409. forduló, 411. forduló, Szőrös Karom összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. szept. 1. 9h:12'
EZ A 649. JÁTÉKHETED, 410. FORDULÓD
650. játékheted kezdete: szept. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5367
SZÁMLA : XXXX

SZŐRÖS KAROM KALANDJAI


63 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [360,80] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 Rhatt páncélját (1050 arany).
A táborozás 3. napján összefutsz egy barna, göndör hajú, zöld szemű alakváltó férfival. Bőre színe zöld. Fairlight félisten hatalmú uralkodó papja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy császári kesztyűt, egy csonka fülbevalót, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Eldaran karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy natharion gömböt, egy örökkéval. rubinját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy tűzúr csizmáját, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy rubin sárkány trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Friedurgonoma trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Málhásállata egy sivatagi doareg. {támadása: 51.} Auráját érzékelve máris tudod, ő is semleges. Összeismerkedtek. Az ő neve Dark Quen. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Az 5. napon összeakadsz egy barna, copfos hajú, barna szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Sheran félisten hatalmú uralkodó papja. Egy adamantit kesztyűt, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy csillogó karkötőt, egy drakolder gyűrűt, egy Emma kötényét, egy gólemgyűrűt, egy hósárkánybőr csizmát, egy játékmesteri palástot, egy Kabol gyűrűjét, egy kabutót, egy Natharion amulettet, egy natharion talizmánt, egy örökkéval.smaragdját, egy ősmágus fülbevalóját, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy ryuku vállvédőt, egy torz fülkarikát és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy kreiton jótündér trófea és egy rd'alv lélektipró trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy nunchakut tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított élőholt sullár. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, ő is semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Bűvös Bonyók. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Az 5. napon összeakadsz Weeleannal. Ő Veronel férje! Tharr első számú avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy ezüsttölgy karkötőt, egy ezüsttölgy kesztyűt, egy ezüsttölgy nadrágot, egy ezüsttölgy vállvédőt, egy Fairlight övét, egy háború gyűrűjét, egy játékmesteri palástot, egy jegygyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kreiton palástot, egy Morgan sipkáját, egy óriások övét, egy örökkéval. rubinját, egy örökkéval.gyémántját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd karkötőt, egy Sshreakza amulettjét, egy szirén köpenyét, egy Teremtő koronáját és egy tűzúr csizmáját visel. Ruháján a Quwarg Invázió Smaragd Keresztjét viseli. A Pöröly Olimpia réz emlékérmét viseli. Fegyverzetét egy Dl'orkhaugruk trófea, egy triklem drakolder trófea és egy tleikan rémeb trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy eltaposott quwarg. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biethlan kardot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy tüskés gigaféreg a hátasa. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Megszólal: " Az erdők mélyén megtalálod a békét és a nyugalmat." A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+3 varázspont).
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 17. napon összeakadsz Annakkal. Sheran lényének egy nagyobb része. Egy árnygyűrűt, egy bársony övsálat, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy háború gyűrűjét, egy halálhozó karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy inváziós amulettet, egy kreiton palástot, egy mihlanil medált, egy moa csiptetőt, egy moa karkötőt, egy moa köntöst, egy moa nadrágot, egy moa sisakot, egy moa vállapot, egy moa védőkesztyűt, egy moa védőmellényt, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval. topázát, egy ősmágus fülbevalóját, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy virág szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy élőholt drakolder trófea, egy triklem drakolder trófea és egy tleikan rémeb trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy tleikan nyársat, bal kezében egy moa hárítópajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 19. napon összefutsz Silverstrone-nal. Tharr isteni megnyilvánulása. Egy arany sárk. kesztyűt, egy arany sárk.karperecet, egy arany sárkányköpenyt, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkánysisakot, egy arany sárkányvállapot, egy arany sárkányvértet, egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy Blounther gyűrűjét, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy fűzött kagylósort, egy gólemgyűrűt, egy jégisten amulettet, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy ogre övet, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősi csizmát, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy rubin fülbevalót, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy smaragd karkötőt, egy Teremtő koronáját, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet és egy varkaudar szimbólumot visel. A Pöröly Olimpia réz emlékérmét viseli. Ruházatát egy élőholt drakolder trófea, egy triklem drakolder trófea és egy zg'umrad facsaró trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd. Silverstrone-t kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 21. napon megintcsak találkozol Annakkal. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 24. napon találkozol egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű ember férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy bozontfonatot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy háború gyűrűjét, egy játékmesteri palástot, egy kreiton palástot, egy kyorg karkötőt, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni csizmát, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni köpenyt, egy mahagóni koronát, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy Natharion amulettet, egy natharion talizmánt, egy og'lhobn fülbevalót, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Teremtő koronáját és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy élőholt drakolder trófea, egy og'hlobn mészáros trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy hófehér farkasfej. Jobb kezében egy biethlan lándzsát, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Mentális auráját felismered, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Odébbállsz.
A 26. napon találkozol Fist Fighterrel. Sheran félisten hatalmú szolgája. Egy Blounther gyűrűjét, egy cetbőr válltömést, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy kabutót, egy kotét, egy Luthius karkötőjét, egy Ovgun nyakláncát, egy rizspapír-vértet, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy tűzúr csizmáját és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy rubin sárkány trófea, egy Friedurgonoma trófea és egy Shear'niz'il trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. {ereje: 79.} Látod rajta, hogy a KÍ nagy ismerője, ezért a kellő tisztelettel közeledsz hozzá, majd meghajoltok egymással szemben. Á, szóval, ő is meglátta benned a tudás szikráját! "Üdvözöllek, nagy tudású mester!" - köszöntöd, majd megkérded, hogy nem tanítana-e. Sajnos, nemet mond. Ajjaj, van mit tanulnod e nagy harcművésztől! Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 53. napon összefutsz Norbertinával. Elenios személyes tanácsadója. Egy bozontfonatot, egy drakolder gyűrűt, egy hósárkánybőr csizmát, egy játékmesteri palástot, egy kyorg vállpántot, egy Luthius karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy Natharion amulettet, egy Natharion karkötőt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval. zafírját, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Raia csataszoknyáját, egy Rughar gyűrűjét, egy szem szimbólumot, egy Urgod kesztyűjét és egy Ovgun nyakláncát visel. Fegyverzetét egy kémsárkány trófea, egy groxmati átokmanó trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tüskés gigaféreg. Teherhordója is van: egy eszement trappoló! Szegény állat majd megszakad. Familiárisa egy sárgarigó. Elég egy mentális pillantás aurájára: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki, melynek neve ment.felfrissülés. (ld. enc.)
Ravashack, amikor összefutottatok, adott neked egy kőkalapácsot, egy kavadu iszákot, egy sullár hólyagot, egy uzbány csőrt, 2 szeksztánst, 58 madártollat és egy aranytermő ládikót. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a khór darázs (ld. enc.). Végre megismerted Árnyéktáncos (1102. kalandozó) és Reywind (5073. kalandozó) nevét. Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) vérvörös köpenyt (ld. enc.), drakolder szemet (ld. enc.), Szent Pörölyt (ld. enc.), cápaölő tőrt (ld. enc.) és norgat kulcsot (ld. enc.). Nocsak, kaptál egy sötét tekercset! A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+116 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+209 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.

* 1. KP: használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: ametiszt medál (kudarc), aranygyűrű (12 ap), aranylánc (20 ap), borostyán függő (6 ap), ezüst karkötő (14 ap), ezüst nyaklánc (kudarc), rejtőköpeny (14 ap), összesen 66 arany, 14 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 745.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-27 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 740.]

* 3. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 735.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-31 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 730.]

* 5. KP: használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz energiával. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 725.]

* 6. KP: élelemszerzés 30 pontért
Sajnos, a Sötét Földön nem tudsz ennivalót keresni. [0 pontot használtál fel, van még 725.]

* 7. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-37 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 720.]

* 8. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 720.]

* 9. KP: használod az 1253. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +40 max. életerő, +40 életerő.) [5 pontot használtál fel, van még 715.]

* 10. KP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 715.]

v 21 1 elmormolod a 21. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 1 kaja. [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 710.]

t 115 1 támadod a 115. szörnyet
FT 115 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 710.]

v 84 115 elmormolod a 84. varázslatot
67 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 72 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 710.]

v 86 elmormolod a 86. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-29 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 710.]

sze 339 elengeded a 339. szörnyet
Leszeded a köteleket, és elengeded a sziklaskorpiót. Egy darabig még álldogál, szokatlan neki a szabadság: de aztán a biztatásodra nekiindul. (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 710.]

a 4718 10 átadod a 4718. tárgyat a 10. szörnynek
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú kalandozó. [0 pontot használtál fel, van még 710.]

kb 37 100 kiveszel a bankból a 37. tárgyat (100 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 100 drótszőrt. [0 pontot használtál fel, van még 710.]

hu 632 hulladék: 632
Hulladék, ezért nem gyűjtesz arkog követ. [0 pontot használtál fel, van még 710.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[361,80] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy kátránygödröt. Északnyugatra nézve látsz egy gejzírt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Mozgást észlelsz oldalról. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy pszi elementál lord. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. Semmi eredménye! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pszi elementál lord párolgó héját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan ellenfeledre támadsz. {KCC:} Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a pszi elementál lord ködlő zsumókját. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a pszi elementál lord bal lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi hatás! Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Csápjaival a pszi elementál lord csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-11 pszi pont.) (-2 TU.) Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a pszi elementál lord testét. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a pszi elementál lord testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-14 pszi pont.) (-3 TU.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 obszidián karkötő, egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs és egy nagy bronzkulcs. 3622 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 36, gyógyulás: 7, összesen: -29 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [362,80] Sivatagba érkeztél. A pusztával ellentétben, itt bőven van légmozgás, ocsmány homokviharok dúlnak. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Egy Orkhan Thai közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 21 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az Orkhan Thai jobb vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (55 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Mágusölővel párszor kilyukasztod az Orkhan Thai tűztestét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal megvagdalod az Orkhan Thai tűztestét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Mancsával az Orkhan Thai megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Mágusölővel megcsapod az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az Orkhan Thai bal karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy Eldaran karkötője. 2680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 206, gyógyulás: 11, összesen: -195 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+177 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy kátránygödröt. Elrakod a távcsövet. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [363,80] Elfásulva mész tovább a sivatagban. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy kátránygödröt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tűzelementál. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 7 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a tűzelementál bal vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a tűzelementál testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a tűzelementál testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a tűzelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 24 életpontot vesztettél. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a tűzelementál lángoló testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a tűzelementál testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A tűzelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 9 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 391, sebződés: 105, gyógyulás: 14, összesen: -91 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [64 pontot használtál fel, van még 646.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
8 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 646.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 646.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [20 pontot használtál fel, van még 626.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[364,80] Ahogy előre mész, süvítést hallasz, és a szél homokot fúj az arcodba. Aztán a szél természetellenes gyorsasággal elül. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Orkhan Thai került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 22 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az Orkhan Thai jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (42 életpontot vesztettél.) Te itt életveszélyben vagy. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 1, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+177 életerő.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [365,80] Kiszáradt szájjal botorkálsz előre a sivatagban. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy lávatavat. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Hirtelen mozogni kezd a föld! Reménykedsz, hogy az éppen most megpillantott sivatagi ló csontváza alkalmas rejtekhely lesz. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy dűnelord ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. [56 pontot használtál fel, van még 570.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [20 pontot használtál fel, van még 550.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[366,80] Ahogy előre mész, süvítést hallasz, és a szél homokot fúj az arcodba. Aztán a szél természetellenes gyorsasággal elül. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. A feléd közeledő tűzelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 28 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tűzelementál lángoló testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mágusölővel megvagdalod a tűzelementál testét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a tűzelementál lángoló testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A tűzelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Mágusölővel megvagdalod a tűzelementál jobb karját. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a tűzelementál fejét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A tűzelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 7 életpontot vesztettél. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 131, gyógyulás: 15, összesen: -116 ÉP}

A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy vaskohót. Északra nézve látsz egy lávatavat. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [367,80] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő kronokukac mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kronokukac testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kronokukac fejét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a kronokukac jobb vállát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-4 TVP). A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-4 TVP). Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kronokukac nyálkás farkát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-3 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény idődet lopja (-2 TVP). Véres nyál csordul ki a kronokukac száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 23, gyógyulás: 7, összesen: -16 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight híveié. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ramit kő) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 ramit követ! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy lávatavat. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [368,80] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát.

Találsz néhány eldobott tárgyat: 1 szöges páncél [szöges páncél ládikóba-> 24 arany, -2 ÉP], 4 arkog kő [arkog kő ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP]. Elteszed őket. [32 pontot használtál fel, van még 505.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
8 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 505.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. A keresés eredménnyel járt! Megvizsgálod, milyen tárgyakat találtál: 1 varkaudar lándzsa [varkaudar lándzsa ládikóba-> 5 arany, -2 ÉP], 1 mópat tetem (ld. enc.). Elteszed őket. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 485.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[369,80] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [370,80] Tovább kóborolsz a pusztán.


(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [16 pontot használtál fel, van még 469.]

in 4683 305 472 leírod a 4683. kalandozónak a 305. szörnyet a 472. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Banyapók. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) dizen kulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 469.]

in 3796 305 472 leírod a 3796. kalandozónak a 305. szörnyet a 472. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Banyapók. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) dizen kulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 469.]

* 1. BP: átadod az 504. tárgyat az 5188. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 aranytermő ládikót Ravashack részére. [5 pontot használtál fel, van még 464.]

* 2. BP: átadod a 32. tárgyat a 226. tárgyat a 232. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 2 szeksztánst Ravashack részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 3 ramit követ Ravashack részére. Sajnos nincs nálad ilkin érc. [10 pontot használtál fel, van még 454.]

* 3. BP: t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 454.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot
8 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 36 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 454.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy művészi porolitot. Köveket hordasz egymásra. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 354.]

* 6. BP: t. energia kisütése: 133
Nem találsz alkalmas helyet a szent tölgy elültetésére. [0 pontot használtál fel, van még 354.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 354.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 314.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 274.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 234.]

tf 3 34 fejleszted a 3. tulajdonságodat 34 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [34 pontot használtál fel, van még 200.]
A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-40 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 9, 11.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a spagulár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 551 pontot. A következő körben tehát 751 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MENTÁLIS FELFRISSÜLÉS (255. TUDATI KÉPESSÉG)
A tudati energiát immár nemcsak elméd, de akár tested felfrissítésére is képes vagy használni. Ha az EK 40 <TU> parancsot kiadod, a megadott számú tudatpontot átváltod TVP-re 1:5 arányban [azaz 1 TU-ért 5 TVP-t kapsz]. Ezt akkor is automatikusan megteszed, ha fordulód elején tudatpontjaid száma meghaladná azt a mennyiséget, melyet maximálisan kezelni tudsz. 2004. jún. 2-től érvényes korlátozás: Egy körben legfeljebb 2*MXTU/7 TU-t válthatsz így át (de legfeljebb az adott körre kapott TVP 20%-kát). Ha egy körben nem használod ki a teljes keretet, az továbbmegy a következő körre, max. 5 körig halmozhatsz így.
Amennyiben tudatod vezetője letiltja számodra az EK parancs használatát, úgy a regenált tudatpontjaid egy részét automatikusan átváltod TVP-re (a fenti arány szerint), és ennek segítségével a maradékot befejleszted a képességbe. (de az utolsó TU-t mindenképpen EF paranccsal kell befejleszteni.)

KHÓR DARÁZS (348. SZÖRNY)
Az erdőjáró vadász varkaudarok és varkaudar kószák által Khór bányáiból betelepített "házikedvencek" gyorsan az erdő rémeivé váltak. Ezek a kutya méretű, iszonyatos darazsak képesek az erdő bármely kisebb állatát egy pillanat alatt megölni, és a nagyobbakra is veszélyesek. A folyton repkedő darazsat nehéz szúrófegyverrel eltalálni, de egy ütőfegyverrel könnyedén lecsaphatod.

VÉRVÖRÖS KÖPENY (412. TÁRGY)
Ezt a köpenyt csak a Vérvörös Légió Közös Tudat tagjai készíthetik el, és kizárólag ők viselhetik. A köpenyt ellopni nem lehet. A vérvörös köpeny fontos nemcsak kinézete, de tudati kötődése folytán is a Légió számára, bizonyos tudati képességek működésképtelenek enélkül. A köpeny viseletéhez a KF 412 parancsot kell kiadnod. A köpeny készítésének titkát kizárólag a KT tagjai ismerik.

DRAKOLDER SZEM (478. TÁRGY)
"Leölve egy triklem drakoldert, kinyerheted nagy, guvadt, vizenyős szemét..." - hát ez mégiscsak nevetségesen hangzik! Hogy Ghalla egyik legnagyobb hatalmú, némely vidékeken kisebb istenként uralkodó, mágiától lüktető lényét csak úgy egy kalap alá venni a csontjáért, bőréért és hasonlókért leölt szerencsétlen szörnyekkel! No igen, a drakolder szem ezúttal nem egy átlag komponens, hanem a hihetetlen teljesítményedet (vagy egyszerűen csak szerencsédet) jelképező trófea.

SZENT PÖRÖLY (485. TÁRGY)
A Szent Pöröly a Pöröly Rend szent tárgya, amelyet egy másik létsíkról sikerült visszaszerezni, a Gonosz ellen vívott harc során. A pörölyben egy nagyhatalmú szellem van bezárva, aki valaha maga is harcot vívott az elnyomásra törekvő gonosz ellen. A pöröly megvédi hordozóját a kasztroplanáris térben terjedő káros csapásoktól. Ehhez a pörölyt nem kell KF-elni. A Szent Pörölyt természetesen lehetetlen ellopni, és védő hatását kizárólag a KT tagjaira fejti ki.

CÁPAÖLŐ TŐR (480. TÁRGY)
Ezt a különleges mágikus tárgyat az elf mesterharcos készítette a csatornán átkelni szándékozó kalandozók számára. Ez egy rozsdás fémdarab, amely azonban 4D4+4 sebzésű vízifegyverré változik, ha a csatornában kelet felé úszol, és vércápával találkozol! Ilyenkor a cápaölő tőr 36-os erővel ruház fel! Semmilyen más esetben nem tudod a cápaölő tőrt használni. A használatához szükséges minimális víziharc szakértelem 6-os.

NORGAT KULCS (471. TÁRGY)
A norgat zárak hihetetlenül trükkös szerkezetek, és még egy roxati céhmester is megszenved, amíg kinyit egyet a megfelelő kulcs nélkül. A norgat zárak titka némi mágiában rejlik, amelynek kulcsa a vörös fényben vibráló norgat kulcs. Sajnos a norgat kulcs könnyen tönkremehet, ha nem mondod ki a megfelelő varázsszót a használatakor.

MÓPAT TETEM (584. TÁRGY)
Nna, ezt most megcsináltad! Most mit fogsz kezdeni ezzel a döglött mópattal? Máris nagyon büdös, pedig a tetem még nem indult oszlásnak. Szabadulj meg tőle mielőbb!

KARAKTERLAP

Szőrös Karom, egy barna, hosszú hajú, barna szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran félisten hatalmú szolgája vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 410. fordulód.

Erő: 57 (60) Szint: 25 Merészség: 7/5 Magasság: 177 cm
IQ: 72 Támadás: 26 Agresszió: 6 Testsúly: 60 (30) kg
Ügyesség: 70 Védekezés: 85 Menekülés: 40 % Életkor: 42/42 év
Egészség: 66 (68) Életpont: 410/200 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 60 (63) Varázspont: 980/8 Pénz: 416 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 23/6 Pszi pont: 39/8 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2644 szörnyet (3 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 8251 TP-t kaptál. Jelenleg 1609103 TP-d van. A következő szinthez még 90897 TP szükséges. Trófeáid: pszi elementál lord, Notermanthi, méregelementál. A 407. fordulódban 6304 arany került a bankszámládra. 6398 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 30/30 szúrófegyverek: 22/94 (+4%)
vágófegyverek: 24/86 (+9%) ütőfegyverek: 10/80 lőfegyverek: 30/15 (+5%)
dobófegyverek: 21/72

Feltételes fegyverváltás: mágusölő (#422) (200%) << vasalt bunkó (#181) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 30/90 (+10%) 2. nyomkövetés: 86/40 (+16%) 3. lopás: 3/94
4. mászás: 16/56 5. csapdakészítés: 21/40 6. csapdaészlelés: 9/75
7. gyógyítás: 33/69 (+80%) 8. titkosírás: 11/51 9. felderítés: 37/7 (+30%)
10. szörnyidomítás: 11/55 11. teológia: 52/80 (+20%) 12. taumaturgia: 42/82 (+4%)
13. szerencsejáték: 1/12 14. harcművészetek: 19/53 15. zene: 6/0
16. szörnyismeret: 5/50 17. pszi: 2/54 (+5%) 18. zárnyitás: 14/31
19. vadászat: 11/87 20. bányászat: 20/88 (+15%) 21. úszás: 15/16

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 2 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer)
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219), tigroszlánt (#43) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16)
massza (#217), dehidrátor (#151) (csak egyszer), ezoterikus mardel (#184), acéldarázs (#140), ongóliant (#159), éjkornis (#228), trikornis (#104), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), törpemammut (#115)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
bűbájlidérc (#761), ember (#1), elf (#2), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), Leah hívők (#991), alakváltó (#7), troll (#5), Összhangzat (#9152)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +21 vp 17 költség alatt; taumaturgia: +26 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) revitalizáció (#52) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13)
pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nukleáris cickány (#155) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

HŐSTETTEID
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 élőholt, 16 vadász, 10 nagymester, 15 parafenomén, 12 rohamosztagos, 7 ősmágus.
Olimpiai helyezéseid: első hely a futás-versenyen a XIII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ametiszt medál (#275) 1 aranygyűrű (#193) 1 aranylánc (#191)
1 borostyán függő (#162) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 ezüst karkötő (#158)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 ezüsthegyű nyíl (#323) 3 kaja (#2)
1 rejtőköpeny (#277) 1 aranytermő ládikó (#504) 2 szeksztáns (#32)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
139 arany (#50) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 100 drótszőr (#37)
1 Eldaran karkötője (#373) 1 ezüst kulcs (#184) 1 mópat tetem (#584)
1 nagy bronzkulcs (#185) 2 obszidián karkötő (#229) 1 sáfránypor (#211)
1 sötét tekercs (#535)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(248,57) pszi elementál lord (#272)
(249,57) Orkhan Thai (#238)
(250,57) tűzelementál (#276)
(251,57) Orkhan Thai (#238)
(252,57) dűnelord (#341)
(253,57) tűzelementál (#276)
(254,57) kronokukac (#285), vaskohó (#155), Fairlight oltár, érclelőhely

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A III. Harcosok Ligájában elért dobogós eredmények bekerültek a Karakterlap Hőstettek rovatába.
* A víziharcos többszemélyes kalandokban előfordulhatott, hogy fegyvert váltott a karakter két szörny között, illetve lövedékeket keresett a csata végén, amiket el se lőtt. Ezt javítottuk, víziharcban nincs fegyverváltás és távfegyverezés!
* Nem lehetett a FOG parancsot törölni, ha egy olyan szörnyre vonatkozott, amilyen szerepelt az adott karakter befogott szörnyei között. Ezt javítottuk. Meglévőt törölni lehet, újat kiadni nem.
* Ha a karakter és a szörny egyszerre ölte meg egymást, akkor még a D.E.M.-ezés előtt kiíródott, hogy a szörny meghalt/eldemezett, stb. Ezt a jövőben már nem fogják látni a karakterek. A karakterek demezése előtt íródott furcsán "elfutós" szöveget szintén töröltük onnan.
* Elenios tündöklő szobra akkor is kifejtette hatását, ha lerombolták azt, ezt javítottuk.
* A mágikus gyorsítás varázslat mostantól megvehető a csatorna nyugati oldalán is.

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Szőrös Karom 410. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31)
sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) manó (#36) sötét motyogó (#37)
gorombilla (#38) lebegő gomba (#39) hamupók (#40) görgőte (#41) óriás patkány (#42)
tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) csontváz (#48)
zombi (#49) technokolin (#50) gyíkember (#51) bakkura (#52) százfogú (#53)
bo-skorpió (#54) rőtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58)
pókvadász (#59) drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kőevő (#62) umor-pióca (#63)
varkaudar (#64) goldugar (#65) vízionár (#66) húsevő magszim (#67) móleon (#68)
evaporőr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73)
tintacsiga (#74) mirg (#75) gitonga (#76) zoloboo (#77) színes dözmöng (#78)
bombagoly (#79) trollfa (#80) tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83)
bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) árnyékrája (#87) kaffogó hebrencs (#88)
sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94)
mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99)
szőrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104)
óriás griff (#105) griffőniksz (#106) fekete griff (#107) vadász varkaudar (#108) kőkorszaki szaki (#109)
nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114)
törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119)
bibircsók-óriás (#120) xirnox (#122) tetemember (#123) manifesztátor (#124) büntető praglonc (#125)
Morbid (#127) varkaudar mágus (#128) útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132)
elit palotaőr (#133) palotaőr (#134) élőholt mirg (#135) sötét főgnóm (#136) karmos tankány (#137)
agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) szőrlajhár (#141) udvari mágus (#142)
vadászkutya (#143) arató csattanat (#144) pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147)
vérfürdető magszim (#148) szőrös bozsó (#149) fémbontó szójer (#150) dehidrátor (#151) kardszárnyú pocok (#152)
quwarg királynő (#153) autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156) purifikátor (#157)
nómenklatúra (#158) ongóliant (#159) tyrannoszaurusz rex (#160) velociraptor (#161) hadroszaurusz (#162)
kétfejű troll (#163) jégtroll (#164) bávatag golombár (#165) halálosztó kain (#168) orgoró (#170)
óriásféreg (#171) sírlidérc (#172) vark. nekromanta (#173) dögkeselyű (#174) élőholt mágus (#175)
óriás csontváz (#176) csontváz lord (#177) élőholt ősmágus (#179) Zinthurg (#180) gnóm szolgáló (#181)
pöfögő kregon (#182) ezoterikus mardel (#184) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) részeg kalandozó (#187)
varkaudar behemót (#189) varkaudar bajnok (#190) szutykos remák (#191) vércápa (#193) elektromos angolna (#196)
mélység fattya (#199) magnetikus praglonc (#200) quwarg harcos (#201) élőholt quwarg (#202) agyagelementál (#203)
bazaltelementál (#204) gránitelementál (#205) kacagó szépia (#206) diuretikus kráken (#207) drónkeselyű (#208)
kneopatikus mollusk (#209) degradátor (#210) joviális m.szockó (#211) Tguarkhan (#212) kisebb quwarg isten (#213)
quwarg nagymester (#214) tűzfőnix (#215) élőholt sullár (#216) massza (#217) tormikus egér (#218)
északi tűzsárkány (#219) pszi elementál (#221) aurapollátor (#222) szubreális vámpír (#223) nanda (#224)
átokmurgattyú (#225) norpadolótika (#226) kultúrmasztodon (#227) éjkornis (#228) zoloboo sámán (#230)
woorgard (#231) ekharion (#232) alanori csatamén (#233) adószedő (#234) káoszteknőc (#235)
Chara-din fattya (#236) Mnebolath (#237) Orkhan Thai (#238) Raia szent lovagja (#239) sivatagi doareg (#240)
vadász quwarg (#241) qwarg rohamosztagos (#242) áeratikus hasnyák (#243) hegyi góliát (#244) Rughar familiárisa (#245)
kputtyintó csalán (#247) quwarg parafenomén (#248) taalru (#249) noth szellem (#250) zombi mester (#251)
lidércúr (#252) pordémon (#253) hordóagyú mameluk (#254) őrült varázsló (#255) tüskés gigaféreg (#256)
Notermanthi (#257) pszi őselementál (#258) trikornis herceg (#261) zsoldoskatona (#262) quwarg anyakirálynő (#269)
pszi elementál lord (#272) őrjáratozó katona (#274) triklem drakolder (#275) tűzelementál (#276) jégelementál (#277)
viharóriás (#278) halálelementál (#279) ősdentor (#282) kronokukac (#285) kronotapír (#286)
ezerszemű bestia (#288) manaelementál (#290) káoszbajnok (#293) ében hadúr (#294) ében halálhajcsár (#295)
Thargodan csontváz (#297) quwarg szabotőr (#301) quwarg ősmágus (#302) Banyapók (#305) méregelementál (#306)
Thargodan zsoldos (#310) sötét ölész (#314) lidérckirály (#316) Thargodan mágus (#318) zafír sárkány (#329)
Raia angyala (#333) áldott okerón (#336) küklopsz (#337) albinó küklopsz (#338) sziklaskorpió (#339)
sárkányfajzat (#340) dűnelord (#341) árnylord (#342) szürke rinocérosz (#346) khór darázs (#348)
erszényes elkarog (#354) ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) ryuku ostromteknős (#362) troll ritualista (#365)
kérődző etra (#368) tollaskígyó (#635) fagymágus (#650) animált hókutya (#651) magger (#747)
drakolich (#760) bűbájlidérc (#761) darázsfelhő (#763) élőholt tigris (#766) Tyriel (#777)
ryuku csapásvezető (#778) szánalmas pondró (#792) Tiestichlaq (#968) Napsörény (#7004)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) $bot (#4) $bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) $szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) $csontszurony (#12) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20)
ormánygőte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) $kis vaskulcs (#40)
grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43) $királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47) $antilopbőr (#48) $kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50)
bőrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55) $mákrózsa virág (#56) $bőrsisak (#57) ködmangó cserje (#58)
ködmangó (#59) ködkapu (#60) árnyéksár (#61) ködcsillag (#62) tigroszlán fog (#63)
csontszablya (#64) $szöges páncél (#65) szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68)
szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70) $rézpáncél (#71) $rézsisak (#72) rézpajzs (#73)
$csontkulcs (#74) rézkulcs (#75) bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78)
korongfa (#79) lapkorong (#80) mérleg (#81) zöld üveg (#82) ragasztó (#83)
$díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85) olvasztókemence (#86) $bronzhegyű lándzsa (#87) $bronzsisak (#88)
$bronzpajzs (#89) $bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93)
bronzhegyű nyíl (#94) $bakkura bőr (#95) $bakkura csizma (#96) $rákpáncél (#97) $rákpajzs (#98)
fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) $tinta (#101) vízionár szem (#102) magszim bél (#103)
fémrúd (#104) $evaporőr háj (#105) $fabontó (#106) $rövid íj (#107) $nyílvessző (#108)
vapár cserje (#109) $vapár ág (#110) hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113)
kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) $ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118)
púderkő (#119) tábla (#120) dözmöng szív (#122) $göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124)
$mandibulapenge (#125) $bronzpenge (#126) mandibulakasza (#127) $sallank karom (#128) $sallank nyíl (#129)
hebrencs állkapocs (#130) $ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) $csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134)
gyöngymangó (#135) rúnakő (#136) $mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138) koponya szimbólum (#139)
denevér szimbólum (#140) nap szimbólum (#141) szem szimbólum (#142) virág szimbólum (#143) két kard szimbólum (#144)
villám szimbólum (#145) oltár (#146) hebrencs csapda (#147) $mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149)
$szent jogar (#150) $szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154)
vaskohó (#155) világítótorony (#156) $nyu-shuriken (#157) $ezüst karkötő (#158) kis vaspajzs (#159)
vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161) $borostyán függő (#162) karócsapda (#163) vasvért (#164)
mászókampó (#165) $ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169)
spiritusz (#170) rövid kard (#171) téfea-agy (#172) nekrofun (#173) harci kalapács (#174)
márványtorony (#175) vashegyű nyíl (#176) szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178) $grifftojás (#179)
$ezüst gyűrű (#180) vasalt bunkó (#181) vashegyű lándzsa (#182) vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184)
nagy bronzkulcs (#185) nagy vaskulcs (#186) mérgezett vasnyíl (#187) $mérg. ubuk dobónyíl (#188) $vas dobónyíl (#189)
mérg. vas dobónyíl (#190) $aranylánc (#191) $gyöngysor (#192) $aranygyűrű (#193) $arany karperec (#194)
$obszidián függő (#195) $trófea nyaklánc (#196) $igazgy. fülbevaló (#197) $trikornis szarv (#198) $karbin plazma (#199)
gyíkfű csomó (#200) gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203) kazmár (#204)
kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208) szuperkötél (#209)
fűszertartó (#210) sáfránypor (#211) $dorony tüdő (#212) xirnox szív (#213) manifeszt.nyúlvány (#214)
praglonc hártya (#215) ketrec (#216) hurokcsapda (#217) ketrec-csapda (#218) fedett verem (#219)
háló-csapda (#220) dobóháló (#221) láncing (#222) smaragd védőgyűrű (#223) $varkaudar lándzsa (#224)
$orgyilkos tőr (#225) ramit kő (#226) helytartói jogar (#228) obszidián karkötő (#229) lánckesztyű (#230)
$acélpengőke (#231) ilkin érc (#232) $furulya (#233) tatu dob (#234) dorony duda (#235)
lajhár csont (#236) $tankány karom (#237) lant (#238) pular kristály (#239) kis aranykulcs (#240)
smaragd kulcs (#241) tüskecsapda (#242) nyílcsapda (#243) kvazár (#244) márványkulcs (#245)
nagy aranykulcs (#246) fekete bőrcsizma (#247) pszi kő (#248) bumeráng (#249) kvazár páncél (#251)
regeneráló gyűrű (#254) tatu ködmön (#255) templom (#256) szent kehely (#257) szopókő (#259)
isteni könnycsepp (#260) bájital (#261) friss csatamező (#262) ősi csatamező (#263) remák szív (#264)
$kristálygömb (#265) kvazár sisak (#266) fülemüle agyar (#267) $gromak bőr (#268) purifikátor háj (#269)
gromak páncél (#270) szürke bőrkesztyű (#271) aranytű (#272) szuper dobóháló (#273) szuper hálócsapda (#274)
$ametiszt medál (#275) sárga erőöv (#276) $rejtőköpeny (#277) $umbatari karkötő (#278) Mágikus Koponya (#279)
tyrex csont (#280) $raptor karom (#281) jégszív (#282) Fekete Kehely (#283) Szent Kulacs (#285)
Sheran főzete (#286) zan indukátor (#288) sárkánypikkely (#292) arx formázó minta (#298) bev formázó minta (#299)
cru formázó minta (#300) $kőszem (#304) varázskő (#305) $réz papi karkötő (#307) $ezüst papi karkötő (#308)
arany papi karkötő (#309) galachmit (#310) borkonyó cserje (#311) borkonyó bibe (#312) gyógykenőcs (#313)
roxati zárfaló (#314) optiri agysisak (#315) Pusztítás Botja (#316) taposó tappancs (#318) plazmacsillag (#321)
ezüsttőr (#322) ezüsthegyű nyíl (#323) ezüsthegyű lándzsa (#324) ezüstkard (#325) ezüstdarab (#326)
ezüstshuriken (#327) Thargodan esszencia (#328) csontpálca (#329) $mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332)
$rákfatty váladék (#333) acéltű (#334) olló (#335) pukkanó tűcsapda (#336) piranha zsákvédő (#337)
királyi korona (#338) fagyöngy füzér (#342) rézgolyó (#343) súlyzó (#347) $shinai gömb (#348)
lovagi tabard (#349) esszenciakristály (#350) tolmokov-koktél (#351) mithril (#352) molluszk ház (#353)
degradátor váladék (#354) szockó hólyag (#355) Tguarkhan-csapda (#356) quwarg boly (#359) quwarg tojás (#360)
ezüsttollú nyíl (#363) vámpírtőr (#364) kinemfogyó tegez (#368) gránit őrszobor (#369) vascarai csizma (#370)
phua-kúp (#372) Eldaran karkötője (#373) fekete tű (#374) fény szentélye (#376) moa smaragd (#377)
moa gyöngy (#378) moa rubin (#379) moa obszidián (#380) moa zafír (#381) moa jádekő (#382)
moa üveggömb (#383) moa burát (#384) moa gyémánt (#385) moa katalizátor (#386) ónix piramis (#387)
natali kő (#388) halcsont (#390) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) $álompor (#396)
zafír erőöv (#397) városépítkezés (#398) főutca (#399) ház (#400) kristálypalota (#401)
morgud hagymatő (#402) fokhagyma (#403) réz fejpánt (#406) bronz fejpánt (#407) vas fejpánt (#408)
árnyékharcos gyűrű (#409) kígyóbőr öv (#410) királyi emlékmű (#411) vérvörös köpeny (#412) $moa stuki (#413)
stukilövedék (#414) aranypikkely (#415) teknőcpajzs (#417) era formázó minta (#418) fpi formázó minta (#419)
agyartőr (#420) tyrex bunkó (#421) mágusölő (#422) pengepajzs (#425) őstroll agyaló (#427)
gránátkaktusz (#428) kaktuszbogyó (#429) bogyógránát (#430) Thargodan csatamező (#432) Vlagyimir szobra (#433)
bányászcsákány (#434) törpe bánya (#435) arany masszariasztó (#437) ónix masszavadító (#438) szent liget (#439)
kvazár kesztyű (#445) fekete lótusz (#446) lótuszvirág (#447) kristályfolyadék (#449) zangrozi csizma (#451)
térkapu (#452) mágusköpeny (#453) krapixlon fürdőruha (#454) arany pikkelyvért (#456) Rhatt páncélja (#458)
szellempajzs (#461) Urgod kesztyűje (#462) mithril kesztyű (#463) nehéz harci kesztyű (#464) Morgan sipkája (#466)
norgat kulcs (#471) dizen kulcs (#472) törpe bakancs (#475) drakolder szem (#478) cápaölő tőr (#480)
raptor szablya (#482) barátság szent tüze (#484) Szent Pöröly (#485) sörsátor (#486) erődítmény (#488)
sárkánytanya (#492) manakristály (#500) kdole (#501) kihívás tornya (#502) aranytermő ládikó (#504)
Krugrog terítője (#507) $ostromlétra (#510) Eldereth szilánk (#512) pásztorbot (#513) Rughar gyűrűje (#518)
moa töltő (#525) Luthius karkötője (#527) Chara-din monolitja (#534) $sötét tekercs (#535) kisebb zan (#544)
főnixtoll (#563) biami kvazárlándzsa (#568) quwarg gödör (#571) koponyalékelő (#574) gejzír (#576)
fekete kaktusz (#577) ében toboz (#578) kátránygödör (#579) kátrány (#580) gyilkos csalán (#581)
csalánvirág (#582) mópat boly (#583) mópat tetem (#584) áldozati oltár (#586) ősvortex (#587)
Thargodan tábor (#588) ében sziklatorony (#589) lávató (#595) viharóriás barlang (#612) sárkánybarlang (#620)
életszikla (#621) bíborcserje (#622) tűzbimbó (#623) $arkog kő (#632) Fókuszpenge (#639)
darázsfarok (#654) elkarog szőr (#665) tímárkunyhó (#684) rinóbőr öv (#685) berzerker tüske (#713)
művészi porolit (#720) örökkéval. rubinja (#900) örökkéval.gyémántja (#1065) hókutya nyakörv (#1077) örökkéval.smaragdja (#1115)
Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169) szekérkaraván (#1215) megbűvölt utazóláda (#1218) csillezsálya (#1252)
csillezsályalevél (#1253) balkezes gyűrű (#1549) tündöklő szobor (#1587)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása
AV   forma                            ?  alakváltás
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése
BPB  [sorszám]                        -  befejező parancs berakása
BPK  sorszám                          -  befejező parancs kivétele
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EA   mit       darab                  -  eladás boltban
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
ERKI [kaland.]                       20  erőszakos kilép(tet)és
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvő
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért
FELV KT/szövetség                     -  szövetségi felvétel
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás
FM   TVP                              -  feltételes mászás
FSE  TVP                            TVP  feltételes segítség
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV  varázslat élőlény                -  feltételes T/V varázslat
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
HH   tárgy [tárgy] [tárgy]    par*(?+1)  gyors tárgyhasználat
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyűjtés
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                   30  imádkozás oltárnál
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
JLK  kód                              5  jelszó kimondása
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfből
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám   vezető                 -  Közös Tudat létrehozása
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása
KPCS [1-3]                         0/20  kapcsoló állítása
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LIC  sorszám   összeg                 -  licitálás az árverésen
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban
P    pszi      [param1]  [param2]  5(?)  pszi képesség használata
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése
SZK  szörny                          10  szörnykeresés
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TK   kaland kalandozó                 ?  többszemélyes kalandra indulás
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába
USZ  TVP                            TVP  úszás
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertől
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek