40. forduló, 42. forduló, Calen Randir összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. jún. 24. 0h:30'
EZ A 1075. JÁTÉKHETED, 41. FORDULÓD
1076. játékheted kezdete: jún. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 15 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4655
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4

CALEN RANDIR KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [51,99] koordinátán.
Pterois volitans átadott neked a 1. napon 15 TU-t. A játékvezető átadott Neked 1 Martian tekercsét.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
A kinemfogyó tegez termelt 4 nyílvesszőt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+87 életerő.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+39 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+31 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik TU regenerációdat. Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.) A lottó 1604. hetének nyerőszámai: 9, 7, 20. 3 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy technokolin nyomára vezet. Sajnos sikertelenül. [8 pontot használtál fel, van még 226.]

* 1. KP: tps 51 0 0 TVP spórolása: 51 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 51 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [51 pontot használtál fel, van még 175.]

dx 1 repítsen a d.ex.m. 1 lépésig
Mentálisan összpontosítasz. Igen, a következő pillanatban érzed, létrejött a kapcsolat a deus ex machinával! Utasítod, hogy vészhelyzetben 3 mérföldre repítsen el. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Megvilágosodtál! Egy ezüsttőr képe jelenik meg előtted, melyet az általad ismert összetevőkből már hiphop össze tudnál rakni. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 155.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 150.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve agykorbács. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.) [10 pontot használtál fel, van még 140.]

h 569 53 használod az 569. tárgyat
Hosszasan tanulmányozod Martian tekercsét, és közben arra gondolsz, hogy mennyire szeretnéd, ha képes lennél megtanulni az óriáserő varázslatot. Hirtelen nagy lobbanással a tekercs eltűnik, és a fejedben tisztán és világosan megjelennek a varázsszavak. Micsoda nagyhatalmú mágia! (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 140.]

id 89 1 idomítod a 89. szörnyet 1 pontért
Nekikezdesz a sörényes ubuk idomításának. Kemény feladat: a szörny lassan tanul, és nagyon makacs. Te azonban türelmes vagy. Megtérült a befektetett munka: a szörny most már mindent tud, amire idomítottad. A szörnyed teherbírása lehetővé teszi, hogy ezentúl 6 kg-al több terhet bírj magaddal vinni. 75 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 139.]

szm 89 megölöd a 89. szörnyet
Nem hajt elég hasznot a sörényes ubuk: leölöd. Úgy látszik azonban, hogy érzi a vesztét, mert védi magát!

Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a sörényes ubuk testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a sörényes ubuk farkát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sörényes ubuk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 5 ubuk tüskét. 417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 139.]

m 6 5 6 mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra
[50,99] Csökken a behatoló fény, ritkább az aljnövényzet: sűrű erdőben vagy. Itt, a természet teremtésének mélyén az áhítat csendje uralkodik. A legtöbben ezt az erdőt tartják Warn pusztái nyugati határának. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy szőrös pók. {támadása: 7.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szőrös pók testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a szőrös pók testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ököllel megütöd a szőrös pók testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a szőrös pók bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szőrös pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a szőrös pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 271 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [49,100] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy Pszinapszis nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 4x 1d4+9.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 36 életpontot vesztettél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Ellenfeled elszívta a pszi-energiád egy részét!(-9 pszi pont.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a Pszinapszis jobb lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Pengepajzzsal alaposan megvágod a Pszinapszis ködlő zsumókját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-1 pszi pont.) (-2 TU.) Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a Pszinapszis testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Pengepajzzsal alaposan megvágod a Pszinapszis egyik csápját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-2 pszi pont.) (-2 TU.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 mentát karkötő (ld. enc.). Magad mögé lököd a pitiáner karmos tankány trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő Pszinapszis trófeát. 1 082 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}

Egy hatalmas pókhálóba tekeredett alakot pillantasz meg. A pókháló tövében ott üldögél egy kövér pók, úgy látszik, jóllakottan, mert áldozatát egyelőre nem bántja. A szerencsétlen figura még lélegzik, bár nyilván megbénította a méreg. Ha segíteni akarsz, szükséged van egy fáklyára, amellyel elkergeted a pókot és leégeted a hálót. Ez a tevékenység 10 TVP-be kerül (16. jellempróba). Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [48,100] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Fehér mandula illatát hozza a szél. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy oltár van. Nyugatra egy phua-kúp van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Csak egy gátvakond. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gátvakond testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a gátvakond szőrös testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A gátvakond karmai majdnem eltalálnak! A gátvakond még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
76 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. [30 pontot használtál fel, van még 109.]

m 6 4 6 mozogsz nyugatra, délre, nyugatra
[47,100] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy északi aurach közeledik. {egyik sebzési módja: 1x 2d6+5.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az északi aurach tömzsi testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az északi aurach megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 aurach bőr. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 3 aurach fogat. 490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy hóhérbimbót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy krómkaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. A moa kódfejtő felzümmög. Mindjárt feltöri a phua kúpot! 3... 2... 1... és igen, meg is van! Gondolkodni, töprengeni kezdesz a nehéz feladványon. Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Nincs sok időd arra, hogy megszokd a benti, áporodott levegőt. Fegyveredet markolod, és jól teszed: a rád támadó bibircsók-óriás egy pillanatnyi habozási időt sem hagy.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a bibircsók-óriás jobb oldalát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel néhányszor megcsapod a bibircsók-óriás jobb lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a bibircsók-óriás jobb karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás csapása csak a levegőt találja. Ököllel párszor keményen megütöd a bibircsók-óriás ragyás testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a bibircsók-óriás jobb karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás lendületes ütése célt téveszt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 6 aranyat. 1 492 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 2 tintát. (Nincs mibe rakni 2 tintát.) Arra azonban nem számítasz, hogy hátulról támadnak rád. Egy nukleáris cickány mar beléd!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy szárazság. 35 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a nukleáris cickány bal vállát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a nukleáris cickány fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Véres nyál csordul ki a nukleáris cickány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 pirkitet. 1 807 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

A következő csata előtt magadhoz veszed a kincset, 1 titanitdukátot. Hmm, egy karmos tankány! Erre tényleg nem számítottál itt!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány jobb első lábát. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a karmos tankány testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a karmos tankány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a karmos tankány testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a karmos tankány testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. A karmos tankány karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 tankány karmot. 1 643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

A következő csata előtt magadhoz veszed a kincset, 10 pirkitet. Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen! {védettsége: 7 szúró, 9 vágó, 7 ütő ellen.}

Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a massza testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a massza fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A massza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
855 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! Hopp, itt van egy ritka kincs, egy moa ékkő! Kutatsz, kutatsz... Megvan! KIIIINCSS! A következő kincseket találtad: egy ametiszt medál, 2 sallank nyíl, egy aranylánc, egy nyu-shuriken és 5 arany. Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Azt látod, hogy egy árnymanó suhanc kőkésével a növényeket tépdesi, vagdossa módszeresen. A brutális rombolásnak már jónéhány bokor és fa áldozatul esett. Ha meg akarod akadályozni az értelmetlen pusztításban, 8 TVP-t kell elköltened (18. jellempróba). Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Feltöltöd a vizestömlőt. Látsz egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 30 pontot kell rákölteni.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Nyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [47,101] A dombságot elhagyod, sűrű erdőbe érkeztél. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy gorombilla. {egyik sebzési módja: 2x 2d4+3.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a gorombilla szőrös karját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a gorombilla testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A gorombilla összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 lapockacsontot. 67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mohón zabálni kezdesz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [46,101] Az erdőt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy evaporőr nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az evaporőr hengertestét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed az evaporőr testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 evaporőr hájat. 161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy hegyes fülű, zöld bőrű apró fickót pillantasz meg, két nagy kő közé szorítva. - Segíts, kérlek! - rimánkodik. - gaz Baar-orkok raktak ide, és hamarosan visszajönnek értem, hogy megegyenek! - Ahhoz, hogy a köveket félretold, és a lényt kiszabadítsd, 14 TVP-t kell elköltened (17. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy phua-kúpot. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-1 kaja.) [60 pontot használtál fel, van még 49.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[45,101] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy gonyolék közeledik. {egyik sebzési módja: 1x 1d6.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gonyolék bal vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a gonyolék guvadt szemét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Nyelvét a gonyolék feléd löki, de eredménytelenül. A gonyolék szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [44,101] Még mindig bozótos. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bíborgörény lehet. {max. életpontja: 8.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel kegyetlenül megütöd a bíborgörény szőrös testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a bíborgörény farkát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A bíborgörény megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
23 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy smirglibokrot. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy tetemember. {védettsége: 28 szúró, 22 vágó, 12 ütő ellen.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 29.]

v 15 110 3 elmormolod a 15. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 3 új vapár ág. [-21 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 14.]

hu 8 94 714 hulladék: 8 94 714
Hulladék, ezért nem gyűjtesz szöges bunkót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzhegyű nyilat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rőtmanó kacagányt. [0 pontot használtál fel, van még 14.]

hu 212 70 hulladék: 212 70
Hulladék, ezért nem gyűjtesz dorony tüdőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 14.]

d 242 2 eldobod a 242. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 tüskecsapdát. [0 pontot használtál fel, van még 14.]

tpf 51 TVP elővétele: 51 pontért
Felszabadítottunk neked 51 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 65.]

ef 3 501 energia fejlesztése 3
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 44.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 34.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 24.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bíborgörény. {max. életpontja: 8.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a bíborgörény testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a bíborgörény bal vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A bíborgörény állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
23 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 14.]

szk 84 keresed a 84. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy bíborgörényt. [0 pontot használtál fel, van még 14.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 9.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 29, 30.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól rutinos, rafinált kalandozó helyett profi, nagy tudású harcos. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +14 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben 9 pontod maradt, ebből a következő körre 9 pontot vihetsz át. Kapsz még 180 pontot. A következő körben tehát 189 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MAKRÓK
Végre! Sikerült hát megnyerned egy serteperte tündérkét magadnak, segedelmével talán kicsit jobban rendszerezni tudod fejedben az elintéznivalókat.
A játék nyelvén ez annyit jelent, hogy összeállíthatsz egy olyan makrót, azaz max. 10 parancsos utasítássort, amit később bármikor, egyetlen paranccsal életre hívhatsz. A makrón belül nem használhatod ugyanazt a parancsot, tárgyat vagy varázslatot kétszer, úgy sem, hogy eltérő paraméterekkel próbálod használni őket. Ha ilyet raksz a makróba, egyszerűen nem fog lefutni. Makró parancson belül természetesen másik makró parancsot sem futtathatsz.
A makrók beállítása a MAK paranccsal történik.
A MAK <makró sorszáma> <X = parancsok száma> kétparaméteres paranccsal az ezután kiadott X parancsod bekerül az adott sorszámú makróba, felülírva az ott lévő korábbi parancsokat. A makrók mentésekor a mentendő parancsok lefutnak.
A MAK <makró sorszáma> <X = parancsok száma> <Y = kezdő parancs száma> háromparaméteres paranccsal pedig az adott sorszámú makróban az Y. parancstól felülírod a meglévő utasításokat az ezután kiadott X paranccsal. A makrók módosításakor a mentendő parancsok lefutnak. A korábban kialakított makrókba való parancsbeszúrásra nincs lehetőség.
A MAK <makró sorszáma> egyparaméteres paranccsal pedig a korábbiakban beállított makrót tudod futtatni.
Most még csak egy makród van, így a MAK parancs első paramétere 1 lesz minden esetben. Ha azonban sikerülne a jövőben újabb serteperte tündérkéket az oldaladra állítani, akkor már több makró beállítására és használatára is lehetőséged lesz. (Újabb serteperte tündérkékkel eldugott palotáik felkutatásával találkozhatsz!)
Azt, hogy korábban milyen parancsokat állítottál be makróidba, a karakterlap Makróid dobozában láthatod.

MARTIAN TEKERCSE (569. TÁRGY)
Bár első érintésre valami furcsa hidegség tölt el, mikor kézbe veszed a régi korok e mesés iratát, hamar túlteszed magad fenntartásaidon, és alaposan szemügyre veszed, mit tudhat e tekercs. Hát igen! A régi istenek hatalma ma is félelmetes: bár e tárgyat csupán egyszer használhatod a H 569 <varázslat> paranccsal, mert utána porrá foszlik, de hatására megtanulhatsz egy tetszőlegesen kiválasztott papi varázslatot, amelynek sorszáma 200-nál kisebb.

EZÜSTTŐR (322. TÁRGY)
Az ezüsttőr puha, törékeny, keveset sebző fegyver. Van azonban egy nagyon nagy előnye: sok olyan mágikus teremtményt is meg lehet vele sebezni, amelyet normál fegyverekkel (fa, csont, bronz, vas) nem. Az ezüsttőr 2d4+1 sebzésű szúrófegyver, balkezes fegyverként is használható. Elkészítéséhez 25 TVP, két ezüstdarab és egy olvasztókemence szükséges.

AGYKORBÁCS (97. TÁMADÓ PSZI KÉPESSÉG)
Ezt a pszi képességet akkor kapod meg, ha már járatos vagy a támadó/védekező varázslatok használatában. Ezekhez hasonlóan, harcban alkalmazhatod, akkor, amikor támadó varázslatot használnál. Az agykorbáccsal közvetlenül az ellenfél idegpályáit támadod, ezzel iszonyatos fájdalmat okozva. Pszi szakértelmed határozza meg, hogy a támadás milyen erősségű, azaz hány életpont sebzést tudsz okozni. Az, hogy a támadás teljes mértékben sikeres, vagy csak részben, az ellenfél mentális ellenállásától (szerencse és IQ) és a te pszi szakértelmedtől függ. Bizonyos varázslatok és pszi-képességek tökéletes védelmet nyújtanak ez ellen a támadás ellen, valamint az aggyal nem rendelkező lények is immúnisak rá. Használata 6 pszi pontba kerül. [Megjegyzés: amennyiben van jobban sebző varázslatod, akkor is érdemes az agykorbácsot a TV listába rakni, mert használatára akkor fog sor kerülni, ha már elfogyott a varázspontod.]

ÓRIÁSERŐ (53. VARÁZSLAT)
Végre megszerezted minden Tharr-pap álmát, a plusz sebzést adó varázslatot! Ennek a kellemes varázslatnak az elmormolása 24 VP-be kerül, és 5 TVP-be. Ettől kezdve egészen a következő forduló elejéig tart. Minden támadásodra kapsz +1 sebzést (tehát ha már háromszor támadsz a fegyvereddel, akkor körönként +3-at!). Ha tapasztaltabb leszel, akkor ez támadásonként +2-re ill. +3-ra is nőhet! A varázslat anyagi komponense egy sallank karom.

MENTÁT KARKÖTŐ (1551. TÁRGY)
A mentát karkötő minden pszionicista álma. Amíg karodon viseled, talán kicsit többször fogod ellenőrizni, hogy tested teljes anyagi valójában létezik, de az érzés mellett olyan előnyt tapasztalhatsz, mely talán feledteti veled szorongásaidat. A mentát karkötő viselésekor mentális varázslataid ellen (ebbe támadó pszi képességeid is beletartoznak) -5-tel dobják ellenfeleid a mentődobásaikat.

KARAKTERLAP

Calen Randir, egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd színe zöld. Sheran elsőáldozója vagy. Papi hited: 42. A Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 41. fordulód.

Erő: 11 (18) Szint: 16 Merészség: 6/5 Magasság: 142 cm
IQ: 23 (42) Támadás: 28 Agresszió: 3 Testsúly: 41 kg
Ügyesség: 19 (24) Védekezés: 37 Menekülés: 30 % Életkor: 143/143 év
Egészség: 11 (17) Életpont: 282/169 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 14 (21) Varázspont: 230/54 Pénz: 437 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 21/12 Pszi pont: 70/-2
Eddig összesen 383 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 488 TP-t kaptál. Jelenleg 120 338 TP-d van. A következő szinthez még 59 662 TP szükséges. Trófeáid: nukleáris cickány, köpködő bruhatag, Pszinapszis. A 34. fordulódban 46057 arany került a bankszámládra. 46393 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 7/58 (+48%) vágófegyverek: 18/3 (+23%) lőfegyverek: 13/75 (+15%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílvessző (#108) (10 -12.); tünde nyíl (#554) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
44,101 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 57

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1356 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/33 (+12%) 2. nyomkövetés: 13/56 (+18%) 3. mászás: 4/0
4. csapdakészítés: 17/45 (+26%) 5. csapdaészlelés: 1/15 6. gyógyítás: 1/19
7. titkosírás: 4/32 (+12%) 8. felderítés: 2/61 9. szörnyidomítás: 4/72 (+1%)
10. teológia: 11/26 (+9%) 11. zene: 2/20 12. szörnyismeret: 8/29 (+22%)
13. pszi: 10/10 (+24%) 14. vadászat: 4/69 15. bányászat: 2/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz nyílvesszőt (#108) (max. 12 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot )
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219), kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219), piromenyétet (#99) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), púpos burástyát (#92) fedett veremmel (#219), kardfogú fülemülét (#146) szuper hálócsapdával (#274), sünmedvét (#33) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), garokkot (#73) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Pikoló (#7010)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) szárazság (#48, 6 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
szárazság (#48) >> 12. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
21, 22, 28, 53.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri titkosítás verseny
Megölt szörnyek: 50. Szerzett pont: 5600. Beállított erő: 0 Összpont: 5600

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
profizmus (200)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 27 TU. szükséges még: 3 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 254 TU szükséges.)

Összsúly: 96.50 kg Megterheltség: 66%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 26 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 kaja (#2) 4 nyílvessző (#108) 2 tüskecsapda (#242)
1 Martian tekercse (#569)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
11 arany (#50) 1 ametiszt medál (#275) 1 aranylánc (#191)
1 aurach bőr (#658) 3 aurach fog (#657) 1 evaporőr háj (#105)
1 lapockacsont (#33) 1 mentát karkötő (#1551) 1 moa ékkő (#2718)
1 nyu-shuriken (#157) 12 pirkit (#153) 2 sallank nyíl (#129)
1 tankány karom (#237) 1 titanitdukát (#1480) 5 ubuk tüske (#131)
3 vapár ág (#110) 1 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

43 44 45 46 47 48 49 50 51 52
98
99
100
101
102
(44,101) bíborgörények (#84), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), tetemember (#123)
(45,101) gonyolék (#13)
(46,101) evaporőr (#69), 17. jellempróba
(47,100) északi aurach (#350), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), bibircsók-óriás (#120), nukleáris cickány (#155), karmos tankány (#137), massza (#217), phua-kúp (#372), oltár, 18. jellempróba, tavacska, vaskohó (#155)
(47,101) gorombillák (#38)
(48,100) gátvakond (#57)
(49,100) Pszinapszis (#974), 16. jellempróba
(50,99) szőrös pók (#100)
(51,99) sörényes ubuk (#89)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2024.06.23 13:32 Változások a számládon! Zseton levonás: 45 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Martian tekercse -> 1.)
2024.06.23 13:32 Változások a számládon! Zseton levonás: 150 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Makró -> 1.)
˙

Üzenet küldése a karakternek