintszívó zsezsgő plazmáját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a szintszívó bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az óriásölőt, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus jobb oldalát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mágus bal karját. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod az élőholt mágus fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Elhajolsz az élőholt mágus ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1014 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 15, gyógyulás: 17, összesen: +2 ÉP}
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [16,24] A dombságot elhagyod, sűrű erdőbe érkeztél. Sejtelmes, gurgolázó hangok hallatszanak az erdő mélyéről. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vapár cserjét. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...
(Továbbmész...) [17,23] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! [Nem szedsz a GYJ miatt.] Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hmm, csak egy csápos otagi. Ettől nincs semmi félnivalód. {egyik sebzési módja: 1x 2d6+20.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Egy szárazság varázslatot dobsz ellenfeledre. 102 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. Semmi eredménye! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Ez mellément. A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Megmarkolva az óriásölőt a másikra rohansz. Óriásölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a csápos otagi testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A lény huhog! 36 életpontot vesztettél. A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 19 életpontot vesztettél. Óriásölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a csápos otagi farkát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 36 életpontot vesztettél. A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 19 életpontot vesztettél. Elmegy a kedved a harctól. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 193, gyógyulás: 18, összesen: -175 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. (A balkezes gyűrű védett meg.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az áeratikus hasnyák jobb vállát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az áeratikus hasnyák testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Feléd sújt az áeratikus hasnyák a farkával, de elhibázta! Az áeratikus hasnyák feléd harap, de sikertelenül. Csápjaival az áeratikus hasnyák csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az áeratikus hasnyák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1504 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 10, gyógyulás: 19, összesen: +9 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat az 1850. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat a 37. tárgyat a 415. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 15 |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 6. BP: | imádkozol |
* 7. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 8. BP: | keresed a 115. szörnyet a 184. szörnyet a 120. szörnyet |
* 9. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 66. varázslatot a 83. varázslatot |
* 10. BP: | t. energia kisütése: 133 |
MANTIKÓR (769. SZÖRNY) A mantikór egy nagytestű ragadozó. Izmos oroszlán testét hatalmas tollas szárnya egészíti ki, amivel nagyobb távolságokat is tud repülni. Általában karmaival és tépőfogaival teríti le ellenfeleit. Nem véletlen, hogy a mantikór Dornodon kedvenc állatai közé tartozik. Hűséges társ és nagy segítség a harcban, de persze csak ha elég jó idomár vagy ahhoz, hogy a magad oldalára állítsd. Brutalitása miatt a semleges és jó kalandozók csak a csupakarom, csupafog szörnyet látják benne, az igazi művészi gyilkolást csak a gonoszok tudják értékelni. A mantikórt természetellenes öregedést okozó képessége miatt csak akkor fogod megtámadni, ha direkt FT-t adsz ki rá, vagy van érvényben FT 9095 parancsod az öregítő lények csoportjára. |
Erő: | 40 (42) | Szint: | 25 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 201 cm |
IQ: | 44 | Támadás: | 24 (26) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 269 kg |
Ügyesség: | 41 (44) | Védekezés: | 69 (74) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 11/16 év |
Egészség: | 40 (42) | Életpont: | 441/284 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 51 (54) | Varázspont: | 614/14 | Pénz: | 3534 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 30/0 | Pszi pont: | 169/367 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/92 | ökölvívás: | 1/26 | szúrófegyverek: | 17/18 (+7%) |
vágófegyverek: | 28/8 (+3%) | ütőfegyverek: | 21/26 (+14%) | lőfegyverek: | 26/15 (+6%) |
dobófegyverek: | 13/79 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%) << csontpozdorja (#424) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -24.); bronzhegyű nyíl (#94) (25 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/16 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 61/99 (+5%) | 3. mászás: | 16/55 |
4. csapdakészítés: | 31/52 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 11/21 | 6. gyógyítás: | 65/42 |
7. titkosírás: | 15/25 (+19%) | 8. felderítés: | 46/46 (+35%) | 9. szörnyidomítás: | 17/98 |
10. teológia: | 48/30 (+28%) | 11. taumaturgia: | 22/1 (+6%) | 12. szerencsejáték: | 5/7 |
13. versengés: | 5/68 | 14. zene: | 89/78 (+34%) | 15. szörnyismeret: | 36/8 (+40%) |
16. pszi: | 25/19 (+7%) | 17. zárnyitás: | 8/13 | 18. vadászat: | 25/88 |
19. bányászat: | 37/5 (+4%) | 20. úszás: | 15/26 | 21. csapatmunka: | 1/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), bíborgörényt (#84) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
purifikátor (#157), ongóliant (#159), kputtyintó csalán (#247), sivatagi doareg (#240), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095), kisebb quwarg isten (#213) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 16) |
troll (#5), elf (#2), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), Leah hívők (#991), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | mentális pajzs (#72) | az elme fölénye (#116) |
tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) | éber kakukk (#3) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
szárazság (#48), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), tompítás (#40), varázsvédelem (#34), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | gnóm szolgáló (#181) | lángcsóva (#31) | >> | jégtroll (#164) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | pszi elementál (#221) | hhaar burka (#32) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
hhaar burka (#32) | >> | fémbontó szójer (#150) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 5 felderítő. |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 20 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 143 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1202. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
14 | arany (#50) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | galachmit (#310) | |||
5 | gyöngymangó (#135) | 1 | tudás gyöngye (#522) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bumeráng (#249) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 2 | kaja (#2) | 42 | mákrózsa virág (#56) | |||
2 | mandibulapenge (#125) | 1 | moa katalizátor (#386) | 2 | rézdarab (#70) | |||
1 | rövid íj (#107) | 5 | spiritusz (#170) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | tyrex csont (#280) |