405. forduló, 407. forduló, HóKinn,CsendBenn összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. febr. 3. 15h:21'
EZ A 689. JÁTÉKHETED, 406. FORDULÓD
690. játékheted kezdete: febr. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4718
SZÁMLA : XXXX

HÓKINN,CSENDBENN KALANDJAI


20 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [182,31] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 10 fiatalság italát (1001 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 3 remák szivet (15 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás 20. napján összefutsz egy vörös, hosszú hajú, kék szemű törpe nővel. A bőre kreolszínű. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy csodálatos nyakláncot, egy Emma kötényét, egy fejvadász medált, egy halálhozó karkötőjét, egy hókeresztet, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy nehéz harci kesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval. zafírját, egy őselemek köpenyét, egy Rhatt páncélját, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy Sshreakza amulettjét, egy tűzúr csizmáját, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Vlagyimir-díjat és egy Xanathal karkötőjét visel. Rangja: inkvizítori tanító. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy varkaudar che-pap trófea és egy Quwaxotix trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi. {legmagasabb fegyver szakértelme: 38.} Érzékeled auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Yelina Warwick. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
UgyanKedvesPotrien, amikor összefutottatok, adott neked egy szeksztánst és egy aranytermő ládikót. Zúgás, tompa dübörgés kél füledben - eljött a dagály ideje. A vér tengere kiemelkedik medréből, erővel töltve fel az üres kelyheket. Magadhoz térsz álomtalan álmodból, és utadra indulsz. Tudod, ha harcot hoz is az éj, végén mindig megtelik a kehely (a tested) a tenger erejével. Aztán mielőtt eljő a hajnal, s az apállyal visszahúzódik magába, összegyűjti a kelyhek gyümölcsét; téged pedig újra magával ragad a halálos álom...
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+33 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+143 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+96 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+1 kaja.) A lottó 903. hetének nyerőszámai: 14, 10, 21. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 66. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 708.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 707.]
Gyorsvarázsolsz! Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+1 életerő.) [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 705.]

* 2. KP: elmormolod a 64. varázslatot a 72. varázslatot a 86. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 703.]
Fürgén varázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 701.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 701.]

* 3. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 165. varázslatot a 157. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 701.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 701.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 701.]

* 4. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 21 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 661.]

* 5. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 184. varázslatot a 116. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 661.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 661.]
Fürgén varázsolsz! Elméd Fölénye megerősíti fenségesen vibráló mentális aurádat. [-10 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 659.]

* 6. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 653.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 653.]
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: bordacsont (183,31)-> (12 ap), kőszem (183,31)-> (10 ap), mandibulapenge (183,31)-> (6 ap), moa katalizátor (183,31)-> (40 ap), moa smaragd (183,31)-> (25 ap), moa üveggömb (183,31)-> (5 ap), purifikátor háj (183,31)-> (kudarc), ragasztó (183,31)-> (8 ap), rövid íj (183,31)-> (8 ap), szvó-ektoplazma (183,31)-> (20 ap), trikornis szarv (183,31)-> (36 ap), tyrex csont (183,31)-> (30 ap), összesen 200 arany, 24 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [6 pontot használtál fel, van még 647.]

* 7. KP: használod a 235. tárgyat
Előhúzod a hangszert, és a pillanat tört része alatt zenére kiéhezett bámészkodók állnak körbe. Játszani kezdesz a dudán. Mindent beleadsz, apait-anyait, hogy elnyerd a közönség tetszését. Hatalmas tapsvihart kapsz az előadás befejezésekor, az emberek ujjonganak, füttyentgetnek. Záporoznak az aranyak a kalapodba (+15 arany). Ez jól esett! (+2 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 617.]

* 8. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 617.]

* 9. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 617.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 615.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 613.]

* 10. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 227. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 611.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 609.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 609.]

kb 360 10 kiveszel a bankból a 360. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 quwarg tojást. [0 pontot használtál fel, van még 609.]

bb 1549 1 beraksz a bankba az 1549. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 balkezes gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 609.]

hu 269 hulladék: 269
Hulladékgyűjtés törölve: purifikátor háj. [0 pontot használtál fel, van még 609.]

m 2 mozogsz keletre
[183,31] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Felismered a közeledőt. Csak egy őrült varázsló. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. 106 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. 28 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló nyakát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel jól megszurkálod az őrült varázsló testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 8 madártoll és egy karbin plazma [karbin plazma ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2020 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 42, gyógyulás: 13, összesen: -29 ÉP}

A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.). [15 pontot használtál fel, van még 594.]

ve 165 2 megveszed a 165. tárgyat 2
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 594.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[184,31] Még mindig a városban vagy. Felfedeztél egy templomot. Raia hívei emelték. Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Felfedeztél egy megrongált királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 600 pontot kell rákölteni.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Vlagyimir szobrát. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy őrült varázsló. {max. életpontja: 201-240.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. 107 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 23 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel jól megszurkálod az őrült varázsló bal lábát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az őrült varázsló testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 16 életpontot vesztettél. Vámpírtőrrel többször eltalálod az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Sárkánytőrrel megbököd az őrült varázsló testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] és 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP]. 2020 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 62, gyógyulás: 21, összesen: -41 ÉP}

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Van itt egy királyi palota (650. épület.).

(Továbbmész...) [185,30] Még mindig a városban vagy.

Találsz egy templomot. Dornodon hívei emelték. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fekete mágustorony (641. épület.). [30 pontot használtál fel, van még 564.]

vtn 47 varázslat tanulás: a 47. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: fehér glóbusz. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 529.]

vtn 51 varázslat tanulás: az 51. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: elektromos pajzs. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 494.]

vtn 50 varázslat tanulás: az 50. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: villámcsapás. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 459.]

vtn 192 varázslat tanulás: a 192. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: állatvédelem. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 424.]

vtn 227 varázslat tanulás: a 227. varázslatot
Azt a varázslatot itt nem tanulhatod meg. [0 pontot használtál fel, van még 424.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[186,30] Még mindig a városban vagy.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy csapat őrjáratozó katona nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 60.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy szárazság. 110 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védett meg.) A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrjáratozó katona testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Marokra fogva az óriásölőt a másikra rohansz. {CSTT:} Óriásölővel néhányszor súrolod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A 11 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (11 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +18 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Te itt életveszélyben vagy. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 111, gyógyulás: 18, összesen: -93 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+87 életerő). [-15 varázspont.] Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [187,30] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.
(Feltételes támadás:) Egy ongóliant! Ezt kerested. {támadása: 54.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Elszántan ellenfeledre támadsz. Óriásölővel kegyetlenül összevagdalod az ongóliant testét. (5 támadással 297 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az ongóliant testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 474, sebződés: 64, gyógyulás: 13, összesen: -51 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+85 életerő). [-15 varázspont.] Találsz egy vaskohót. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy pordémon formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csillezsályát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívői építették. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 8 vashegyű nyilat. Erőd TF-elődött. (+1 erő.)

(Továbbmész...) [188,31] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy térkaput. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot!

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss törpe nyomok vezetnek keletre.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 4 mérgezett vasnyilat. Erőd TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 4 vashegyű nyilat. Erőd TF-elődött. [175 pontot használtál fel, van még 249.]

v 163 364 61 elmormolod a 163. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(182,31) tolvajcéh (#699)
(183,31) vegyesbolt (#615), fegyverbolt (#618), őrült varázsló (#255)
(184,31) királyi palota (#650), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433), őrült varázsló (#255)
(185,30) fekete mágustorony (#641), Dornodon oltár
(186,30) őrjáratozó katona (#274)
(187,30) ongóliant (#159), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), Leah oltár, 255. jellempróba, érclelőhely
(188,31) térkapu (#452), vaskohó (#155), oltár, művészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), barátság szent tüze (#484), olvasztókemence (#86), 34. jellempróba, érclelőhely

[364,61] Növények jelennek meg a sziklák között, a talaj kezd süppedőssé válni: mocsárban vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy térkaput. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy krómkaktuszt. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megpillantod a Síkok Vándorát. Úgy tűnik, még mindig segítőket toboroz. Talán mégis el kéne vállalni a feladatot? Veszélyes küldetésnek látszik. Na, majd gondolkodsz rajta - döntöd el, és továbbmész. (7. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 24, délre 135 mérföldre teljesítheted.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ovimon-bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Oldalt pillantva, meglátsz egy amniosz-fát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Hira Lal előtt. Találsz egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy jégelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 461-510.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy fehér glóbusz varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy szárazság varázslat. 103 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a jégelementál testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (32 életpontot vesztettél.) Marokra fogva az óriásölőt a másikra rontasz. Óriásölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a jégelementál testét. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a jégelementál testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a jégelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +17 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 113, gyógyulás: 17, összesen: -96 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+97 életerő). [-15 varázspont.]
Összeakadsz Cshi-Cshi a Cicával. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tharr személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy agori szegecscsizmát, egy bozontfonatot, egy Bropxat vállvédőjét, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy hakamát, egy haramakit, egy Hatalom Karkötőjét, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy kiképzői érdemérmet, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Lordac kesztyűjét, egy mihlanil medált, egy örökkéval.gyémántját, egy ősi kígyóbőr övet, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Sshreakza amulettjét, egy Teremtő koronáját, egy teriádbőr karkötőt és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy Rettegés Ura trófea, egy quwarg bölcs trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy hósárkány pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. {védettsége: 201 szúró, 201 vágó, 201 ütő ellen.} 8 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Tudod miért Tőle akarunk tanulni? Tudása bámulatos, felülmúlja a kolostorok valamennyi nagymesteréét! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[-55 varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még 229.]

ek 503 182 26 t. energia kisütése: 503 182 26
Nem teleportálhatsz a síkok között! [5 pontot használtál fel, van még 224.]

ef 35 511 energia fejlesztése 35
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 182.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[364,62] Az élettelen mocsár minden irányból a halál leheletét árasztja feléd. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Hmm, csak egy méregelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a méregelementál testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Óriásölővel többször mélyen végigmetszed a méregelementál bal csápját. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a méregelementál fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a méregelementál, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Nyelvével a méregelementál eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Óriásölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a méregelementál bal csápját. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd a méregelementál testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A méregelementál fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A méregelementál ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 430, sebződés: 62, gyógyulás: 15, összesen: -47 ÉP}


(Továbbmész...) [364,63] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod.

Látsz egy gyilkos csalánt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Rhiannon lábát masszírozza. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a mérgezés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [364,64] Mocsárvidékre érkeztél. A víz sekély, de az iszap feneketlenül mély. Egy rossz lépés, és halott vagy. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy tollaskígyó. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy térkaput. Felfedeztél egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mocsári penkét. [45 pontot használtál fel, van még 137.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[364,65] Tovább haladsz a mindennél ocsmányabb Sötét Földi mocsárban. Ocsmány, lüktető organizmusra bukkansz. Amikor közelebb hajolsz, cuppogva tapogatódzni kezd. Jobbnak látod messze elkerülni.


(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [15 pontot használtál fel, van még 122.]

bpk 10 bef. parancs kivétele: 10
EK 133 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 122.]

bpk 8 bef. parancs kivétele: 8
SZK 115 184 120 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 122.]

szk 7004 393 157 keresed a 7004. szörnyet a 393. szörnyet a 157. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy Napsörényt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 122.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 1850. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos az a kalandozó hatótávon kívül van. [0 pontot használtál fel, van még 122.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 37. tárgyat a 415. tárgyat
Sajnos az a kalandozó hatótávon kívül van. [0 pontot használtál fel, van még 122.]

* 3. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 122.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 120.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 120.]
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Beizzik a turbómágia. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 118.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

* 6. BP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 118.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 115.]

* 8. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 66. varázslatot a 83. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 115.]
Gyorsvarázsolsz! Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+1 életerő.) [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 113.]
Gyorsvarázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 112.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 30, 17.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a spagulár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 112 pontod maradt, ebből a következő körre 112 pontot vihetsz át. Kapsz még 547 pontot. A következő körben tehát 659 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FEHÉR GLÓBUSZ (47. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
A vakító fehér színnel vibráló fehér glóbusz részleges védelmet nyújt a téged érő varázshideggel és a szörnyek jeges köpetével szemben, a harc időtartama alatt. Anyagi komponense egy amniosz, és 13 VP-be kerül.

ELEKTROMOS PAJZS (51. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
Ezt a kellemes kék fényben vibráló pajzsot felrakva, teljesen védetté válsz a villámokkal és egyéb, elektromos támadásokkal szemben. Elmondása 14 VP-be kerül, anyagi komponense egy rézdarab.

VILLÁMCSAPÁS (50. TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Az igazán tapasztalt mágusok képesek segítségül hívni egy varázspárviadalhoz a természet őselemeit. Ilyen, a természettől ellesett varázslat a villámcsapás. A varázsló ujjaiból 18 VP elhasználása után kirepülő villám borzalmas sebeket képes okozni, kiváltképp, ha az illető taumaturgia szakértelme elég magas. A komponens egy drótszőr, amellyel a mágus leföldeli az ő számára káros energiákat, és amely szétég a varázslat befejeztével.

ÁLLATVÉDELEM (192. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Vadítás? A halál szava? Ha nem cseng ismerősen a varázslatok neve, akkor nincs szükséged az állatvédelemre. De ha mégis, akkor már a névből tudod, hogy mire is számíthatsz. Az állatvédelmet a V 192 paranccsal rakhatod fel, 5 TVP és 25 VP árán. A varázslat elmormolásakor szét kell dörzsölnöd egy lótuszvirág szirmait a befogott állataid hátán. Ezután a varázslat inaktívan fog lapulni mindaddig, amíg valaki egy sikeres vadítást vagy halál szavát nem használ az állataidra. Ekkor az állatvédelem aktiválódik, és minden befogott állatodat megóvja a vadulástól ill. pusztulástól. Ezután persze az állatvédelmet újra fel kell rakni.

KARAKTERLAP

HóKinn,CsendBenn, egy barna, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 406. fordulód.

Erő: 41 (43) Szint: 25 Merészség: 7/5 Magasság: 201 cm
IQ: 45 Támadás: 24 (26) Agresszió: 6 Testsúly: 269 kg
Ügyesség: 41 (44) Védekezés: 69 (74) Menekülés: 40 % Életkor: 11/20 év
Egészség: 40 (42) Életpont: 442/291 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 52 (55) Varázspont: 614/73 Pénz: 3156 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 30/0 Pszi pont: 169/385 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1641 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4040 TP-t kaptál. Jelenleg 1537879 TP-d van. A következő szinthez még 162121 TP szükséges. Trófeáid: pszi elementál lord, kisebb quwarg isten, Notermanthi. A 389. fordulódban 7586 arany került a bankszámládra. 8230 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/92 ökölvívás: 1/26 szúrófegyverek: 17/45 (+12%)
vágófegyverek: 28/13 (+3%) ütőfegyverek: 21/50 lőfegyverek: 26/30 (+6%)
dobófegyverek: 13/87

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%) << csontpozdorja (#424) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -24.); bronzhegyű nyíl (#94) (25 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/38 (+11%) 2. nyomkövetés: 62/29 (+15%) 3. mászás: 16/66
4. csapdakészítés: 31/70 (+6%) 5. csapdaészlelés: 11/21 6. gyógyítás: 65/42
7. titkosírás: 15/25 8. felderítés: 46/46 9. szörnyidomítás: 17/98
10. teológia: 48/87 (+26%) 11. taumaturgia: 22/19 (+10%) 12. szerencsejáték: 5/7
13. versengés: 5/68 14. zene: 90/80 (+34%) 15. szörnyismeret: 36/8
16. pszi: 25/45 (+7%) 17. zárnyitás: 8/13 18. vadászat: 25/93
19. vitalitás: 7/9 20. bányászat: 37/20 (+6%) 21. úszás: 15/26
22. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot )
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), bíborgörényt (#84) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
purifikátor (#157), ongóliant (#159), kputtyintó csalán (#247), sivatagi doareg (#240), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095), kisebb quwarg isten (#213)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
troll (#5), elf (#2), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), Leah hívők (#991), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72) az elme fölénye (#116)
tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) éber kakukk (#3)
szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
szárazság (#48), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), tompítás (#40), varázsvédelem (#34), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> gnóm szolgáló (#181) lángcsóva (#31) >> jégtroll (#164)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> pszi elementál (#221) hhaar burka (#32) >> gnóm szolgáló (#181)
hhaar burka (#32) >> fémbontó szójer (#150) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 5 felderítő.
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 45 TU. szükséges még: 25 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 29 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 455 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 652.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
202 arany (#50) 1 balkezes gyűrű (#1549) 6 bordacsont (#16)
10 bronzhegyű nyíl (#94) 1 csillezsályalevél (#1253) 4 gyöngymangó (#135)
4 kaja (#2) 2 kőszem (#304) 4 madártoll (#112)
2 mandibulapenge (#125) 1 moa katalizátor (#386) 1 moa smaragd (#377)
1 moa üveggömb (#383) 24 pirkit (#153) 1 purifikátor háj (#269)
8 ragasztó (#83) 1 rövid íj (#107) 3 spiritusz (#170)
2 szvó-ektoplazma (#151) 3 trikornis szarv (#198) 1 tyrex csont (#280)
4 ugh méreg (#166) 1 varázskő (#305) 12 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 kék orchidea (#68) 10 mákrózsa virág (#56) 4 mérgezett vasnyíl (#187)
1 óndarab (#85) 10 quwarg tojás (#360) 2 rézdarab (#70)
8 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(364,61) térkapu (#452), nekrofun (#173), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, 7. többszemélyes kaland, ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), szent liget (#439), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), jégelementál (#277), Cshi-Cshi a Cica (2765. kalandozó)
(364,62) méregelementál (#306)
(364,63) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587)
(364,64) tollaskígyó (#635), térkapu (#452), nekrofun (#173), mocsári penke (#148)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A Felleghajtót ezúttal tényleg javítottuk. Az elemek idézéséhez nem kell komponens.
* - A baziliszkusz tojás immár használható a keltetéshez.
* - A Császárvárosban megtanulható minden korábbi taumaturgia varázslat.
* - A Negátort, és a hasonló képességgel rendelkező szörnyeket már meg lehet ölni varázslatlövő fegyverrel.
* - Zekhartax köpenye az encnek megfelelően már növeli a ganüidvadászat FNO-s képességet, és ez a karakterlapon ki is íródik.
* - A Bajvívó kesztyű és időhasító kesztyű immár csak a megfelelő esetben adja a plusz támadásszámot, lőfegyverre nem adnak, és csak egy plusz támadást adnak.
* - A mágusbarlangokban (795. és 796.) megtanulható a 416. és 419. varázslat.
* - Az általános komponenssel nem lehet megspórolni a ryuku rúnatekercset, jég-rúna tekercset, telerótt rúnalapot és a groxmati tekercset.
* - Az aranytermő ládikóba dobott tárgyak immár bekerülnek a KF boltjaiba.
* - Az óriás phua-kúp immár gigantikus masszát generál az óriásmassza helyett.
* - A Vihargyűrű erősödött. Ősvillámot lő villámsújtás helyett, és kapott +15 szerencsét.
* - A ryuku kalózkalap véd a Méregfelhő IV. ellen is.
* - A nerub településen megjelentek a neves nerubok is, így fosztogatás közben találkozhatsz velük.
* - A dűneelf arénába az új terület szörnyei kerültek.
* - A kyorg átlényegülők elfelejtették az Elnyelést varázslatot, és gyengült a mágikus ismeretük is.
* - Hatabubu és a nerub behemótok viszont spenótot ettek, így erősebbek lettek.
* - A yeti nektárnál és a tűzsárkány italnál, ha 2. paraméternek 8999-et ad meg valaki, akkor a következő csatára lesznek érvényesek.
* - Az új területen növeltünk a trófeák értékén, így a ganüidek helyett mindenki új trófeákat fog gyűjteni.
* - Javítottuk a sziránusz városokba történő hibás teleportálásokat, pl. jokonbia ág.
* - Javítottuk azt a hibát, hogy ha valaki romváros mezőre akart teleportálni a Kiégett Földeken, akkor nem engedte a program, mondván, hogy az sziránusz város.
* - Az Isteni átok II. és már nem hagy maradandó nyomokat a karakteren. Így a kolonizátorok is visszakapták ezt a varázslatot.
* - Kabazuka huhogása már jól működik akkor is, ha a karakter védelme negatív értékű.
* - Bekerült pár új szörny 85. és 89. szint közé.
* - A sorsfordító bekerült a kutatnivalók ritka, de nem speciálisan ritka kincsei közé.
* - Az IM 0 X parancs megszakadt akkor, ha egy szörny pl. a reverziós prizma miatt TVP-t adott. Javítottuk.
* - Csökkent a taumaturgiája a mágiatörést lövő lényeknek (nerub méregmester, Kabazuka, quwarg kapuőr, Qurqumma).
* - Javítottuk az isteni küldetések kiírását a karakterlapon.
* - Változtattunk egy kicsit a szörnygeneráláson, aminek következtében a 80. szint alatti karakterek kicsit gyakrabban találkoznak magasabb szintű szörnnyel, a 80. szint felettiek pedig alacsonyabb szintűvel.
* - Ha valakinek több reverziós prizmája volt, mindegyik töltete csökkent egyszerre. Ezt javítottuk, viszont a prizmát ezentúl nem lehet berakni a bankba.
* - A nerub gyógyitalból már le lehet gyártani egy parancsból több életvizet is, mint 10. A parancs mindig 20 TVP-be kerül, függetlenül a mennyiségtől.
* - Dorhutsi nem jön többet a dűnelf arénában.
* - A gernim balzsam már használható HH paranccsal.
* - A PBE parancsnak megadható 3. paraméter, a PKI-nek 2. paraméter, hogy hányszor rakod be/veszed ki az adott összeget.
* - A csonttű alap megtalálási esélye 60 %-ra nőtt, a mérgezetté 50 %-ra.
* - A dűneelf fegyverboltban felbukkantak az acéltűz nyilak és dobónyilak.
* - Az ulkor jégisten nagyobb eséllyel dobja a fegyverét.
* - Bekerültek új szörnyek új kincsekkel 85. és 89. szint közé.
* - Viharhomokból egy homokviharban max. 20 gyűjthető a korábbi 10 helyett.

Üzenet küldése a karakternek