402. forduló, 404. forduló, Szőrös Karom összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 18. 9h:33'
EZ A 630. JÁTÉKHETED, 403. FORDULÓD
631. játékheted kezdete: ápr. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5367
SZÁMLA : XXXX

SZŐRÖS KAROM KALANDJAI


22 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [254,40] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű ember férfival. A bőre kreolszínű. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy bőrpáncélt, egy lánckesztyűt, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy ongóliant trófea és egy Blounther apó trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Ravashack. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Az 1. napon összefutsz Kárásszal. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár kesztyűt, egy mágusköpenyt, egy mithril láncinget, egy mithril sisakot, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy Kitaszított trófea, egy Notermanthi trófea és egy taalru trófea díszíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon összeakadsz egy kopasz, szürke szemű troll nővel. Bőre teljesen fehér! Sheran személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy hósárkánybőr csizmát, egy hótarantula köpenyt, egy Huddens kesztyűjét, egy Luthius karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy natharion gömböt, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku ökölgyolcsot, egy virág szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy élőholt ősmágus trófea, egy triklem drakolder trófea és egy kisebb quwarg isten trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Táguló téridő kontinuum. Bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme is semleges. Összeismerkedtek. Az ő neve Weisser Riese. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Az 1. napon HóKinn,CsendBenn leszívott rólad pszivel 18 életpontot.
Az 1. napon összefutsz ELFelejett Álmokkal. Sheran főpapja. Egy arany pikkelyvértet és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy Chara-din fattya trófea, egy trikornis herceg trófea és egy sárkányfajzat trófea ékesíti. A K.T.-tek tagja. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A táborozás 1. napján ELFelejett Álmok leszívott rólad pszivel 16 életpontot.
A 7. napon találkozol egy kopasz, szürke szemű árnymanó férfival. Fekete a bőre. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Leah személyes tanácsadója. Egy angyalok gyűrűjét, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy Emma kötényét, egy háború gyűrűjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy hótarantula köpenyt, egy koponya szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy mithril kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy ogre övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy varkaudar szimbólumot és egy Xanathal karkötőjét visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy ezerszemű bestia trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Lopez de Francon. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 7. napon összefutsz egy vörös, hosszú hajú, izzóan vörös szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Egy adamantit kesztyűt, egy Batharak vállemezét, egy drakolder gyűrűt, egy ében talizmánt, egy fattylord derékövet, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy játékmesteri palástot, egy jegygyűrűt, egy kabutót, egy káosz szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy natharion gömböt, egy örökkéval.tűzopálját, egy ryuku függőt, egy szirén köpenyét, egy ulkor kötényt, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Xanathal karkötőjét visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy kóbor mortag trófea és egy selyemszárnyas trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy óriásölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Málhásállata egy Thargodan csontváz. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is semleges. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Odébbállsz.
A 8. napon találkozol egy szőke, tüsi hajú, zöld szemű troll férfival. Bőre színe zöld. Tharr félisten hatalmú uralkodó papja. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy két kard szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mithril kesztyűt, egy örökkéval.gyémántját, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy tűzúr csizmáját és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy mópat fatty trófea, egy sötét ölész trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Sir Basil a Bunkó. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Sir Basil a Bunkót kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent...
A 9. napon találkozol Lopez de Franconnal. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Leah személyes tanácsadója. Egy angyalok gyűrűjét, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy Emma kötényét, egy háború gyűrűjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy hótarantula köpenyt, egy koponya szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy mithril kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy ogre övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy varkaudar szimbólumot és egy Xanathal karkötőjét visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy ezerszemű bestia trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, mert gonosz. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Laurana mentális híre jut el tudatodhoz: Ezúton kívánok mindenkinek nagyon sok boldogságot a közelgő ünnepekre, és utána is!
A két forduló között sor került istened templomának felszentelésére. Együtt léptél be hittársaiddal a templom ajtaján. Az épület tökéletes szépsége elveszi a szavadat, sokáig csak némán bámulsz. Lassan haladsz tovább a belső szentély felé, ahol - ha lehet - a csend még drámaibb. Egyik társad gyümölcsöt és húst helyez az oltárra, majd szent szimbólumát magasra emelve, megkezdi a szertartást. Sokáig nem történik semmi, de aztán lassan, nagyon lassan kezd a levegő felmelegedni. Az áldozat egy hirtelen villanással eltűnik, és az egész szentély fala a padlótól a plafonig kékes színben kezd vibrálni. A csendet fokozatosan felváltja szentséges, szívedet melengető muzsika. Buzgón imádkozol, miközben érzed, hogy istened jelenléte lassan formát ölt a pulzáló oltár fölött. A következő pillanatban hihetetlenül jóleső érzés árasztja el testedet, ahogy megszólal istened. (Minden sebed begyógyult.)
- Jól van, hűséges papom! Fanatikus odaadásod, mérhetetlen bölcsességed és mindenekfeletti önfeláldozásod, amellyel hitednek adózol, méltán érdemel jutalmat. Ha legközelebb imádkozol, megkapod a Szent Kelyhet! - Jelentősen előremozdultál a papi ranglétrán. 1000 tapasztalati pontot kaptál.
- Használjátok e templomot hittársaiddal mindenki megelégedésére! Más isten hívei ide be nem tehetik a lábukat. - ezzel az istened jelenlétét jelző homályos alak lassan eltűnik, bár a templomot körüllengő mágikus aura megmarad. Könnyekig meghatódva távozol a belső szentélyből, és még sokáig imádkozol a külső kőpadokon.
Kárász, amikor összefutottatok, adott neked 2 csillezsályalevelet. A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) krapixlon fürdőruhát (ld. enc.) és teknőcpajzsot (ld. enc.). Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt! Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy deus ex machina van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Varázserőd regenerálódik. (+209 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 653. hetének nyerőszámai: 6, 1, 25. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-27 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 738.]

* 2. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse forduló végéig.) [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 733.]

* 3. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-31 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 728.]

* 4. KP: használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 723.]

* 5. KP: élelemszerzés 30 pontért
Sajnos, a Sötét Földön nem tudsz ennivalót keresni. [0 pontot használtál fel, van még 723.]

* 6. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-37 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 718.]

* 7. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 718.]

* 8. KP: használod az 1253. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +38 max. életerő, +38 életerő.) [5 pontot használtál fel, van még 713.]

* 9. KP: imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 683.]

fkt 34 1 felt. készítesz a 34. tárgyat (1 darabot)
fkt 34 1 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 683.]

fkt 233 3 felt. készítesz a 233. tárgyat (3 darabot)
fkt 233 3 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 683.]

fkt 235 1 felt. készítesz a 235. tárgyat (1 darabot)
fkt 235 1 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 683.]

v 84 82 elmormolod a 84. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy spagulárt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen spagulár nyomokra bukkansz! Gyorsan előveszed az ásódat, és ásni kezdesz. Amikor a luk elég széles és mély, betakarod néhány ággal és levéllel. Nagy zajt csapva rohanni kezdesz a csapdád felé. Előbukkan a szörny is, előtted rohanva. Csak sikerüljön! Egy pillanat múlva a spagulár pontosan odalép, ahol a gödör van, és belezuhan a csapdába! Miután gondoskodsz róla, hogy a lény ne tudjon lelépni, óvatosan, új fogásod minden mozdulatát figyelve kezded vizsgálgatni. Ujjé, ez a szörny meglovagolható, ha eléggé megszelidíted! Vajon mennyivel lesz így kényelmesebb az utazás? Rámosolyogsz új útitársadra, aztán együtt mentek tovább. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

[-72 varázspont.] [34 pontot használtál fel, van még 649.]

id 82 100 idomítod a 82. szörnyet 100 pontért
Megkezded a spagulár idomítását. A szörny bizalmatlanságát apró falatokkal, dicséretekkel igyekszel feloldani. Megtérült a befektetett munka: a szörny most már mindent tud, amire idomítottad. Mostantól a szabadban automatikusan ezen a szörnyen fogsz lovagolni. Ezalatt: 9 lépést tehetsz meg körönként, 8 TVP-be kerül egy lépés. 30 tapasztalati pontot kaptál. [20 pontot használtál fel, van még 629.]

fog 184 219 elfogod a 184. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 629.]

ba 9152 nem támadod a 9152. KT tagjait
BA 9152 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 629.]

im 0 3 imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 599.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 569.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 539.]

at 3070 30 TU-t adsz át a 3070. kalandozónak 30
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 8 TU árán átcsúsztatsz 8 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 539.]

v 21 5 elmormolod a 21. varázslatot
7 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 27 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 539.]

hu 184 186 hulladék: 184 186
Hulladékgyűjtés törölve: ezüst kulcs. Hulladékgyűjtés törölve: nagy vaskulcs. [0 pontot használtál fel, van még 539.]

a 280 5230 10 átadod a 280. tárgyat az 5230. kalandozónak (10 darabot)
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 539.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[253,41] Folytatod utadat az alacsonyabb hegyek közt vezető hágón. Észreveszel egy oltárt. Leah hívői építették. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Skinhead formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Észreveszel egy törpe bányát. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy kátránygödröt. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Na, ide sem bújok többet, kiáltod, mikor észreveszed, hogy nem voltál elég ügyes. A szörny észrevett. Egy ezerszemű bestia közeledik feléd! (ld. enc.) Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.

Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [252,42] Menet közben akaratlanul is körbenézel a hegyoldalról: mindenfelé sivár pusztaságot és sivatagot látsz. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Csak egy taalru. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru testét. (5 támadással 69 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a taalru testét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a taalru fejét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-7 varázspont.) Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a taalru bal karját. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a taalru tigristestét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A taalru szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 8 arany, egy pular kristály, egy kristálygömb és egy aranylánc. 3525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 74, gyógyulás: 18, összesen: -56 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 arkog követ! A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy ősvortex van. Északnyugatra egy térkapu van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [251,43] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Észreveszel egy ősvortexet. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Dred Hornwill hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy térkapu van. Délnyugatra egy mópat boly van. Nyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Mozgást észlelsz oldalról. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy csapat Chara-din fattya. {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 15 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya fejét. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya testét. (6 támadással 231 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya jobb karját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (9 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya jobb oldalát. (5 támadással 298 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az 5 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (5 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 661, sebződés: 73, gyógyulás: 16, összesen: -57 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [32 pontot használtál fel, van még 507.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[250,43] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy pszi elementál lord. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a pszi elementál lord testét. (5 támadással 72 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a pszi elementál lord jobb oldalát. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a pszi elementál lord nyakát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontakt. II pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy teljes őrület pszi támadással. Semmi eredménye! A pszi elementál lord csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-14 pszi pont.) (-1 TU.) Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a pszi elementál lord párolgó héját. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a pszi elementál lord párolgó héját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontakt. II pszit. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi hatás! Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-1 pszi pont.) (-3 TU.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy sárga erőöv, egy ezüst papi karkötő, egy gyöngysor, egy fekete gyöngy és egy gyöngymangó. 3622 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyilkos csalánt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Gunymák anyó előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy térkaput. Délre nézve látsz egy mópat bolyt. Délnyugatra egy életszikla van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [249,43] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy tollaskígyó. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy mópat bolyt. Délre nézve látsz egy életsziklát. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [248,43] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Valami nyálkás anyag telepedik az arcodra! Undorodva törlöd le magadról. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 arkog követ! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy életsziklát. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy kátránygödör van. Nyugatra egy viharóriás barlang van. Északnyugatra egy gejzír van. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy szikla mögé rejtőzöl. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy ében halálhajcsár. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összefutsz egy barna, hosszú hajú, kék szemű mutáns nővel. Sheran főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy woorgard trófea, egy őrült varázsló trófea és egy óriásféreg trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! Összebarátkoztok egymással. Az ő neve UgyanKedvesPotrien. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elköszöntök egymástól. Hihi, átpattan egy sötét tekercs!
[32 pontot használtál fel, van még 475.]

m 7 7 2 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, keletre
[247,42] Menet közben akaratlanul is körbenézel a hegyoldalról: mindenfelé sivár pusztaságot és sivatagot látsz. Ocsmány, lüktető organizmusra bukkansz. Amikor közelebb hajolsz, cuppogva tapogatódzni kezd. Jobbnak látod messze elkerülni.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gejzírt. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Találsz egy törpe bányát. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy vaskohót. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Analotha formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy viharóriás barlangot. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy épület van. Elteszed a látcsövet. Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [246,41] Folytatod utadat az alacsonyabb hegyek közt vezető hágón. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy törpe bányát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Madigan egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Találsz egy vaskohót. Észreveszel egy olvasztókemencét. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy épületet. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy lávató van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sziklaskorpió közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sziklaskorpió farkát. (5 támadással 25 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sziklaskorpió testét. (5 támadással 281 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a sziklaskorpió csillogó torát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a sziklaskorpió összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A sziklaskorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ököllel megütöd a sziklaskorpió csillogó torát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a sziklaskorpió testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a sziklaskorpió ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A sziklaskorpió farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 64, gyógyulás: 14, összesen: -50 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [247,41] Egy kisebb településhez érkeztél.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! " Érdekesek ezek a városi népek, fel nem foghatod, hogy bírnak éjjel-nappal ennyit nyüzsögni. Az egész arra emlékeztet, midőn zöldfülű kalandozó korodban belekukkantottál az acéldarazsak fészkébe... Azért az itteniek javára szól, hogy legalább nem szurkálnak össze, huhh, még mindig vakarózhatnékod támad, ha azokra a gonosz fullánkokra gondolsz. Ráadásul az eső lába is lóg, nem sok jót jósolnak az eget betakaró sötét fellegek. De nini, mintha valahol mégis átkukucskálna rajtuk a nap! De mégse, az a meleg fény a következő sarok mögül sugárzik, kicsit barátságosabbá téve a környék hangulatát.
- Vajon mi lehet az? - Kíváncsian megindulsz, átverekeded magad a különböző kétes származású portékákat kínálgató árusokon, vigyázva elkerülöd a megbízóikat kísérgető troll testőröket, a sarkon befordulva viszont szinte elfelejted, hol is vagy. A házak közötti nyílt térséget egy hatalmas, fénylő gömb uralja. Elképedve bámulod a valószerűtlen látványt, amit tovább fokoz a gömb körül futkározó barnás szőrű állatka izgő-mozgó csapata. A komolyabb tanulmányozásukban néhány fogócskázó gyerek zavar meg, mire sikerül közülük kikecmeregned, már csak annyit látsz, hogy az izgága szőrpamacsok egy barna hajú, csillogó páncélt viselő lányt követve eltűnnek a gömbben. Közelebb sétálva, figyelmed egy cikornyás betűkkel teleírt aranyszín tábla vonja magára. Kíváncsian olvasni kezded a rajta álló szöveget:
"Szeretne csomagot küldeni barátainak, ismerőseinek, nagy távolságokra, gyorsan és olcsón?! Mi segítünk ebben Önnek. Keressen fel minket, és elmondjuk hogyan. Nem kell mást tennie, lépjen be a fénygömbbe, és máris új lehetőségek tárulnak fel Ön előtt. Szeretettel várja Solina, a futárszolgálat felügyelője."
Elgondolkodsz az írás tartalmán. Szóval ez az a messze földön híres Trikornis Futárszolgálat. Legközelebb talán közelebbről is meglátogatod. (746. épület.)
Néhány méterre magad előtt döbbenetes képződményt pillantasz meg! Valaki púderkővel szabályos, legalább tíz méter átmérőjű kört rajzolt a földre. A körvonalon egymástól azonos távolságra furcsa, fekete gyertyák égnek. Illetve... az biztos, hogy égnek, de nemhogy világosságot adnának, inkább a környezetük fényét is magukba szippantják! Sápadt, fehér lángjuk homályba borítja a körvonalat, sűrű ködfüggönyt szőve, elrejtve a kíváncsi tekintetek elől a kör belsejét. Monoton kántálás foszlányait hozza feléd a szél bentről. Talán van odabent valaki? Inkább csak sejted, hogy így lehet, szemedet meregetve mintha formátlan, köpenybe burkolózó alakok mozgását vennéd ki. Esetleg a BE paranccsal megpróbálhatsz átjutni a kísérteties, síron túli füstfalon. (747. épület.)
Van itt még egy fegyvermester háza (686. épület.) és egy maffia bank (748. épület.).
Összefutsz egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr félisten hatalmú személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy adamantit kesztyűt, egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy csillagrubint, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy hoarián bőrnadrágot, egy két kard szimbólumot, egy kyorg köpenyt, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil övet, egy örökkéval. topázát, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy törpe bakancsot és egy Zu'lit koronáját visel. Ruháján a Quwarg Invázió Smaragd Keresztjét viseli. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy rubin sárkány trófea és egy Shengoroth trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy adamantit pajzsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Összeismerkedtek. Az ő neve Hasítóbárd Krourm. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[24 pontot használtál fel, van még 451.]

m 4 mozogsz délre
[247,42] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gejzírt. Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Észreveszel egy törpe bányát. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Analotha vigyorog kajánul. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) A gejzír mellett ásol. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 arkog követ! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy viharóriás barlang van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 435.]

in 3296 340 369 leírod a 3296. kalandozónak a 340. szörnyet a 369. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy sárkányfajzat. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) gránit őrszobort. [0 pontot használtál fel, van még 435.]

in 4718 293 369 leírod a 4718. kalandozónak a 293. szörnyet a 369. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy káoszbajnok. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 435.]

in 1850 233 369 leírod az 1850. kalandozónak a 233. szörnyet a 369. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy alanori csatamén. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 435.]

in 4683 293 369 leírod a 4683. kalandozónak a 293. szörnyet a 369. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy káoszbajnok. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) gránit őrszobort. [0 pontot használtál fel, van még 435.]

* 1. BP: t. energia kisütése: 324
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 435.]

* 2. BP: elmormolod az 58. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 36 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 435.]

* 3. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 435.]

* 4. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 435.]

* 5. BP: használod a 147. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 435.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 395.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön.

[40 pontot használtál fel, van még 355.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 315.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 275.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 235.]

tf 3 35 fejleszted a 3. tulajdonságodat 35 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 315 TVP-t kell elköltened.] [35 pontot használtál fel, van még 200.]
Mint nem adnál most akárcsak egy korty vízért! Gyengülsz a szomjúságtól. (-65 életerő.) 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-38 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 24, 30.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a spagulár. 2 kaját fal föl a sziklaskorpió. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse I hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a pszi-ernyő hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 544 pontot. A következő körben tehát 744 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KRAPIXLON FÜRDŐRUHA (454. TÁRGY)
A Krapixlon ősi, nemesi család, amely büszke lehetett arra, hogy az úszóversenyek győztesei mindig e család tagjai közül kerültek ki. Róluk nevezték el ezt a testhezálló, sikamlós fürdőruhát, amely nemcsak áramvonalasabbá teszi az úszót, hanem bizonyos mértékű védelmet nyújt a víziszörnyek harapásai ellen: ha ezt viseled víziharcban (külön KF parancsot nem kell kiadnod, automatikusan megteszed), védelmed megnő 5-el. A fürdőruhát a páncél helyére veszed fel.

TEKNŐCPAJZS (417. TÁRGY)
Hát, nem egy bonyolult találmány, de igencsak hatékony! Hosszas munkával kiszáríthatod, megtisztíthatod a teknőcteknőt, és a belsejére egy bőrpántot erősíthetsz, amellyel megfoghatod: már is kész a hatalmas és kemény teknőcpajzs! Amellett, hogy a védettségedet 8-al megnöveli, 2-t ad a szerencsédhez (és így a mentődobásaidhoz) is. A teknőcpajzs elkészítése 40 TVP-t és egy teknőcteknőt igényel.

EZERSZEMŰ BESTIA (288. SZÖRNY)
Egy őrült mágus a világégés előtt kísérletet tett arra, hogy megismételje annak idején az alkímia csodáját, és a triklem drakolderekhez hasonló hatalmú lényt alkosson, amely ezúttal a jó oldalon harcol, a varkaudarok ellen. A kísérlet ugyan sikerült, valóban sikerült egy nagyhatalmú, mágikus létformát létrehozni, a mágusnak azonban semmilyen ellenőrzése nem volt a számtalan, kocsányon lógó szemet birtokló, irtózatos hatalmú amőbaszerű lény felett, így aztán őt falták fel elsőként a kísérleti példányok. Az ezerszemű bestiák azóta is az Alanori Királyság pusztáin kóborolnak, néha felfalnak egy-egy tanyát, de csekély számuk és nagy hatalmuk miatt az alanori mágusok nem foglalkoznak velük.

KARAKTERLAP

Szőrös Karom, egy barna, hosszú hajú, barna szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran félisten hatalmú szolgája vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 403. fordulód.

Erő: 57 (60) Szint: 25 Merészség: 7/5 Magasság: 177 cm
IQ: 72 Támadás: 26 Agresszió: 6 Testsúly: 60 (30) kg
Ügyesség: 68 Védekezés: 80 Menekülés: 40 % Életkor: 42/42 év
Egészség: 66 (68) Életpont: 383/169 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 60 (59) Varázspont: 960/0 Pénz: 1394 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 22/-4 Pszi pont: 20/-1 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2623 szörnyet (4 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 13490 TP-t kaptál. Jelenleg 1547669 TP-d van. A következő szinthez még 152331 TP szükséges. Trófeáid: pszi elementál lord, Notermanthi, taalru. A 398. fordulódban 5076 arany került a bankszámládra. 5202 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 30/12 (+2%) szúrófegyverek: 22/74
vágófegyverek: 24/36 (+5%) ütőfegyverek: 10/80 lőfegyverek: 29/97 (+2%)
dobófegyverek: 21/72

Feltételes fegyverváltás: mágusölő (#422) (200%) << vasalt bunkó (#181) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 29/30 (+20%) 2. nyomkövetés: 85/56 (+32%) 3. lopás: 3/94
4. mászás: 16/56 5. csapdakészítés: 21/40 (+14%) 6. csapdaészlelés: 9/75
7. gyógyítás: 27/97 8. titkosírás: 11/51 9. felderítés: 36/35
10. szörnyidomítás: 11/55 (+20%) 11. teológia: 51/30 (+20%) 12. taumaturgia: 42/47 (+1%)
13. szerencsejáték: 1/12 14. harcművészetek: 19/53 15. zene: 6/0
16. szörnyismeret: 5/50 17. pszi: 1/98 (+6%) 18. zárnyitás: 14/31
19. vadászat: 11/87 20. bányászat: 18/13 (+45%) 21. úszás: 15/16

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 2 darabot )
elfogod albinó küklopszot (#338) fedett veremmel (#219), ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16)
massza (#217), dehidrátor (#151) (csak egyszer), ezoterikus mardel (#184), acéldarázs (#140), ongóliant (#159), éjkornis (#228), trikornis (#104), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
bűbájlidérc (#761), ember (#1), elf (#2), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), Leah hívők (#991), alakváltó (#7), troll (#5), Összhangzat (#9152)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +21 vp 17 költség alatt; taumaturgia: +26 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) revitalizáció (#52)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nukleáris cickány (#155) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sziklaskorpió (#339) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

HŐSTETTEID
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 élőholt, 16 vadász, 10 nagymester, 15 parafenomén, 12 rohamosztagos, 7 ősmágus.
Olimpiai helyezéseid: első hely a futás-versenyen a XIII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 kaja (#2) 2 sötét tekercs (#535) 1 aranypikkely (#415)
1 csillezsályalevél (#1253)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
19 arany (#50) 1 aranylánc (#191) 5 arkog kő (#632)
2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 deus ex machina (#1) 1 ezüst papi karkötő (#308)
1 fekete gyöngy (#99) 1 gyöngymangó (#135) 1 gyöngysor (#192)
1 kristálygömb (#265) 1 pular kristály (#239) 1 sárga erőöv (#276)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(246,41) oltár, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), sziklaskorpiók (#339)
(247,41) fegyvermester háza (#686), Trikornis Futárszolgálat (#746), Ördögi Kör (#747), maffia bank (#748), nekrofun (#173), főutca (#399), Hasítóbárd Krourm (5581. kalandozó)
(247,42) gejzír (#576), Tharr oltár, törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely
(248,43) Sheran oltár, vaskohó (#155), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely, ében halálhajcsár (#295), UgyanKedvesPotrien (1850. kalandozó)
(249,43) tollaskígyó (#635)
(250,43) pszi elementál lord (#272), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720)
(251,43) ősvortex (#587), művészi porolit (#720), Chara-din fattya (#236)
(252,42) taalru (#249), vaskohó (#155), Tharr oltár, törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(253,41) Leah oltár, művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), ezerszemű bestia (#288)
(254,40) spagulár (#82)

Üzenet küldése a karakternek