40. forduló, 42. forduló, Yaztromo összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 27. 9h:04'
EZ A 196. JÁTÉKHETED, 41. FORDULÓD
197. játékheted kezdete: aug. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1102
SZÁMLA : XXXX

YAZTROMO KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-66,-32] koordinátán.
Hasszán, amikor összefutottatok, adott neked 2 grifftojást. Gyenge vagy, a betegség halálosan kimerített. Nem hiszed, hogy fel tudnál épülni belőle, s a gyógyítók sem hisznek benne - látod a szemükön. Egyedül a fogadós bizakodó, mintha valami csodában hinne. Megkörnyékez, füledbe suttog. Végül - nincs más választásod - elfogadod, amit kínál. Az alak, akivel visszatér, rád néz, izzó tekintete összekapcsolódik a tiéddel. Beszéd nélkül hallod a hangját: egészséget, erőt, ifjúságot kínál; cserébe hűséges szolgálatot kíván mindössze... Ereit felszakítva vérét adja neked, eleinte furcsa, kellemetlen íze miatt majdnem rosszul leszel... égeti torkodat - megnyugtat, hogy csak a felesleg pusztul el -, de aztán érzed, hogy erővel tölt el, meggyógyít, megváltoztat a vér... Lelkedbe égett a bélyeg: egy vámpír szolgája lettél.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+13 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 189.]

* 2. KP: tf 2 20 0 fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. Egyre éhesebb vagy. [20 pontot használtál fel, van még 169.]

* 3. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 164.]

* 4. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+1 erő). [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 159.]

a 396 3379 6 átadod a 396. tárgyat a 3379. kalandozónak (6 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 6 álomport Hasszán részére. [5 pontot használtál fel, van még 154.]

kno 17 4 képesség-növelés 17
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 pszi.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve felejtés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 pszi.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve kí koncentráció. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 pszi.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve agyletapogatás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 pszi.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve szürkeáll. aktiv. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.)
[0 pontot használtál fel, van még 154.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

p 71 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 149.]
[A parancs tárolásra került.]

tno 6 1 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

kt 116 1 elkészíted a 116. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 móri gyümölcsöt. [4 pontot használtál fel, van még 145.]

fkt 66 1 felt. készítesz a 66. tárgyat (1 darabot)
fkt 66 1 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

fkt 1167 1 felt. készítesz az 1167. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

m 5 7 mozogsz délnyugatra, északnyugatra
[-67,-31] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy mélységi grittang közeledik. {max. életpontja: 33-44.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mélységi grittang testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy sírlidérc. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 vashegyű lándzsát.

(Továbbmész...) [-68,-32] Amerre csak a szem ellát, dombok. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kőevő. {max. életpontja: 25-28.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Elszántan a másikra rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kőevő kőtestét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kőevő karszerű nyúlványát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A kőevő egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A kőevő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy tetemember. {támadása: 8.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Keressétek Tinúvielt, és ámuljátok szépségét! " Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [58 pontot használtál fel, van még 87.]

kf 64 1 kézbeveszed/felveszed a 64. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed a csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 87.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[-69,-33] Amerre csak a szem ellát, dombok. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ormánygőte. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ormánygőte tekergő ormányát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az ormánygőte bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az ormánygőte fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az ormánygőte összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 ormánygőte csontot. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy sírlidérc. {max. életpontja: 85-94.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Azt látod, hogy egy árnymanó suhanc kőkésével a növényeket tépdesi, vagdossa módszeresen. A brutális rombolásnak már jónéhány bokor és fa áldozatul esett. Ha meg akarod akadályozni az értelmetlen pusztításban, 8 TVP-t kell elköltened (18. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Sheran híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Felismered. Ez egy vadász quwarg. {max. életpontja: 191-230.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 77.]

kf 182 1 kézbeveszed/felveszed a 182. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a csontszablyát, majd a jobb kezedbe veszed a vashegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[-68,-34] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy félelem-járó. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a félelem-járó jobb első lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a félelem-járó bal hátsó lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A félelem-járó feléd harap, de sikertelenül. Csápjaival a félelem-járó lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy autentikus vámpír. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. A földön egy fekvő ember férfit pillantasz meg. Mellkasán komoly seb tátong, egy kettétört bot hever mellette. Ha segítesz neki, és bekötözöd, 16 TVP-t kell elköltened (20. jellempróba).

(Továbbmész...) [-67,-34] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Találsz egy oltárt. Leah híveié. Felfedeztél egy tűzrakó helyet. A tűzrakó gnóm libafasírtot dug az orrod alá, a finom étel csábításának nem is tudsz ellenállni. Két kézzel habzsolod a nyalánkságot, amíg megteheted. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kaffogó hebrencs. {támadása: 5.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd a kaffogó hebrencs jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy csontlepke.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontlepke jobb oldalát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontlepke fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A csontlepke harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ez nem lehet más, mint egy óriás csontváz. {támadása: 27.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. [20 pontot használtál fel, van még 57.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[-67,-35] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tintacsiga közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tintacsiga bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a tintacsiga testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a tintacsiga testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tintacsiga száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 4 tintát.) 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ó! Hiszen ez egy sírlidérc. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

(Továbbmész...) [-67,-36] Továbbra is síkságon vagy. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran híveié.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy élőholt mirg.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod az élőholt mirg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az élőholt mirg. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy csontlepke.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel iszonyatosan megcsapod a csontlepke jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a csontlepke bal szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A csontlepke harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a csontlepke száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Találsz nála 3 tolmokov-koktélt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 31 (limit: 1115), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 3130.
Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [-67,-37] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy tintacsiga. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a tintacsiga vékony szarvát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a tintacsiga testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 4 tintát.) 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy élőholt mirg.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt mirg testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt mirg bal vállát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az élőholt mirg testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az élőholt mirg. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy autentikus vámpír. {max. életpontja: 85-100.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzbokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vérszomjas csüldő. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vérszomjas csüldő egyik csápját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Elhajítod a vacak szintszívó trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes vérszomjas csüldő trófeát. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [30 pontot használtál fel, van még 27.]

f 2369 kísérletezel a 2369. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Vadul gondolkozol... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz éjurnát. (ld. enc.) 288 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van még 15.]

fkt 2368 10 felt. készítesz a 2368. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 15.]

fkt 2369 3 felt. készítesz a 2369. tárgyat (3 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 15.]

h 116 használod a 116. tárgyat
Lenyeled a finom, húsos gyümölcsöt. Egy pillanatig semmit sem érzel, de aztán megindul a hasad! Minden villámgyorsan történik, de szerencsére már előre letoltad a nadrágodat. Hopp, és még valami kicsusszant! Egy kis piros, csúnya, embriószerű valami. Egy kis szörnyeteg! Irtózva gondolsz rá, hogy mi lett volna, ha ez megnő a testedben. Eltaposod a férget. [2 pontot használtál fel, van még 13.]

e 20 élelemszerzés 13 pontért
Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.) Mohón a kajára veted magad. (-1 kaja.) [13 pontot használtál fel, van még 0.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 8. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 181 pontot. A következő körben tehát 180 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FELEJTÉS (68. PSZI KÉPESSÉG)
Ezt a pszi képességet a P 68 <kalandozó/faj/vallás/KT> paranccsal, 5 TVP-ért és 5 pszi pontért használhatod. (Vallásnál 991: Leah, 992: Dornodon, 993: Raia, 994: Elenios, 995: Sheran, 996: Tharr, 997: Fairlight.) A felejtés inaktívan lapul mindaddig, amíg a megadott kalandozóval/fajjal össze nem futsz. Ekkor a pszi működésbe lép, és ellenfeled elfelejti 1.) hogyan nézel ki te (vagyis kalandozószámodat nem használhatja parancsainak paramétereként), 2.) törlődnek feltételes parancsai (azok, amelyek a Feltételes Parancsok alatt vannak felsorolva, tehát nem tartozik ide pl. a Feltételes Lőfegyverhasználat). A támadás nem sikerül, ha ellenfeled megdobja mentális mentődobását. Mivel egyszerre csak egy mentális trükk alkalmazható egy találkozás folyamán, ha ellenfeledre egy másik inaktív pszi/varázslat is aktiválódik előbb, akkor a felejtés nem hajtódik végre. Mivel a felejtés némi mentális előkészületet igényel, csak akkor tudod alkalmazni, ha te lépsz rá egy kalandozó táborára, fordítva nem.

KÍ KONCENTRÁCIÓ (69. PSZI KÉPESSÉG)
Ez a pszi képesség lehetővé teszi, hogy kíd még kifinomultabb legyen, a harcművészeteket még nagyobb hatásfokkal alkalmazd. A kí koncentráció a következő fordulód elejéig tart, és eközben nagyobb valószínűséggel (hogy mennyivel nagyobbal, ez pszi képességedtől függ) használsz harcművészeti technikákat. Lehetőség van arra is, hogy második paraméterként megadj egy számot - egy harcművészet szint számát. Azt a sebzést/plusz támadást adó harcművészet technikát, amelyiket ennél a harcművészet szakértelemnél kaptál, gyakrabban fogod használni. Pl. P 69 3 hatására igyekszel a csatákban Kobraharapást alkalmazni. Nyilvánvaló, hogy a második paraméternek csak akkor van értelme, ha az 1,3,5,...HARCM.SZINTED értékek közül válogatsz. A kí koncentráció alkalmazása 5 TVP-be és 14 pszi pontba kerül.

AGYLETAPOGATÁS (70. PSZI KÉPESSÉG)
Ezzel a különlegesen hatékony pszi-képességgel más kalandozók tudásbázisát csapolhatod meg: a másik által ismert szörnyek és tárgyak E.F.-jét szerezheted meg. Az agyletapogatás egy teljes körön át működik, és automatikusan működésbe lép minden kalandozó esetén, akivel találkozol. Ha a kalandozó nem dobja meg mentális mentődobását, akkor megkapod egy tárgy vagy szörny E.F.-jét, amit ő ismer, de te nem. Az agyletapogatást a célpont néha megérzi, néha nem, függetlenül a sikertől. E pszi képesség alkalmazása: a P 70 parancs komoly koncentrációt igényel, a 2 TVP-n felül 16 pszi pontba kerül.

SZÜRKEÁLLOMÁNY AKTIVIZÁLÁSA (71. PSZI KÉPESSÉG)
Ez a pszi képesség lehetővé teszi agyad szürkeállományának jobb kihasználását. Abban a fordulóban (plusz a következő táborozás végéig), amikor aktivizálod, egyéb szakértelmeid kb. 15%-al jobban fejlődnek! Példa: egy GY 40 parancs 0.40-el növeli a gyógyítás szakértelmedet alacsony szinten, de ha a forduló elején kiadtál egy P 71 parancsot, akkor ez a növekedés 0.46 lesz. A képesség nagyon jól használható akkor, ha sok É vagy GY parancsot adsz ki a körben, ha egy kolostorban tanulsz, ha sokat mászol, stb. A P 71 parancs kiadása 5 TVP-be és 20 pszi pontba kerül.

ÉJURNA (2368. TÁRGY)
Rájössz arra, ha egy kissé felmelegíted az éjkövet, amihez elég egy egyszerű vaskohó is, akkor egy kőkalapáccsal, vagy más hasonló eszközzel szépen formázható lesz. Ügyesen tudsz belőle egy urna formát készíteni, amit ha lezársz, akkor hosszú ideig tárolhatod benne a bomló esszenciákat, egy éjurnában 10 darabot. Az éjurnát a KT 2368-as paranccsal tudod elkészíteni 10 TVP-ért, és a vaskohón és kőkalapácson kívül nincs másra szükséged hozzá.

KARAKTERLAP

Yaztromo, egy hosszú ősz hajú, félszemű troll férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 41. fordulód.

Erő: 15 (18) Szint: 9 Merészség: 5/5 Magasság: 254 cm
IQ: 21 Támadás: 8 Agresszió: 5 Testsúly: 474 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 11 Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 19 Életpont: 143/112 Jellem: semleges (-9) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (19) Varázspont: 49/3 Pénz: 50 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 18/8 Pszi pont: 42/16
Eddig összesen 233 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 245 TP-t kaptál. Jelenleg 11 959 TP-d van. A következő szinthez még 41 TP szükséges. Trófeáid: vérszomjas csüldő, északi aurach, sörényes ubuk.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 5/89 (+48%) szúrófegyverek: 15/13 (+33%)
vágófegyverek: 1/14 ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 4/44
dobófegyverek: 6/45 (+35%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
46,86 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 53

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 63 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/1 (+96%) 2. nyomkövetés: 9/10 (+67%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 2/45 5. csapdakészítés: 4/42 (+11%) 6. csapdaészlelés: 1/5
7. gyógyítás: 10/79 8. titkosírás: 1/63 9. felderítés: 1/57
10. szörnyidomítás: 1/0 11. teológia: 1/93 (+12%) 12. szerencsejáték: 1/0
13. versengés: 1/0 14. harcművészetek: 1/0 15. zene: 1/0
16. szörnyismeret: 3/55 17. pszi: 6/42 (+413%) 18. zárnyitás: 1/0
19. vadászat: 1/76 (+16%) 20. vitalitás: 1/0 21. bányászat: 4/18 (+51%)
22. testépítés: 1/0 23. főzés: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 20 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 300 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 1 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), Rodger kezdő üstjét (#1167) (max. 1 darabot, csak egyszer), éjurnát (#2368) (max. 10 darabot, csak egyszer), éjkövet (#2369) (max. 3 darabot, csak egyszer)
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
mászol max. 28 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
sörényes ubuk (#89) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 50)
nektoraf (#355), hadroszaurusz (#162), élőholt sullár (#216), vízionár (#66), manifesztátor (#124), nómenklatúra (#158), Zinthurg (#180), Rém (#315), lidérckirály (#316)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) hadiszerencse I (#13) csupasz izom (#28) szürkeáll. aktiv (#71)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. (teljesítve)
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 11, 12, 20, 31.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 32 (limit: 1115), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 3235.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 556 TU szükséges.)
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bőrsisak (#57) 1 * bronzpáncél (#90) 1 * mászókarom (#78)
1 * rézsisak (#72)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bumeráng (#249) 1 csontszablya (#64)
2 ezüstshuriken (#327) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 10 mérgezett tüske (#23) 1 * orgyilkos tőr (#225)
3 tolmokov-koktél (#351) 7 ubuk tüske (#131) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 ezüst gyűrű (#180) 3 ezüst nyaklánc (#117) 1 * két kard szimbólum (#144)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74)
1 + deus ex machina (#1) 1 éjkő (#2369) 1 fáklya (#36)
1 fenőkő (#1618) 1 kaja (#2) 1 keg gomba (#1615)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 moa antigrav (#2204)
1 rézkulcs (#75) 1 + tüskecsapda (#242)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 19 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 11]
2 vizestömlő (#3) [bennük 28 korty víz (#27), fér még: 12]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 álompor (#396) 1 bakkura bőr (#95) 12 drótszőr (#37)
1 evaporőr háj (#105) 2 fekete gyöngy (#99) 3 grákóbőr (#41)
2 grifftojás (#179) 2 gyöngymangó (#135) 10 halálvirág (#2371)
1 hebrencs állkapocs (#130) 10 kaktusztüske (#114) 1 lajhár csont (#236)
24 madártoll (#112) $2 mandibulapenge ($125) 6 móri gyümölcs (#116)
2 mutáns csont (#331) 4 ormánygőte csont (#21) 2 pirkit (#153)
2 purifikátor háj (#269) 1 rézdarab (#70) 17 sallank karom (#128)
6 smirglilevél (#29) 24 sünmedve tüske (#14) 5 szárnyas hernyó (#69)
$1 szvó-ektoplazma ($151) 1 tükör (#43) 16 varányszem (#30)
1 varkaudar csont (#1113)

Összsúly: 36.80 kg Megterheltség: 76%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 84 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 151 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 álompor (#396) 1 fémrúd (#104) 6 pirkit (#153)
3 vasérc (#152) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fekete gyöngy (#99) 1 hebrencs állkapocs (#130) 1 kaja (#2)
4 madártoll (#112) 1 ormánygőte csont (#21) 1 rézdarab (#70)
3 tolmokov-koktél (#351) 1 vashegyű lándzsa (#182)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-70 -69 -68 -67 -66 -65
-38
-37
-36
-35
-34
-33
-32
-31
-30
(-69,-33) ormánygőték (#18), olvasztókemence (#86), 18. jellempróba, Sheran oltár, vadász quwarg (#241)
(-68,-34) félelem-járó (#56), 20. jellempróba
(-68,-32) kőevő (#62), a 20. labirintus bejárata, érclelőhely
(-67,-37) tintacsigák (#74), élőholt mirg (#135), egy ismeretlen isten rúnaköve, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), vérszomjas csüldő (#114)
(-67,-36) 23. jellempróba, Sheran oltár, élőholt mirg (#135), csontlepke (#746)
(-67,-35) tintacsiga (#74)
(-67,-34) Leah oltár, tűzrakó hely (#1169), kaffogó hebrencsek (#88), csontlepke (#746)
(-67,-31) vaskohó (#155), 25. jellempróba, Sheran oltár, mélységi grittang (#103)

Üzenet küldése a karakternek