Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. máj. 16. 9h:06' EZ A 461. JÁTÉKHETED, 411. FORDULÓD 462. játékheted kezdete: máj. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2837 SZÁMLA : XXXX |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
h 1629 | használod az 1629. tárgyat |
kf 695 2 | kézbeveszed/felveszed a 695. tárgyat a bal kezedbe |
m 4 | mozogsz délre |
Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Csontodig hatol a hideg. (50 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 2 tinta, 3 kaja, főnixtoll, gyíkfű, 19 ugh méreg. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a drakolich bal hátsó lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 105, gyógyulás: 0, összesen: -105 ÉP}
kt 13 1 | elkészíted a 13. tárgyat (1 darabot) |
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
(Továbbmész...) [142,42] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete lótuszt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy áeratikus hasnyák. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 22 életpontot vesztettél. A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az áeratikus hasnyák testét. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az áeratikus hasnyák farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 26 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák lecsap a bal karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}
(Továbbmész...) [143,43] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy woorgard közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a woorgard testét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a woorgard testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ekharion bébi jobb lábát. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Mancsával az ekharion bébi megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod az ekharion bébi jobb vállát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
kt 176 15 | elkészíted a 176. tárgyat (15 darabot) |
flh 5 176 | felt. lőfegyver haszn. 5 a 176. tárggyal |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
gyk 111 50 | gyakorolsz a 111. tárggyal 50 pontért |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [143,41] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy sérült drakolich nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A szörny hideget lehel! Iszonyatos fagyási sérüléseket szenvedsz. (45 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: degradátor váladék, darázsszárny, 2 fűszertartó. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször eltalálod a drakolich jobb első lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 94, gyógyulás: 0, összesen: -94 ÉP}
(Továbbmész...) [143,40] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Utad során felfedezel egy fekete lótuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
gyk 111 30 | gyakorolsz a 111. tárggyal 30 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az előző olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsőligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentve van, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
CSONTPOZDORJA (424. TÁRGY) A csontpozdorja egy mágikus buzogány, amelyet elsősorban az élőholtak pusztítására fejlesztettek ki. Alapsebzése 3D6+10, de élőholtak ellen ehhez még kapsz +20 sebzést. A fegyver +3 -at ad minden támadásodhoz. A csontpozdorja csak annak engedelmeskedik, akiről érzi, hogy valóban mestere: ezért 16-os ütőfegyver szakértelem alatt a fegyver forgatása nem ajánlott. A csontpozdorja mágikus előállításához a megfelelő varázslattal) egy era formázó minta, tíz vasérc, tíz acéltű, öt szvó ektoplazma, 250 arany értékű egyéb alapanyag, valamint 120 TVP szükséges. |
RINÓBŐR ÖV (685. TÁRGY) A rinóbőr elkészítéséhez a tímárnak a következő tárgyakat kell vinned: 5 db rinóbőr, 8 adag nektoraf faggyú, és 20 aurach fog, az öv díszítéséhez. Ezenkívül, ha azt akarod, hogy az öv némi mágikus potenciállal is rendelkezzen, szerezned kell egy varkaudar tekercset, amely egy páncélkészítő rítus leírását tartalmazza. A rinóbőr övet a Küldetés Teljesítése: KT 685 paranccsal kérheted el a tímártól, 5 TVP árán. A rinóbőr öv a védettségedet 3-mal, a max. ÉP-det 20-szal növeli meg. |
HOARIÁN SARU (1346. TÁRGY) A saru a hoarián barbárok könnyed viselete, egy állatbőrből készült, felül megköthető, aranyos lábbeli. Oldalára törzsi szimbólumokat varrtak. Szinte hangtalanul surranhatsz vele bármerre. Ha úgy döntesz, hogy a lábadra húzod, a következőt tapasztalhatod: védelmed, ügyességed és lopás szakértelmed megnő 5-tel. |
Erő: | 49 (59) | Szint: | 22 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 151 cm |
IQ: | 22 (26) | Támadás: | 30 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 52 (54) | Védekezés: | 51 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/38 év |
Egészség: | 28 (30) | Életpont: | 556/472 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 (25) | Varázspont: | 284/258 | Pénz: | 59 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 19/11 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 5/4 | ökölvívás: | 21/0 | szúrófegyverek: | 22/51 |
vágófegyverek: | 20/2 | ütőfegyverek: | 28/27 (+6%) | lőfegyverek: | 18/45 (+11%) |
dobófegyverek: | 8/12 |
Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vashegyű nyíl (#176) (5 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/75 (+14%) | 2. nyomkövetés: | 70/76 (+32%) | 3. mászás: | 4/73 (+7%) |
4. csapdakészítés: | 8/14 | 5. csapdaészlelés: | 12/52 | 6. gyógyítás: | 134/61 (+40%) |
7. titkosírás: | 6/88 | 8. felderítés: | 27/39 | 9. szörnyidomítás: | 7/44 |
10. teológia: | 23/58 (+3%) | 11. taumaturgia: | 18/69 | 12. szerencsejáték: | 1/4 |
13. versengés: | 10/52 (+7%) | 14. harcművészetek: | 5/24 | 15. zene: | 7/49 |
16. szörnyismeret: | 7/52 | 17. zárnyitás: | 5/24 | 18. vadászat: | 35/41 |
19. bányászat: | 31/2 (+3%) | 20. úszás: | 15/30 | 21. csapatmunka: | 1/74 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak a 4337. karakternek |
kutatsz max. 20 TVP-ért |
ásol max. 10 TVP-ért |
elfogod woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219), rájanyéket (#58) hurokcsapdával (#217), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), színes dözmöngöt (#78) ketrec-csapdával (#218) |
mászol max. 20 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16) |
vadász tatu (#10), Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148), ongóliant (#159) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
elf (#2), Uriah Aswark (#4997), Chance A Tigris (#4910), Sárga Holló (#3463), semlegesek (#989), jók (#990), szutykos remák (#191) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) | jellemrejtés (#23) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
99. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
örvénykerítés (#42), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | orgyilkos (#131) | izomernyesztés (#33) | >> | troll (#5) | |
puha ütés (#60) | >> | árnymanó (#4) | puha ütés (#60) | >> | nők (#999) | |
puha ütés (#60) | >> | férfiak (#998) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm (#6) | örvénykerítés (#42) | >> | férfiak (#998) | |
örvénykerítés (#42) | >> | nők (#999) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. |
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1) |
3.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 3. kategóriában a XX. olimpián. |
Összsúly: 215.53 kg | Megterheltség: 168% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 18 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
25 | arany (#50) | 1 | darázsszárny (#652) | 1 | degradátor váladék (#354) | |||
1 | főnixtoll (#563) | 2 | fűszertartó (#210) | 1 | gyíkfű (#201) | |||
2 | tinta (#101) | 19 | ugh méreg (#166) | 5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 3 | óndarab (#85) | 5 | spiritusz (#170) |