403. forduló, 405. forduló, Szőrös Karom összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. máj. 3. 9h:13'
EZ A 632. JÁTÉKHETED, 404. FORDULÓD
633. játékheted kezdete: máj. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5367
SZÁMLA : XXXX

SZŐRÖS KAROM KALANDJAI


15 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [247,42] koordinátán.
A táborozás 2. napján összefutsz Oyama-ával. Tharr félisten hatalmú személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötőt, egy Bufa páncélját, egy Dühöngő nadrágját, egy értépő sarkantyút, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy gránit szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mihlanil övet, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vállvédőt, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét, egy tűzúr csizmáját és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy zafír sárkány trófea, egy márvány sárkány trófea és egy rubin sárkány trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy teriád kardot, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 3. napon találkozol egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr félisten hatalmú személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy adamantit kesztyűt, egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy csillagrubint, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy hoarián bőrnadrágot, egy két kard szimbólumot, egy kyorg köpenyt, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil övet, egy örökkéval. topázát, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy Tharr Keresztjét és egy törpe bakancsot visel. Ruháján a Quwarg Invázió Smaragd Keresztjét viseli. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy rubin sárkány trófea és egy Shengoroth trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy adamantit pajzsot tart. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Hasítóbárd Krourm. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 6. napon megintcsak összefutsz Hasítóbárd Krourmmal. Tisztán érzed auráját: ő is semleges. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 6. napon egy láthatatlan alak megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Rögtön elszaladt a sunyi.
A 8. napon összefutsz egy copfos aranyhajú, kék szemű troll férfival. A bőre kreolszínű. Leah kisebb papja. Egy balkezes gyűrűt, egy Eldaran karkötőjét, egy koponya szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy kvazár kesztyűt, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy roxati üvegszemet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy tükörpáncélt, egy tűzúr csizmáját, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy viharóriás trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy varkaudar vajákos trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Auráját érzékelve máris tudod, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Thunder Power. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 10. napon összeakadsz Thunder Powerrel. Leah kisebb papja. Egy balkezes gyűrűt, egy Eldaran karkötőjét, egy koponya szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy kvazár kesztyűt, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy roxati üvegszemet, egy ryuku derékszíjat, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy tükörpáncélt, egy tűzúr csizmáját, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy viharóriás trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy varkaudar vajákos trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Auráját érzékelve máris tudod, sötét, akárcsak a lelke. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+25 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+209 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+21 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 656. hetének nyerőszámai: 16, 13, 9. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-27 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 739.]

* 2. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse forduló végéig.) [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 734.]

* 3. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-31 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 729.]

* 4. KP: használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve auratranszformáció. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+19 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 724.]

* 5. KP: élelemszerzés 30 pontért
Sajnos, a Sötét Földön nem tudsz ennivalót keresni. [0 pontot használtál fel, van még 724.]

* 6. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-37 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 719.]

* 7. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 719.]

* 8. KP: használod az 1253. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +6 szerencse.) [5 pontot használtál fel, van még 714.]

* 9. KP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 714.]

v 84 43 elmormolod a 84. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy tigroszlánt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van. [-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 704.]

id 43 100 idomítod a 43. szörnyet 100 pontért
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 704.]

kf 223 kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat
Az ujjadra húzod a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 704.]

hu 233 56 151 hulladék: 233 56 151
Hulladék, ezért nem gyűjtesz furulyát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mákrózsa virágot. El is dobod a birtokodban levő 9 darabot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szvó-ektoplazmát. [0 pontot használtál fel, van még 704.]

v 11 elmormolod a 11. varázslatot
7 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 29 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 704.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
7 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 28 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 704.]

v 21 5 elmormolod a 21. varázslatot
7 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 27 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 704.]

a 280 5230 10 átadod a 280. tárgyat az 5230. kalandozónak (10 darabot)
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 704.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[246,42] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez?
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: albinó küklopsz szagot érzel! Sajnos a fedett verem ezen a terepen nem alkalmazható. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy albinó küklopsz került az utadba. {egyik sebzési módja: 2x 12d10+12.} Itt csata lesz.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az albinó küklopsz szőrös lábát. (5 támadással 61 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltalált téged. (94 életpontot vesztettél.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 94, gyógyulás: 0, összesen: -94 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A varponizáció nem az a tudomány, amit bármelyik bunkó falusi troll el tudna sajátítani. Te mint a varponizáció egyik mestere azonban az összes trükköt ismered. Keresel egy kis csanadiumot, szétporlasztod, majd öt percig intenzíven varponizálsz. Aztán egy hatalmas üvöltéssel hirtelen hanyatt veted magad, ezzel biztosítva a gyógyítás tartósságát. (+155 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Gort Grán, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy épületet. Délkeletre nézve látsz egy viharóriás barlangot. Délre egy törpe bánya van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [245,42] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy sárkányfajzat. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sárkányfajzat farkát. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mágusölővel párszor kilyukasztod a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sárkányfajzat megcsapja a fejedet. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A sárkányfajzat farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A sárkányfajzat farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A sárkányfajzat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 109, gyógyulás: 23, összesen: -86 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 pular kristályt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy életszikla van. Északra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [244,42] Változik a terep, ez már alacsonyhegység. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy sziklaskorpió. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sziklaskorpió testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sziklaskorpió kitines testét. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a sziklaskorpió bal középső lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a sziklaskorpió ollója a jobb karodat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A sziklaskorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Te itt életveszélyben vagy. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 35, gyógyulás: 8, összesen: -27 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+163 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Elenios oltárt. Délre nézve látsz egy törpe bányát. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy életszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [112 pontot használtál fel, van még 592.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 592.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [20 pontot használtál fel, van még 572.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
7 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 572.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[243,43] Tovább kapaszkodsz a hegyormok között. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívői építették. Látsz egy törpe bányát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy pordémon előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 arkog követ! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy küklopsz. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (62 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a küklopsz szőrös lábát. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a küklopsz testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a küklopsz megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) {KCC:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a küklopsz szőrös lábát. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a küklopsz testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A küklopsz leken néhány pofont. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 166, gyógyulás: 21, összesen: -145 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [242,44] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy lávatavat. Északnyugatra egy sárkánybarlang van. Elteszed a látcsövet. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtőzni egy félig kiégett bozótos mögött. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ráismersz a távolodóra. Egy Thargodan zsoldos. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.


(Továbbmész...) [241,45] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy csapat Chara-din fattya került az utadba. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel néhányszor megcsapod a Chara-din fattya fejét. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya bal lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A 10 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (9 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 44, gyógyulás: 9, összesen: -35 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+172 életerő.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy lávatavat. Délre nézve látsz egy mópat bolyt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [72 pontot használtál fel, van még 500.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [20 pontot használtál fel, van még 480.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
7 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 480.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[240,46] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy nanda közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nanda pikkelyes testét. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a nanda testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A nanda fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 pular kristályt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy mópat bolyt. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra egy ősvortex van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [239,47] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ó! Hiszen ez egy lidércúr. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ősvortexet. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy törpe bányát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [238,48] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy küklopsz nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (62 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} {KCC:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a küklopsz jobb lábát. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a küklopsz testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a küklopsz megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a küklopsz testét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a küklopsz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A küklopsz leken néhány pofont. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +16 ÉP.) A küklopsz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Szereztél 1 lótuszvirágot. 3409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 192, gyógyulás: 27, összesen: -165 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerű feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kővel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+165 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 ezüstdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [80 pontot használtál fel, van még 400.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [20 pontot használtál fel, van még 380.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
7 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 380.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 380.]

m 4 mozogsz délre
[238,49] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán.

Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 arkog követ! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. [16 pontot használtál fel, van még 364.]

* 1. BP: t. energia kisütése: 324
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

* 2. BP: elmormolod az 58. varázslatot
7 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 36 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

* 3. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy művészi porolitot. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 264.]

* 4. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 264.]

* 5. BP: használod a 147. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 264.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 175 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 224.]

tf 3 24 fejleszted a 3. tulajdonságodat 24 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 151 TVP-t kell elköltened.]

[24 pontot használtál fel, van még 200.]
Kínzó dolog a szomjúság, egyre gyengébb vagy. (-62 életerő.) Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-6 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 18, 5.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a spagulár. 2 kaját fal föl a sziklaskorpió. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse I hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a pszi-ernyő hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 545 pontot. A következő körben tehát 745 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AURATRANSZFORMÁCIÓ (65. PSZI KÉPESSÉG)
Mostantól komoly mennyiségű pszi-energia felhasználásával képes vagy saját aurád formálására! Ehhez a P 65 parancsot kell kiadnod. Ha a jó irányba akarod aurádat transzformálni, akkor 2. paraméternek 1-et, ha a sötét út felé, akkor 2-t írjál. Mindez 10 pszi pontba és 10 TVP-be kerül. Amíg pszi szakértelmed alacsony, egy auratranszformációval csak egy jellempontot tudsz szerezni.

KÜKLOPSZ (337. SZÖRNY)
A küklopszok egyszemű óriások, amelyek a Sötét Föld hegyei között élnek. Ellenfeleikre óriási sziklákat dobálnak, a legtöbb lény már ettől kimúlik. De ha nem, a küklopsz hamar kiosztja áldozatát szekér méretű tenyereivel. A küklopsz ellen talán a szúrófegyver a legjobb, amit beledöfsz felemelt talpába. A legkevésbé hatékony nyilvánvalóan az ütőfegyver. A küklopszokból semmi értelmes dolgot nem lehet kinyerni, lévén nem érdeklik őket a kincsek.

THARGODAN ZSOLDOS (310. SZÖRNY)
A hatalom és befolyás nélküli Thargodanok gyakran állnak más Thargodanok szolgálatába, így nagyobb az esélyük a fennmaradásra, és esetleg elég erőt gyűjthetnek ahhoz, hogy maguk is saját sereget tartsanak. A zsoldosok nem egyformák, ahány, annyiféle: vannak kutya, bika, és más állatfejekkel vagy borzalmas szörnypofákkal bíró, két-, négy vagy hat lábon járó, karmos, patás vagy esetleg madárlábú irtóztató szörnyetegek. Egy a közös bennük, sötét szellemük nem ismer könyörületet, és mindig csakis a saját érdekeiket tartják szem előtt. Megsebzéséhez legalább ezüst fegyver szükséges.

KARAKTERLAP

Szőrös Karom, egy barna, hosszú hajú, barna szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran félisten hatalmú szolgája vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 404. fordulód.

Erő: 57 (60) Szint: 25 Merészség: 7/5 Magasság: 177 cm
IQ: 72 Támadás: 26 Agresszió: 6 Testsúly: 60 (30) kg
Ügyesség: 68 Védekezés: 82 Menekülés: 40 % Életkor: 42/42 év
Egészség: 66 (68) Életpont: 384/232 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 60 (61) Varázspont: 960/7 Pénz: 1406 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 22/-1 Pszi pont: 39/33 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2626 szörnyet (3 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 8474 TP-t kaptál. Jelenleg 1556143 TP-d van. A következő szinthez még 143857 TP szükséges. Trófeáid: pszi elementál lord, Notermanthi, taalru. A 398. fordulódban 5076 arany került a bankszámládra. 5228 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 30/16 (+4%) szúrófegyverek: 22/82 (+8%)
vágófegyverek: 24/41 (+5%) ütőfegyverek: 10/80 lőfegyverek: *29/100 (+3%)
dobófegyverek: 21/72

Feltételes fegyverváltás: mágusölő (#422) (200%) << vasalt bunkó (#181) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 29/50 (+20%) 2. nyomkövetés: 85/68 (+12%) 3. lopás: 3/94
4. mászás: 16/56 5. csapdakészítés: 21/40 6. csapdaészlelés: 9/75
7. gyógyítás: 30/9 (+212%) 8. titkosírás: 11/51 9. felderítés: 36/65 (+30%)
10. szörnyidomítás: 11/55 11. teológia: 51/50 (+20%) 12. taumaturgia: 42/48 (+1%)
13. szerencsejáték: 1/12 14. harcművészetek: 19/53 15. zene: 6/0
16. szörnyismeret: 5/50 17. pszi: 2/4 (+6%) 18. zárnyitás: 14/31
19. vadászat: 11/87 20. bányászat: 18/98 (+85%) 21. úszás: 15/16

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 2 darabot )
elfogod albinó küklopszot (#338) fedett veremmel (#219), ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16)
massza (#217), dehidrátor (#151) (csak egyszer), ezoterikus mardel (#184), acéldarázs (#140), ongóliant (#159), éjkornis (#228), trikornis (#104), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
bűbájlidérc (#761), ember (#1), elf (#2), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), Leah hívők (#991), alakváltó (#7), troll (#5), Összhangzat (#9152)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +21 vp 17 költség alatt; taumaturgia: +26 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) revitalizáció (#52)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nukleáris cickány (#155) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sziklaskorpió (#339) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

HŐSTETTEID
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 élőholt, 16 vadász, 10 nagymester, 15 parafenomén, 12 rohamosztagos, 7 ősmágus.
Olimpiai helyezéseid: első hely a futás-versenyen a XIII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8 bronzhegyű nyíl (#94) 1 csillezsályalevél (#1253) 6 kaja (#2)
9 mákrózsa virág (#56) 1 tigroszlán fog (#63)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
12 arany (#50) 5 arkog kő (#632) 3 ezüstdarab (#326)
1 lótuszvirág (#447) 2 pular kristály (#239)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(238,48) küklopsz (#337), érclelőhely
(238,49) érclelőhely
(239,47) lidércúr (#252), ősvortex (#587)
(240,46) nanda (#224), érclelőhely
(241,45) Chara-din fattya (#236)
(242,44) Thargodan zsoldos (#310)
(243,43) Raia oltár, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), érclelőhely, küklopsz (#337)
(244,42) sziklaskorpió (#339), Chara-din monolitja (#534), törpe bánya (#435), Tharr oltár
(245,42) sárkányfajzat (#340), törpe bánya (#435), érclelőhely
(246,42) albinó küklopsz (#338), művészi porolit (#720), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek